Cavenaghi? Jo? Vagner Love? Elano?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:38 schreef Jasza het volgende:
Bosnjak wilde ook niet dus heb geen spits aangetrokken, scouts zijn nu zoeken in Oost-europa
ja, dat die micah richards ontiegelijk goed is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:12 schreef donroyco het volgende:
Aha... eindelijk dit topic gevonden
Doe al best wel lang FM2007/2006... ben nu bezig met een Ajax-game.... hoe toepasselijk..
Selectie Ajax (winterstop 2007/2008):
[afbeelding]
Iemand nog comments?
En dat voor maar 11 miljoen... Man City was gedegradeerd, kon ik 'm wegplukken...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:20 schreef martjin het volgende:
[..]
ja, dat die micah richards ontiegelijk goed is.
Verschilt per dag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:10 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Hoe lang speel jij fm per dag als FM junk?![]()
quote:
Heb ik nu ook, speel eigenlijk elke ploeg wel wegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:08 schreef sjimz het volgende:
[..]Ik ben eigenlijk alweer uitgekeken op Shakhtar.
De competitie stelt geen ruk voor daar.
De eerste concurrent staat in het 3e seizoen na 14 speeldagen al 16 punten achter
Ik heb Dinamo Kiev de laatste 4 wedstrijden telkens met 4 doelpunten of meer verslagenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb ik nu ook, speel eigenlijk elke ploeg wel weg![]()
Netjes, is altijd fijn als je spelers doorverwezen krijgt van je moederclub...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:42 schreef Peregrijn het volgende:
Mijn Darlington doet het verbazingwekkend goed in mijn eerste seizoen in het Championship. Na tien wedstrijden op een verdienstelijke 5e plek, terwijl handhaving mijn doelstelling wasDoe het voornamelijk goed door een paar plyers van mijn parentclub, Middlesborough.
Ik heb er maar twee doorverwezen gekregen, maar ik heb er nog vier op long/shortterm loans tegen 0%quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Netjes, is altijd fijn als je spelers doorverwezen krijgt van je moederclub...![]()
* donroyco start zo FM2007 ook weer op
Dat kan toch gewoon? Ik heb ook wel eens 3e ronde kwalificatie tegen Real Madrid gemoeten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:26 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ook de loting is altijd zo grappig, eindelijk CL gehaald moet ik de 3e kwal. tegen BARCELONA!!! slaat nergens op.![]()
Marco Materazziquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:12 schreef donroyco het volgende:
Aha... eindelijk dit topic gevonden
Doe al best wel lang FM2007/2006... ben nu bezig met een Ajax-game.... hoe toepasselijk..
Selectie Ajax (winterstop 2007/2008):
[afbeelding]
Iemand nog comments?
In m'n 4e seizoen Ajax werd ik als groepshoofd (en titelverdediger) in een CL-poule ingedeeld bij Real Madrid, Juventus en Schalke '04... Daar heb ik me op het nippertje op doelsaldo (of onderling resultaat?) als 1e weten te kwalificeren, ook Juventus en Real Madrid hadden 10 punten uit 4 wedstrijden.. Is niet altijd even gemakkelijk, maar om te winnen moet je altijd de rest verslaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon? Ik heb ook wel eens 3e ronde kwalificatie tegen Real Madrid gemoeten.
Welke club ben je? Met Ajax moest ik ook tegen AC Milan, maar ze vonden ook dat er die dag EK2008 kwalificatiewedstrijden gespeeld moesten worden...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:26 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik heb het écht gehad met fm07 nu. Speel al jaren cm/fm maar dit spel is te gek voor woorden. 80miljoen op de bank maar toch vindt me voorzitter het nodig om elk talent te laten gaan voor 10miljoen als er een grote club op ze biedt. Ook de loting is altijd zo grappig, eindelijk CL gehaald moet ik de 3e kwal. tegen BARCELONA!!! slaat nergens op.![]()
kost maar 250K in 2008quote:
Mwah, viel wel mee: Seedorf - Brocchi - Ambrosini - Donati - Sanchez(keeper) zijn niet de minstenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:22 schreef Herr_Munk het volgende:
Milan komt dan toch ook zeker met een B-elftal aanzetten?
Dank jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:47 schreef sjimz het volgende:
Die ziet er al een stuk beter uit dan die van mij!Puik werk!
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:46 schreef donroyco het volgende:
Misschien een toevoeging aan dit mooie topic:
net even met Photoshop geklooit om de OP van dit topic te verbeteren.. toen is er dit uit komen rollen:
[afbeelding]
Link: http://i1.tinypic.com/2ec14sn.jpg
misschien hebben jullie nog tips ter verbetering...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:16 schreef sjimz het volgende:
Krijg net in een bekerwedstrijd 3 penalties mee waarvan ze alle 3 een schwalbe waren volgens de tegenstander
Alle 3 door een verschillende speler gescoord
Als je 2 goeie spitsen hebt en een goeie aanvoer moet dat te doen zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:25 schreef sjimz het volgende:
Ik heb mezelf nieuwe doelstellingen voorgenomen.
Exclusief oefenwedstrijden wil ik rond de 120 goals dit seizoen eindigen
Kijken of dat lukt.
Ik speel nu met Shakhtar met Vagner Love en Kerzhakov en normaal ook nog Cavenaghi (maar die is er 1,5 maand uit met gebroken ribben)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:26 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als je 2 goeie spitsen hebt en een goeie aanvoer moet dat te doen zijn![]()
Ik ben zelfs al een keer ontslagen bij een club omdat ik teveel kritiek leverde op de scheidsrechters, wat me op stevige boetes en schorsingen kwam te staan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:57 schreef Jasza het volgende:
Net een 1 wedstrijd vanaf de kant toekijken gekregen omdat ik de scheids uitschold, maarja het seizoen is al voorbij
Moet toch lukken in de Oekrainse competitie? Met Ajax sta ik nu op 118 doelpunten (2.7 per wedstrijd)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik speel nu met Shakhtar met Vagner Love en Kerzhakov en normaal ook nog Cavenaghi (maar die is er 1,5 maand uit met gebroken ribben)
Jawel, alleen de tegenstanders spelen bijna allemaal met een 5-4-1 formatiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moet toch lukken in de Oekrainse competitie? Met Ajax sta ik nu op 118 doelpunten (2.7 per wedstrijd)
Dat is inderdaad minder jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel, alleen de tegenstanders spelen bijna allemaal met een 5-4-1 formatie![]()
hij lijkt wel erg veel opde banner van manutd.nl maar okquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:46 schreef donroyco het volgende:
Misschien een toevoeging aan dit mooie topic:
net even met Photoshop geklooit om de OP van dit topic te verbeteren.. toen is er dit uit komen rollen:
[afbeelding]
Link: http://i1.tinypic.com/2ec14sn.jpg
misschien hebben jullie nog tips ter verbetering...
Geef dan eens tipsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:05 schreef martjin het volgende:
[..]
hij lijkt wel erg veel opde banner van manutd.nl maar ok
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:05 schreef martjin het volgende:
[..]
hij lijkt wel erg veel opde banner van manutd.nl maar ok
Zoiets?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:53 schreef Herr_Munk het volgende:
Misschien de val bvan Rusland er bij in het kader van de Chalenge
of het Luzhniki op de achtergrond als je gelijk een banner voor de challange gaat maken
quote:
Done... en die OP kan ook wel wat levendiger of niet...quote:
Als jij zin hebt om een mooie vaste openingspost te maken dan ga ik je niet tegenhoudenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Done... en die OP kan ook wel wat levendiger of niet...(gezien het niveau van sommige andere topics hier @ Fok!)
Ik heb me sinds 2 dagen geleden ook maar daar geregistreerd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:15 schreef Jasza het volgende:
http://forum.manutd.nl/index.php/topic,7830.0.html
![]()
Hehe, hier al die screens posten word zo'n zooitjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb me sinds 2 dagen geleden ook maar daar geregistreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |