quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:58 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb nu mijn pc aan mijn tv aangesloten, maar nu is ook Football Manager weer full screen, en ik wil het aanpassen maar dat kan niet meer, heeft iemand een manier of een programmatje oid dat dat kan :'(
GAME ONquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan je de link van t icoontje veranderen? Dan moet je achter de plaats waar t spel staat -small_screen typen en dan instellingen veranderen in 't spel zelf.
hier staat er ergens een gids over.
Met de topics of met de challenge?quote:
Nee. De halve finale halen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:04 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Doel was toch om de CL te winnen?
Dat vonden sommige gelijk te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja, maar eigenlijk is dat een beetje een rare doelstelling. Win ´m dan ook gewoon gelijk...
Daar zat ik ook aan te denken, maar m'n scouts vinden 't niet veel apartsquote:
Dan zitten je scouts ernaastquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, maar m'n scouts vinden 't niet veel aparts
Gareth Bale.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand nog 'n geweldige, jonge (en liefst Britse) linksback behalve Marcelo of Adriano?
Oeh, eentje om in de gaten te houden. Nog maar 18 jaar nu, dus even laten scoutenquote:
omdat ik het even easy wil doenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom niet Metalurh? Das een veel grotere uitdaging...
Ja. De bekerfinale is zelfs al als het nieuwe seizoen bezig isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eindigt het seizoen spontaan midden in de bekercompetitie? Dat is ook aso! Nouja, ik ga even screentjes maken.
Heerenveen, of is dat te makkelijk voor je? Aan de andere kant, wat niet?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:27 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat ik met mijn Torpedo game stop.
Maar heb alleen geen idee met welke nieuwe game ik ga starten!
Iemand suggesties?
Misschien tackling wat lager zetten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:41 schreef BobbyHill het volgende:
Oh no!Kisliy maakt zijn debuut voor AZ en heeft rood voor een elleboogstoot voordat hij ook maar een bal heeft aangeraakt
Ik zal nog eens een speler kopen op basis van dit topic
Tja, ik tackel nooit met een elleboog als ik ga voetballen. Je moet kijken naar de aggresiviteit en temparement (Voorbeeld spelers in het echt: Roy Keane, Eric Cantona, Vinnie Jones) gehalte. Helaas is temparement een hidden stat maar prima te achter halen met FM scout genie.quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien tackling wat lager zetten?
Dat zijn juist de mooiste spelers!quote:Op woensdag 3 januari 2007 09:34 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Tja, ik tackel nooit met een elleboog als ik ga voetballen. Je moet kijken naar de aggresiviteit en temparement (Voorbeeld spelers in het echt: Roy Keane, Eric Cantona, Vinnie Jones) gehalte. Helaas is temparement een hidden stat maar prima te achter halen met FM scout genie.
Zijn die hoog kun je dit gezeik verwachten, is de aggresiviteit hoog maar het temparement laag is er niets aan de hand.
Ah! Dat heb ik ook gedaan. Erg leuk. Vooral als je spelers uit het tweede van Juve wil kopen, dan gaan de supporters protesteren!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Lekker MP, maar aan de andere kant, nu heb je wel een goede uitdaging.Ik ga trouwens even een aantal grootmachten uit het verleden weer op topniveau proberen te helpen.Ik begin met één van mijn buitenlandse liefdes:
Napoli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |