quote:
iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef mash_ het volgende:
was niet lullig naar liiszle bedoeld hoormaar gewoon veel mensen van pub hebben haar nummer
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:10 schreef mash_ het volgende:
was niet lullig naar liiszle bedoeld hoormaar gewoon veel mensen van pub hebben haar nummer
Sex werkt ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:15 schreef nijnja het volgende:
Hehe ok, nja asje onder Muse zoekt vind je sowieso wel leuke muziekverder is VOF de Kunst of Ska-p ook leuk maar dan moet je wel blij zijn
(anders word je het wel
)
Nee hoor. Ik ken iemand, daar word je echt niet blij van als je daarmee van bil gaatquote:
Zo ken ik er ook een aantalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ken iemand, daar word je echt niet blij van als je daarmee van bil gaat![]()
k was alweer vergeten dat ik het met liiszle verloofd zijn gedeelte had gepostquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:24 schreef mstr het volgende:
Door je andere vriendin?
Ja !!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:24 schreef mstr het volgende:
Is dat die ene vriendin die je toen uitlachte toen je haar vingerde?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:25 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ja !!
toen was ze nog onzeker en onervaren maar nu kreunt ze als een beer
Dan zie ik een blonde, ongeveer 1.70m lange, goed geborstte dame.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:26 schreef fvivif het volgende:
[..]
Doe je oogjes dicht en denk aan een 15 jarige breezer ..
Ja met krulletjes zoals je zagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zie ik een blonde, ongeveer 1.70m lange, goed geborstte dame.
Jahquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:28 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Maar je hebt wel fotos ?
[afbeelding]
Omdat ik mijn seksleven met jullie deel ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:28 schreef mash_ het volgende:
fvivif vind je het heel gek dat ik je kansloos vind?
Laat hem schat, hij's jaloers.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:31 schreef fvivif het volgende:
[..]
Omdat ik mijn seksleven met jullie deel ?
Op een dag zal hij ook een piemelert in zijn kontje krijgen en kunnen pimpen met zijn sekslevenquote:
Dat ie 'm van de Aldi heeftquote:
Ssssjt hoeft niet iedereen te wetenquote:
We geven je nu een koude welkom.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef nijnja het volgende:
Volgens mij klopt de naam van dit topic niet helemaal meer![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:36 schreef mash_ het volgende:
waarom praat je op msn veel anders dan je op fok doet :S
Je valt in der herhalingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:35 schreef nijnja het volgende:
Volgens mij klopt de naam van dit topic niet helemaal meer![]()
Je gebruikt een MSN emoticon op FOK! 11!!1!!1EINZ!!1!1!!1TALPAquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:36 schreef mash_ het volgende:
waarom praat je op msn veel anders dan je op fok doet :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |