abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 januari 2007 @ 15:47:20 #1
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_45042181

Welkom bij het slowchattopic voor AKQ\'ers.

Vertel hier hoe het met je tentamens gaat, dat je (misschien) mee gaat doen aan Weekend Miljonairs, en post plaatjes van deuren.

Tevens kunt u ons raadplegen over het in elkaar zetten van IKEA-bedden.
Bel ons! Of schrijf. Of mail. Of fax. Zolang u maar niet gaat googelen

De 10 AKQ geboden
1. Gij zult oppergod Laffer niet boos maken
2. Gij zult geen andere grootheden vereren dan Asmo, maar alleen hem aanbidden en boven alles beminnen
3. Gij zult de naam van de Schepper, MaJo, niet zonder eerbied gebruiken.
4. Gij zult zich niet laten flashen
5. Gij zult niet opzoeken
6. Gij zult een antwoord per keer geven
7. Gij zult beslissingen van de vragensteller eerbiedigen
8. Gij zult een nieuw topic openen als het oude vol is ende gij de laatste poster zijt.
9. Gij zult de punten van het vorige topic tellen en aanpassen.
10. Gij zult naar Eisbar van Grauzone luisteren en het erkennen als heilig AKQ-lied.

En het 11e gebod (ja, dat is er ook nog)
11. Gij zult uw antwoord nimmer editten.

Leer ons heilige AKQ lied uit je hoofd. Bij de volgende meet gaan we karaoke\\\\\\\'en (Wat? Dat woord bestaat niet? Dat meen je niet?!?).

Ranglijst:
Nembrionic - 11 punten [afbeelding]
Yurithemaster - 1 punt [afbeelding]
Hawaii_Tim - 0.27 punt

De eerdere AKQ Slowchattopics:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23

MEETING GRONINGEN 10-02-2007

Laat weten of je er bij bent.

Eerste rondje in El Rubio

Verdere info volgt

De volgende mensen zullen er zijn:

• Daffodil31LE
  • Nembrionic
  • Gooitzen
  • Stanley_Climbfall
  • Soempie
  • Neleos
  • Homdeck
  • Asmodian (waarvoor hulde)
  • Jojoortje?
  • Sitethief + tiramisu

Iamreadleader gaat met Asmodian en MaJo beraadslagen over eventuele komst.

Vragen, opmerkingen, aanmeldingen kunnen worden doorgegeven aan Soempie: keetepeet@hotmail.com
  • - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
    pi_45042430
    Mooie OP en nu?
      vrijdag 5 januari 2007 @ 15:58:50 #3
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_45042677
    En nu zit iederen te kutten in een mank topic
    - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
    pi_45151675
    dees dan maar?
    In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
    How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
      maandag 8 januari 2007 @ 18:57:56 #5
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_45151766
    Was bezig, maar ging beetje langzaam. Dit is ook prima zo

Had wel een mooie titel: 'AKQ'ers in the USA'
    Weisst
    pi_45151787
    Als je ratten in een omgeving zet en ze drugs geeft (morphine in dit geval) en je herhaalt dat, dan zodra ze in die omgeving komen krijgen ze gelijk al die tegengestelde reactie (terwijl er nog geen drugs toegediend is). Dat is dus de geconditioneerde reflex. (het directe effect van drugs is geen reflex, daarom dat niet)...

Ik vind dit toch best wel warrig

Ik heb het ook altijd met moppen. Dan vergeet ik de helft en dan komt de clou die daardoor onbegrijpelijk is. Niemand lacht dan...'ooh, wacht ik was vergeten te vertellen dat...' Als ik een verhaal vertel gebeurt vaak precies hetzelfde.

Deze was nog voor in het vorige topic
    In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
    How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
      maandag 8 januari 2007 @ 19:00:30 #7
    13347 Nembrionic
    AKQ Fundamentalist
    pi_45151849
    moet iemand wel even in SC vragen voor TT aanpassing

Ik ben weg
    - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
    pi_45152020
    veel plezier. Doe ze de groetjes daar!
    pi_45152711
    ik ga weer leren
      maandag 8 januari 2007 @ 19:44:54 #10
    152047 Yurithemaster
    Winter is coming
    pi_45153688
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 19:21 schreef Soempie het volgende:
    ik ga weer leren
    Waar moet je allemala voor leren dan?
    pi_45153793
    pi_45153943
    ik hert?
    Nobody expects the Spanish Inquisition!
    pi_45153978
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Ze moet nog 600 bladzijden en gisteren was ze pas op blz 50....
      maandag 8 januari 2007 @ 19:51:39 #14
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45153995
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

ik ben helemaal vergeten dat ik vanavond alweer moest trainen. En ik heb niet afgebeld.

Ik heb vrijdag een tentamen psychologie: 17 hoofdstukken
    en verder nog 6 tentamens waar ik nog liever niet aan denk
      maandag 8 januari 2007 @ 19:52:09 #15
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45154014
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

Ze moet nog 600 bladzijden en gisteren was ze pas op blz 50....
    nu op pagina 150 afgrond.. naar boven ja
      maandag 8 januari 2007 @ 19:52:27 #16
    152047 Yurithemaster
    Winter is coming
    pi_45154249
    @ Nesle nog eventjes : Op youtube.com staan heel veel scenes van het nieuwe seizoen. Ik ben zo gek geweest om ze allemaal te kijken ook al staan ze niet in de juiste volgorde!
    Noot noot.
      maandag 8 januari 2007 @ 20:02:58 #18
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45154440
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 19:58 schreef Jojoortje het volgende:
    @ Nesle nog eventjes : Op youtube.com staan heel veel scenes van het nieuwe seizoen. Ik ben zo gek geweest om ze allemaal te kijken ook al staan ze niet in de juiste volgorde!
    was het wel te volgen?
    pi_45154468
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 19:52 schreef Yurithemaster het volgende:
    Leuk die toetsweken
    ben blij dat ik er vanaf ben
      maandag 8 januari 2007 @ 20:04:58 #20
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45154527
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 20:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

[..]

ben blij dat ik er vanaf ben
    wat heb je gestudeerd? of had ik dat al eens gevraagd..
    pi_45154672
    ik ben ook blij dat ik er van af ben
    pi_45155390
    Levensmiddelentechnololgie. Leuk woord voor scrabble
      maandag 8 januari 2007 @ 20:37:29 #23
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45156008
    In Wageningen?

En wat voor werk doe je nu dan?
    pi_45156262
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 20:37 schreef Soempie het volgende:
    In Wageningen?

En wat voor werk doe je nu dan?
    Soempie!!
      maandag 8 januari 2007 @ 20:45:47 #25
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45156425
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef Jayhawk het volgende:

[..]

Soempie!!
    Van Stan moest ik ook ontspannen.

Nee, zit met een boek aan m'n bureau en daar staat ook m'n computer. Dus na elke paragraaf druk ik op F5
      maandag 8 januari 2007 @ 20:48:21 #26
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45156560
    Maar dat werkt juist motiverend, want ik F5 graag
    pi_45157004
    tvp
      maandag 8 januari 2007 @ 21:01:13 #28
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45157200
    Neleos Hoe was je dag?
    pi_45157379
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 21:01 schreef Soempie het volgende:
    Neleos Hoe was je dag?
    Soempie Rustig, beetje afgestudeerd (geFOKt) en net even gezwommen. En de jouwe?
      maandag 8 januari 2007 @ 21:11:11 #30
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45157706
    Oeh, klinkt goed wel zwemmen is leuk en FOKken ook wel natuurlijk. Hoe ver ben je met je afstudeerscriptie?

Mijn dag was lang, saai en vermoeiend. Morgen weer...maar als het goed is ga ik dan met iemand studeren, dus dat is al een stuk leuker
    pi_45157971
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 21:11 schreef Soempie het volgende:
    Oeh, klinkt goed wel zwemmen is leuk en FOKken ook wel natuurlijk. Hoe ver ben je met je afstudeerscriptie?
    Zwemmen is inderdaad leuk ja. Het verslag is in principe af, woensdag heb ik een afspraak met een paar docenten en dan hoop ik dat er zo min mogelijk kritiek komt, maar dat merk ik dan wel. Als het goed is heb ik ook 1 dag voor de meet mijn afstudeerpresentatie, net als MaJo.
    quote:
    Mijn dag was lang, saai en vermoeiend. Morgen weer...maar als het goed is ga ik dan met iemand studeren, dus dat is al een stuk leuker
    Hmm, das minder. Samen studeren is wel leuker, alleen ik weet niet of je dan nog wel veel uitvoert, tenminste dat heb ik altijd... Ik ga morgen ook studeren, thuis. Moet nog wat vakken herkansen.
      maandag 8 januari 2007 @ 21:24:18 #32
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45158344
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 21:16 schreef Neleos het volgende:

[..]

Zwemmen is inderdaad leuk ja. Het verslag is in principe af, woensdag heb ik een afspraak met een paar docenten en dan hoop ik dat er zo min mogelijk kritiek komt, maar dat merk ik dan wel. Als het goed is heb ik ook 1 dag voor de meet mijn afstudeerpresentatie, net als MaJo.
    Spannende tijd voor jullie. Ben wel benieuwd hoe het met MaJo is gegaan vandaag..
    quote:
    Hmm, das minder. Samen studeren is wel leuker, alleen ik weet niet of je dan nog wel veel uitvoert, tenminste dat heb ik altijd... Ik ga morgen ook studeren, thuis. Moet nog wat vakken herkansen.
    We gaan in de ub zitten en daar moet je stil zijn, dus ik denk dat het wel goed komt. Alhoewel ik ook vriendinnen heb die om het half uur pauze houden. En om een uur of 2 zeggen: ik heb geen zin meer, zullen we wat gaan drinken en eten in de stad? Dat is dan wel verleidelijk natuurlijk...Ik heb niet eerder gestudeerd met degene die morgen mee gaat, dus ik ben wel benieuwd ook hoe dat gaat
    pi_45158789
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 21:24 schreef Soempie het volgende:

[..]

Spannende tijd voor jullie. Ben wel benieuwd hoe het met MaJo is gegaan vandaag..
    Had ze wat bijzonders vandaag? Maar inderdaad wel spannende tijd. Ik neem aan dat het wel goed komt, maar het is wel even afwachten. En ik weet ook nog niet precies wat ik ga doen als ik straks afgestudeerd ben.
    quote:
    We gaan in de ub zitten en daar moet je stil zijn, dus ik denk dat het wel goed komt. Alhoewel ik ook vriendinnen heb die om het half uur pauze houden. En om een uur of 2 zeggen: ik heb geen zin meer, zullen we wat gaan drinken en eten in de stad? Dat is dan wel verleidelijk natuurlijk...Ik heb niet eerder gestudeerd met degene die morgen mee gaat, dus ik ben wel benieuwd ook hoe dat gaat
    Je moet gewoon gaan studeren he.
    Maar ik heb dat zelf nooit zo gedaan, dat samen studeren, wel in projectgroepjes werken. Meestal waren er dan 1 of 2 mensen die de rest van de groep op sleeptouw namen en de rest ging liever naar huis of naar de stad. En ik hoorde meestal bij groep 2.

Maar goed, ik ga even mijn computer virusvrij proberen te maken, door hitman pro te draaien. Dus ik ben vanavond niet meer online, denk ik.

Dus tot later maar weer.
    pi_45159566
    Nee, HBO in Den Bosch . Kan de motivatie niet meer opbrengen om in Wageningen verder te gaan...
      maandag 8 januari 2007 @ 21:50:53 #35
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45159711
    en wat voor werk doe je nu dan?
    pi_45159834
    ben procestechnoloog bij een groot levensmiddelenbedrijf
      maandag 8 januari 2007 @ 21:55:52 #37
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45159989
    houdt dat in dat je het voedselmaakproces in de gaten houdt?
    pi_45160060
    nee, ontwikkelen. optimalisatie en nieuwe porcessen
    pi_45160090
    nee, ontwikkelen. optimalisatie en nieuwe processen en de interactie met het product
      maandag 8 januari 2007 @ 21:59:16 #40
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45160151
    wat voor producten maken jullie dan?

ben heel nieuwsgierig
    pi_45160237
    zeg ik niet . Wil werk en prive in ieder geval op FOK gescheiden houden....
      maandag 8 januari 2007 @ 22:01:58 #42
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45160299
    Oke
    pi_45160988
      maandag 8 januari 2007 @ 22:21:12 #44
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45161282
    ja, hoi.
    pi_45161558
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 22:21 schreef Soempie het volgende:
    ja, hoi.
    Hoi
      maandag 8 januari 2007 @ 23:24:31 #46
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45164374
    beetje saai hier
    pi_45164602
    Ik heb even iedereen ingelicht niet meer in dit topic te posten tot en met aanstaande vrijdag.
      maandag 8 januari 2007 @ 23:32:53 #48
    30252 Soempie
    Procreating
    pi_45164682

Nou mooi is dat. Ik heb ook ontspanning nodig hoor.

Slaap lekker
    pi_45165078
    Noot noot.
    pi_45165102
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
    hoi Jojoortje
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')