Je hebt alle tijd hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:19 schreef -SL- het volgende:
Ik zit GVD niet thuis, anders had ik wel ff kunnen fotosjoppen..
Nu verlies ik geheid
Dat red je inderdaad niet, hda 'm al erg klein gezet, maar dan nog 3 regels...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:56 schreef FlyingFox het volgende:
Jezus wat moet er een lap tekst opdie banner zeg.
tis zeg maar voor de slechte topics....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:08 schreef SiemeN het volgende:
Idee is leuk, kan wel iets mooier uitgewerkt denk ik? Al is het maar de letters wat oppoetsen.
Alleen, waarom duimen naar beneden?
Nee, het zijn allebei awards voor goeie topics, bagger gaan we niet belonen natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:10 schreef murp het volgende:
[..]
tis zeg maar voor de slechte topics....
het is er toch 1 voor de goede topics en 1 voor de slechte???
Lijkt mij dat een banner welke on-topic reacties moet garanderen bij een kwalikatief goed topic geplaatst wordt, en niet bij willekeurige KopieerMachine topics e.d.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:10 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik vanavond nog wat kan doen, de beste zal dan al ingezonden zijnquote:
Neh, de leukste moet gewoon naar boven komen, dat is het belangrijkstquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:55 schreef remlof het volgende:
Zijn ONZ modjes uitgesloten van deelname?
niet dat ik zo creatief ben![]()
Er moet ook op gezet worden dat ie klikbaar is maar het is een leukequote:
Slowchat is niet per definitie slecht oid hoor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:10 schreef murp het volgende:
[..]
Nee joh, tzelfde als geen edit knopje gebruiken, hartstikke goed manquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Slowchat is niet per definitie slecht oid hoor.
Ga anders even kiwi's posten ofzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:29 schreef Bevestigingsmail het volgende:
[..]
Nee joh, tzelfde als geen edit knopje gebruiken, hartstikke goed man![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:32 schreef FlyingFox het volgende:
Eerste:
[afbeelding]
De tweede:
[afbeelding]
Hoppa!
geweldigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:32 schreef FlyingFox het volgende:
Eerste:
[afbeelding]
De tweede:
[afbeelding]
Hoppa!
My bad. Aangepast. Sorrie FF, kan je er nog eentje maken?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:33 schreef Sjoem het volgende:
Netjes, FF.
Edit; Ik zou alleen bij de een de "The" weghalen of juist toevoegen.
Tja, als jij het even duidelijk kan houden met minder tekst moet je het gewoon doenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:34 schreef FlyingFox het volgende:
Ik blijf de diclaimer te groot vinden
Uhu, ik flikker het wel dichtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:47 schreef SiemeN het volgende:
Dat slowchat topic wat hierbij hoort gaat hard, trouwens.
Ik zal niet zeggen ik zei het toch maar ik wil het wel maar ik kan het niet want dan krijg ik op m'n dakquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, ik flikker het wel dicht. En dan gooi ik de inzendingen wel bij het instructietopic.
.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:59 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen ik zei het toch maar ik wil het wel maar ik kan het niet want dan krijg ik op m'n dak
quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:04 schreef murp het volgende:
[..]
moet mijn naam er denk je ook nog bij?
zuigt gewoon apenballen, hè.quote:Deze banner is alleen geldig in combinatie van met een melding '[ Bericht 1% gewijzigd door [ONZ-modje] op datum en tijd ]' wat geen plaatje is. Onrechtmatig plaatsen van deze banner is stout.
Maak dan een betere tekstquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:25 schreef Bupatih het volgende:
Niet om het één of ander, maar:
[..]
zuigt gewoon apenballen, hè.
"In combinatie van met"
"wat geen plaatje is"?(de melding -> die)
En terrecht, met kutspamplaatjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:27 schreef Bupatih het volgende:
Ik had trouwens ooit, toen ik nog een lief en onschuldig usertje was, deze gemaakt, geïnspireerd door het gelijknamige programma ('Beter van Niet' met Erik van Muiswinkel):
[afbeelding]
Maar toen ik die in een aantal topics had gepost, werd ik tegengehouden door Knut.
Uitsluitend geldig in combinatie met authentiek edit bericht van een ONZ-mod.quote:
Ik was mijn tijd ver vooruit.quote:
In combinatie van met -> In combinatie metquote:
Dat was echt een bril-fucking-jant TV-programma!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:27 schreef Bupatih het volgende:
Ik had trouwens ooit, toen ik nog een lief en onschuldig usertje was, deze gemaakt, geïnspireerd door het gelijknamige programma ('Beter van Niet' met Erik van Muiswinkel):
[afbeelding]
Maar toen ik die in een aantal topics had gepost, werd ik tegengehouden door Knut.
[14.gif]quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Uitsluitend geldig in combinatie met authentiek edit bericht van een ONZ-mod.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef jogy het volgende:
Sorrie mensen, het bericht is veranderd, back to the drawingboard.
.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:04 schreef murp het volgende:
[..]
moet mijn naam er denk je ook nog bij?
Nope, helaas.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:30 schreef Echo99 het volgende:
Kunnen de mods ook tussen proppen? Want dan maak je toch gewoon van de fipo de banner-post. Dan ben je gelijk die nasty disclaimer text kwijt
Ja damnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:14 schreef jogy het volgende:
Sorrie mensen, het bericht is veranderd, back to the drawingboard.
.
.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef M-I-L-F het volgende:
Nou, maar ietwat aangepast en hier zijn ze weer![]()
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Met naam. Je was het echt vergeten hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:48 schreef M-I-L-F het volgende:
Nou hier zijn ze weer, hopelijk voor het laatst!!
[afbeelding]
en
[afbeelding]
jaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:49 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Met naam. Je was het echt vergeten he![]()
Tof! maar het moet wel 580*85 zijn als formaatquote:
persé? want dan word die text op het papiertje heel klein en bijna onleesbaar...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Tof! maar het moet wel 580*85 zijn als formaat.
De breedte is de totale breedte van het topic en dat is wel kek en de hoogte kan wel íets afwijken maar ik heb geen trek in een seal of wat dan ook die de openingspost te veel verstoordquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
persé? want dan word die text op het papiertje heel klein en bijna onleesbaar...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:48 schreef M-I-L-F het volgende:
Nou hier zijn ze weer, hopelijk voor het laatst!!
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Sjoemquote:
FlyingFoxquote:
BasenAadquote:
Bupatihquote:
M-I-L-Fquote:
quote:
Is aan gedachtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:10 schreef SiemeN het volgende:
In het geval van de banners zoals die van MILF, lijkt het mij verstandig dat men de .pds files ergens bewaart. Gaat anders zo vervelend worden als er een mod switch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |