Ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef MaddoxX het volgende:
ik was eigeluk als laatste ;9
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef Wezzel het volgende:
Jezus die gozer heeft eerder een naamtopic dan ik...
Maar meen je het ook? Dat is de vraag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:57 schreef mstr het volgende:
Maarja, er werd gezegd dat 'wij' newbies afzeken.
Dit doe ik om het tegendeel te bewijzen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar meen je het ook? Dat is de vraag.
Achja dat heb je soms in het leven hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, die zaten allemaal ergens anders, ik ging even drinken halen, loop ik daar, FLITS.... sta ik dan met mn intelligente hoofd![]()
Beterschapquote:
Maarja de avond verder was wel gezellig, bedankt BTW voor het naar boven brengen van de fotoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
Achja dat heb je soms in het leven he.
Gij zult nog vaak met die foto herenigd worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maarja de avond verder was wel gezellig, bedankt BTW voor het naar boven brengen van de foto
(eigen schuld 'k heb hem er zelf op gezet)
It wasn't me.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maarja de avond verder was wel gezellig, bedankt BTW voor het naar boven brengen van de foto
(eigen schuld 'k heb hem er zelf op gezet)
Nee, sorryquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:02 schreef Boeman het volgende:
Even kijken of ik ergens net zo charmant opsta.
Show, dan heb ik ook nog wel een fotootje waar ik intelligent opstaquote:
Smakelijk eten, smakelijk drinken hap hap hap...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:11 schreef fvivif het volgende:
zomg roflcopter ik heb een piemeltje gekregen !
volgende keer moet nu patat halenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Show, dan heb ik ook nog wel een fotootje waar ik intelligent opsta![]()
Voor mij werd het gehaaldquote:
Hoi D_A waar was je gisteren ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
tvp
Terug vind postquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef nijnja het volgende:
kept nu zo'n 3000000 keer zien staan, maar ik snap dr geen reet van wat is dat 'tvp'?
mensen ik ben mijn plicht weer even doen, ik moet nog wat krantjes gooien...tot zo u allen
TerugVindPostquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef nijnja het volgende:
kept nu zo'n 3000000 keer zien staan, maar ik snap dr geen reet van wat is dat 'tvp'?
mensen ik ben mijn plicht weer even doen, ik moet nog wat krantjes gooien...tot zo u allen
Maar als je dit post, is zo'n tvp eigenlijk meteen weer zinloos. Immers, je hebt een (normale) post geplaatst.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat dus wat die anderen zeggen
Helemaal correct bloepatiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar als je dit post, is zo'n tvp eigenlijk meteen weer zinloos. Immers, je hebt een (normale) post geplaatst.
Tvp's plaatsen zijn gewoon nutteloos, aangezien merendeel van de tvp'ers na de tvp toch wel reageert in het topic.
Kappersquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
Het Puber en Tiener userfoto topic deel 14
idd.. ik zei zo... beetje eraf.. maar dat mijn krulletjes er nog wel zijn.. en toenquote:
Soort van Jim Carrey-in-The-Truman-Show-badkamer-scène?quote:
Het is de wcquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Soort van Jim Carrey-in-The-Truman-Show-badkamer-scène?
Ja, maar je hebt toch iets gekalkt op een spiegel? Of wat moet het voorstellen...quote:
Nee, het is een lampje waarmee ik "schrijf", doordat ik een sluitertijd van 15s gebruik blijft dat licht hangenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt toch iets gekalkt op een spiegel? Of wat moet het voorstellen...
Aha, op die fiets.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, het is een lampje waarmee ik "schrijf", doordat ik een sluitertijd van 15s gebruik blijft dat licht hangen.
Je hebt het topic al gevonden zie ik.quote:
Was het wel een fiets danquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je hebt het topic al gevonden zie ik.
Ja, hij gebruikte immers een fietslamp daarvoor.quote:
Nee, een LEDjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ja, hij gebruikte immers een fietslamp daarvoor.
Dat weet ik ook wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, een LEDje [afbeelding]
De zus van de bakker van je overbuurvrouw?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:04 schreef nijnja het volgende:
Ik heb ook nog een fietslamp liggen. Met sinterklaas, ja lang geleden, maar toen had ene vriend van mij allemaal ideale cadeaus gehaald... een plastic horloge, een schoenlepel en dus ook een fietslamp. En raad eens wie die nou mee heeft gekregen....
Bijna goed, daar de buurjongen weer van... En dan kom je weer bij mij uitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De zus van de bakker van je overbuurvrouw?
mij gedag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef liiszle het volgende:
en waarom zegt niemand mij gedag ?
Boehoe.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef liiszle het volgende:
en waarom zegt niemand mij gedag ?
Nope, ik zei het in het algemeen, maar ook voor haar natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boehoe.
Misschien omdat je dan bezig blíjft met gedag zeggen?
And for your information: volgens mij had Bravebart het tegen jou met z'n hartje en gezwaai.
dankjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:43 schreef Agorias het volgende:
hoi liiszle
In PUB willen/krijgen alleen de meisjes aandacht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:49 schreef mash_ het volgende:
ik wil ook aand8
geweeeeldig!!!quote:
geef dan ook ubersociaal wat aandacht wegquote:
ja, oke. w8 evenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
geef dan ook ubersociaal wat aandacht weg![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, oke. w8 even
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIN!!!!!!![]()
alstu
en knappe jongetjes zoals ikquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In PUB willen/krijgen alleen de meisjes aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |