Nog niet helemaal, mijn bioritme is danig verstoord. Van de hele dag skiën naar weinig bewegen. Gelukkig waait het hard, zodat ik wel flink mag fietsen af en toe..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:30 schreef Soempie het volgende:
ben je al een beetje bijgekomen van je vakantie?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oow ik dacht al! Anders had ik mie dan toch even een rel geschopt hier!![]()
en zodat je een beetje wakker aankomt op je werkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Nog niet helemaal, mijn bioritme is danig verstoord. Van de hele dag skiën naar weinig bewegen. Gelukkig waait het hard, zodat ik wel flink mag fietsen af en toe..![]()
Waarom ben jij niet in de bieb?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
en zodat je een beetje wakker aankomt op je werk![]()
ik bedoel door al die koude wind..
quote:
Erg gezellig!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:46 schreef Soempie het volgende:
hoe was het gister in Utrecht?
Daar kom ik goed mee weg. 't Is maar goed dat je (nog?) geen papa bentquote:
I couldn't agree morequote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar kom ik goed mee weg. 't Is maar goed dat je (nog?) geen papa bent
De bonusprijzen zijn eigenlijk de troestprijzenquote:
Nee, alhoewel de bonus voor ons team vaak een troostprijs is na weer een teleurstellende uitslag. Met de vorige quizmaster wonnen we altijd wel baileys of zo, maar nu is het knudde.quote:
Klein gokje: Stelling van Fermat?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:06 schreef PhysicsRules het volgende:
precies, jij begrijpt het
We zitten in verschillende teams, maar aangezien Nembrionic eerder weg was gisteren heb ik wel een idee wie hij is. We kennen elkaar niet echt verder.
Sport hadden wij het ook moeilijk mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:21 schreef PhysicsRules het volgende:
It is not the size that mattersWe missen nog steeds een sport-guru. En de dames hebben bij entertainment ook sterk laten afweten...
wie had je over de akq verteld?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:21 schreef PhysicsRules het volgende:
It is not the size that mattersWe missen nog steeds een sport-guru. En de dames hebben bij entertainment ook sterk laten afweten...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:51 schreef PhysicsRules het volgende:
oh? MaJo, met wie ik in het pubquizteam zit?
Dat had ze je dan wel even eerder mogen vertellen eigenlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:51 schreef PhysicsRules het volgende:
oh? MaJo, met wie ik in het pubquizteam zit?
Quiter!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Nem, je weet hoe goed mijn team is bij de quiznight. Denk je echt dat ik alle openstaande vragen in één keer weet
ja, ik ben niet zo goed in het maken van een planningquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Je zou toch naar de bieb gaan soempie?
Goed bezig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er zit lucht in mijn fietsband, en dat al sinds gisteravond!
Voorlopig is de band dus gemaakt. Feest! Kan ik zometeen gaan nerden met modem als ik daar zin in heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |