stabiel, en de jouwe?quote:Op maandag 8 januari 2007 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
Hi Jay! How was your day?
Ik kan lekker uitslapen, zoals elke ochtend. Mn hele ritme is verklootquote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ook een beetje. Moet morgen om 6 uur opstaan!![]()
wil je met mij spelen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, mijn ritme ook. Dus ik kan wel nu naar bed gaan... Ik slaap toch rond 3/4 uur!![]()
helemaal niet opgelet trouwens, ik post het wel even in de feedback.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er nog een reden dat we na deel 27 naar deel 25 zijn gegaan? Nieuwe telling?
Nee kan ik niet!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:11 schreef Jayhawk het volgende:
jij denkt aan vieze dingen?
kan je klaverjassen?
Oja das waar ook! Heb daar ook niet opgelet!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is er nog een reden dat we na deel 27 naar deel 25 zijn gegaan? Nieuwe telling?
ik zelf vind pokeren leuker.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Klaverjassen is ook maar een stom spel, van de volgorde klopt niks en dan verandert het ook nog es als het troef is.
dat moet ik welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:32 schreef Soempie het volgende:
bijkomen van vakantie..
Beetje de kinderen pesten. Ik zit nu op stage. Heb nu eventjes pauze. Ga zo even wat kleurplaten uitprinten, zodat de kids mooi rustig kunnen tekenen vanmiddag!quote:
Je maakt je er wel een beetje makkelijk vanaf met die kleurplatenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beetje de kinderen pesten. Ik zit nu op stage. Heb nu eventjes pauze. Ga zo even wat kleurplaten uitprinten, zodat de kids mooi rustig kunnen tekenen vanmiddag!![]()
Oja hoi allemaal!
Dit is een ouder topic. Had Nem een tijdje terug al aangemaakt...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:41 schreef Etcetera het volgende:
waarom is Jojoortjes punt eigenlijk gesneuveld in deze SC?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
Je maakt je er wel een beetje makkelijk vanaf met die kleurplaten![]()
![]()
Nee, daar doe ik 's maandags aan!quote:heb je een kater?![]()
Oow ik dacht al! Anders had ik mie dan toch even een rel geschopt hier!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit is een ouder topic. Had Nem een tijdje terug al aangemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |