mijn banner is wel boos op mequote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:00 schreef TwyLight het volgende:
waarom doen mensen elke keer van die boze of verbaasde smileys bij go ahead and slowchat?
het is geen boze banner hoor?
Volgens mij mag er bijna niet ge SC worden in ONZ ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:00 schreef TwyLight het volgende:
waarom doen mensen elke keer van die boze of verbaasde smileys bij go ahead and slowchat?
het is geen boze banner hoor?
Het is dat die PI erbij staatquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Volgens mij mag er bijna niet ge SC worden in ONZ ?![]()
Omdat die image hosters het niet altijd geweldig doenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:57 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
!@ waarom zie ik mijn banners telkens niet
potverdomme welke host moet ik dan doenquote:Op zondag 7 januari 2007 17:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Omdat die image hosters het niet altijd geweldig doen![]()
http://www.tinypic.com/ ?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:06 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
potverdomme welke host moet ik dan doen
mail ze maar naar het adres in mn profiel dan upload ik ze wel bij mijquote:Op zondag 7 januari 2007 18:06 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
Ik gebruik een picturetrailquote:Op zondag 7 januari 2007 18:06 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Die van mij ben je vergetenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef remlof het volgende:nieuwe bijdragen staan in [Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
Waar blijft het verlog op je film eigenlijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:18 schreef Lookbehind het volgende:
Ook wat geknutseld:
[afbeelding]
En natuurlijk een Slowchat variant:
[afbeelding]
er komt een betere versie aanquote:Op zondag 7 januari 2007 23:14 schreef TwyLight het volgende:Het zal ook wel weer eens geen gifje zijn
Die zijn wel idioot groot jaquote:Op zondag 7 januari 2007 23:41 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
1180.89 KB![]()
hoeveel gig mogen de banners worden?
onder 0,05 gig zou fijn zijn, liefst nog minderquote:Op zondag 7 januari 2007 23:41 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
1180.89 KB![]()
hoeveel gig mogen de banners worden?
Je kreeg toch per bit uitbetaald?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
onder 0,05 gig zou fijn zijn, liefst nog minder
ohquote:Op maandag 8 januari 2007 01:21 schreef remlof het volgende:
[..]
onder 0,05 gig zou fijn zijn, liefst nog minder
Nog ff oefenen murpquote:
en dat is?quote:Op maandag 8 januari 2007 08:44 schreef Maisnon het volgende:
Murp je moet gewoon GIF 64 Dithered doen ofzo als formaat
(of zeg ik nu iets geks)
Check,quote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
FF opnieuw geupt dus Jogy 14.gif je kan ze nu in dat forum veranderen die van mij want die ziet niemand door die *** host
[afbeelding]
[afbeelding]
I'll tryquote:Op maandag 8 januari 2007 14:40 schreef jogy het volgende:
Alleen moet ik zeggen dat ze een beetje blurry zijn. Kan je de originele niet beter als gif opslaan?.
oh... okquote:Op maandag 8 januari 2007 15:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon een soort van kwaliteit voor .gifs als je ze opslaat... in Imageready in ieder geval
die vin ik leuke jaquote:Op maandag 8 januari 2007 16:56 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[afbeelding]
Kleine verandering..
Dank jequote:Op maandag 8 januari 2007 18:17 schreef Guiduuuuw het volgende:
Ziet er goed uit PoedelieWoepsie
serieus?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:04 schreef Guiduuuuw het volgende:
Die is echt veelste druk Murp! Zwaar irritant..
quote:
ik begin het allemaal een beetje door te krijgen... ik gebruik CS2quote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef seekfaM het volgende:
[..]
mooie standaard achtergrond fill (in photoshop
) gebruikt murp
Niets mis mee, ziet er goed uit![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:05 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Neej hoor let maar niet op hem![]()
Nou ja zeg, heb ik me voor niks 5 dagen uit zitten slovenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:48 schreef Guiduuuuw het volgende:
Toet Toet Toontje is zoooooo Passé..
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:00 schreef murp het volgende:
jongens, alles moet op de schop!
Chowi is niet meer...
wordt dit nog bijgewerkt?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:17 schreef remlof het volgende:nieuwe bijdragen staan in [Instructie + kunstwerk-Topic] ONZ banner maken!
Waarom staat jou naam er bij deze niet bijquote:
quote:
ik en mod zijn?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:43 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Waarom staat jou naam er bij deze niet bij![]()
Neeeheeeeejquote:
oja..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:19 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Neeeheeeeej
Ik bedoelje zet altijd je naam erbij en bij deze niet
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:19 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Neeeheeeeej
Ik bedoelje zet altijd je naam erbij en bij deze niet
Is dit zo een puzzelquote:
ikke welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:56 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Is dit zo een puzzelvan zoek de naam murp
Ik zie hem namelijk niet
Ooow ik zie hem nu ookquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:29 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Ooow ik zie hem nu ookin de zon of in dat wiitte
Wat heb k gewonnenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |