abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44952567

Welkom in deel 15 van het meest geliefde voetbalspel!

Tot nu toe doen er helaas maar een paar mensen mee aan de challenge:
Met Torpedo Moskou binnen 5 jaar in de Halve Finale van de Champions League zitten.

• De Challenge is hier te downloaden
    http://www.megaupload.com/?d=FRJOPZ2J
    Savegame downloaden en in
    C:Documents and SettingsNaam gebruiker Mijn documentenSports InteractiveFootball Manager 2007games zetten

• Enkele handige sites:
    www.manutd.nl
    www.sortitoutsi.net/
    www.fminside.nl
    http://ftr.soccergamers.net//
    http://community.sigames.com/eve/forums

• Laatste posts met een beetje inhoud
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 19:58 schreef Wessiej het volgende:
    Ik heb nu mijn pc aan mijn tv aangesloten, maar nu is ook Football Manager weer full screen, en ik wil het aanpassen maar dat kan niet meer, heeft iemand een manier of een programmatje oid dat dat kan :'(
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Kan je de link van t icoontje veranderen? Dan moet je achter de plaats waar t spel staat -small_screen typen en dan instellingen veranderen in 't spel zelf.

hier staat er ergens een gids over.
    GAME ON
  • pi_44952778
    Het gaat wel heel erg snel
    Bier hoort rijkelijk te vloeien!
    pi_44952960
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 20:56 schreef Silverado het volgende:
    Het gaat wel heel erg snel
    Met de topics of met de challenge?
    Ikzelf ben gewoon een snelle speler
    Heb trouwens jamer genoeg de Champions league finale verloren met 2-0 van Chelsea.
    2 keer Robben met een counter
    Heb er wel veel geld aan over gehouden!
    pi_44952975
    Het is bij mij bijna winterstop in mijn tweede seizoen bij Ajax. Alvast Higauin kunnen aantrekken voor de winterstop voor 12 miljoen. Mijn sterspelers zijn: Stekelenburg, Richards, Corluka, Sneijder, Sivok, Maduro, Huntelaar en Kerlon. Ik sta in de competitie 1e met 2 punten voorsprong op Vitesse. In de beker uitgeschakeld door Volendam. Wel heb ik mezelf moeiteloos weten te plaatsen voor de volgende ronde in de CL door in een poule met Manchester, Marseille en Steau 1e te eindigen. Schalke is de volgende tegenstander.
    Koning.
    pi_44953044
    Doel was toch om de CL te winnen?
    :) (:
    pi_44953101
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 21:04 schreef Gitaartovenaar het volgende:
    Doel was toch om de CL te winnen?
    Nee. De halve finale halen.
    pi_44953125
    Ja, maar eigenlijk is dat een beetje een rare doelstelling. Win ´m dan ook gewoon gelijk...
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_44953147
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 21:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Ja, maar eigenlijk is dat een beetje een rare doelstelling. Win ´m dan ook gewoon gelijk...
    Dat vonden sommige gelijk te hoog gegrepen.
    Veel zijn al afgehaakt omdat ze Rusland niet leuk vonden of omdat ze geen succes/spelers konden halen.
    pi_44953383
    Seizoen II afgesloten met Man U, nipt kampioen geworden met 1 punt voorsprong op Chelsea en 2 op Arsenal. Close call dus

FA- en League Cup allebei voor mij en gestrand in de halve finale CL tegen Chelsea met 4-3 over 2 wedstrijden.

Voor 't nieuwe seizoen Klose met 'n free transfer aangetrokken en hopelijk nog 'n ijzersterke verdediger. Ratinho op rechts is nog niet de topverdediger die ik zoek en Heinze/Quiroga op links acteert ook niet waterdicht. 't Centrum ben ik eigenlijk wel tevreden over, met Sidnei, Piqué en Digard die Ferdinand en Vidic met gemak op de bank/tribune houden.
    Ben aan 't onderhandelen met Leyrielton en probeer ook Micah Richards te contracteren, maar shoppen bij je grootste rivaal gaat moeizaam

Wel echt 'n topelftal als 't me allemaal lukt, tot nu toe deze opstelling:

Iemand nog 'n geweldige, jonge (en liefst Britse) linksback behalve Marcelo of Adriano?
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_44953517
    Baines van Wigan
    pi_44953535
    Die van Wigan, maar ik weet niet hoe die heet. (Baines ja )

Mijn competitie is afgesloten, nu nog verder in de beker. Daarna screentjes. Lutsenko werd speler van ´t jaar in Rusland, Borodin keeper van het jaar.
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_44953545
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 21:18 schreef sjimz het volgende:
    Baines van Wigan
    Daar zat ik ook aan te denken, maar m'n scouts vinden 't niet veel aparts
    pi_44953608
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 21:18 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken, maar m'n scouts vinden 't niet veel aparts
    Dan zitten je scouts ernaast
    Anders kan je nog voor Chiellini gaan (van Juve)
    pi_44953639
    Ik ga voor Baines, Chiellini is al voor 'n recordbedrag overgenomen door wie anders dan Chelsea
    pi_44953695
    Jones van Crewe was in FM05 en FM06 ook altijd wel aardig. David Jones volgens mij.
    pi_44953789
    Da's Billy Jones, inmiddels door Liverpool overgenomen in mijn game Goed gescout op talenten heb ik de afgelopen tijd he Ik dacht dat 't met Heinze wel ging lukken
    pi_44953866
    Ik denk dat ik met mijn Torpedo game stop.
    Maar heb alleen geen idee met welke nieuwe game ik ga starten!
    Iemand suggesties?
      dinsdag 2 januari 2007 @ 21:30:29 #18
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_44953970
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 21:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Iemand nog 'n geweldige, jonge (en liefst Britse) linksback behalve Marcelo of Adriano?
    Gareth Bale.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_44954103
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 21:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Gareth Bale.
    Oeh, eentje om in de gaten te houden. Nog maar 18 jaar nu, dus even laten scouten
    pi_44954152
    Ik win net (met AZ) in de CL groepsfase van Boavista met 6-0 Ik heb nu alle zes de groepwedstrijden gewonnen, ook tegen Liverpool en Celtic. Europees doet mijn team het toch altijd beter dan in eigen land, waar ik nu gedeeld eerste sta met PSV, maar toch wel vaak onnodig punten mors. Dit is m'n 3e seizoen en ik heb nog nooit op veilige afstand bovenaan gestaan. 't is altijd spannend tot de laatste wedstrijd.

Ik vind het trouwens wel stom dat ik na een 2e plaats, een landstitel en een UEFA Cup op zak nog steeds als incompetent gezien wordt door heel veel andere trainers
    Woo-loo-loo!
    pi_44954196
    Ik ga toch maar weer met mijn oude favoriete team Shakhtar spelen.
    Lekker in het oostblok en lekker veel geld te verbrassen!
    Ga misschien wel weer verder met de challenge game als meer mensen al wat verder zijn.
    pi_44954318
    Waarom niet Metalurh? Das een veel grotere uitdaging...
      Redactie Games dinsdag 2 januari 2007 @ 21:39:28 #23
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_44954323
    tvp
    .....Kennedy
    pi_44954356
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 21:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Waarom niet Metalurh? Das een veel grotere uitdaging...
    omdat ik het even easy wil doen Torpedo was al een grote uitdaging
    pi_44954520
    Eindigt het seizoen spontaan midden in de bekercompetitie? Dat is ook aso! Nouja, ik ga even screentjes maken.
    pi_44954570
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Eindigt het seizoen spontaan midden in de bekercompetitie? Dat is ook aso! Nouja, ik ga even screentjes maken.
    Ja. De bekerfinale is zelfs al als het nieuwe seizoen bezig is
    Kan je gewoon met al je nieuwe aankopen spelen
    pi_44954814

De eindstand na seizoen 1. Het grote aantal tegengoals baart me zorgen. Ik zal me de komende transferperiode dan ook erg concentreren op de verdediging en de verdedigende sectie van het middenveld. Aanvallend zit het wel goed. De laatste wedstrijden lijkt het koppel Lutsenko - Mokoena elkaar erg goed te kunnen vinden, vooral Mokoena doet het geweldig.

En dan nog even een screentje van de selectie:
    pi_44954839
    Screens doen het niet
    Mooi dat je Mokoena ook heb weten te strikken
    pi_44954877
    Ze doen 't al.

Shirkaev is verkozen tot aankoop van het jaar, Torpedo Moscow wordt gezien als de grootste 'overachiever'. Toch leuk om te weten.

[ Bericht 83% gewijzigd door EnGCatjuh op 02-01-2007 22:16:57 ]
    pi_44956087
    TVP
      dinsdag 2 januari 2007 @ 22:58:00 #31
    117813 Mr-Sander
    Check m'n signature
    pi_44957694
    Ik ben slecht met Torpedo

Heb geloof ik uit drie wedstrijden ofzo 1 punt. Seizoen 1 nog wel.

Ga morgen verder, dan post ik wat screens
    -link verwijderd, niet terugplaatsen-
    pi_44958990
    quote:
    Op dinsdag 2 januari 2007 21:27 schreef sjimz het volgende:
    Ik denk dat ik met mijn Torpedo game stop.
    Maar heb alleen geen idee met welke nieuwe game ik ga starten!
    Iemand suggesties?
    Heerenveen, of is dat te makkelijk voor je? Aan de andere kant, wat niet?
      woensdag 3 januari 2007 @ 00:03:54 #33
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_44960158
    sjimz zou eens moeten beginnen met een ploeg uit de Conference South of Serie C2. Dat is tenminste een uitdaging zoals het hoort.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_44960522
    Goedverdoeme!

Die kut Jokic is weer met rood van het veld gestuurd. dankzij dat een 2-0 voorsprong uit handen gegeven! welgeteld 30 minuten na zijn vorige schorsing is hij weer weg.

In de volgende editie wil ik opties dat je zo'n klootzak tot 3 's nachts rondjes om die stintelbaan laat lopen in Luzhniki. Of in de bus kan laten zitten en hem om zijn kloten laat bidden dat we niks uit handen geven.

Ik heb hem inmiddels een reserve rol gegeven en wedrom twee weken boete. Gaat hij janken dat hij een basisplaats wil. Dan wil ik ook de optie dat ik kan vragen hoe hij dat in godsnaam bereiken wil als hij constant geschorst is!?
    pi_44960928
    Bij mij pakt Mendes da Silva ongeveer om de wedstrijd een GeelRoodje en ik weet niet of ik hem daarvoor kan straffen. Hij is niet gewelddadig bezig ofzo en speelt -zolang het duurt- meestal nog goed ook. Ik vrees dat iedere vorm van straf dus niet echt wordt begrepen. Daar zou inderdaad een speciale optie voor moeten komen, net als het kunnen uitschelden van de scheidsrechter na een kutwedstrijd
    Woo-loo-loo!
    pi_44961073
    Oh no! Kisliy maakt zijn debuut voor AZ en heeft rood voor een elleboogstoot voordat hij ook maar een bal heeft aangeraakt

Ik zal nog eens een speler kopen op basis van dit topic
    Woo-loo-loo!
    pi_44961162
    tvp en een gelukkig nieuwjaar
    pi_44964195
    TVP, game begonnen met Steaua
      woensdag 3 januari 2007 @ 08:20:39 #39
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_44964661
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 00:41 schreef BobbyHill het volgende:
    Oh no! Kisliy maakt zijn debuut voor AZ en heeft rood voor een elleboogstoot voordat hij ook maar een bal heeft aangeraakt

Ik zal nog eens een speler kopen op basis van dit topic
    Misschien tackling wat lager zetten?
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_44965210
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 08:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien tackling wat lager zetten?
    Tja, ik tackel nooit met een elleboog als ik ga voetballen. Je moet kijken naar de aggresiviteit en temparement (Voorbeeld spelers in het echt: Roy Keane, Eric Cantona, Vinnie Jones) gehalte. Helaas is temparement een hidden stat maar prima te achter halen met FM scout genie.

Zijn die hoog kun je dit gezeik verwachten, is de aggresiviteit hoog maar het temparement laag is er niets aan de hand.
    pi_44965443
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 09:34 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Tja, ik tackel nooit met een elleboog als ik ga voetballen. Je moet kijken naar de aggresiviteit en temparement (Voorbeeld spelers in het echt: Roy Keane, Eric Cantona, Vinnie Jones) gehalte. Helaas is temparement een hidden stat maar prima te achter halen met FM scout genie.

Zijn die hoog kun je dit gezeik verwachten, is de aggresiviteit hoog maar het temparement laag is er niets aan de hand.
    Dat zijn juist de mooiste spelers!
    Geniaal maar je kan er zo boos op worden
    pi_44965804
    Absoluut dit zijn ook echt mijn favo spelers, dat als de bal niet weg kunnen trappen dan maar de man onderuit schoppen. Heerlijk..... Maar niet in mijn FM game. Stig Tøfting was er ook zo'n een geloof ik.
    pi_44965959
    TVP'tje, Ben einde seizoen 2 met Ajax, eerste seizoen gespeeld met ManUtd.

Aankopen: Zubar, Kerlon, VandeBorre en Barreto.
    Ik wil nog een verdedigende Middenvelder erbij hebben.. ik zit te denken aan Nuri Sahin of Lucas
    pi_44966561
    Kisliy heeft ondertussen ook z'n eerste doelpunt gescoord En als hij binnenkort weer iemand neerslaat, dan geef ik hem wel op z'n donder
    Woo-loo-loo!
      woensdag 3 januari 2007 @ 11:57:17 #45
    43493 numero_uno
    Dat zei je ja!
    pi_44967745
    tvp
    - I'm buttwalking... is that a crime? -
    -Never underestimate the predictability of stupidity-
      woensdag 3 januari 2007 @ 12:28:46 #46
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_44968601
    Gisteren weer een poging gedaan met Torpedo te spelen, maar vind het niks.Sorry, misschien de volgende challenge, maar met tegenzin spelen is niks
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_44968984
    Afgelopen weekend begonnen met Boca Juniors. Da's behoorlijk easy, in de eerste helft van het seizoen zonder aankopen lachend kampioen en Copa Sudamericana gewonnen. Nu in de tweede helft word ik behoorlijk genaaid, sta nu op 8/9 blessures (langdurig...!) en 2 schorsingen, met River-uit voor de boeg... ik wist dat de Argentijnse competitie hard was, maar dit is wel overdreven. Topaankoop Mauro Zarate van 12 miljoen voor 3 maanden weg.
      woensdag 3 januari 2007 @ 12:47:06 #48
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_44969119
    Lekker MP, maar aan de andere kant, nu heb je wel een goede uitdaging.Ik ga trouwens even een aantal grootmachten uit het verleden weer op topniveau proberen te helpen.Ik begin met één van mijn buitenlandse liefdes:

Napoli
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_44970044
    Ik kan nu Torpedo Moskou als satellietclub krijgen in m'n Man U-game
    pi_44970446
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 12:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
    Lekker MP, maar aan de andere kant, nu heb je wel een goede uitdaging.Ik ga trouwens even een aantal grootmachten uit het verleden weer op topniveau proberen te helpen.Ik begin met één van mijn buitenlandse liefdes:

Napoli
    Ah! Dat heb ik ook gedaan. Erg leuk. Vooral als je spelers uit het tweede van Juve wil kopen, dan gaan de supporters protesteren!
    pi_44970461
    quote:
    Op woensdag 3 januari 2007 13:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
    Ik kan nu Torpedo Moskou als satellietclub krijgen in m'n Man U-game
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')