Je hebt alle tijd hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:19 schreef -SL- het volgende:
Ik zit GVD niet thuis, anders had ik wel ff kunnen fotosjoppen..
Nu verlies ik geheid
Dat red je inderdaad niet, hda 'm al erg klein gezet, maar dan nog 3 regels...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:56 schreef FlyingFox het volgende:
Jezus wat moet er een lap tekst opdie banner zeg.
tis zeg maar voor de slechte topics....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:08 schreef SiemeN het volgende:
Idee is leuk, kan wel iets mooier uitgewerkt denk ik? Al is het maar de letters wat oppoetsen.
Alleen, waarom duimen naar beneden?
Nee, het zijn allebei awards voor goeie topics, bagger gaan we niet belonen natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:10 schreef murp het volgende:
[..]
tis zeg maar voor de slechte topics....
het is er toch 1 voor de goede topics en 1 voor de slechte???
Lijkt mij dat een banner welke on-topic reacties moet garanderen bij een kwalikatief goed topic geplaatst wordt, en niet bij willekeurige KopieerMachine topics e.d.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:10 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik vanavond nog wat kan doen, de beste zal dan al ingezonden zijnquote:
Neh, de leukste moet gewoon naar boven komen, dat is het belangrijkstquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:55 schreef remlof het volgende:
Zijn ONZ modjes uitgesloten van deelname?
niet dat ik zo creatief ben![]()
Er moet ook op gezet worden dat ie klikbaar is maar het is een leukequote:
Slowchat is niet per definitie slecht oid hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:10 schreef murp het volgende:
[..]
Nee joh, tzelfde als geen edit knopje gebruiken, hartstikke goed manquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Slowchat is niet per definitie slecht oid hoor.
Ga anders even kiwi's posten ofzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:29 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Nee joh, tzelfde als geen edit knopje gebruiken, hartstikke goed man![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:32 schreef FlyingFox het volgende:
Eerste:
[afbeelding]
De tweede:
[afbeelding]
Hoppa!
geweldigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:32 schreef FlyingFox het volgende:
Eerste:
[afbeelding]
De tweede:
[afbeelding]
Hoppa!
My bad. Aangepast. Sorrie FF, kan je er nog eentje maken?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:33 schreef Sjoem het volgende:
Netjes, FF.
Edit; Ik zou alleen bij de een de "The" weghalen of juist toevoegen.
Tja, als jij het even duidelijk kan houden met minder tekst moet je het gewoon doenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:34 schreef FlyingFox het volgende:
Ik blijf de diclaimer te groot vinden
Uhu, ik flikker het wel dichtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef SiemeN het volgende:
Dat slowchat topic wat hierbij hoort gaat hard, trouwens.
Ik zal niet zeggen ik zei het toch maar ik wil het wel maar ik kan het niet want dan krijg ik op m'n dakquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, ik flikker het wel dicht. En dan gooi ik de inzendingen wel bij het instructietopic.
.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:59 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen ik zei het toch maar ik wil het wel maar ik kan het niet want dan krijg ik op m'n dak
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:04 schreef murp het volgende:
[..]
moet mijn naam er denk je ook nog bij?
zuigt gewoon apenballen, hè.quote:Deze banner is alleen geldig in combinatie van met een melding '[ Bericht 1% gewijzigd door [ONZ-modje] op datum en tijd ]' wat geen plaatje is. Onrechtmatig plaatsen van deze banner is stout.
Maak dan een betere tekstquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:25 schreef Bupatih het volgende:
Niet om het één of ander, maar:
[..]
zuigt gewoon apenballen, hè.
"In combinatie van met"
"wat geen plaatje is"?(de melding -> die)
En terrecht, met kutspamplaatjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:27 schreef Bupatih het volgende:
Ik had trouwens ooit, toen ik nog een lief en onschuldig usertje was, deze gemaakt, geïnspireerd door het gelijknamige programma ('Beter van Niet' met Erik van Muiswinkel):
[afbeelding]
Maar toen ik die in een aantal topics had gepost, werd ik tegengehouden door Knut.
Uitsluitend geldig in combinatie met authentiek edit bericht van een ONZ-mod.quote:
Ik was mijn tijd ver vooruit.quote:
In combinatie van met -> In combinatie metquote:
Dat was echt een bril-fucking-jant TV-programma!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:27 schreef Bupatih het volgende:
Ik had trouwens ooit, toen ik nog een lief en onschuldig usertje was, deze gemaakt, geïnspireerd door het gelijknamige programma ('Beter van Niet' met Erik van Muiswinkel):
[afbeelding]
Maar toen ik die in een aantal topics had gepost, werd ik tegengehouden door Knut.
[14.gif]quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Uitsluitend geldig in combinatie met authentiek edit bericht van een ONZ-mod.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef jogy het volgende:
Sorrie mensen, het bericht is veranderd, back to the drawingboard.
.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:04 schreef murp het volgende:
[..]
moet mijn naam er denk je ook nog bij?
Nope, helaas.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:30 schreef Echo99 het volgende:
Kunnen de mods ook tussen proppen? Want dan maak je toch gewoon van de fipo de banner-post. Dan ben je gelijk die nasty disclaimer text kwijt
Ja damnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef jogy het volgende:
Sorrie mensen, het bericht is veranderd, back to the drawingboard.
.
.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef M-I-L-F het volgende:
Nou, maar ietwat aangepast en hier zijn ze weer![]()
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Met naam. Je was het echt vergeten hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:48 schreef M-I-L-F het volgende:
Nou hier zijn ze weer, hopelijk voor het laatst!!
[afbeelding]
en
[afbeelding]
jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:49 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Met naam. Je was het echt vergeten he![]()
Tof! maar het moet wel 580*85 zijn als formaatquote:
persé? want dan word die text op het papiertje heel klein en bijna onleesbaar...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Tof! maar het moet wel 580*85 zijn als formaat.
De breedte is de totale breedte van het topic en dat is wel kek en de hoogte kan wel íets afwijken maar ik heb geen trek in een seal of wat dan ook die de openingspost te veel verstoordquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
persé? want dan word die text op het papiertje heel klein en bijna onleesbaar...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:48 schreef M-I-L-F het volgende:
Nou hier zijn ze weer, hopelijk voor het laatst!!
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Sjoemquote:
FlyingFoxquote:
BasenAadquote:
Bupatihquote:
M-I-L-Fquote:
quote:
Is aan gedachtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef SiemeN het volgende:
In het geval van de banners zoals die van MILF, lijkt het mij verstandig dat men de .pds files ergens bewaart. Gaat anders zo vervelend worden als er een mod switch is.
Ja maa rin het geval van een tekstwijziging is het wel minderquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef TwyLight het volgende:
valt wel mee gewoon plaatje over de ander heen plakken
We gaan onze couppoging doorzetten hè?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef SiemeN het volgende:
In het geval van de banners zoals die van MILF, lijkt het mij verstandig dat men de .pds files ergens bewaart. Gaat anders zo vervelend worden als er een mod switch is.
Geweldig, maar ietwat te opdringerig. Ze moeten niet de aandacht afleiden van het topic op zichquote:
Ik vinnum mooiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef TwyLight het volgende:
moet ik die andere er nog bij maken of zeggen jullie van laat maar
De winnende kan ik uploaden op files.fok.nl.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef jogy het volgende:
Oh en inderdaad, bewaar de psd bestandjes wel ja, anders kan je ze ook naar mij sturen voor opslag.
murpquote:
Sjoemquote:
FlyingFoxquote:
BasenAadquote:
Bupatihquote:
M-I-L-Fquote:
quote:
Coole Shizzle.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef NJ het volgende:
[..]
De winnende kan ik uploaden op files.fok.nl.
Zodat niet de vorige 2 pagina's doorgelurkt hoeft te worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:17 schreef Bupatih het volgende:
Waarom plaats je nog een keer dat overzicht?
Sorry k zag der 3 welke wil je der bij hebbenquote:
Ja, maar zo blijf je bezig en komt dat overzicht dadelijk op elke pagina te staan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Zodat niet de vorige 2 pagina's doorgelurkt hoeft te worden.
Zeker blauw geweest?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Bupatih het volgende:
Als jogy nou even alle creaties tot nu toe in dit topic plempt...
Maar ze zijn zo geilquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Geweldig, maar ietwat te opdringerig. Ze moeten niet de aandacht afleiden van het topic op zich.
Ja dat zou niet echt opschietenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar zo blijf je bezig en komt dat overzicht dadelijk op elke pagina te staan.
Zich bij aansluit*..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Bupatih het volgende:
Doe ik gewoon dagelijks. komt goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Sorry k zag der 3 welke wil je der bij hebben? (3 verschillende maten zag ik dus)
'Dit wordt'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Probeersels![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Niets meer aan doen.quote:
*herkenbaar*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef FlyingFox het volgende:
Wrom haal ik deadlines voor school nevernooit en heb ik dit weer ruim voor tijd gefixt?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef FlyingFox het volgende:
Wrom haal ik deadlines voor school nevernooit en heb ik dit weer ruim voor tijd gefixt?
Uhu, dat wel, en zo herkenbaar maar als je nou even je ADHD loslaat en vanuit een rustpunt nog een banner maakt dan komt het misschien wel goedquote:
+10 herkenbaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef FlyingFox het volgende:
Oeh, en pas je tekst aan, hij is korterquote:
Ik kan er nog wel 10 maken maar of ze mooi zijnquote:
Lekker belangrijk, als je maar lol hebt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel 10 maken maar of ze mooi zijn![]()
![]()
Mag ik u erop wijzen dat u een deel uit uw eigen ondertitel citeertquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als je maar lol hebt.
'Goatboy is hurt by your indifference'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Mag ik u erop wijzen dat u een deel uit uw eigen ondertitel citeert?
Dat mag mijn waarde, daarom staat die uitdrukking ook in mijn onderrtitel. Als ik mijn huis zie afbranden tot de grond dan ren ik twee minuten in paniek rondjes alvorens ik denk 'lekker belangrijk, ik ga een biertje nuttigen'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Mag ik u erop wijzen dat u een deel uit uw eigen ondertitel citeert?
Bill Hicks (1961 - 1994): links-liberale kettingroker Goed voor je algemene ontwikkeling.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
'Goatboy is hurt by your indifference'
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Bill Hicks (1961 - 1994): links-liberale kettingroker Goed voor je algemene ontwikkeling.
Dan lijkt het me van belang dat je je koelkast eerst in veiligheid brengt, want een verbrande of zelfs ontplofte koelkast zal het bier dat erin stond, naar ik vrees, geen goed doen! Of je moet ergens nog wat achter de spreekwoordelijke hand hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat mag mijn waarde, daarom staat die uitdrukking ook in mijn onderrtitel. Als ik mijn huis zie afbranden tot de grond dan ren ik twee minuten in paniek rondjes alvorens ik denk 'lekker belangrijk, ik ga een biertje nuttigen'
* Surveillance-Fiets denkt aan het brand in de koelkast topicquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:48 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dan lijkt het me van belang dat je je koelkast eerst in veiligheid brengt, want een verbrande of zelfs ontplofte koelkast zal het bier dat erin stond, naar ik vrees, geen goed doen! Of je moet ergens nog wat achter de spreekwoordelijke hand hebben natuurlijk.
Ik kreeg een spelfout om te verbeterenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:51 schreef murp het volgende:
heb ik zo goed mijn best gedaan en dan krijg ik niet eens een goedzo murp!!!!
dat is nog ietsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kreeg een spelfout om te verbeteren![]()
ik heb op bijna elk programma, spellingscontrolequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:02 schreef TwyLight het volgende:
Blijkbaar was het woordje "wordt" rechts onder bij mijn banners goed gespeld, ik had gegokt
Café op loopafstandquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:48 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dan lijkt het me van belang dat je je koelkast eerst in veiligheid brengt, want een verbrande of zelfs ontplofte koelkast zal het bier dat erin stond, naar ik vrees, geen goed doen! Of je moet ergens nog wat achter de spreekwoordelijke hand hebben natuurlijk.
Doe er wat aanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:49 schreef donroyco het volgende:
Ik zie hier veel gelul, weinig banners
Lul nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mijn Photoshopfeelings zijn niet van het gewenste niveau...
*Klik*
Ik heb het net ook even getest en je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:11 schreef jogy het volgende:
twylight? als je de kleur groen voor de topicstarter aan heb staan dan ziet je banner er niet uit helaas.
Ja ik heb hem transparant gedaan omdat ik op een mac zit en die heeft een ander kleuren profiel als een windows, dus als ik de fok kleur kopieer en plak ziet die er bij mij goed uit maar is die op een windows iets lichter of donkerder (1 van de 2 weet niet precies welke).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:11 schreef jogy het volgende:
twylight? als je de kleur groen voor de topicstarter aan heb staan dan ziet je banner er niet uit helaas.
Niet alleen lelijk maar ook nog eens onorgineelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:47 schreef seekfaM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zoals beloofd, mijn aandeel
Jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:22 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Niet alleen lelijk maar ook nog eens onorgineel!..
Goed geprobeerd though.
edit: nu ik voor de 2e keer kijk valt de lelijkheid eigenlijk wel mee.. maar die kleuren..
!!!1
Coolquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:33 schreef Zrtlrnc het volgende:
Mijn inzending:
[afbeelding]
De ander komt later (of niet..)
jogy, ik heb mijn inzending verbeterdquote:
Check.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jogy, ik heb mijn inzending verbeterdIk zag dat je de "oude" in het andere topic hebt geplaatst.
Zou je die even willen vervangen door deze:
http://pic30.picturetrail(...)606230/219531523.jpg
http://pic30.picturetrail(...)606230/219532958.jpg
![]()
Topquote:
Ga maar wild hoor. Ik weet niet wat je van plan bent maar het klinkt.. apart.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:51 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Mag hij geanimeerd zijn?
Ik ben namelijk een kei in dat soort dingen zij mijn maman altijd![]()
Mooiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:18 schreef Lookbehind het volgende:
Ook wat geknutseld:
[afbeelding]
En natuurlijk een Slowchat variant:
[afbeelding]
Deze is mooi en lekker kleurrijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:33 schreef Zrtlrnc het volgende:
Mijn inzending:
[afbeelding]
De ander komt later (of niet..)
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Deze is mooi en lekker kleurrijk..
mijn banner is wel boos op mequote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:00 schreef TwyLight het volgende:
waarom doen mensen elke keer van die boze of verbaasde smileys bij go ahead and slowchat?
het is geen boze banner hoor?
Volgens mij mag er bijna niet ge SC worden in ONZ ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:00 schreef TwyLight het volgende:
waarom doen mensen elke keer van die boze of verbaasde smileys bij go ahead and slowchat?
het is geen boze banner hoor?
Het is dat die PI erbij staatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Volgens mij mag er bijna niet ge SC worden in ONZ ?![]()
Omdat die image hosters het niet altijd geweldig doenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:57 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
!@ waarom zie ik mijn banners telkens niet
potverdomme welke host moet ik dan doenquote:Op zondag 7 januari 2007 17:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Omdat die image hosters het niet altijd geweldig doen![]()
http://www.tinypic.com/ ?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:06 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
potverdomme welke host moet ik dan doen
mail ze maar naar het adres in mn profiel dan upload ik ze wel bij mijquote:Op zondag 7 januari 2007 18:06 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ik gebruik een picturetrailquote:Op zondag 7 januari 2007 18:06 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Die van mij ben je vergetenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef remlof het volgende:nieuwe bijdragen staan in [Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
Waar blijft het verlog op je film eigenlijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:18 schreef Lookbehind het volgende:
Ook wat geknutseld:
[afbeelding]
En natuurlijk een Slowchat variant:
[afbeelding]
er komt een betere versie aanquote:Op zondag 7 januari 2007 23:14 schreef TwyLight het volgende:Het zal ook wel weer eens geen gifje zijn
Die zijn wel idioot groot jaquote:Op zondag 7 januari 2007 23:41 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
1180.89 KB![]()
hoeveel gig mogen de banners worden?
onder 0,05 gig zou fijn zijn, liefst nog minderquote:Op zondag 7 januari 2007 23:41 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
1180.89 KB![]()
hoeveel gig mogen de banners worden?
Je kreeg toch per bit uitbetaald?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
onder 0,05 gig zou fijn zijn, liefst nog minder
ohquote:Op maandag 8 januari 2007 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
onder 0,05 gig zou fijn zijn, liefst nog minder
Nog ff oefenen murpquote:
en dat is?quote:Op maandag 8 januari 2007 08:44 schreef Maisnon het volgende:
Murp je moet gewoon GIF 64 Dithered doen ofzo als formaat
(of zeg ik nu iets geks)
Check,quote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
FF opnieuw geupt dus Jogy 14.gif je kan ze nu in dat forum veranderen die van mij want die ziet niemand door die *** host
[afbeelding]
[afbeelding]
I'll tryquote:Op maandag 8 januari 2007 14:40 schreef jogy het volgende:
Alleen moet ik zeggen dat ze een beetje blurry zijn. Kan je de originele niet beter als gif opslaan?.
oh... okquote:Op maandag 8 januari 2007 15:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon een soort van kwaliteit voor .gifs als je ze opslaat... in Imageready in ieder geval
die vin ik leuke jaquote:Op maandag 8 januari 2007 16:56 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[afbeelding]
Kleine verandering..
Dank jequote:Op maandag 8 januari 2007 18:17 schreef Guiduuuuw het volgende:
Ziet er goed uit PoedelieWoepsie
serieus?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:04 schreef Guiduuuuw het volgende:
Die is echt veelste druk Murp! Zwaar irritant..
quote:
ik begin het allemaal een beetje door te krijgen... ik gebruik CS2quote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef seekfaM het volgende:
[..]
mooie standaard achtergrond fill (in photoshop
) gebruikt murp
Niets mis mee, ziet er goed uit![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Neej hoor let maar niet op hem![]()
Nou ja zeg, heb ik me voor niks 5 dagen uit zitten slovenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:48 schreef Guiduuuuw het volgende:
Toet Toet Toontje is zoooooo Passé..
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:00 schreef murp het volgende:
jongens, alles moet op de schop!
Chowi is niet meer...
wordt dit nog bijgewerkt?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef remlof het volgende:nieuwe bijdragen staan in [Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
Waarom staat jou naam er bij deze niet bijquote:
quote:
ik en mod zijn?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:43 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Waarom staat jou naam er bij deze niet bij![]()
Neeeheeeeejquote:
oja..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:19 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Neeeheeeeej
Ik bedoelje zet altijd je naam erbij en bij deze niet
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:19 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Neeeheeeeej
Ik bedoelje zet altijd je naam erbij en bij deze niet
Is dit zo een puzzelquote:
ikke welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:56 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Is dit zo een puzzelvan zoek de naam murp
Ik zie hem namelijk niet
Ooow ik zie hem nu ookquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:29 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ooow ik zie hem nu ookin de zon of in dat wiitte
Wat heb k gewonnenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |