Ik ben op dit moment gelukkig. Jij?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
Misschien moet je dan niet zo veel drinken![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:18 schreef broer het volgende:
Ik ben op dit moment gelukkig. Jij?
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:18 schreef broer het volgende:
Ik realiseer me nu dat ik gelukkig zal zijn als ik eenmaal in mijn bedje lig. Maar dat heb ik dus zélf beslotenquote:
Wat een foute versiertruc zeg.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:18 schreef broer het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:22 schreef broer het volgende:
Voor wie het interesseert: de kat is binnen.
De middelste.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:24 schreef broer het volgende:
Ik kan niet zien welke van de twee je quote.
Slaap lekker, Wickedangel.
Ik geloof dat die lummel hier op de bank het allemaal niet zo interessant vindt. Hij zit aan zijn anus te likken. Kennelijk is dat prettiger.quote:
Hij was altijd al de intelligentste van het stel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:29 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat die lummel hier op de bank het allemaal niet zo interessant vindt. Hij zit aan zijn anus te likken. Kennelijk is dat prettiger.
Daar zijn dan ook meerdere poses aan vooraf gegaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:30 schreef broer het volgende:
Desondanks vind ik het een mooie foto. Mooier dan die telefoon-snapshot die ik eruit wist te persen.
Wat mooi gemaakt!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:30 schreef Crazykill het volgende:
bla
blabla
blablabla
blablablabla
blablablablabla
blablablablablabla
blablablablablablabla
blablablablablablablabla
blablablablablablablablabla
blablablablablablablablablabla
blablablablablablablablabla
blablablablablablablabla
blablablablablablabla
blablablablablabla
blablablablabla
blablablabla
blablabla
blabla
bla
Zeg dat nou niet. Het arme beest hééft het al zo hoog in de bol.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:30 schreef Biene het volgende:
Hij was altijd al de intelligentste van het stel.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:31 schreef Biene het volgende:
Daar zijn dan ook meerdere poses aan vooraf gegaan.
nee naar Hitcher IIquote:
Met Rutger Haquer ? Of haal ik film,s door elkaar ?quote:
ik denk het welquote:Op zondag 7 januari 2007 01:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Rutger Haquer ? Of haal ik film,s door elkaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |