Ze moet nog 600 bladzijden en gisteren was ze pas op blz 50....quote:Op maandag 8 januari 2007 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar moet je allemala voor leren dan?
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar moet je allemala voor leren dan?
nu op pagina 150quote:Op maandag 8 januari 2007 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ze moet nog 600 bladzijden en gisteren was ze pas op blz 50....
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
@ Nesle nog eventjes: Op youtube.com staan heel veel scenes van het nieuwe seizoen. Ik ben zo gek geweest om ze allemaal te kijken ook al staan ze niet in de juiste volgorde!
![]()
ben blij dat ik er vanaf benquote:Op maandag 8 januari 2007 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Leuk die toetsweken
wat heb je gestudeerd? of had ik dat al eens gevraagd..quote:
Soempie!!quote:Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef Soempie het volgende:
In Wageningen?
En wat voor werk doe je nu dan?
quote:
Zwemmen is inderdaad leuk ja.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:11 schreef Soempie het volgende:
Oeh, klinkt goed welzwemmen is leuk en FOKken ook wel natuurlijk. Hoe ver ben je met je afstudeerscriptie?
Hmm, das minder. Samen studeren is wel leuker, alleen ik weet niet of je dan nog wel veel uitvoert, tenminste dat heb ik altijd... Ik ga morgen ook studeren, thuis. Moet nog wat vakken herkansen.quote:Mijn dag was lang, saai en vermoeiend. Morgen weer...maar als het goed is ga ik dan met iemand studeren, dus dat is al een stuk leuker
Spannende tijd voor jullie. Ben wel benieuwd hoe het met MaJo is gegaan vandaag..quote:Op maandag 8 januari 2007 21:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zwemmen is inderdaad leuk ja.Het verslag is in principe af, woensdag heb ik een afspraak met een paar docenten en dan hoop ik dat er zo min mogelijk kritiek komt, maar dat merk ik dan wel. Als het goed is heb ik ook 1 dag voor de meet mijn afstudeerpresentatie, net als MaJo.
We gaan in de ub zitten en daar moet je stil zijn, dus ik denk dat het wel goed komt. Alhoewel ik ook vriendinnen heb die om het half uur pauze houden. En om een uur of 2 zeggen: ik heb geen zin meer, zullen we wat gaan drinken en eten in de stad?quote:Hmm, das minder. Samen studeren is wel leuker, alleen ik weet niet of je dan nog wel veel uitvoert, tenminste dat heb ik altijd... Ik ga morgen ook studeren, thuis. Moet nog wat vakken herkansen.
Had ze wat bijzonders vandaag? Maar inderdaad wel spannende tijd. Ik neem aan dat het wel goed komt, maar het is wel even afwachten. En ik weet ook nog niet precies wat ik ga doen als ik straks afgestudeerd ben.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Spannende tijd voor jullie. Ben wel benieuwd hoe het met MaJo is gegaan vandaag..
Je moet gewoon gaan studeren he.quote:We gaan in de ub zitten en daar moet je stil zijn, dus ik denk dat het wel goed komt. Alhoewel ik ook vriendinnen heb die om het half uur pauze houden. En om een uur of 2 zeggen: ik heb geen zin meer, zullen we wat gaan drinken en eten in de stad?Dat is dan wel verleidelijk natuurlijk...Ik heb niet eerder gestudeerd met degene die morgen mee gaat, dus ik ben wel benieuwd ook hoe dat gaat
stabiel, en de jouwe?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
Hi Jay! How was your day?
Ik kan lekker uitslapen, zoals elke ochtend. Mn hele ritme is verklootquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ook een beetje. Moet morgen om 6 uur opstaan!![]()
wil je met mij spelen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, mijn ritme ook. Dus ik kan wel nu naar bed gaan... Ik slaap toch rond 3/4 uur!![]()
helemaal niet opgelet trouwens, ik post het wel even in de feedback.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er nog een reden dat we na deel 27 naar deel 25 zijn gegaan? Nieuwe telling?
Nee kan ik niet!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:11 schreef Jayhawk het volgende:
jij denkt aan vieze dingen?
kan je klaverjassen?
Oja das waar ook! Heb daar ook niet opgelet!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er nog een reden dat we na deel 27 naar deel 25 zijn gegaan? Nieuwe telling?
ik zelf vind pokeren leuker.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Klaverjassen is ook maar een stom spel, van de volgorde klopt niks en dan verandert het ook nog es als het troef is.
dat moet ik welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:32 schreef Soempie het volgende:
bijkomen van vakantie..
Beetje de kinderen pesten. Ik zit nu op stage. Heb nu eventjes pauze. Ga zo even wat kleurplaten uitprinten, zodat de kids mooi rustig kunnen tekenen vanmiddag!quote:
Je maakt je er wel een beetje makkelijk vanaf met die kleurplatenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beetje de kinderen pesten. Ik zit nu op stage. Heb nu eventjes pauze. Ga zo even wat kleurplaten uitprinten, zodat de kids mooi rustig kunnen tekenen vanmiddag!![]()
Oja hoi allemaal!
Dit is een ouder topic. Had Nem een tijdje terug al aangemaakt...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:41 schreef Etcetera het volgende:
waarom is Jojoortjes punt eigenlijk gesneuveld in deze SC?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
Je maakt je er wel een beetje makkelijk vanaf met die kleurplaten![]()
![]()
Nee, daar doe ik 's maandags aan!quote:heb je een kater?![]()
Oow ik dacht al! Anders had ik mie dan toch even een rel geschopt hier!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit is een ouder topic. Had Nem een tijdje terug al aangemaakt...
Nog niet helemaal, mijn bioritme is danig verstoord. Van de hele dag skiën naar weinig bewegen. Gelukkig waait het hard, zodat ik wel flink mag fietsen af en toe..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:30 schreef Soempie het volgende:
ben je al een beetje bijgekomen van je vakantie?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oow ik dacht al! Anders had ik mie dan toch even een rel geschopt hier!![]()
en zodat je een beetje wakker aankomt op je werkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, mijn bioritme is danig verstoord. Van de hele dag skiën naar weinig bewegen. Gelukkig waait het hard, zodat ik wel flink mag fietsen af en toe..![]()
Waarom ben jij niet in de bieb?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
en zodat je een beetje wakker aankomt op je werk![]()
ik bedoel door al die koude wind..
quote:
Erg gezellig!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:46 schreef Soempie het volgende:
hoe was het gister in Utrecht?
Daar kom ik goed mee weg. 't Is maar goed dat je (nog?) geen papa bentquote:
I couldn't agree morequote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar kom ik goed mee weg. 't Is maar goed dat je (nog?) geen papa bent
De bonusprijzen zijn eigenlijk de troestprijzenquote:
Nee, alhoewel de bonus voor ons team vaak een troostprijs is na weer een teleurstellende uitslag. Met de vorige quizmaster wonnen we altijd wel baileys of zo, maar nu is het knudde.quote:
Klein gokje: Stelling van Fermat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:06 schreef PhysicsRules het volgende:
precies, jij begrijpt het
We zitten in verschillende teams, maar aangezien Nembrionic eerder weg was gisteren heb ik wel een idee wie hij is. We kennen elkaar niet echt verder.
Sport hadden wij het ook moeilijk mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:21 schreef PhysicsRules het volgende:
It is not the size that mattersWe missen nog steeds een sport-guru. En de dames hebben bij entertainment ook sterk laten afweten...
wie had je over de akq verteld?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:21 schreef PhysicsRules het volgende:
It is not the size that mattersWe missen nog steeds een sport-guru. En de dames hebben bij entertainment ook sterk laten afweten...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:51 schreef PhysicsRules het volgende:
oh? MaJo, met wie ik in het pubquizteam zit?
Dat had ze je dan wel even eerder mogen vertellen eigenlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:51 schreef PhysicsRules het volgende:
oh? MaJo, met wie ik in het pubquizteam zit?
Quiter!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Nem, je weet hoe goed mijn team is bij de quiznight. Denk je echt dat ik alle openstaande vragen in één keer weet
ja, ik ben niet zo goed in het maken van een planningquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Je zou toch naar de bieb gaan soempie?
Goed bezig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zit lucht in mijn fietsband, en dat al sinds gisteravond!
Voorlopig is de band dus gemaakt. Feest! Kan ik zometeen gaan nerden met modem als ik daar zin in heb.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:22 schreef Soempie het volgende:
Jullie wonen in dezelfde stad. Misschien kan Tim jouw fiets maken Neleos
Volgens mij heeft een kameraad van mij daar ook voor 20 euro een fiets gekocht. Ik denk dat ik die wel ken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bekijk het! Ik weet nog wel een goedkope fietsenmaker (officieel geen fietsenmaker, maar voor 5 euro netjes ketting gespannen en achterrem gerepareerd). Die zitten op het Twekkelerveld
Vooruit, ik dacht aan Maja de bijna.quote:
Dit niveau kan ik nog aanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo wordt SC nog populairder dan de gewone topicreeks
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kermit de Sticker
Komt dát even mooi uit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
bijnaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:43 schreef PhysicsRules het volgende:
boshewrtje
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:55 schreef Soempie het volgende:
Bwennie!hoe is het met je? tijd niet gezien..
Hoe gaat het met de serie verslaving? En welk boek lees je?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:56 schreef BwennieBren het volgende:Soem, gaat goed hoor!
Ik denk ik kom weer eens ff gezellig buurten
Ben je al helemaal verhuisd?
Jojoortjequote:
Boek even niets nu en ik ben nu BBC's Planet Earth aan het kijken (natuurfilms maar hele mooie)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de serie verslaving? En welk boek lees je?
Ja, woon sinds 1 november weer alleen![]()
uhhhhh....downloadquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
ohh, dat lijkt mij ook wel wat! Dvd of gewoon op tv? En als het op tv is..welke dag?
ja ik heb t opgezocht, 17 december was de laatste aflevering:quote:
sorry Soemp moest ff punten tellen en topic aanmakenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:19 schreef Soempie het volgende:
Heb je alle afleveringen al gekeken?
Ik lurk wel veel, post niet altijd. Met de moeheid gaat het stukken beter, heb alleen nog wel last van gewrichtspijnen maar dat duurt nog wel even voordat dat weggaat. En ik heb al weer wat haartjes op mijn kopquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:35 schreef Soempie het volgende:
maakt niet uitIk ben zelf ook druk bezig..
Kom je vanaf nu vaker buurten? Hoe gaat het met de moeheid?
Door de Herceptin en Taxol. Taxol ben ik al mee gestopt maar die herceptin die heb ik nog tot augustus 2007 helaasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef Soempie het volgende:
Ha, dat laatste is goed nieuws! Alle petten en pruiken de deur weer uit straks
Hoe komen die gewrichtspijnen dan?
quote:
okay meis, doen wequote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:56 schreef MaJo het volgende:
Aw BwenLang niet gesproken
Maar goed om te horen dat het beter gaat
Spreek je gauw ok?
Slaap lekkerquote:
We hadden maar 1 iemand meerquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik las vanmiddag wel dat we van jullie gewonnen hebben. En dan te bedenken dat we Asmo niet hadden en jullie een mannetje/vrouwtje of 4 meer hadden
Nu ik terugdenk hadden we die wel redelijk goed. Het was volgens mij de entertainment die erg slecht wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
Oei..en die ronde hadden we nog zo slecht gedaan
*wrijf* *wrijf*
Nee? 2 was het minste. En 8 het meestequote:Op woensdag 10 januari 2007 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
ik las vanmiddag dat jullie ergens 0 punten hadden?
AKQ Slowchat #28: Voor al uw normale TT'quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee? 2 was het minste. En 8 het meeste
Physicsrule heeft zich aangemeldquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
AKQ Slowchat #28: Voor al uw normale TT'
8 punten is wel lekker ja
Noem eens wat dingen die je altijd vergeet op vakantie?
Opladers, goed punt. Daar vergeet ik er altijd minimaal 1 vanquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:47 schreef MaJo het volgende:
Opladers? Zonnebrand? Deo? Genoeg kleren
Oeh..dat ging hard bergafwaartsquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:49 schreef MaJo het volgende:
Maar die 0 punten klopt niet hoor
Het was 7 - 8 - 3 - 2 - 3 volgens mijEn physicsRules moet niet zeuren want die weet niets van entertainment
(en hij moet mijn echte naam niet noemen
)
Ja nogal jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh..dat ging hard bergafwaarts
dat is toch een publiek geheim?![]()
Ik dacht eigenlijk dat het wel eens in de AKQ SC heeft gestaan. Maar ze hebben het niet van mijquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja nogal jaWe waren nog zo blij dat we jullie aan het inmaken waren
Het heeft nooit op fok gestaan dus alleen mensen van de meet weten het. Niet iedereen hoeft te weten hoe ik heet...
Er heeft ook wel eens een foto van me op internet gestaan (rememberquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het wel eens in de AKQ SC heeft gestaan. Maar ze hebben het niet van mij
mijn naam is haasquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er heeft ook wel eens een foto van me op internet gestaan (remember) en dat was ook niet echt de bedoeling. Het maakt ook niet heel veel uit maar ik heb het gewoon liever niet
Zijn jullie daar niet voor gebanned toenquote:
Indirect. We zijn destijds een week gebanned omdat we oude topics gebruikten als slowchat topic. En dat werd niet gewaardeerd door bijvoorbeeld Paul McCartney-fans die opeens over de zeik gingen dat er in "hun" dode topic werd gechat over van alles een nog watquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn jullie daar niet voor gebanned toen![]()
Wil het ware verhaal nog wel eens horen
![]()
![]()
Kijk nou wat je doet Marieke...gelijk iedereen nieuwsgierigquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:04 schreef BwennieBren het volgende:
wie? heet? wat? hoe? waar?
Oh dat was hetquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Indirect. We zijn destijds een week gebanned omdat we oude topics gebruikten als slowchat topic. En dat werd niet gewaardeerd door bijvoorbeel Paul McCartney-fans die opeens over de zeik gingen dat er in "hun" dode topic werd gechat over van alles een nog wat
Het "ware verhaal" is overigens niet eens bijzonder maar dat komt bij de volgende quiz ofso wel
Ik heet Moniekquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk nou wat je doet Marieke...gelijk iedereen nieuwsgierig
Moniek? Heet je Moniek? Wat een leuke naam! Mag ik je nu ook zo noemen?quote:
Nee jij mag me bij mijn echte naam noemen, als je het maar niet op fok doetquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Moniek? Heet je Moniek? Wat een leuke naam! Mag ik je nu ook zo noemen?![]()
"baggeren" heet datquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat was hetBest triest dat je daarvoor gebanned kunt worden
Even snel Stanley bellenquote:Heb van Stanley al wel het een en ander gehoord dus denk wel dat ik het weetMaar ben wel benieuwd naar jouw versie natuurlijk
Manika bedoel jequote:
Oeps, te laat... lees maar daaro Margotquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee jij mag me bij mijn echte naam noemen
Menke en Wenke? Niet echt een succes neequote:Op woensdag 10 januari 2007 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken wel iemand die Menke heet. Een jongen dan. En een meisje die Wenke heet.
Allebei vind ik dat niet echt topnamen
Charlotte?
Was jij kwijt soms?
Vermist!, zusje van 16 omgeving waddinxveen leiden gouda
Sommige ouders zijn echte sadistenquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Menke en Wenke? Niet echt een succes neeIk kende twee zussen die heette Hip en Pit
![]()
![]()
(hopelijk zitten ze niet op fok
Zo ja hoi
)
quote:Ja Charlotte. Nee ik was niet kwijt, ik was gister nog met je aan het quizzen weet je nog
Oy mijn familie is friesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |