Dan heb ik mooi gelukquote:Op maandag 1 januari 2007 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zoveel denk ik niet. Tis gewoon random potentieel, maar omdat ik mijn eigen savegame gestart ben, is die bij mij anders dan bij jou.
Ik heb die nog nooit geopendquote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef AminBen het volgende:
Staat in de editor.
en daar kan je het ook changen![]()
Goed bezig..quote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef Mr.Jorn. het volgende:
jaja, 6-4 verloren van Lokomotiv Moskou. Maar het gaat bij mij goed, ik sta 1e met 2 punten voorsprong op de nr. 2, CSKA. Daar heb ik volgens mij ook van verloren. Tegen de nummer 3 heb ik nog niet gespeeld.
Dat kan dan wel het verschil zijn ja!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:22 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Maar sjimz jij hebt de nieuwste patch, EriGCatjuh niet. Bij mij is hij ook VM en een erg groot talent
Psst, das niet leuk voor zequote:Op maandag 1 januari 2007 12:37 schreef Guimenez het volgende:
Ik moet nog gaan beginnen, maar ik wil eigenlijk wel meedoen...
Ik zal us even zien als ie mooi isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:23 schreef PPWB84 het volgende:
Die AURA skin is echt supermooi... Kijk maar even op www.sortitoutsi.net onder fm 2007, skins.
Ik heb wel de nieuwste patch. Maar heb jij niet gewoon de savegame uit de openingspost gebruikt? In die savegame zijn alle potentialen tzelfde.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:22 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Maar sjimz jij hebt de nieuwste patch, EriGCatjuh niet. Bij mij is hij ook VM en een erg groot talent
Een klein beetje random hoort erbij.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:02 schreef Herr_Munk het volgende:
Dat houdt een chalenge ook eerlijk vindt ik. Anders kan de een talenten halen die de ander niet heeft.
En dit allemaal in... 3 dagen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:23 schreef sjimz het volgende:![]()
![]()
![]()
In de 93ste minuut scoor ik de 3-2 zodat ik op uitdoelpunten doorga naar de halve finale.
Duitser kan haast niet!
Deze challenge is in de pocket!
[afbeelding]
Hij is 1.78quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe kan Millan nu een luchtduel winnen van Lucio? Millan is toch helemaal niet zo groot?
Ondertussen wel gefeliciteerd. Over een maandje of 3 heeft de rest de challenge volbracht - of niet.
Geen idee. Ik heb ze er bij mij nog niet bijgerekend dus het kan nog meer worden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die punten voor de Champions League, krijg je die als je in de halve finale komt of als je 'm wint?
Dit is inderdaad een zeer mooie maar vooral overzichterlijke skin!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:23 schreef PPWB84 het volgende:
Die AURA skin is echt supermooi... Kijk maar even op www.sortitoutsi.net onder fm 2007, skins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |