Ik vind dat ze het supergoed doen. Maar de muziek spreekt mij voor geen meter aan. Beetje dubbel, dus.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:04 schreef tong80 het volgende:
Wat vind je van Korn broer ?
Inmiddels ben ik wel uitgekenniskwist, dus ik ben weer één en al aandacht.quote:
Ah, mooi. Waar hadden we het over? Het was iets met een kelder, geloof ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:10 schreef Wickedangel het volgende:
Inmiddels ben ik wel uitgekenniskwist, dus ik ben weer één en al aandacht.
Waar ik niet durf te komenquote:Op zondag 7 januari 2007 04:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, mooi. Waar hadden we het over? Het was iets met een kelder, geloof ik.
O, jammer. Dat is namelijk de enige plek waar ik wél durf te komen.quote:
Lijkt me best spannend die kelder maarja ik mag natuurlijk nietquote:Op zondag 7 januari 2007 04:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar ik niet durf te komenBang wat ik daar aantref.
quote:Op zondag 7 januari 2007 04:16 schreef broer het volgende:
[..]
O, jammer. Dat is namelijk de enige plek waar ik wél durf te komen.
Misschien moest ik dan maar gaan slapen. Is wel een goed idee, denk ik.
quote:Op zondag 7 januari 2007 05:08 schreef Odysseuzzz het volgende:
Maar hoe is het met tong? Nog goeie cassettebandjes gevonden?
Aha, ja ik heb er ook nog onbeluisterd liggen... meestal geen parreltjes maar soms wel. Laatst weer een met een vreemde die zichzelf had opgenomen, altijd leuk.quote:Op zondag 7 januari 2007 05:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben bijna klaar met afluisteren nog en stuk of 50.
Zaten erg leuke tussen zoals verukkelijke 15. Is meer dan 20 jaar geleden.
Nu je het zegt, ik moet er ergens nog hebben liggen met zelf gemaakte "prank calls" van een jaartje of 12 terug.quote:Op zondag 7 januari 2007 05:21 schreef tong80 het volgende:
Zaten ook zelf opgenomen bandjes tussen zoals van een vakantie op Terschelling
Jaquote:Op maandag 8 januari 2007 04:55 schreef Lyr het volgende:
Goeiemorgen. Waar is deze reeks voor. Nachtelijke slowchat zonder slotje?
Ik bedoel, ik heb er voor betaald,quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:49 schreef Ole het volgende:
die is er soms ook wel, maar die is nu druk met mevrouw baboon, of met studie, of met andere dingen!![]()
Maar hij is er wel soms hoor! Echt waar!
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik heb er voor betaald,.
En nu wil je hem kapotstampen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 02:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik heb er voor betaald,.
Nou nee, niet voor 71 euro,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |