Sinds die patch gebeurd dat een heel stuk minderquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb volgens mij niet gepatched nee.
6 miljoen, heb een echte afmaker nodig want deze spitsen helpen teveel kansen om zeepquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoeveel geld heb je te besteden, wat zoek je?
Eduardo oid van Dinamo Zagreb misschien, is dat wat?
Of kijk anders even bij Rode Ster of Partizan, die hebben ook altijd wel talent lopen.
Met 6M kan je een hoop... Zoek in je buurlanden en op de balkan, daar zit vast wel wat talent voor je.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
6 miljoen, heb een echte afmaker nodig want deze spitsen helpen teveel kansen om zeep![]()
Dan heb je inderdaad wat meer keusquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:46 schreef Jasza het volgende:
12 miljoen erbij van het bestuur, kan dus wel leuke spelers gaan kopen nu.
Guerrero van HSV vind ik altijd wel leuk, maar die is denk ik tegen de 10, anders doe je gewoon 50% doorverkoop en verkoop je hem niet doorquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:05 schreef Jasza het volgende:
Wie weet er een goede spits voor Steaua, 6 miljoen max en geen Mokoena
Waarom ga je niet voor de lange termijn? Kies dan voor de aanvoer viaquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
6 miljoen, heb een echte afmaker nodig want deze spitsen helpen teveel kansen om zeep![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de spits. Als je voor de korte termijn gaat kun je wellicht beter een speler huren. Hier isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. volgens mij de beste optie!
Laat even weten of je er iets aan hebt gehad!
Ooit GB![]()
Bij mijn eerste game was hij bij Feyenoord echt de bom!okey, okey, 2e seizoen zoog ie haha... maar die arme jongen heeft maar 6 miljoen
Ooit GB![]()
Hij heeft er nog eens 12 miljoen bijgekregenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:20 schreef rickw het volgende:
Bij mijn eerste game was hij bij Feyenoord echt de bom!okey, okey, 2e seizoen zoog ie haha... maar die arme jongen heeft maar 6 miljoen
![]()
![]()
uuuh, wat is zijn probleem dan? 18 miljoen en dan nog geen scorende spits kunnen vinden? Typisch geval van een lousy manager lijkt me dan... Of hij stuurt zn scoutingsapparaat niet goed aan... Of hij heeft dit spel nog nooit gespeeld.
3 mogelijkheden, welke is de juiste? A, B of C?
Ps. Niet beledigend bedoeld uiteraard
Ooit GB![]()
Voordat je iets wilt zeggen lees dan eens goed het topic door.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:30 schreef rickw het volgende:
uuuh, wat is zijn probleem dan? 18 miljoen en dan nog geen scorende spits kunnen vinden? Typisch geval van een lousy manager lijkt me dan... Of hij stuurt zn scoutingsapparaat niet goed aan... Of hij heeft dit spel nog nooit gespeeld.
Ps. Niet beledigend bedoeld uiteraard
Hij vraagt eerst hulp omdat hij maar 6 miljoen had, later meldde hij dat hij meer had. Dus de zoektocht was bedoeld terwijl hij maar 6 miljoen had.
En een beetje meer respect naar hem mag wel aangezien jij net hier op dit forum komt kijken.![]()
Rustig maar, 't is puur een beetje sarcastische humor van mijn kantquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voordat je iets wilt zeggen lees dan eens goed het topic door.
Hij vraagt eerst hulp omdat hij maar 6 miljoen had, later meldde hij dat hij meer had. Dus de zoektocht was bedoeld terwijl hij maar 6 miljoen had.
En een beetje meer respect naar hem mag wel aangezien jij net hier op dit forum komt kijken.don't worry. En daarbij: I'd tried to help him, didn't I?
Zonder heel 't forum door te lopen: hoe ga jij met fm?Ooit GB![]()
Heb de challenge met Torpedo volbracht.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:46 schreef rickw het volgende:
[..]
Rustig maar, 't is puur een beetje sarcastische humor van mijn kantdon't worry. En daarbij: I'd tried to help him, didn't I?
Zonder heel 't forum door te lopen: hoe ga jij met fm?
in 5 jaar tijd de halve finale CL gehaald. 3 keer de supercup gewonnen van Rusland 3 keer kampioen van Rusland en 2 keer de beker gepakt.
Ben nu maar met Shakhtar aan het spelen.
Met mijn vorige games heb ik West Ham Wereldkampioen gemaakt en heb ook Nigeria WereldKampioen en Zwitserland Europees kampioen gemaakt.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:30 schreef rickw het volgende:
Ps. Niet beledigend bedoeld uiteraard![]()
Ik weet genoeg spitsen maar ze willen echt niet allemaal naar Steaua komen![]()
![]()
Marica wil toch wel?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Ik weet genoeg spitsen maar ze willen echt niet allemaal naar Steaua komen![]()
Die is roemeen![]()
![]()
Lekkâh!
Ik ben na de update opnieuw begonnen, ditmaal met mijn op 1 na favoriete club Arsenal... Zit nu pas in eind 2006, dus er moet nog veel gebeuren. Ik hoop dat Hill-Wood een beetje coulant en patient is, want ik haal voornamelijk jonge talenten... wat niet betekent dat ik slecht draai: 16 wedstrijden gespeeld en 14 gewonnen. Ik probeer nu tijdens mijn vakantie een beetje verder te komen!Ooit GB![]()
Nu ik een paar dagen vrij had heb ik 5 seizoenen in 2,5 dag gespeeld.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:57 schreef rickw het volgende:
Lekkâh!
Ik ben na de update opnieuw begonnen, ditmaal met mijn op 1 na favoriete club Arsenal... Zit nu pas in eind 2006, dus er moet nog veel gebeuren. Ik hoop dat Hill-Wood een beetje coulant en patient is, want ik haal voornamelijk jonge talenten... wat niet betekent dat ik slecht draai: 16 wedstrijden gespeeld en 14 gewonnen. Ik probeer nu tijdens mijn vakantie een beetje verder te komen!
Met een middelgrote database en maar 4 competities geselecteerd dus dat gaat rap.
Nu met Shakhtar heb ik gewoon weer de huge database en weer ouderwets 56 competities in 20 landen geselecteerd! Allen speelbaar![]()
![]()
Damn!!! Wat voor een systeem heb je in ***naam?? En 5 seizoenen in 2½ dag?quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu ik een paar dagen vrij had heb ik 5 seizoenen in 2,5 dag gespeeld.
Met een middelgrote database en maar 4 competities geselecteerd dus dat gaat rap.
Nu met Shakhtar heb ik gewoon weer de huge database en weer ouderwets 56 competities in 20 landen geselecteerd! Allen speelbaarhaha. Ik hoop eind 2013 te komen eind volgende week!
Ooit GB![]()
Een goed systeemquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:05 schreef rickw het volgende:
[..]
Damn!!! Wat voor een systeem heb je in ***naam?? En 5 seizoenen in 2½ dag?haha. Ik hoop eind 2013 te komen eind volgende week!
![]()
![]()
De Black Aura Skinquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:38 schreef Jasza het volgende:
WElke skin gebruiken de boys hier, ik begin die normale te haten en kan geen leuke vinden![]()
Was bezig met Bosnjak, wilde komen. Bood hem meer salaris dan wat hij wilde en hij reject alsnog, nog een keer proberen dan mar![]()
![]()
Wordt Jaager nog een beetje goed? Ik heb nu een bod van 120k. Accepteren?-link verwijderd, niet terugplaatsen-![]()
ik heb er 160 voor gekregen exclusief 30% bij volgende verkoop.
Voor dat geld heb ik een nieuw talent gekocht.![]()
Ik heb hem er ook maar eens opgezet, masterlijke skin!!quote:GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG![]()
Cool, mij specs:quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Intel® Core™ 2 Duo E6400
2 x 1 GB aan geheugen
Sapphire Radeon X1950Pro
Intel® Core™ 2 Duo E6300
2 x 1 GB aan geheugen
BFG7950GT 512MB![]()
![]()
Dan kan je ook makkelijk zoveel competities draaien!quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:36 schreef andre347 het volgende:
[..]
Cool, mij specs:
Intel® Core™ 2 Duo E6300
2 x 1 GB aan geheugen
BFG7950GT 512MB![]()
![]()
![]()
E6400?
Ik ben echt n00b kwa specs gebied maar moet ik dan denken aan een pentium 6,4 ofzo?
By The Way, update:
Wedstrijd 14 is gespeeld met 1-0 gewonnen van Fc Moskou door een late penalty in het voordeel van mij. Man van de Wedstrijd: Jokic. Zou hij het dan eindelijk begrepen hebben na twee boetes en terug zetting naar het reserve team?![]()
Begin 2e seizoen dramatisch
Beker: Lokomotiv - Torpedo: 3-0
Comp: CSKA - Torpedo: 4-0
Beker: Torpedo - Lokomotiv: 1-2
Volgende wedstrijd weer Lokomotiv, nu voor de competitie.
[ Bericht 0% gewijzigd door EnGCatjuh op 04-01-2007 13:11:35 ]There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
1. Als je je scouts naar een land stuurt met een opdracht, wanneer komt hij dan met gescoute figuren? Want voorlopig heb ik nog niets en hij moet nog maar 10 dagen (van de 68). Of is dit ook weer een bug in 7.0.0? (ik draai zonder patch)
2. Kan je die Black Aura Skin ook zonder patch draaien, want ik hoorde dat je de patch ervoor nodig had?![]()
Ligt eraan hoeveel kennis je scout heeft in het aangewezen gebiedquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:54 schreef martjin het volgende:
1. Als je je scouts naar een land stuurt met een opdracht, wanneer komt hij dan met gescoute figuren? Want voorlopig heb ik nog niets en hij moet nog maar 10 dagen (van de 68). Of is dit ook weer een bug in 7.0.0? (ik draai zonder patch)![]()
![]()
Ik heb in mijn Torpedo game een jonge scout naar Scandinavië gestuurd, zonder dat hij kennis had van dat gebied. Zijn kennis over het gebied groeide extreem, maar hij kwam niet met resultaten. Ik denk dat dit dus pas de 2e keer gaat gebeuren?There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg![]()
Ja.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb in mijn Torpedo game een jonge scout naar Scandinavië gestuurd, zonder dat hij kennis had van dat gebied. Zijn kennis over het gebied groeide extreem, maar hij kwam niet met resultaten. Ik denk dat dit dus pas de 2e keer gaat gebeuren?![]()
![]()
Nederlandse scout, (dus nederland, belgie, duitsland) naar midden-europa gestuurd. Komt hij pas met resultaten als hij terugkomt ofzo?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel kennis je scout heeft in het aangewezen gebied![]()
Je moet even op verslag drukken bij scoutenquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:18 schreef martjin het volgende:
[..]
Nederlandse scout, (dus nederland, belgie, duitsland) naar midden-europa gestuurd. Komt hij pas met resultaten als hij terugkomt ofzo?![]()
Ah, thanks!quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet even op verslag drukken bij scouten![]()
Wilde Marica niet komen dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:38 schreef Jasza het volgende:
Bosnjak wilde ook niet dus heb geen spits aangetrokken, scouts zijn nu zoeken in Oost-europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |