Kortom: meer Muiderpoort schrijvers!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
Saai vandaag, zonder Junior en Youssef is er geen reet aan.
nee, niels heeft 'n beroerte gehad.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb het een tijdje gemist en toen zag ik ineens Niels op de grond liggen. Heeft Ilyas daar iets mee te maken?
Spannend!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:18 schreef jmac het volgende:
[..]
nee, niels heeft 'n beroerte gehad.
Niels had een tijd geleden problemen tijdens een operatie en ilyas had t toen overgenomen. Bleek naderhand dat er iets fout was gegaan bij de operatie en niels gaf ilyas de schuld (terwijl niels wist dat t zijn fout was), en ilyas had al door dat 'r wat fout was met niels. Naderhand is ilyas geschorst , etc. blablabla
Ik stoor mij daar ook aan, ook die ex van Ilyas begreep er niets van, hij mag zich niet opwinden zeggen ze, maar hij windt zich daarom zo opquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Wat snappen die klote Joyce en Annemarie niet aan: "Ik wil met Ilyas praten".
Ja, das typisch (GTST-)soaps. Ik dacht dat ONM de realistischere tour op wilde... schijnbaar nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:41 schreef maril het volgende:
[..]
Ik stoor mij daar ook aan, ook die ex van Ilyas begreep er niets van, hij mag zich niet opwinden zeggen ze, maar hij windt zich daarom zo op![]()
Eerder andersom.En mag hopen dat d'r niet weer een loverboy-gedoe inkomt. Esmee's vriendinnetje gaat d'r toch niet intrappenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
Junior verliefd.
Hopelijk gaat hij die Sam afslachten.
Ik heb begrepen dat Shirina een verhaalllijn krijgt met Yousef , dat lijkt mij wel grappig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:57 schreef BVO het volgende:
Julia is tof. Die negerin lijn is ook wel grappig. Shirina's lijn is saai, maar zij is toch nog wel oke. Net als Elif. De Ilyas en Niels lijn mag snel doorgeknipt worden.
Ik haat sponseringenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:14 schreef jmac het volgende:
Volgens mij heeft de platenmaatschappij van Maria mena ONM + GTST een flinke bak geld gegeven ofzo. Elke keer als 'r een cafe in beeld komt, draaien ze maria mena. kan geen toeval meer zijn.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:16 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Shirina een verhaalllijn krijgt met Yousef , dat lijkt mij wel grappig.
Moet je ff in dit topic "volgende week ff lezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |