oh?quote:
niet doen, dat wil hij juistquote:
Lekker lerenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:10 schreef nijnja het volgende:
Nog iemand plannen voor het weekend dan?
" " " " vieren " " " "quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:12 schreef nijnja het volgende:
Ik vier het einde van een vakantie nooit?
dat snap ik ook wel.quote:
WELLESquote:
Leren is leukquote:
Ja vriendinquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:27 schreef liiszle het volgende:
lieve vriendjes vriendinnetje, en de rest.,
ik ben dr vandoor.
een hele fijne avond, en kusssss
dag bartje en rein! en als fviv nog komt, Hoop dat t gelukt is met je band![]()
okquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh Snop ik mail je vannacht even, help me even herrineren!
En en! Ohja vanavond bios
hoe lui is datquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:35 schreef mstr het volgende:
Alleen door een surroundset aan te sluiten!
5 euro per uur voor sjouwen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
hoe lui is dat
Ik had laatst ideaal werk bij wat van die lui, kwamen hierheen verhuizen vanuit leeuwarden (naar d'ter dus) en die leken mij niet zo sterk, betaalden 5 euri per uur. Vroegen ze van: Beschikbaar van 9 tot 5? ja is goed hoor. 40 euri op zak, doorbetaalde pauzes, as we eerder klaar waren maakt ook niet uit, dat von ik niet erg![]()
(vaak middagpauze van 2 uur ofzo)
Oh, anders was 5 euro per uur niet bepaald veel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:42 schreef nijnja het volgende:
haha jep, en wat voor sjouwen.... stoel van begane grond naar 3e verdieping. Onderweg even praatje maken met medewerkers, dat was echt fijn, ging nergens over maar ik maak dr geen probleem van...
Hebben ze hiero (beneden) ook aanstaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:45 schreef nijnja het volgende:
moeders zit nu iets van jan smit te kijken, is het erg als ik dat niet fijn vind?![]()
Boeiend ik ben ook laat thuis en ga nog bellen vanavondquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
okik ben wel alleen nog maar wakker vannacht als ik nog op stap ga
Een mager 6'jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:49 schreef nijnja het volgende:
wat is de gemiddelde muzieksmaak hier eigenlijk?
Ja snap ikquote:
Muse is muziekquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:56 schreef nijnja het volgende:
dat is dan heel mooi want dat ben ik net aan het spelen![]()
Musequote:
Ik denk dat jij wel eens gelijk kan hebbenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja snap ik
Ik denk dat Muse het wel goed doet
Idd, ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel eens gelijk kan hebben![]()
Dan zullen wij het vaak eensch zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |