quote:Onderweg naar 2007
Tweeduizendzeven is begonnen! En speciaal voor jullie hebben we een van de schrijvers weer een kijkje in de grote glazen ONM-bol laten nemen. Wat staat ze dit jaar allemaal te wachten? Eigenlijk moet je gewoon iedere dag kijken, maar natuurlijk willen de echte ONM-junks nu al alles weten. Bij deze:
Elif: Heeft na dertig dagen geen bedenktijd meer. Heeft ze een keuze gemaakt en heeft ze wel echt gekozen?
Imani: Komt iemand tegen in de Galaxy en is op slag verliefd.
Leonore: Is inmiddels overleden, maar was het wel zelfmoord?
Het Pakhuis: Komt in totaal verkeerde handen en de bewoners lopen zelfs gevaar.
Niels: Ontkent, als een echte dokter, zijn eigen toestand veel te lang.
Tonnie: Verloor vorig jaar zijn zakmes, weet je nog...?
Julia: Begrijpt steeds minder van Chris, kan hun relatie die druk aan?
Marnix: Komt terug en heeft nagedacht over Annemarie en Joyce
Esmee: Heeft in het verleden heel wat meegemaakt. Durf ze dat te vertellen aan Sam?
Shirina: Loopt tegen heel wat conflicten aan op het werk vanwege haar nieuwe geloof.
Joost: Blijft ook in 2007 lekker Joost .
Junior: Gaat voor de volle 100% voor de Muiderpoort en er gebeurt zelfs iets waardoor hij afziet van criminele praktijken.
Anna: Blijkt een flinke tik meegekregen te hebben door de relatie met haar overleden man.
Yousef: Krijgt een enorm conflict met een nieuwe (homoseksuele) medewerker in de Muiderpoort.
Bettina: Is Frank achterna gereisd, maar vindt zij in Australië haar geluk?
Annemarie: Dwingt een duidelijke keuze af van haar ex-man.
JP: Komt iemand tegen die hij erg leuk vindt en maakt er werk van.
Eva: Weet niet wat ze met Joost aanmoet, vriendschap of een relatie?
Chris: Staat een gemengde verrassing met verstrekkende gevolgen te wachten bij het testament van Leonore.
Malu: Is erg gelukkig met Daan, maar wat zit haar dwars in de rest van haar leven?
Sam: Vindt Junior best ok, maar trekt Esmee dat wel?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:17 schreef babette21 het volgende:
je neemt ze nog steeds allemaal op?! en je bewaart ze ook nog.....?!
damn
Ik wist niet eens dat ik genomineerd was.quote:edit: oh vandaar natuurlijk ook de Ludo Sanders Award![]()
Only in Meerdijk. Een compleet seizoen GTST (215 afl.) kost me 13,76 euro aan schijfjes.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef pberends het volgende:
Alsof dvd schijfjes 30 euri per stuk kosten....
quote:je neemt ze nog steeds allemaal op?! en je bewaart ze ook nog.....?!
damn
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:04 schreef pberends het volgende:
Elif heeft nu al meer sex met Tonnie gehad dan met Ilyas.
Ja, zonder sjaal of wat. Het is fucking januari en het is iets van 5 graden rond deze tijd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef Markeerstift het volgende:
en die Joost en Eva dan.. zeiken over die stromende regen, maar wel met je jas open naar buiten
haha, geweldige cliffhanger, wat helemaal geen cliffhanger wasquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou dat was een spannend einde zeg.Ben benieuwd naar die van dalijk
Die stemquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:35 schreef warezguy05 het volgende:
sammy boy nu op rtl4
quote:ONM PRESENTS: JAN DE GROOT (ALBERT)
Er is een nieuwe verschijning in ONM en zijn naam is Albert. Hij wilde eigenlijk van de Muiderpoort een dansschool maken, maar dit liet Junior niet toe. Ze besluiten om samen te gaan werken en op die manier het nieuwe cultureel centrum een succes te maken. De rol van Albert wordt gespeeld door een acteur die al vele rollen op zijn naam heeft staan. ONM presents: Jan de Groot.
Geboren: 5 februari 1948
Geboorteplaats: Amsterdam
Sterrenbeeld: Waterman
WAAR KENNEN WE HEM TOCH VAN?
Misschien komt Jan de Groot je wel bekend voor en dat kan wel kloppen! Na de toneelschool in Arnhem heeft hij namelijk in vele producties gestaan. Zo was hij onder andere te zien in tv-series als GTST, Het Zonnetje in Huis, Sam Sam, Kees & Co en In De Vlaamse Pot. Maar hij acteert niet alleen voor tv, ook op het toneel is hij te vinden. Hij heeft in klassiekers gespeeld zoals Wilhelmina en in stukken van Shakespeare. Zijn hart ligt wel een beetje bij het toneel, wat ook blijkt uit het feit dat hij het script schreef voor de musical Alleen op de Wereld.
IN ONM...
‘Speel ik Albert, een man van middelbare leeftijd. Hij wil van de Muiderpoort een dansschool maken, maar dit gaat niet door. Hij gaat uiteindelijk met Junior en Yousef samenwerken. Ze willen van de Muiderpoort een buurtcentrum maken. Albert runt deze plek dus een beetje. De samenwerking tussen de nette Albert en de kwajongens verloopt echter niet altijd vlekkeloos. Tussen hen ontstaan er soms kleine botsingen… En Albert zorgt er altijd voor dat de jongens zich aan hun woord houden. Hij is best een beetje streng dus.’
JAN EN ALBERT
‘Ik lijk eigenlijk helemaal niet op Albert! Maar ik probeer wel altijd dingen van mezelf in een personage te stoppen. Ik bedenk dan op welke manier ik bijvoorbeeld iets zou zeggen. Dus wat dat betreft lijken dan wel een beetje op elkaar, maar daar houdt ‘t dan wel op.’
BIJ ONM...
‘De sfeer is heel erg ontspannen! Iedereen is echt beleefd en aardig. Ik ben toch een wat ouder persoon en ze zeggen netjes u tegen mij. Dat waardeer ik enorm. Ik voel me echt op mijn gemak bij ONM.’
goh klinkt echt enorm boeiend allemaalquote:Onderweg naar 2007
waarom zou ze zelfmoord hebben gepleegd dan?quote:Leonore: Is inmiddels overleden, maar was het wel zelfmoord?
dood vogelhuisje?!quote:Het Pakhuis: Komt in totaal verkeerde handen en de bewoners lopen zelfs gevaar.
nope, zegt me niks... vertel!quote:Tonnie: Verloor vorig jaar zijn zakmes, weet je nog...?
alsof dat iets is om trots op te zijn...quote:Joost: Blijft ook in 2007 lekker Joost .
gaan ze Kasper weer van stal halen?! waar is die hele gayscene eigenlijk gebleven?! Kasper, Just, Winston Post (die ik hooguit 5 sec. gezien hebquote:Yousef: Krijgt een enorm conflict met een nieuwe (homoseksuele) medewerker in de Muiderpoort.
iederéén vindt 't geluk inquote:Bettina: Is Frank achterna gereisd, maar vindt zij in Australië haar geluk?
dankquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Gefeliciteerd met de Yvon Jaspers Award en de Angela Groothuizen Award!
Only in Meerdijk. Een compleet seizoen GTST (215 afl.) kost me 13,76 euro aan schijfjes.
Geboren: 5 februari 1948quote:
Islam waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:36 schreef babette21 het volgende:
Sid leeft!!!
hij was net op 't nieuws, vanwege het toneelstuk Isman (ofzo)
neehee.... zo doof (of dom) ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:12 schreef pberends het volgende:
Islam waarschijnlijk...
Die zal wel stiekem met 'm rommelen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toevallig dat die 2x dat Eva die Kampstra probeert te bellen dat haar moeder dan binnenkomt.
Ja, typisch soap-achtig. ONM moet juist de anti soap worden voor succes!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toevallig dat die 2x dat Eva die Kampstra probeert te bellen dat haar moeder dan binnenkomt.
da's niet toevallig, da's onmquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:
da'was toch de keuken??!?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:25 schreef pberends het volgende:
Hebben ze bij Eva trouwens alleen maar een woonkamer? Net zoals bij Laura uit GTST?
Oh ja.quote:
ik vond 't nogal een rip-off van de Barbara Fischer-keuken, eigenlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:27 schreef pberends het volgende:
Oh ja.
Ja, dat klopt, bovendien heb ik een hekel aan keukensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond 't nogal een rip-off van de Barbara Fischer-keuken, eigenlijk
of de fam. Van Zoomeren (ofzo) uit Goudkust, die hadden volgens mij ook zo'n gele keuken
(en aangezien alle endemol-decortjes gerecycled worden...)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
There is the gaylord.
Gaylord Junior bedoel je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
There is the gaylord.
Hij helemaal trippenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:46 schreef warezguy05 het volgende:
respect voor yous
als je daar respect voor hebt zegt dat weinig goeds over jezelf...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:46 schreef warezguy05 het volgende:
respect voor yous
ging meer over de manier waarop hij het zegtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je daar respect voor hebt zegt dat weinig goeds over jezelf...
Ze gaat verkracht worden, dat weet ik nu al.quote:
Niet lang...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:56 schreef pberends het volgende:
Niels is gek trouwens, hoe lang denkt hij dit spelletje nog vol te houden?
"Ilyas, waarom denk je dat je niet schuldig bent?"quote:
Hij blijft vast wel levenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:59 schreef babette21 het volgende:
en dat was Niels?!?!?
of krijgen we nog 'n hemelpoortscene?
Zoiets zal het wel worden ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze gaat verkracht worden, dat weet ik nu al.
In de oude Engel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:59 schreef babette21 het volgende:
en dat was Niels?!?!?
of krijgen we nog 'n hemelpoortscene?
"Eva, je bent nog beter dan m'n vorige liefde, Esmee Klein"quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
[..]
"Eva, je bent nog beter dan m'n vorige liefde, Esmee Klein".
Ze reiken tot aan het plafond.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:26 schreef babette21 het volgende:
en ik dacht eigenlijk meer aan je kastruimte
Huize Zoomers/Zuidgeest was ook het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:31 schreef babette21 het volgende:
ik vond 't nogal een rip-off van de Barbara Fischer-keuken, eigenlijk
of de fam. Van Zoomeren (ofzo) uit Goudkust, die hadden volgens mij ook zo'n gele keuken
(en aangezien alle endemol-decortjes gerecycled worden...)
Kasper => Op de boot naar Siberië.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef babette21 het volgende:
gaan ze Kasper weer van stal halen?! waar is die hele gayscene eigenlijk gebleven?! Kasper, Just, Winston Post (die ik hooguit 5 sec. gezien heb)...??
Ik zei het al eerder: heerlijk dat die zoutloze Just en Winston opgeflikkerd zijn! Zij voegen echt 0,0 toe aan de soap.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kasper => Op de boot naar Siberië.
Just => Als accessoire van Sanne heeft hij even niks te doen.
Winston => Als accessoire van Just heeft hij even niks te doen.
Eerwraak.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef Canisfire het volgende:
Maar met een dooie niels Blijft illias natuurlijk als schuldige gezien.
ze zijn met z'n drieën op vakantie ofzo?!?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Just => Als accessoire van Sanne heeft hij even niks te doen.
Winston => Als accessoire van Just heeft hij even niks te doen.
Auw, de anus van Sanne zou het wel zwaar te voortduren hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze zijn met z'n drieën op vakantie ofzo?!?
Ze zijn van de ene op de andere dag in rook opgegaan. Ik weet nog wel een paar karakters die ik hetzelfde lot toewens.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef babette21 het volgende:
ze zijn met z'n drieën op vakantie ofzo?!?
Gewoon er uit geflikkerd!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:47 schreef Canisfire het volgende:
Is ooit in beeld gebracht waarom Just en Post opeens weg waren of gewoon poef weg ?
quote:VANAF 8 JANUARI NIEUWE LEADER
Er staan voor 2007 heel wat veranderingen op het programma. Allereerst heeft ONM vanaf acht januari een nieuwe leader en dat belooft weer wat. Hij is helemaal kicken geworden en geef toe: die oude was soooooo 2006. Vanaf maandag kun je hem op tv zien! Geen zin om zo lang te wachten? Op ONM.tv kun je hem maandag de hele dag al checken. En er daarna natuurlijk vol bewondering over ouwehoeren in het forum hè!
Yousefquote:VANAF 8 JANUARI NIEUWE SITE
ONM.tv kan natuurlijk niet achter blijven, want als de leader aangepast wordt, is de site ook meteen soooooo 2006. Bouwen, knutselen, redesignen en vooral veel lol hebben we gehad met het redesign. Ook deze zul je maandag vorm zien krijgen. Check dus regelmatig hoe en wat, want die nieuwe site is heeeeeeeeeeel 2007!
Ja jeweettogquote:
quote:
quote:die oude was soooooo 2006
Wat een popi jopi geblaat, heeft Julia die tekst geschrevenquote:die oude was soooooo 2006
Denk het niet. Als ze hem vinden en ze zien welke zware medicijnen hij slikte dan kunnen ze moeilijk Ilyas de schuld geven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef Canisfire het volgende:
Maar met een dooie niels Blijft illias natuurlijk als schuldige gezien.
nee, want dan had er nog "so what?" tussengestaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:20 schreef pberends het volgende:
Wat een popi jopi geblaat, heeft Julia die tekst geschreven?
En "fucking" natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:28 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
nee, want dan had er nog "so what?" tussengestaan
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Niels' dagen in ONM lijken geteld... dus tijd voor een ode!
[[url=http://sjl-static3.sjl.youtube.com/vi/_8NDEZ0szXA/2.jpg]afbeelding][/url]
The End?
[[url=http://sjc-static8.sjc.youtube.com/vi/uo0UWhlvJXo/2.jpg]afbeelding][/url]
Alternative End?
* Met dank aan Jim;)
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:30 schreef Canisfire het volgende:
Ja Ilias is boos !
En terecht want ! wat is er gebeurd in een halfjaar tijd?
Hij is :
*Zijn zoontje kwijt
Zijn vrouw kwijt
Zijn vriendschappen met Tonny en Niels kwijt
En nu ook tijdelijk zijn baan kwijt
Dus nu is Illias boos
[afbeelding]
Illias in betere tijden![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Vergeet dat kind van die junk niequote:
quote:Maandag 15 januari
Als Joost en Eva undercover gaan en opnames maken van Kampstra’s geheime ontmoetingen, denken ze goud in handen te hebben. Het loopt echter anders… Met veel kunst- en vliegwerk weet Junior zijn positie binnen het cultureel centrum te handhaven, maar als het aan Joyce lag… Annemarie doet haar best voor Ilyas: ze vindt het in één woord belachelijk dat hem de toegang tot het AZB wordt geweigerd.
Dinsdag 16 januari
Joost komt hevig bloedend bij Eva aan. Wat is er gebeurd? Julia wordt door de politie gesommeerd om een verklaring over Chris te komen afleggen. Yousef zet al zijn charmes in om Shirina over te halen een zelfverdedigingscursus bij de Muiderpoort te geven. Junior probeert bij Imani in de buurt te komen omdat hij graag zijn kant van het verhaal wil vertellen. Zal zij hem daartoe de kans geven?
Woensdag 17 januari
Esmee krijgt de schrik van haar leven als ze te weten wat Junior bij Imani voor elkaar heeft gekregen. Zwaar gefrustreerde Ilyas dringt het ziekenhuis binnen: hij móet met Niels spreken anders kan hij zijn carriere wel vergeten. Chris voelt zich verraden door Julia. Hij is woedend, machteloos en zint op wraak. Kyra probeert hem tot rede te brengen.
Donderdag 18 januari
Ilyas weet door te dringen tot Niels’ ziekbed en wat hij daar ziet shockeert hem. Ook Chris is geshockeerd, namelijk door de harteloze beschuldigingen van wraakzuchtige Julia. Esmee probeert op subtiele wijze Junior zwart te maken bij Sam zonder dat ze haar prostitutieverleden aan hem bekend maakt. Maar Sam vraagt door…
Vrijdag 19 januari
Als Chris uithuilt bij Kyra wordt hij iets te intiem. Ilyas wordt door zijn collega’s met de nek aangekeken. Als zijn nieuwe baas hem bevooroordeeld aanspreekt, is de maat vol. Shirina weet niet goed wat ze met Yousefs avances aanmoet. Imani vindt het retemoeilijk om tegen Sam te blijven liegen over Esmee.
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat zie je niet vaak... Marokkanenen en homo's... die met elkaar samenwerken... whehehehe!
Daarvoor kun je ook naar GTST kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:18 schreef babette21 het volgende:
is het echt interessant om te zien hoe de ene tiener de andere probeert te versieren?!
ik dacht dat de kindersoap op Ned3 zat....
Daar zit ONM toch ook?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:18 schreef babette21 het volgende:
is het echt interessant om te zien hoe de ene tiener de andere probeert te versieren?!
ik dacht dat de kindersoap op Ned3 zat....
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daar zit ONM toch ook?
Die maakte alleen maar het gebrek aan verhaallijn pijnlijk duidelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vanaf vandaag geen terugblik meer?
Ja, maar door dat gekut mis ik wel een scene op mn tape.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Die maakte alleen maar het gebrek aan verhaallijn pijnlijk duidelijk.![]()
Hun 'relatie' zit nog in de beginfase, Niels zit in de eindfase.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:26 schreef babette21 het volgende:
zijn Niels en Annemarie een setje??
Eindelijk krijgt hij weer iets interessants te spelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:30 schreef soapie het volgende:
Moet zeggen dat hij het wel overtuigend speelt!!!![]()
Precies...quote:Op maandag 8 januari 2007 19:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt hij weer iets interessants te spelen.
Ik hoop niet dat dit lang duurt, ik bedoel; wat voor spannends is er nu eigenlijk nog aan?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt hij weer iets interessants te spelen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik wil wel laptops kopen
net in die livechat nog een paar keer fok fok fok
nu geband![]()
Zitten daar 350 mangaat teringsnel
Viel me ook al opquote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://sjl-static2.sjl.youtube.com/vi/WPxQW-DsFU0/2.jpg]afbeelding][/url]
ONM LEADER SEIZOEN 13 (#3)
Doe ik de volgende keer ook niet meerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:30 schreef pberends het volgende:
[..].
Die domme livechats ook met BN'er jan en alleman.
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef Canisfire het volgende:
Waarom gaat die Eva trouwens met Joost ?
Ze zit toch in de leeftijden van Junior Esmee Sam en Dorothea ?
Ik doelde op die negerin van Samquote:Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De tante van Eva Persijn of de wederhelft van Jef uit Meerdijk?
Junior en Yousef zitten er toch al een hele tijd in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:35 schreef Barney.Stinson het volgende:
Wat moeten al die nichten en Moslims opeens in ONM man?.
Op de Bold and the Beautiful manier. Daar kunnen karakters van de ene op de andere dag verdwijnen en na maanden doodleuk weer binnen komen wandelen of ze niet weg geweest zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:24 schreef Snake2005 het volgende:
Jan en Winston, Just en Jeroen zijn al tijdje uit ONM. slecht eruit geschreve
Bronquote:Sander Foppele in rolstoel naar ONM
Uitgegeven: 8 januari 2007 09:39
Laatst gewijzigd: 8 januari 2007 13:17
AMSTERDAM - Sander Foppele gaat in een rolstoel naar de set van de BNN-soap ONM. De soapie heeft tijdens een skivakantie in Oostenrijk zijn enkelbanden gescheurd. "Ik hoop dat ze een deel van het script herschrijven, want ik kan nog niet veel lopen", zegt hij maandag in De Telegraaf.
Bekijk video
De acteur verwondde zichzelf op tweede kerstdag niet tijdens het skiën, maar tijdens een etentje in een restaurant. Al met al heeft hij niet meer dan twee uur op de lange latten gestaan.
Yousef is geweldig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Junior en Yousef zitten er toch al een hele tijd in.![]()
Ik las het in de Spits/Metroquote:
hoewel Foppele niet bovenaan mijn vriendenlijst staat vind ik dit toch wel sneu...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Al met al heeft hij niet meer dan twee uur op de lange latten gestaan.
Ik vind het weer vreselijk niets toevoegen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:15 schreef babette21 het volgende:
die Imani (goh, deed die niet ooit 'ns mee aan het songfestival?!?) lijkt van de zijkant op gtst's Gladys...
en da's geen compliment of zulks
Wat een mooie vrouw trouwensquote:
Iddquote:
joh voor je 't weet draagt ze 'n hoofddoek (dus weg blonde haar) of is ze homo...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
Wat een mooie vrouw trouwens!
Zou een aanwinst voor ONM zijn.
Zijn er zoveel langsgekomen dan? Ik kijk al een tijdje niet echt meer. En was er niet één onthomot door Sanne?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef babette21 het volgende:
Shirina, come on......
en hoeveel homo's komen er nog langs dit seizoen?!?
Gebruik je icon dan ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wist niet eens dat ik genomineerd was.![]()
![]()
ja, maar die is (volgens mij) weer gerehomot door Winston Post...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:21 schreef LeBeau het volgende:
Zijn er zoveel langsgekomen dan? Ik kijk al een tijdje niet echt meer. En was er niet één onthomot door Sanne?
lurk lurk:) en dikke zwaaiquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:15 schreef babette21 het volgende:
en nog meer off-topic:
voor de fans van Ned. drama (die hier naar mijn weten posten dan wel lurken), de ncrv gaat vanaf vr. 19 jan. de serie Zwarte Sneeuw herhalen! Hoewel ik de details na 12 jaar enigszins vergeten ben weet ik nog dat deze serie toen veel indruk maakte en dus zeker een aanrader is!
![]()
mja 't zóu ook heel erg tegen kunnen vallen natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:54 schreef Wup het volgende:
ik heb die serie zelfs nog op video bewaard toen, maar nooit meer teruggeken, leuk dit
denk ik....
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:54 schreef Wup het volgende:
lurk lurk:) en dikke zwaai
ik heb die serie zelfs nog op video bewaard toen, maar nooit meer teruggeken, leuk dit
denk ik....
heb ik niet eens iets gestuurd, een zwaaiertje?!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef Wup het volgende:
Babette???
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:51 schreef Wup het volgende:
Iwan, je hebt al antwoord als het goed is
Jottum zeg! Nog meer asielzoekersgezeik, alsof we daarvan bij de Oudejaarsconference niet genoeg van hebben gehad.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:26 schreef evert het volgende:
Giel Beelen wordt soapster in ONM
Deejay Giel Beelen, dagelijks te horen tussen 06.00 en 09.00 uur op 3FM, krijgt een gastrol in de soap Onderweg naar Morgen (ONM). De 3FM deejay gaat zichzelf spelen in de soap. Beelen neemt in de publieke jongerensoap een single in ontvangst die doorvrienden van het Somalische personage Imani is opgenomen. In de serie dreigt deze asielzoekster teworden uitgezet. Beelen maakt volgens GPD deze week zijn opwachting op de set van producent Endemol.
Behalve als zijn kar wordt gejat...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:51 schreef pberends het volgende:
Over die mediageile weldoener Giel Beelen zullen we het maar niet hebben, met z'n sportwagen en topsalaris. Die heeft weinig problemen van de multiculturele samenleving.
Als Verdonk ruim 2 jaar geleden ONM had gekeken had ze geweten dat Imani, volgens goed Somalisch gebruik, over haar naam heeft gelogen. Of is Marlou tijdens het uitje met Chris zo getraumatiseerd geraakt dat ze haar carrière op Neurologie vergeten is?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:51 schreef pberends het volgende:
Maar nee hoor, ze willen het beeld neerzetten van die ene Imani, die nog beter Nederlands kan dan een gemiddelde Nederlander en zomaar met Nederlandse jongens zoent.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als Verdonk ruim 2 jaar geleden ONM had gekeken had ze geweten dat Imani, volgens goed Somalisch gebruik, over haar naam heeft gelogen. Of is Marlou tijdens het uitje met Chris zo getraumatiseerd geraakt dat ze haar carrière op Neurologie vergeten is?
[[url=http://sjc-static2.sjc.youtube.com/vi/bX6zZj4lfEQ/2.jpg]afbeelding][/url]
Esperanza Denswil als Marlou
quote:'Iris' on ice?
Petra Kagchelland gaat mogelijk meedoen aan ‘SBS Sterren dansen op het IJS’. Donderdagavond zal SBS een speciale show doen waarin vijf bekende nederlanders, waaronder Petra kans kunnen maken op de wilcard van Sterren dansen op het IJS. Ook Patty Brard, Mike Starink, Rob Geus en Lola Brard doen mee aan de wilcardshow.
Donderdag, 20.30 bij SBS 6.
bron
Danst ze als man of vrouwquote:
Sinds ze uit de soap is, is ze toch helemaal geen bekende Nederlander meerquote:
Jammer dat de Belgen dit seizoen niet mee mogen doen, anders was Lieve Alexandra een goede optie geweest.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Danst ze als man of vrouwen kan ze uberhaupt wel een partner vinden voor haar 2,5m
?
dit was het eerste wat ik vanmorgen dacht toen ik 't op de radio hoordequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
en kan ze uberhaupt wel een partner vinden voor haar 2,5m?
Die is weer lekker bezig ja.quote:
Zo gaat het in het echt ook, wat dat betreft is ONM nog steeds 100 keer realistischer dan GTSTquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die is weer lekker bezig ja.![]()
Waar ken ik die ook al weer van????quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Roelant Radier... eindelijk weer eens een 'echte' rechercheur.
In Goudkust speelde hij Oscar van Cloppenburg #1. Hij was ook te zien in het tweede seizoen van Diamant. Hierin verloor hij zijn mannelijkheid.quote:
Vorige week nog 50...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:52 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM duurt tegenwoordig nog maar 22 minuten, voorheen 25 minuten.
Dat viel mij ook op ja!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:52 schreef Iwan1976 het volgende:
ONM duurt tegenwoordig nog maar 22 minuten, voorheen 25 minuten.
Dat viel mij ook al op ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:48 schreef pberends het volgende:
Ze zijn net 0,1 seconde weg, gaan ze keihard EVA roepen![]()
![]()
.
Tja, de soap is 3 minuten verkort he, je moet wat.quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, de soap is 3 minuten verkort he, je moet wat.
quote:Ik woon:
In een hotelkamer sinds Iris dat fijne nieuws over Iwan vertelde.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:17 schreef Iwan1976 het volgende:
De profielpagina van Niels Richter:
[..]
Kortom: meer Muiderpoort schrijvers!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
Saai vandaag, zonder Junior en Youssef is er geen reet aan.
nee, niels heeft 'n beroerte gehad.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb het een tijdje gemist en toen zag ik ineens Niels op de grond liggen. Heeft Ilyas daar iets mee te maken?
Spannend!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:18 schreef jmac het volgende:
[..]
nee, niels heeft 'n beroerte gehad.
Niels had een tijd geleden problemen tijdens een operatie en ilyas had t toen overgenomen. Bleek naderhand dat er iets fout was gegaan bij de operatie en niels gaf ilyas de schuld (terwijl niels wist dat t zijn fout was), en ilyas had al door dat 'r wat fout was met niels. Naderhand is ilyas geschorst , etc. blablabla
Ik stoor mij daar ook aan, ook die ex van Ilyas begreep er niets van, hij mag zich niet opwinden zeggen ze, maar hij windt zich daarom zo opquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Wat snappen die klote Joyce en Annemarie niet aan: "Ik wil met Ilyas praten".
Ja, das typisch (GTST-)soaps. Ik dacht dat ONM de realistischere tour op wilde... schijnbaar nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:41 schreef maril het volgende:
[..]
Ik stoor mij daar ook aan, ook die ex van Ilyas begreep er niets van, hij mag zich niet opwinden zeggen ze, maar hij windt zich daarom zo op![]()
Eerder andersom.En mag hopen dat d'r niet weer een loverboy-gedoe inkomt. Esmee's vriendinnetje gaat d'r toch niet intrappenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
Junior verliefd.
Hopelijk gaat hij die Sam afslachten.
Ik heb begrepen dat Shirina een verhaalllijn krijgt met Yousef , dat lijkt mij wel grappig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:57 schreef BVO het volgende:
Julia is tof. Die negerin lijn is ook wel grappig. Shirina's lijn is saai, maar zij is toch nog wel oke. Net als Elif. De Ilyas en Niels lijn mag snel doorgeknipt worden.
Ik haat sponseringenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:14 schreef jmac het volgende:
Volgens mij heeft de platenmaatschappij van Maria mena ONM + GTST een flinke bak geld gegeven ofzo. Elke keer als 'r een cafe in beeld komt, draaien ze maria mena. kan geen toeval meer zijn.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:16 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Shirina een verhaalllijn krijgt met Yousef , dat lijkt mij wel grappig.
Moet je ff in dit topic "volgende week ff lezenquote:
Junior hoeft Sam niet in z'n kruis te trappen, want een nog hogere piepstem trek ik echt niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
Junior verliefd.
Hopelijk gaat hij die Sam afslachten.
Ongetwijfeld als reactie op 'mattie' Junior, die z'n zinnen heeft gezet op Imani.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:16 schreef maril het volgende:
Ik heb begrepen dat Shirina een verhaalllijn krijgt met Yousef , dat lijkt mij wel grappig.
heb jij geen EDIT knop?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld als reactie op 'mattie' Junior, die z'n zinnen heeft gezet op Imani.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:53 schreef jmac het volgende:
heb jij geen EDIT knop?
quote:[ Bericht 4% gewijzigd door Iwan1976 op 12-01-2007 22:30 ]
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Junior hoeft Sam niet in z'n kruis te trappen, want een nog hogere piepstem trek ik echt niet.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:30 schreef maril het volgende:
[..]
Moet je ff in dit topic "volgende week ff lezen
Onm # 182: Ilias de grote boze turk! ik heb hem ff opgezocht voor je. dinsdag en vrijdag.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:37 schreef pberends het volgende:
Jammer dat ONM niet meer om half 8 is, anders had ONM misschien wel meer kijkers dan GTST _O-.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 2579 - MA. 01-01-2007 - 563.000 2580 - DI. 02-01-2007 - 622.000 2581 - DI. 02-01-2007 - 567.000 2582 - WO. 03-01-2007 - 620.000 2583 - WO. 03-01-2007 - 585.000 2584 - DO. 04-01-2007 - 633.000 2585 - DO. 04-01-2007 - 637.000 2586 - VR. 05-01-2007 - 471.000 2587 - VR. 05-01-2007 - 483.000 |
ja hoor, je kijkt 1 keertje niet (oke da's natuurlijk niet helemaal waar) en Nielsje mag meteen uit de klerenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Niels is er beroerd aan toe... (ONM #2592, VR. 12-01-2007)
We zullen doorgaan...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:31 schreef babette21 het volgende:
ja hoor, je kijkt 1 keertje niet (oke da's natuurlijk niet helemaal waar) en Nielsje mag meteen uit de kleren
quote:
Je vergeet natuurlijk dat de vaste kijkers gewend zijn om op 19.00 te kijken. Stel dat ONM standaard om 19:30 begon, en ze opeens dubbel zouden uitzenden om 19.00, dan zou 19u veel minder kijkers hebben.quote:
quote:
Claire was vermoord door Hillard, daar was Niels niet zo blij mee, dus wou ie zichzelf verzuipen door de zee in de lopen ofsow..als ik et goed hebquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef Ludger het volgende:
Deze is grappig..
http://www.youtube.com/watch?v=taQ_xbAXp54
Hoe zat dat dan, wanneer wilde Niels dan zelfmoord plegen? Praat mij nu 's bij![]()
yep, hij nam letterlijk een nieuwjaarsduikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:13 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Claire was vermoord door Hillard, daar was Niels niet zo blij mee, dus wou ie zichzelf verzuipen door de zee in de lopen ofsow..als ik et goed heb![]()
De bruid van Frankenstein moest alles weer zo nodig verpesten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef babette21 het volgende:
yep, hij nam letterlijk een nieuwjaarsduik
BTW: De pilletjes zorgden er ook voor dat de familiebanden niet meer helemaal helder waren voor Niels.quote:NIELS RICHTER: "Ze heeft eerst m'n leven verpest en nu verpest ze ook nog m'n dood!" (over Iris Overbeek) [DI. 04-01-2005]
Of waren het toch de schrijvers die een beetje in de war waren (of nog steeds zijn;).quote:NIELS RICHTER: "Ik ben d'r broer." (over Joyce Couwenberg) [DO. 30-12-2004]
de bitch...quote:Op zondag 14 januari 2007 00:01 schreef Iwan1976 het volgende:
De bruid van Frankenstein moest alles weer zo nodig verpesten.![]()
Die fout is echt héél vaak gemaakt ja!quote:BTW: De pilletjes zorgden er ook voor dat de familiebanden niet meer helemaal helder waren voor Niels.
[..] Of waren het toch de schrijvers die een beetje in de war waren (of nog steeds zijn;).
Afgelopen kerst ging het wèl goed.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:10 schreef babette21 het volgende:
Die fout is echt héél vaak gemaakt ja!
quote:NIELS RICHTER: "Lieve nicht van mij." (tegen Joyce Couwenberg) [DI. 26-12-2006]
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:44 schreef babette21 het volgende:
hm tenzij er eigenlijk 'n komma achter lieve stond, want dan moest het zijn:
"Lieve, ex-vrouw van mij"
Volgens mij was dat vlak voor nieuwjaar 2004, toen Claire pas dood was en toen Niels niet meer wilde leven. Hij nam toen al zijn slaappillen en wilde in zee verdrinken, omdat hij het niet meer aankon dat Claire en het ongeboren kind werden doodgestoken door Hillard Kroon. Hij werd door Iris en Marnix uit zee gered.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef Ludger het volgende:
Deze is grappig..
http://www.youtube.com/watch?v=taQ_xbAXp54
Hoe zat dat dan, wanneer wilde Niels dan zelfmoord plegen? Praat mij nu 's bij![]()
Tis beter als GTST op het moment.quote:Op zondag 14 januari 2007 05:08 schreef Otmed het volgende:
Laat ik het ook maar een weekje volgen. Heb het nu een paar keer gezien en vond het niet echt fantastisch. Maar het is wel interessant.
Is dat al zo lang geleden?:quote:Op maandag 15 januari 2007 09:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vlak voor nieuwjaar 2004, toen Claire pas dood was en toen Niels niet meer wilde leven. Hij nam toen al zijn slaappillen en wilde in zee verdrinken, omdat hij het niet meer aankon dat Claire en het ongeboren kind werden doodgestoken door Hillard Kroon. Hij werd door Iris en Marnix uit zee gered.
Toch niet weer scheuren met gevaar voor eigen leven?!quote:
Maandag in ONM
Wat doen Joost en Eva voor spannends?
Oh ff kijken dan, ben benieuwd.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
BTW: Vanavond is Gürkan te gast bij 'Spuiten en Slikken'.
FA staat voor 4 Havo, dat moet ik gewoon hebbenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:10 schreef Wup het volgende:
Fort Alpha, ik ben een beetje bang dat ik dat niet meer leuk ga vinden
haha, ik wacht jullie reviews wel eventjes af:)quote:Op maandag 15 januari 2007 19:20 schreef babette21 het volgende:
FA staat voor 4 Havo, dat moet ik gewoon hebben
quote:
Maandag 22 januari
Julia weet Chris zodanig te tergen dat hij zijn haat voor haar niet langer verzwijgt. Dat kon weleens gevaarlijk worden. Bij een toevallige ontmoeting tussen Eva en Joost vlammen oude gevoelens weer hoog op. Ilyas’positie binnen het AZB is onhoudbaar. Hij vraagt hulp aan… Niels. Pakhuiseigenaar Kampstra biedt de bewoners een oprotpremie aan. Zal de vriendengroep uiteenvallen of staan ze samen sterk?
Dinsdag 23 januari
Esmee en Sam gaan een romantisch weekendje weg. Esmee heeft bedacht dat ‘het’ daar moet gebeuren, maar schrikt toch terug als puntje bij paaltje komt. Ilyas ontdekt dat Annemarie al langer wist van de schuld van Niels en dit al die tijd heeft verzwegen… Het pakhuis wordt getroffen door allerhande pech en pesterijen. Eigenaar Kampstra ontkent echter alle betrokkenheid.
Woensdag 24 januari
Kampstra gaat ver... zover dat een deel van de pakhuisbewoners nu echt hun strijdlust verliest. Tonnie oppert dat er maar één uitweg is: hij wil Kampstra met alle middelen bestrijden, desnoods keihard! Als Yousef met een nieuwe motorfiets aankomt rijden, is het voor Shirina hoog tijd om hem te zeggen wat ze voor hem voelt. Junior stapt op Imani af en maakt haar overduidelijk dat hij haar wil.
Donderdag 25 januari
Imani wil Esmee te vriend houden en dumpt Junior iets te demonstratief. Esmee is blij, maar Junior laat het er niet bij zitten. Tonnie wil dat iedereen het pakhuis verlaat zodat hij in zijn eentje huisjesmelker Kampstra kan bestrijden zonder dat er nog meer slachtoffers vallen. Joost is het hier niet mee eens en eist een rol op in deze strijd. Chris heeft in de cel gezeten, maar wil dit voor ongeruste Kyra nog even verzwijgen.
Vrijdag 26 janauri
Ilyas wil naar de pers met het verhaal over hoe hij door het AZB wordt geknecht. Maar dit wordt hem door Joyce keihard verboden. Dit zou voor Niels’ reputatie namelijk de doodsteek zijn. Marnix legt een bom als hij aan Annemarie niet kan beloven dat hij nooit meer naar andere vrouwen zal kijken. Imani heeft het moeilijk met de leugens rond haar relatie met Junior. Moet ze het toch niet gewoon maar kappen? Esmee en Sam zijn uiterst onzeker na hun mislukte vrijpartij.
Met wie deze moslima allemaal in bed heeft gelegen hebben ze er even tussen uitgeknipt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo da's snel pauze.
Loverboy.. geld..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Wat ziet Juniman eigenlijk in die Somali...
Die verbaasde kop van hem altijd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:15 schreef warezguy05 het volgende:
wat een koning is die youssef toch
Liever wel. Waardeloze actrice!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:15 schreef jmac het volgende:
Asjeblieft imaani... trap er niet in.
zit er geld in die meid danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:15 schreef jmac het volgende:
Asjeblieft imaani... trap er niet in.
[..]
Loverboy.. geld..
Ze was niet eens zichtbaar toen ze de Muiderpoort binnenkwamquote:
Zo grof is die toch niet?!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef Suuz_ het volgende:
he pberends waarom edit jij je laatste post niet gewoon???
Hij is niet voor niets gepromoveerd tot vast castlid. En sinds vandaag heeft hij een zus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:49 schreef eefj het volgende:
vind youssef echt steeds leuker worden...![]()
Waarom? Het is toch de waarheid.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef Suuz_ het volgende:
he pberends waarom edit jij je laatste post niet gewoon???
Ik vind het wel weer aardig, alleen ze moeten dat Leonore-Chris-Borgers-Julia verhaallijntje dumpen, oh God, wat is bagger zeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:33 schreef Ludger het volgende:
Onm is zo zaai
En niet te vergeten het Tonnie-Elif-Ilyas lijntje.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:56 schreef pberends het volgende:
Ik vind het wel weer aardig, alleen ze moeten dat Leonore-Chris-Borgers-Julia verhaallijntje dumpen, oh God, wat is bagger zeg.
Vandaag zelfs letterlijk.quote:en het alternatief GTST is nog veel meer drek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |