Ja maa rin het geval van een tekstwijziging is het wel minderquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef TwyLight het volgende:
valt wel mee gewoon plaatje over de ander heen plakken
We gaan onze couppoging doorzetten hè?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef SiemeN het volgende:
In het geval van de banners zoals die van MILF, lijkt het mij verstandig dat men de .pds files ergens bewaart. Gaat anders zo vervelend worden als er een mod switch is.
Geweldig, maar ietwat te opdringerig. Ze moeten niet de aandacht afleiden van het topic op zichquote:
Ik vinnum mooiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef TwyLight het volgende:
moet ik die andere er nog bij maken of zeggen jullie van laat maar
De winnende kan ik uploaden op files.fok.nl.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef jogy het volgende:
Oh en inderdaad, bewaar de psd bestandjes wel ja, anders kan je ze ook naar mij sturen voor opslag.
murpquote:
Sjoemquote:
FlyingFoxquote:
BasenAadquote:
Bupatihquote:
M-I-L-Fquote:
quote:
Coole Shizzle.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef NJ het volgende:
[..]
De winnende kan ik uploaden op files.fok.nl.
Zodat niet de vorige 2 pagina's doorgelurkt hoeft te worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:17 schreef Bupatih het volgende:
Waarom plaats je nog een keer dat overzicht?
Sorry k zag der 3 welke wil je der bij hebbenquote:
Ja, maar zo blijf je bezig en komt dat overzicht dadelijk op elke pagina te staan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Zodat niet de vorige 2 pagina's doorgelurkt hoeft te worden.
Zeker blauw geweest?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Bupatih het volgende:
Als jogy nou even alle creaties tot nu toe in dit topic plempt...
Maar ze zijn zo geilquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Geweldig, maar ietwat te opdringerig. Ze moeten niet de aandacht afleiden van het topic op zich.
Ja dat zou niet echt opschietenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar zo blijf je bezig en komt dat overzicht dadelijk op elke pagina te staan.
Zich bij aansluit*..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Bupatih het volgende:
Doe ik gewoon dagelijks. komt goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Sorry k zag der 3 welke wil je der bij hebben? (3 verschillende maten zag ik dus)
'Dit wordt'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Probeersels![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Niets meer aan doen.quote:
*herkenbaar*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef FlyingFox het volgende:
Wrom haal ik deadlines voor school nevernooit en heb ik dit weer ruim voor tijd gefixt?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef FlyingFox het volgende:
Wrom haal ik deadlines voor school nevernooit en heb ik dit weer ruim voor tijd gefixt?
Uhu, dat wel, en zo herkenbaar maar als je nou even je ADHD loslaat en vanuit een rustpunt nog een banner maakt dan komt het misschien wel goedquote:
+10 herkenbaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef FlyingFox het volgende:
Oeh, en pas je tekst aan, hij is korterquote:
Ik kan er nog wel 10 maken maar of ze mooi zijnquote:
Lekker belangrijk, als je maar lol hebt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel 10 maken maar of ze mooi zijn![]()
![]()
Mag ik u erop wijzen dat u een deel uit uw eigen ondertitel citeertquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als je maar lol hebt.
'Goatboy is hurt by your indifference'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Mag ik u erop wijzen dat u een deel uit uw eigen ondertitel citeert?
Dat mag mijn waarde, daarom staat die uitdrukking ook in mijn onderrtitel. Als ik mijn huis zie afbranden tot de grond dan ren ik twee minuten in paniek rondjes alvorens ik denk 'lekker belangrijk, ik ga een biertje nuttigen'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Mag ik u erop wijzen dat u een deel uit uw eigen ondertitel citeert?
Bill Hicks (1961 - 1994): links-liberale kettingroker Goed voor je algemene ontwikkeling.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
'Goatboy is hurt by your indifference'
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Bill Hicks (1961 - 1994): links-liberale kettingroker Goed voor je algemene ontwikkeling.
Dan lijkt het me van belang dat je je koelkast eerst in veiligheid brengt, want een verbrande of zelfs ontplofte koelkast zal het bier dat erin stond, naar ik vrees, geen goed doen! Of je moet ergens nog wat achter de spreekwoordelijke hand hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat mag mijn waarde, daarom staat die uitdrukking ook in mijn onderrtitel. Als ik mijn huis zie afbranden tot de grond dan ren ik twee minuten in paniek rondjes alvorens ik denk 'lekker belangrijk, ik ga een biertje nuttigen'
* Surveillance-Fiets denkt aan het brand in de koelkast topicquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:48 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dan lijkt het me van belang dat je je koelkast eerst in veiligheid brengt, want een verbrande of zelfs ontplofte koelkast zal het bier dat erin stond, naar ik vrees, geen goed doen! Of je moet ergens nog wat achter de spreekwoordelijke hand hebben natuurlijk.
Ik kreeg een spelfout om te verbeterenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:51 schreef murp het volgende:
heb ik zo goed mijn best gedaan en dan krijg ik niet eens een goedzo murp!!!!
dat is nog ietsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik kreeg een spelfout om te verbeteren![]()
ik heb op bijna elk programma, spellingscontrolequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:02 schreef TwyLight het volgende:
Blijkbaar was het woordje "wordt" rechts onder bij mijn banners goed gespeld, ik had gegokt
Café op loopafstandquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:48 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Dan lijkt het me van belang dat je je koelkast eerst in veiligheid brengt, want een verbrande of zelfs ontplofte koelkast zal het bier dat erin stond, naar ik vrees, geen goed doen! Of je moet ergens nog wat achter de spreekwoordelijke hand hebben natuurlijk.
Doe er wat aanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:49 schreef donroyco het volgende:
Ik zie hier veel gelul, weinig banners
Lul nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mijn Photoshopfeelings zijn niet van het gewenste niveau...
*Klik*
Ik heb het net ook even getest en je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:11 schreef jogy het volgende:
twylight? als je de kleur groen voor de topicstarter aan heb staan dan ziet je banner er niet uit helaas.
Ja ik heb hem transparant gedaan omdat ik op een mac zit en die heeft een ander kleuren profiel als een windows, dus als ik de fok kleur kopieer en plak ziet die er bij mij goed uit maar is die op een windows iets lichter of donkerder (1 van de 2 weet niet precies welke).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:11 schreef jogy het volgende:
twylight? als je de kleur groen voor de topicstarter aan heb staan dan ziet je banner er niet uit helaas.
Niet alleen lelijk maar ook nog eens onorgineelquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:47 schreef seekfaM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zoals beloofd, mijn aandeel
Jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:22 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Niet alleen lelijk maar ook nog eens onorgineel!..
Goed geprobeerd though.
edit: nu ik voor de 2e keer kijk valt de lelijkheid eigenlijk wel mee.. maar die kleuren..
!!!1
Coolquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:33 schreef Zrtlrnc het volgende:
Mijn inzending:
[afbeelding]
De ander komt later (of niet..)
jogy, ik heb mijn inzending verbeterdquote:
Check.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jogy, ik heb mijn inzending verbeterdIk zag dat je de "oude" in het andere topic hebt geplaatst.
Zou je die even willen vervangen door deze:
http://pic30.picturetrail(...)606230/219531523.jpg
http://pic30.picturetrail(...)606230/219532958.jpg
![]()
Topquote:
Ga maar wild hoor. Ik weet niet wat je van plan bent maar het klinkt.. apart.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:51 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Mag hij geanimeerd zijn?
Ik ben namelijk een kei in dat soort dingen zij mijn maman altijd![]()
Mooiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:18 schreef Lookbehind het volgende:
Ook wat geknutseld:
[afbeelding]
En natuurlijk een Slowchat variant:
[afbeelding]
Deze is mooi en lekker kleurrijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:33 schreef Zrtlrnc het volgende:
Mijn inzending:
[afbeelding]
De ander komt later (of niet..)
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Deze is mooi en lekker kleurrijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |