abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44916841
Zoveel denk ik niet. Tis gewoon random potentieel, maar omdat ik mijn eigen savegame gestart ben, is die bij mij anders dan bij jou.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_44916936
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zoveel denk ik niet. Tis gewoon random potentieel, maar omdat ik mijn eigen savegame gestart ben, is die bij mij anders dan bij jou.
Dan heb ik mooi geluk
De beker is ook binnen!
Heb nu 2 x Kampioenschap, 2x Super Cup en 1 x de beker
pi_44917782
In de voor mij eerste ronde van de beker gewoon keihard eruit gekegeld door Terek (1-0). Ik presteer erg wisselvallig de laatste tijd, waaronder een 6-0 verlies tegen Rostov

Ondanks alles nog altijd 2e, maar de titel is onhaalbaar.

EDIT: Zie nu dat ik in de beker nog een keer tegen die apen mag spelen...

[ Bericht 12% gewijzigd door EnGCatjuh op 01-01-2007 17:29:14 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_44920509
Weet iemand na hoeveel jaar iemand de russische nationaliteit erbij krijgt?
Want moet steeds 1 goede buitenlander buiten de selectie houden. Heb namelijk 9 buitenlandse toppers
pi_44920835
In Nederland is het in ieder geval 4 of 5.
  maandag 1 januari 2007 @ 19:16:44 #256
159022 AminBen
El Maestro
pi_44920894
Staat in de editor.

en daar kan je het ook changen
pi_44920931
jaja, 6-4 verloren van Lokomotiv Moskou. Maar het gaat bij mij goed, ik sta 1e met 2 punten voorsprong op de nr. 2, CSKA. Daar heb ik volgens mij ook van verloren. Tegen de nummer 3 heb ik nog niet gespeeld.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_44920951
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef AminBen het volgende:
Staat in de editor.

en daar kan je het ook changen
Ik heb die nog nooit geopend
Ik kijk nu en ik heb het kunnen vinden, maar het is 12 jaar voordat je de russische nationaliteit krijgt
pi_44920979
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef Mr.Jorn. het volgende:
jaja, 6-4 verloren van Lokomotiv Moskou. Maar het gaat bij mij goed, ik sta 1e met 2 punten voorsprong op de nr. 2, CSKA. Daar heb ik volgens mij ook van verloren. Tegen de nummer 3 heb ik nog niet gespeeld.
Goed bezig..
In welk seizoen zit je?
En laat eens wat screens zien van wat spelertjes of standen!
Ik ben onderhand de enige die wat screens post
pi_44921096
Maar sjimz jij hebt de nieuwste patch, EriGCatjuh niet. Bij mij is hij ook VM en een erg groot talent
:) (:
pi_44921134
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:22 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Maar sjimz jij hebt de nieuwste patch, EriGCatjuh niet. Bij mij is hij ook VM en een erg groot talent
Dat kan dan wel het verschil zijn ja!
pi_44921891

In deze poule verwacht ik toch zeker wel een 2e plaats.
Als ik vorig jaar van Arsenal en Werder kon winnen is dit wel haalbaar.
pi_44922479
Even niet over Torpedo (wel klasse wat je allemaal met ze presteert sjimz), maar wel een geweldig moment.
2e ronde CL, uit tegen PSG. Van Persie wordt neergelegd in het strafschopgebied en mag een pingel nemen, mist, krijgt de bal terug, gaat een verdediger voorbij, wil de keeper voorbij, wordt-ie weer neergelegd! Weer een pingel dus. Weer Van Persie die hem neemt, weer mis!
Rebound valt weer voor Van Persie, gaat de keeper weer eens voorbij en eeeeeeeeeindelijk scoort hij!

Zelden zo tegen mijn scherm zitten schreeuwen.
pi_44922527
pi_44922631
Game begonnen met Inter, we beginnen makkelijk Heb alvast Polanski gereserveerd voor volgend seizoen als verdedigende middenvelder.
  maandag 1 januari 2007 @ 20:14:54 #266
159022 AminBen
El Maestro
pi_44923137
Eerste CL wedstrijd met 0-2 in Griekenland van Olympiakos gewonnen.
Een goed begin is het halve werk dus
pi_44924647
Nou om Sjimz een plezier te doen.

De Stand na 7 wedstrijden:

Zeker niet het idee deze vast te kunnen houden. De twee wedstrijden verloren zijn tegen de nummers 2 en 3

Lokomotiv en Zenith. Tegen Lokomotiv flikte het Jokic wederom om een elleboogstoot uit te delen. Dat had hij eerder gedaan bij een oefenwedstrijd waar hij al een waarschuwing voor kreeg. Dit keer kreeg hij 2 weken boete. Hij mag het van mij nog één keer flikken als hij daarna nog een keer zoiets doet gaat hij op de transferlijst.
pi_44924714
Je gaat beter dan ik in het eerste seizoen
pi_44925756
Ach we hebben nog 23, inmiddels 22, wedstrijden te gaan. Het kan nog alle kanten uit. Net nog gelijk gespeeld uit tegen Спартак Москва (Spartak Moskou).
pi_44926706
2e overwinning in de CL voor Торпедо Москва.
We winnen met 2-1 van RC Lens!
Sta nu samen met Bayern bovenaan met 6 punten uit 2 wedstrijden!
pi_44933302
quote:
Op maandag 1 januari 2007 12:37 schreef Guimenez het volgende:
Ik moet nog gaan beginnen, maar ik wil eigenlijk wel meedoen...
Psst, das niet leuk voor ze
pi_44933825
Die AURA skin is echt supermooi... Kijk maar even op www.sortitoutsi.net onder fm 2007, skins.
pi_44935545
Ik heb met nog 1 speelronde te gaan de 2e ronde van de CL bereikt!
en ik ben voor de 3e opeenvolgende keer kampioen geworden
pi_44936330
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:23 schreef PPWB84 het volgende:
Die AURA skin is echt supermooi... Kijk maar even op www.sortitoutsi.net onder fm 2007, skins.
Ik zal us even zien als ie mooi is

Ben trouwens midden in het seizoen opgestapt bij ManUtd.. ik zag geen uitdaging meer want in het eerste seizoen alles gewonnen wat we winnen konden.. Nu hopen dat ik bij Ajax ofzo aan de gang kan
pi_44937529
GVD. Heb een virus in mijn torpedo game :(:(

http://i144.photobucket.c(...)rus.jpg?t=1167736850
pi_44937993
Zeer tevreden met mijn LLM-game met Darlington. Na het kampioenschap in League Two ben ik derde geworden in League One. Via de play-offs uiteindelijk alsnog gepromoveerd. Niet slecht voor een degradatiekandidaat Dit jaar maar handhaven en verder versterken en dan volgend jaar weer voor de play-offplekken gaan. Eerst maareens wat geld genereren door spelers te verkopen. Vooral Boerrigter wil ik kwijt, want dit loopt na 15 wedstrrijden in de basis al te muiten dat hij naar een topclub wil
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_44938163
De kwartfinale is al bereikt
Heb in de eerste ronden met rechtstreekse uitschakelijkng eerst thuis met 0-1 verloren van Liverpool...maar uit met 1-3 gewonnen
Ben benieuwd tegen wie ik moet.

*edit* Bayern Munchen is mijn tegenstander in de kwartfinale.
Ik zat ook al bij de duitsers in de poule en toen heb ik van ze gewonnen en van ze verloren. Beide keren werd het 2-1. Ik heb dus een redelijke kans om in de Halve Finale te komen en zo de challenge te volbrengen!
pi_44938868
quote:
Op maandag 1 januari 2007 19:22 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ik heb wel de nieuwste patch. Maar heb jij niet gewoon de savegame uit de openingspost gebruikt? In die savegame zijn alle potentialen tzelfde.
pi_44939864
Dat houdt een chalenge ook eerlijk vindt ik. Anders kan de een talenten halen die de ander niet heeft.
pi_44940564
Tweede seizoen is nu bijna voorbij, nadat ik 5de was geworden in de competitie moest ik eigenlijk zomerbeker spelen maar omdat Rusland een extra deelnemer mocht afvaardigen in de UEFA cup speelde ik dus daarin In de tweede voorronde makkelijk voorbij Mallorca en zit nu in een poule met: PAOK, Partizan, Leverkusen en Parma. Helaas tot nu toe van Leverkusen verloren en tegen PAOK gelijkgespeeld. In de competitie begon ik slecht, domineerde steeds de wedstrijd maar verloor alles heel lullig, mijn spitsen bleven maar droogstaan en de aanvoer er naartoe was al helemaaaaal dramatisch. Daarna ging het wel goed en nu sta ik op plaats 3 en als ik zometeen van de nummer 2 win sta ik 2de en heb ik grote kans om de CL in te gaan
:) (:
pi_44941269
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:02 schreef Herr_Munk het volgende:
Dat houdt een chalenge ook eerlijk vindt ik. Anders kan de een talenten halen die de ander niet heeft.
Een klein beetje random hoort erbij.
pi_44941714
Ben aan genomen bij Ajax, ze hadden al bijna 23 wedstrijden gespeeld in het 2e seizoen. Ik heb ze kampioen gemaakt en nu moet ik nog de Uefa Cup halen.

Mijn status in mijn Profiel is: Een levende Legende
pi_44942798
Met nog 1 wedstrijd te gaan is de 2e plek in de competitie zeker. In de beker heb ik mijn eerste ronde overleefd, door thuis Terek met 5-2 te verslaan. Volgend seizoen zal ik druk op zoek gaan naar versterkingen voor de verdediging, want die is zo lek als een mandje.
pi_44945419
De eerste kwartfinale wedstrijd thuis met 2-1 van Bayern gewonnen.
Ik ga gokken op een gelijkspelletje in munchen!
pi_44945965

In de 93ste minuut scoor ik de 3-2 zodat ik op uitdoelpunten doorga naar de halve finale.
Duitser kan haast niet!
Deze challenge is in de pocket!

pi_44946868
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:23 schreef sjimz het volgende:

In de 93ste minuut scoor ik de 3-2 zodat ik op uitdoelpunten doorga naar de halve finale.
Duitser kan haast niet!
Deze challenge is in de pocket!

[afbeelding]
En dit allemaal in... 3 dagen?

P.s. Met Feyenoord op 't moment 1e halverwege het 3e seizoen. In de CL met nog een poulewedstrijd te gaan gekwalificeerd voor de volgende ronde. (Poule met: Juventus, Chelsea, Dinamo Kiev)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_44946910
1475 punten alvast behaald met de challenge!
pi_44947017
Hoe kan Millan nu een luchtduel winnen van Lucio? Millan is toch helemaal niet zo groot?

Ondertussen wel gefeliciteerd. Over een maandje of 3 heeft de rest de challenge volbracht - of niet.
pi_44947050
Die punten voor de Champions League, krijg je die als je in de halve finale komt of als je 'm wint?
pi_44947067
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe kan Millan nu een luchtduel winnen van Lucio? Millan is toch helemaal niet zo groot?

Ondertussen wel gefeliciteerd. Over een maandje of 3 heeft de rest de challenge volbracht - of niet.
Hij is 1.78 En heeft niet eens zulke goede stats voor koppen,zonder bal,springen en anticipatie maar ik maal daar niet om!
Ik moet nu in de halve finale tegen Manchester United met Tevez en Fernando Torres.
Het sprokkje zal nu wel over zijn denk ik. Mijn spelers zijn ook kapot van alle wedstrijden want ik speel ook weer de finale van de beker.
pi_44947086
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die punten voor de Champions League, krijg je die als je in de halve finale komt of als je 'm wint?
Geen idee. Ik heb ze er bij mij nog niet bijgerekend dus het kan nog meer worden.
Denk wel dat het uiteindelijk voor de halve finale is, aangezien dat de doelstelling va de challenge was.
pi_44947284
Ik speel nu met West Ham die 442diamond, maar toch is het aantal schoten in elke wedstrijd zo dramatisch laag. Hoe kan ik dit veranderen?

Ook hebben spelers die gewoon goede stats voor passen/beslissingen hebben achterijk veel moeite met passes over een aantal meter...
Hoe komt dat zo
pi_44947442
Misschien staan je spelers qua mentaliteit te ver uit elkaar of is je tempo te hoog. Dat kan slechte passing veroorzaken. Er zullen ook nog wel andere oorzaken zijn..

Kansen kan je proberen door aanval en middenveld op elkaar af te stemmen, bijv met forw runs en through balls.
pi_44948796
De finale van de CL is bereikt
Uit met 3-2 verloren van Man Utd, maar thuis de zaak recht gezet met 4-1
Moet nu tegen Juventus of Chelsea.
pi_44949791
Netjes netjes
  Redactie Games dinsdag 2 januari 2007 @ 19:58:02 #297
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_44950691
Ik heb nu mijn pc aan mijn tv aangesloten, maar nu is ook Football Manager weer full screen, en ik wil het aanpassen maar dat kan niet meer, heeft iemand een manier of een programmatje oid dat dat kan
.....Kennedy
pi_44951381
Kan je de link van t icoontje veranderen? Dan moet je achter de plaats waar t spel staat -small_screen typen en dan instellingen veranderen in 't spel zelf.

hier staat er ergens een gids over.

[ Bericht 3% gewijzigd door EnGCatjuh op 02-01-2007 20:16:02 (url veranderd) ]
  Redactie Games dinsdag 2 januari 2007 @ 20:25:08 #299
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_44951751
Thanks het werkt
.....Kennedy
pi_44952119
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:23 schreef PPWB84 het volgende:
Dit is inderdaad een zeer mooie maar vooral overzichterlijke skin!
Ik gebruik hem! Dank je voor de tip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')