Ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef MaddoxX het volgende:
ik was eigeluk als laatste ;9
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:56 schreef Wezzel het volgende:
Jezus die gozer heeft eerder een naamtopic dan ik...
Maar meen je het ook? Dat is de vraag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:57 schreef mstr het volgende:
Maarja, er werd gezegd dat 'wij' newbies afzeken.
Dit doe ik om het tegendeel te bewijzen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar meen je het ook? Dat is de vraag.
Achja dat heb je soms in het leven hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Klopt, die zaten allemaal ergens anders, ik ging even drinken halen, loop ik daar, FLITS.... sta ik dan met mn intelligente hoofd![]()
Beterschapquote:
Maarja de avond verder was wel gezellig, bedankt BTW voor het naar boven brengen van de fotoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
Achja dat heb je soms in het leven he.
Gij zult nog vaak met die foto herenigd worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maarja de avond verder was wel gezellig, bedankt BTW voor het naar boven brengen van de foto
(eigen schuld 'k heb hem er zelf op gezet)
It wasn't me.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maarja de avond verder was wel gezellig, bedankt BTW voor het naar boven brengen van de foto
(eigen schuld 'k heb hem er zelf op gezet)
Nee, sorryquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:02 schreef Boeman het volgende:
Even kijken of ik ergens net zo charmant opsta.
Show, dan heb ik ook nog wel een fotootje waar ik intelligent opstaquote:
Smakelijk eten, smakelijk drinken hap hap hap...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:11 schreef fvivif het volgende:
zomg roflcopter ik heb een piemeltje gekregen !
volgende keer moet nu patat halenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Show, dan heb ik ook nog wel een fotootje waar ik intelligent opsta![]()
Voor mij werd het gehaaldquote:
Hoi D_A waar was je gisteren ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
tvp
Terug vind postquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef nijnja het volgende:
kept nu zo'n 3000000 keer zien staan, maar ik snap dr geen reet van wat is dat 'tvp'?
mensen ik ben mijn plicht weer even doen, ik moet nog wat krantjes gooien...tot zo u allen
TerugVindPostquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef nijnja het volgende:
kept nu zo'n 3000000 keer zien staan, maar ik snap dr geen reet van wat is dat 'tvp'?
mensen ik ben mijn plicht weer even doen, ik moet nog wat krantjes gooien...tot zo u allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |