Kunnen we in ieder geval even wat ervaring opdoen in de CL.quote:Op zondag 31 december 2006 15:13 schreef Herr_Munk het volgende:
Shaktar moet je toch wel kunnen kloppen? iig UEFA cup ook leuke prijs
Sowieso netjes hoorquote:Op zondag 31 december 2006 19:20 schreef sjimz het volgende:
Ook nog van Werder Bremen thuis gewonnen!
Andrade is een held
Ik heb nog een kans om naar de 2e ronde te komen..![]()
Dan moet ik uit van Shakhtar winnen en Arsenal van Werder![]()
Jammer, Ik vind het een hele leuke challenge.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:39 schreef andre347 het volgende:
Ik stop denk ik met de challenge, Rusland spreekt me niet egt aan en de resultaten zijn ook niet egt goed.
Als er een nieuwe challenge komt dan wil ik wel weer meedoen![]()
Dit zijn juist de interessantere challenges. Het moet je niet te gemakkelijk gemaakt worden.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:23 schreef andre347 het volgende:
oei.. volgende keer maar een interessantere challenge maken.. ergens in West-Europe :]
Als je langer dan 1 seizoen speelt dan is Rusland echt wel leuk!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:37 schreef andre347 het volgende:
Nee, dat vind ik ook.. maar ik vind Rusland niks aan.. het lijkt me juist leuk om bijv. Cambuur binnen 4 jaar in de halve finale van de CL te krijgen
Puike selectiequote:Op maandag 1 januari 2007 12:50 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Mijn selectie
[afbeelding]
Mijn held![]()
Wat is er apart aan dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Challenge duurt nog lang zat hoor. Als de deadline is als sjimz klaar is, dan zijn we allemaal zuur.
Zo te zien heb je een aparte tactiek, sjimz.
Ja ik speelde eerst met 2 MC en 1 AML en 1 AMR maar ik overheers nu in de aanval en heb een sterke VMC en MC die beide het middenveld overheersen.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een 'lijn' op t veld met VMC, MC, AMC en FC. Zou ik zelf nooit doen. Maar blijkbaar werkt t wel.
Nee want dan krijgt de VMC een pijl naar MC toe.. en mijn VMC is echt gigantisch goed geworden..eigen jeugdspeler.. Ik zal zo een screen van hem maken.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dan krijg je dus een 442 diamond maar dan met de wingers 1 plek naar voren. Valt er dan geen gat op je middenveld? Of valt dat heel erg mee?
Ik krijg zelf ook te veel rode kaarten tegen.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zeer nette speler!
Torpedo - Luch: 3 keer rood Luch
Amkar - Torpedo: 3 keer rood Amkar
Torpedo - Saturn: 2 keer rood Saturn
Er is een serieus disciplineprobleem in Rusland.
Dat is hem bij mij ja....bij mij is hij alleen VM..toevallig in het eerste gekomen omdat mijn vorige Vm een spierscheuring had opgelopen in het 2e seizoen.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ Sjimz: is dat Vyacheslav Dmitriev? Die is bij mij SW, DC en verre van indrukwekkend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |