Ja maa rin het geval van een tekstwijziging is het wel minderquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef TwyLight het volgende:
valt wel mee gewoon plaatje over de ander heen plakken
We gaan onze couppoging doorzetten hè?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef SiemeN het volgende:
In het geval van de banners zoals die van MILF, lijkt het mij verstandig dat men de .pds files ergens bewaart. Gaat anders zo vervelend worden als er een mod switch is.
Geweldig, maar ietwat te opdringerig. Ze moeten niet de aandacht afleiden van het topic op zichquote:
Ik vinnum mooiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef TwyLight het volgende:
moet ik die andere er nog bij maken of zeggen jullie van laat maar
De winnende kan ik uploaden op files.fok.nl.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:14 schreef jogy het volgende:
Oh en inderdaad, bewaar de psd bestandjes wel ja, anders kan je ze ook naar mij sturen voor opslag.
murpquote:
Sjoemquote:
FlyingFoxquote:
BasenAadquote:
Bupatihquote:
M-I-L-Fquote:
quote:
Coole Shizzle.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef NJ het volgende:
[..]
De winnende kan ik uploaden op files.fok.nl.
Zodat niet de vorige 2 pagina's doorgelurkt hoeft te worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:17 schreef Bupatih het volgende:
Waarom plaats je nog een keer dat overzicht?
Sorry k zag der 3 welke wil je der bij hebbenquote:
Ja, maar zo blijf je bezig en komt dat overzicht dadelijk op elke pagina te staan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:18 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Zodat niet de vorige 2 pagina's doorgelurkt hoeft te worden.
Zeker blauw geweest?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Bupatih het volgende:
Als jogy nou even alle creaties tot nu toe in dit topic plempt...
Maar ze zijn zo geilquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Geweldig, maar ietwat te opdringerig. Ze moeten niet de aandacht afleiden van het topic op zich.
Ja dat zou niet echt opschietenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar zo blijf je bezig en komt dat overzicht dadelijk op elke pagina te staan.
Zich bij aansluit*..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Bupatih het volgende:
Doe ik gewoon dagelijks. komt goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Sorry k zag der 3 welke wil je der bij hebben? (3 verschillende maten zag ik dus)
'Dit wordt'quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Probeersels![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Niets meer aan doen.quote:
*herkenbaar*quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef FlyingFox het volgende:
Wrom haal ik deadlines voor school nevernooit en heb ik dit weer ruim voor tijd gefixt?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef FlyingFox het volgende:
Wrom haal ik deadlines voor school nevernooit en heb ik dit weer ruim voor tijd gefixt?
Uhu, dat wel, en zo herkenbaar maar als je nou even je ADHD loslaat en vanuit een rustpunt nog een banner maakt dan komt het misschien wel goedquote:
+10 herkenbaarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:59 schreef FlyingFox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |