Ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef MaddoxX het volgende:
ik was eigeluk als laatste ;9
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef Wezzel het volgende:
Jezus die gozer heeft eerder een naamtopic dan ik...
Maar meen je het ook? Dat is de vraag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:57 schreef mstr het volgende:
Maarja, er werd gezegd dat 'wij' newbies afzeken.
Dit doe ik om het tegendeel te bewijzen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar meen je het ook? Dat is de vraag.
Achja dat heb je soms in het leven hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, die zaten allemaal ergens anders, ik ging even drinken halen, loop ik daar, FLITS.... sta ik dan met mn intelligente hoofd![]()
Beterschapquote:
Maarja de avond verder was wel gezellig, bedankt BTW voor het naar boven brengen van de fotoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
Achja dat heb je soms in het leven he.
Gij zult nog vaak met die foto herenigd worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maarja de avond verder was wel gezellig, bedankt BTW voor het naar boven brengen van de foto
(eigen schuld 'k heb hem er zelf op gezet)
It wasn't me.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maarja de avond verder was wel gezellig, bedankt BTW voor het naar boven brengen van de foto
(eigen schuld 'k heb hem er zelf op gezet)
Nee, sorryquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:02 schreef Boeman het volgende:
Even kijken of ik ergens net zo charmant opsta.
Show, dan heb ik ook nog wel een fotootje waar ik intelligent opstaquote:
Smakelijk eten, smakelijk drinken hap hap hap...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:11 schreef fvivif het volgende:
zomg roflcopter ik heb een piemeltje gekregen !
volgende keer moet nu patat halenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Show, dan heb ik ook nog wel een fotootje waar ik intelligent opsta![]()
Voor mij werd het gehaaldquote:
Hoi D_A waar was je gisteren ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
tvp
Terug vind postquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef nijnja het volgende:
kept nu zo'n 3000000 keer zien staan, maar ik snap dr geen reet van wat is dat 'tvp'?
mensen ik ben mijn plicht weer even doen, ik moet nog wat krantjes gooien...tot zo u allen
TerugVindPostquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef nijnja het volgende:
kept nu zo'n 3000000 keer zien staan, maar ik snap dr geen reet van wat is dat 'tvp'?
mensen ik ben mijn plicht weer even doen, ik moet nog wat krantjes gooien...tot zo u allen
Maar als je dit post, is zo'n tvp eigenlijk meteen weer zinloos. Immers, je hebt een (normale) post geplaatst.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat dus wat die anderen zeggen
Helemaal correct bloepatiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar als je dit post, is zo'n tvp eigenlijk meteen weer zinloos. Immers, je hebt een (normale) post geplaatst.
Tvp's plaatsen zijn gewoon nutteloos, aangezien merendeel van de tvp'ers na de tvp toch wel reageert in het topic.
Kappersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
Het Puber en Tiener userfoto topic deel 14
idd.. ik zei zo... beetje eraf.. maar dat mijn krulletjes er nog wel zijn.. en toenquote:
Soort van Jim Carrey-in-The-Truman-Show-badkamer-scène?quote:
Het is de wcquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Soort van Jim Carrey-in-The-Truman-Show-badkamer-scène?
Ja, maar je hebt toch iets gekalkt op een spiegel? Of wat moet het voorstellen...quote:
Nee, het is een lampje waarmee ik "schrijf", doordat ik een sluitertijd van 15s gebruik blijft dat licht hangenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt toch iets gekalkt op een spiegel? Of wat moet het voorstellen...
Aha, op die fiets.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, het is een lampje waarmee ik "schrijf", doordat ik een sluitertijd van 15s gebruik blijft dat licht hangen.
Je hebt het topic al gevonden zie ik.quote:
Was het wel een fiets danquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je hebt het topic al gevonden zie ik.
Ja, hij gebruikte immers een fietslamp daarvoor.quote:
Nee, een LEDjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij gebruikte immers een fietslamp daarvoor.
Dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, een LEDje [afbeelding]
De zus van de bakker van je overbuurvrouw?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:04 schreef nijnja het volgende:
Ik heb ook nog een fietslamp liggen. Met sinterklaas, ja lang geleden, maar toen had ene vriend van mij allemaal ideale cadeaus gehaald... een plastic horloge, een schoenlepel en dus ook een fietslamp. En raad eens wie die nou mee heeft gekregen....
Bijna goed, daar de buurjongen weer van... En dan kom je weer bij mij uitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De zus van de bakker van je overbuurvrouw?
mij gedag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef liiszle het volgende:
en waarom zegt niemand mij gedag ?
Boehoe.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef liiszle het volgende:
en waarom zegt niemand mij gedag ?
Nope, ik zei het in het algemeen, maar ook voor haar natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boehoe.
Misschien omdat je dan bezig blíjft met gedag zeggen?
And for your information: volgens mij had Bravebart het tegen jou met z'n hartje en gezwaai.
dankjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:43 schreef Agorias het volgende:
hoi liiszle
In PUB willen/krijgen alleen de meisjes aandacht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:49 schreef mash_ het volgende:
ik wil ook aand8
geweeeeldig!!!quote:
geef dan ook ubersociaal wat aandacht wegquote:
ja, oke. w8 evenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
geef dan ook ubersociaal wat aandacht weg![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, oke. w8 even
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIN!!!!!!![]()
alstu
en knappe jongetjes zoals ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In PUB willen/krijgen alleen de meisjes aandacht.
oh?quote:
niet doen, dat wil hij juistquote:
Lekker lerenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:10 schreef nijnja het volgende:
Nog iemand plannen voor het weekend dan?
" " " " vieren " " " "quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef nijnja het volgende:
Ik vier het einde van een vakantie nooit?
dat snap ik ook wel.quote:
WELLESquote:
Leren is leukquote:
Ja vriendinquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:27 schreef liiszle het volgende:
lieve vriendjes vriendinnetje, en de rest.,
ik ben dr vandoor.
een hele fijne avond, en kusssss
dag bartje en rein! en als fviv nog komt, Hoop dat t gelukt is met je band![]()
okquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh Snop ik mail je vannacht even, help me even herrineren!
En en! Ohja vanavond bios
hoe lui is datquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:35 schreef mstr het volgende:
Alleen door een surroundset aan te sluiten!
5 euro per uur voor sjouwen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
hoe lui is dat
Ik had laatst ideaal werk bij wat van die lui, kwamen hierheen verhuizen vanuit leeuwarden (naar d'ter dus) en die leken mij niet zo sterk, betaalden 5 euri per uur. Vroegen ze van: Beschikbaar van 9 tot 5? ja is goed hoor. 40 euri op zak, doorbetaalde pauzes, as we eerder klaar waren maakt ook niet uit, dat von ik niet erg![]()
(vaak middagpauze van 2 uur ofzo)
Oh, anders was 5 euro per uur niet bepaald veel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:42 schreef nijnja het volgende:
haha jep, en wat voor sjouwen.... stoel van begane grond naar 3e verdieping. Onderweg even praatje maken met medewerkers, dat was echt fijn, ging nergens over maar ik maak dr geen probleem van...
Hebben ze hiero (beneden) ook aanstaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:45 schreef nijnja het volgende:
moeders zit nu iets van jan smit te kijken, is het erg als ik dat niet fijn vind?![]()
Boeiend ik ben ook laat thuis en ga nog bellen vanavondquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
okik ben wel alleen nog maar wakker vannacht als ik nog op stap ga
Een mager 6'jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:49 schreef nijnja het volgende:
wat is de gemiddelde muzieksmaak hier eigenlijk?
Ja snap ikquote:
Muse is muziekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:56 schreef nijnja het volgende:
dat is dan heel mooi want dat ben ik net aan het spelen![]()
Musequote:
Ik denk dat jij wel eens gelijk kan hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja snap ik
Ik denk dat Muse het wel goed doet
Idd, ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel eens gelijk kan hebben![]()
Dan zullen wij het vaak eensch zijnquote:
Eensch.quote:
Jazekerquote:
Wat ik heb gehaald.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:14 schreef nijnja het volgende:
Goed excuuswaar hebje lekker gegeten wat heeft men gehaald en welke film
Psstquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik eis een dubbele penetratie dus regel nog iemand !
Ja me vader is nu bezigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:27 schreef liiszle het volgende:
lieve vriendjes vriendinnetje, en de rest.,
ik ben dr vandoor.
een hele fijne avond, en kusssss
dag bartje en rein! en als fviv nog komt, Hoop dat t gelukt is met je band![]()
Chilzzzzquote:
Ja, want jij mag ook komenquote:
Ik doelde meer op het warmquote:
Het zal er heet aan toe gaanquote:
Jij ookquote:
Nee, ik vang weleens wat opquote:
telefoon nr. van fvivifquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:58 schreef mash_ het volgende:
wie weet nog leuke nummers?
wat voor muziek is dat?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef nijnja het volgende:
13
26
Ska-p - Lucrecia
Avenged Sevenfold - Seize the Day
Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Été
Goeie, moet'k onthoudenquote:
Moppiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja gezellig met me beste vriend bellen
Ja en maar niet smsen hequote:
quote:
iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef mash_ het volgende:
was niet lullig naar liiszle bedoeld hoormaar gewoon veel mensen van pub hebben haar nummer
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef mash_ het volgende:
was niet lullig naar liiszle bedoeld hoormaar gewoon veel mensen van pub hebben haar nummer
Sex werkt ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:15 schreef nijnja het volgende:
Hehe ok, nja asje onder Muse zoekt vind je sowieso wel leuke muziekverder is VOF de Kunst of Ska-p ook leuk maar dan moet je wel blij zijn
(anders word je het wel
)
Nee hoor. Ik ken iemand, daar word je echt niet blij van als je daarmee van bil gaatquote:
Zo ken ik er ook een aantalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ken iemand, daar word je echt niet blij van als je daarmee van bil gaat![]()
k was alweer vergeten dat ik het met liiszle verloofd zijn gedeelte had gepostquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:24 schreef mstr het volgende:
Door je andere vriendin?
Ja !!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:24 schreef mstr het volgende:
Is dat die ene vriendin die je toen uitlachte toen je haar vingerde?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:25 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ja !!
toen was ze nog onzeker en onervaren maar nu kreunt ze als een beer
Dan zie ik een blonde, ongeveer 1.70m lange, goed geborstte dame.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:26 schreef fvivif het volgende:
[..]
Doe je oogjes dicht en denk aan een 15 jarige breezer ..
Ja met krulletjes zoals je zagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zie ik een blonde, ongeveer 1.70m lange, goed geborstte dame.
Jahquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:28 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Maar je hebt wel fotos ?
[afbeelding]
Omdat ik mijn seksleven met jullie deel ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:28 schreef mash_ het volgende:
fvivif vind je het heel gek dat ik je kansloos vind?
Laat hem schat, hij's jaloers.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:31 schreef fvivif het volgende:
[..]
Omdat ik mijn seksleven met jullie deel ?
Op een dag zal hij ook een piemelert in zijn kontje krijgen en kunnen pimpen met zijn sekslevenquote:
Dat ie 'm van de Aldi heeftquote:
Ssssjt hoeft niet iedereen te wetenquote:
We geven je nu een koude welkom.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef nijnja het volgende:
Volgens mij klopt de naam van dit topic niet helemaal meer![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:36 schreef mash_ het volgende:
waarom praat je op msn veel anders dan je op fok doet :S
Je valt in der herhalingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef nijnja het volgende:
Volgens mij klopt de naam van dit topic niet helemaal meer![]()
Je gebruikt een MSN emoticon op FOK! 11!!1!!1EINZ!!1!1!!1TALPAquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:36 schreef mash_ het volgende:
Idd.quote:
Altijd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:40 schreef nijnja het volgende:
maar dat krijg je als het hier zo gezellig is
Mits bierquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Ah, gezelligheid!
Ja die mstr rare gast is hetquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:36 schreef mash_ het volgende:
Wat nou?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:43 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ja die mstr rare gast is het
sorry internet viel uit
Wrom niequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:43 schreef mvdlubbe het volgende:
Heden niet.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:44 schreef fvivif het volgende:
[..]
Op msn vraag je op webcamseks en hier doe je alsof je neus bloed
Koop gewoon een scheermes en een Tarzan.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:46 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Koop gewoon een scheermes en een Tarzan.
Nou en, das nodig af en toequote:
Verstandige jongen is het toch ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, zo dwong hij haar tot seks te doen.
moeten ze die smile hier maar ook neerzettenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Je gebruikt een MSN emoticon op FOK! 11!!1!!1EINZ!!1!1!!1TALPA!1!!1
Fappen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:56 schreef fvivif het volgende:
Ik ga douchen en dan me bed in spelletjes doen
Jij niet danquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef Bravebart het volgende:
Do, hoe erg probeer jij je postaantal op te krikken
Tering
Niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:59 schreef Bravebart het volgende:
Do, hoe erg probeer jij je postaantal op te krikken
Tering
Ik post toch niet steeds 2/3 ker achter mekaarquote:
IIk ook niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik post toch niet steeds 2/3 ker achter mekaar
Ohquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef mstr het volgende:
[..]
IIk ook niet.
Post 2/3 keer verschillende dingen
Ja ach, als de rest stil is kan ik ook achter elkaar postenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik post toch niet steeds 2/3 ker achter mekaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |