We hadden maar 1 iemand meerquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik las vanmiddag wel dat we van jullie gewonnen hebben. En dan te bedenken dat we Asmo niet hadden en jullie een mannetje/vrouwtje of 4 meer hadden
Nu ik terugdenk hadden we die wel redelijk goed. Het was volgens mij de entertainment die erg slecht wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
Oei..en die ronde hadden we nog zo slecht gedaan
*wrijf* *wrijf*
Nee? 2 was het minste. En 8 het meestequote:Op woensdag 10 januari 2007 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
ik las vanmiddag dat jullie ergens 0 punten hadden?
AKQ Slowchat #28: Voor al uw normale TT'quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee? 2 was het minste. En 8 het meeste
Physicsrule heeft zich aangemeldquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
AKQ Slowchat #28: Voor al uw normale TT'
8 punten is wel lekker ja
Noem eens wat dingen die je altijd vergeet op vakantie?
Opladers, goed punt. Daar vergeet ik er altijd minimaal 1 vanquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:47 schreef MaJo het volgende:
Opladers? Zonnebrand? Deo? Genoeg kleren
Oeh..dat ging hard bergafwaartsquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:49 schreef MaJo het volgende:
Maar die 0 punten klopt niet hoor
Het was 7 - 8 - 3 - 2 - 3 volgens mijEn physicsRules moet niet zeuren want die weet niets van entertainment
(en hij moet mijn echte naam niet noemen
)
Ja nogal jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh..dat ging hard bergafwaarts
dat is toch een publiek geheim?![]()
Ik dacht eigenlijk dat het wel eens in de AKQ SC heeft gestaan. Maar ze hebben het niet van mijquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja nogal jaWe waren nog zo blij dat we jullie aan het inmaken waren
Het heeft nooit op fok gestaan dus alleen mensen van de meet weten het. Niet iedereen hoeft te weten hoe ik heet...
Er heeft ook wel eens een foto van me op internet gestaan (rememberquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat het wel eens in de AKQ SC heeft gestaan. Maar ze hebben het niet van mij
mijn naam is haasquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er heeft ook wel eens een foto van me op internet gestaan (remember) en dat was ook niet echt de bedoeling. Het maakt ook niet heel veel uit maar ik heb het gewoon liever niet
Zijn jullie daar niet voor gebanned toenquote:
Indirect. We zijn destijds een week gebanned omdat we oude topics gebruikten als slowchat topic. En dat werd niet gewaardeerd door bijvoorbeeld Paul McCartney-fans die opeens over de zeik gingen dat er in "hun" dode topic werd gechat over van alles een nog watquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn jullie daar niet voor gebanned toen![]()
Wil het ware verhaal nog wel eens horen
![]()
![]()
Kijk nou wat je doet Marieke...gelijk iedereen nieuwsgierigquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:04 schreef BwennieBren het volgende:
wie? heet? wat? hoe? waar?
Oh dat was hetquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Indirect. We zijn destijds een week gebanned omdat we oude topics gebruikten als slowchat topic. En dat werd niet gewaardeerd door bijvoorbeel Paul McCartney-fans die opeens over de zeik gingen dat er in "hun" dode topic werd gechat over van alles een nog wat
Het "ware verhaal" is overigens niet eens bijzonder maar dat komt bij de volgende quiz ofso wel
Ik heet Moniekquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk nou wat je doet Marieke...gelijk iedereen nieuwsgierig
Moniek? Heet je Moniek? Wat een leuke naam! Mag ik je nu ook zo noemen?quote:
Nee jij mag me bij mijn echte naam noemen, als je het maar niet op fok doetquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Moniek? Heet je Moniek? Wat een leuke naam! Mag ik je nu ook zo noemen?![]()
"baggeren" heet datquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat was hetBest triest dat je daarvoor gebanned kunt worden
Even snel Stanley bellenquote:Heb van Stanley al wel het een en ander gehoord dus denk wel dat ik het weetMaar ben wel benieuwd naar jouw versie natuurlijk
Manika bedoel jequote:
Oeps, te laat... lees maar daaro Margotquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee jij mag me bij mijn echte naam noemen
Menke en Wenke? Niet echt een succes neequote:Op woensdag 10 januari 2007 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken wel iemand die Menke heet. Een jongen dan. En een meisje die Wenke heet.
Allebei vind ik dat niet echt topnamen
Charlotte?
Was jij kwijt soms?
Vermist!, zusje van 16 omgeving waddinxveen leiden gouda
Sommige ouders zijn echte sadistenquote:Op woensdag 10 januari 2007 02:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Menke en Wenke? Niet echt een succes neeIk kende twee zussen die heette Hip en Pit
![]()
![]()
(hopelijk zitten ze niet op fok
Zo ja hoi
)
quote:Ja Charlotte. Nee ik was niet kwijt, ik was gister nog met je aan het quizzen weet je nog
Oy mijn familie is friesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |