quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik kan nu Torpedo Moskou als satellietclub krijgen in m'n Man U-game
Ligt eraan waar ik speel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:36 schreef MaxPower het volgende:
Doen jullie veel met die satellietclubs trouwens? Ik had er bij Boca 5, maar heb er gelijk 4 gecancelled. Wat een onzin.
Heb ik geluk dat ik uit principe al geen juve spelers haalquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ah! Dat heb ik ook gedaan. Erg leuk. Vooral als je spelers uit het tweede van Juve wil kopen, dan gaan de supporters protesteren!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik kreeg bij mn laatste Ajax game, direct in het begin, Club Brugge aangeboden![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:22 schreef MaxPower het volgende:
OMG!!!! Ik win 1-4 bij River met 3 jeugdspelers in de basis!![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:22 schreef MaxPower het volgende:
OMG!!!! Ik win 1-4 bij River met 3 jeugdspelers in de basis!![]()
Ik speel met Chelsea en heb er halverwege seizoen 4 nu een stuk of 10quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:36 schreef MaxPower het volgende:
Doen jullie veel met die satellietclubs trouwens? Ik had er bij Boca 5, maar heb er gelijk 4 gecancelled. Wat een onzin.
Wat doe je met het venstertje "deadline beslissing" ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Verdomme, elk bod wat ik op Bale doe wordt afgewezen. Ik zit inmiddels aan 20 mln (z'n waarde is 2.7 mln) en Chelsea doet 'n bod van 9 mln en 't wordt meteen geaccepteerdIn deze game is 't nog elke keer geweest dat ik wel tot 't driedubbele dan m'n concurrent bied en er niet geaccepteerd wordt. Wat 'n kutspel.. (en nee ik ben geen rivaal van Celtic, Chelsea ook niet. Ik ben zelfs bevriend met trainer Strachan)
Dat is toch geen zakelijkheid meer?
Jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die staat bij mij standaard op "vandaag", zou 't daar aan liggen?
Je bent er nu in ieder geval achter waardoor clubs vaak een ander bod wel accepteren, ook al is het lager. Ze willen vaak meer bedenktijd en alle boden tegen elkaar afwegen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dan heb ik me op deze manier al veel spelers door de neus geboord, want ik heb niet 't eindeloze geduld en had bij veel "transfers" zoiets van flikker maar op, ik zoek wel iemand anders
Geen probleemquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Bod wordt nog geaccepteerd ook![]()
Sjimz, bedankt.. Dan weet ik hoe ik volgende keer m'n wanhoop kan bestrijden, ik vind 't eigenlijk echt te belachelijk voor woorden
Kijk naar de spelers die je hebt en probeer eens langer dan 2 wedstrijden de zelfde tactiek te houdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:15 schreef martjin het volgende:
Ik kan hier niet tegen, ik heb gewoon een superleuk teampie staan, maar het loopt gewoon niet. Welke taktiek dan ook. Dit zijn de momenten waarop FM kut is
Wie zegt dat ik met Chelsea speel? :Squote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kijk naar de spelers die je hebt en probeer eens langer dan 2 wedstrijden de zelfde tactiek te houden
Als je met Chelsea al niets weet te bereiken![]()
Sorry, dat was iemand andersquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:30 schreef martjin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik met Chelsea speel? :S
Nee ik speel met West Ham, heb geen aankopen kunnen doen omdat ik het eerste jaar de financien op wil schroeven. Maar ik wil zo goed mogelijk gebruik maken van mijn sterspelers Mascherano en Tevez. Dus met een VMC, en omdat ik maar 1 degelijk VMC heb en ook een goede MC (weet ze naam ff niet, iig iets met een streepje rio-.. nog wat). En een goede tactiek met VMC en MC is erggg lastig. Diamond loopt gewoon niet, erg vreemd. En ja, ik doe isntructies per speler etc etc. Het aantal schoten op doel is ook altijd erg laag, passes gaan erg dramatisch. Hoe laag ik het tempo ook zet (het moet natuurlijk niet te gek worden). Ik weet het dan ook ff niet meer.quote:
De MC is Reo-Cooker.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef martjin het volgende:
[..]
Nee ik speel met West Ham, heb geen aankopen kunnen doen omdat ik het eerste jaar de financien op wil schroeven. Maar ik wil zo goed mogelijk gebruik maken van mijn sterspelers Mascherano en Tevez. Dus met een VMC, en omdat ik maar 1 degelijk VMC heb en ook een goede MC (weet ze naam ff niet, iig iets met een streepje rio-.. nog wat). En een goede tactiek met VMC en MC is erggg lastig. Diamond loopt gewoon niet, erg vreemd. En ja, ik doe isntructies per speler etc etc. Het aantal schoten op doel is ook altijd erg laag, passes gaan erg dramatisch. Hoe laag ik het tempo ook zet (het moet natuurlijk niet te gek worden). Ik weet het dan ook ff niet meer.
Het eerste seizoen nog niet, maar als je wat succes behaald dan geet het bestuur je meestal wel wat extra's.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef MaxPower het volgende:
Heb je bij Torpedo wat centen te besteden? Wellicht ga ik nadat ik met Boca alles gewonnen heb ook even de challenge aan.
Niet iedereen is zo achterlijk goed in dit spel als jijquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
De MC is Reo-Cooker.
Talent zat bij West Ham.
Als je zelf een beetje gaat puzzelen is daar heel makkelijk een prestatie mee te bereiken.
Ik heb er zelf na 3 seizoenen alles bereikt wat er te bereiken viel en toen ben ik maar gestopt.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:55 schreef Caas het volgende:
Even een vraagje over de xbox360-versie van het spel:
Komen er steeds weer updates van het spel die je (al dan niet gratis) kan downloaden met live, zodat de spelers en de teams up-to-date blijven?
Want ik zit namelijk te denken om Footbal Manager 2006 te kopen en dan gewoon updaten zodat het wel nog gewoon leuk is om te spelen.
bij voorbaat dank!![]()
Marica (Roemeen van Shakhtar) , Sychev ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:05 schreef Jasza het volgende:
Wie weet er een goede spits voor Steaua, 6 miljoen max en geen Mokoena
speel jij wel al met de nieuwste patch, want dat zijn wel veel kaartenquote:
Alle2 te duur zo te zienquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Marica (Roemeen van Shakhtar) , Sychev ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |