quote:Maandag 15 januari
Als Joost en Eva undercover gaan en opnames maken van Kampstra’s geheime ontmoetingen, denken ze goud in handen te hebben. Het loopt echter anders… Met veel kunst- en vliegwerk weet Junior zijn positie binnen het cultureel centrum te handhaven, maar als het aan Joyce lag… Annemarie doet haar best voor Ilyas: ze vindt het in één woord belachelijk dat hem de toegang tot het AZB wordt geweigerd.
Dinsdag 16 januari
Joost komt hevig bloedend bij Eva aan. Wat is er gebeurd? Julia wordt door de politie gesommeerd om een verklaring over Chris te komen afleggen. Yousef zet al zijn charmes in om Shirina over te halen een zelfverdedigingscursus bij de Muiderpoort te geven. Junior probeert bij Imani in de buurt te komen omdat hij graag zijn kant van het verhaal wil vertellen. Zal zij hem daartoe de kans geven?
Woensdag 17 januari
Esmee krijgt de schrik van haar leven als ze te weten wat Junior bij Imani voor elkaar heeft gekregen. Zwaar gefrustreerde Ilyas dringt het ziekenhuis binnen: hij móet met Niels spreken anders kan hij zijn carriere wel vergeten. Chris voelt zich verraden door Julia. Hij is woedend, machteloos en zint op wraak. Kyra probeert hem tot rede te brengen.
Donderdag 18 januari
Ilyas weet door te dringen tot Niels’ ziekbed en wat hij daar ziet shockeert hem. Ook Chris is geshockeerd, namelijk door de harteloze beschuldigingen van wraakzuchtige Julia. Esmee probeert op subtiele wijze Junior zwart te maken bij Sam zonder dat ze haar prostitutieverleden aan hem bekend maakt. Maar Sam vraagt door…
Vrijdag 19 januari
Als Chris uithuilt bij Kyra wordt hij iets te intiem. Ilyas wordt door zijn collega’s met de nek aangekeken. Als zijn nieuwe baas hem bevooroordeeld aanspreekt, is de maat vol. Shirina weet niet goed wat ze met Yousefs avances aanmoet. Imani vindt het retemoeilijk om tegen Sam te blijven liegen over Esmee.
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat zie je niet vaak... Marokkanenen en homo's... die met elkaar samenwerken... whehehehe!
Daarvoor kun je ook naar GTST kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:18 schreef babette21 het volgende:
is het echt interessant om te zien hoe de ene tiener de andere probeert te versieren?!
ik dacht dat de kindersoap op Ned3 zat....
Daar zit ONM toch ook?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:18 schreef babette21 het volgende:
is het echt interessant om te zien hoe de ene tiener de andere probeert te versieren?!
ik dacht dat de kindersoap op Ned3 zat....
quote:Op maandag 8 januari 2007 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daar zit ONM toch ook?
Die maakte alleen maar het gebrek aan verhaallijn pijnlijk duidelijk.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vanaf vandaag geen terugblik meer?
Ja, maar door dat gekut mis ik wel een scene op mn tape.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:26 schreef Iwan1976 het volgende:
Die maakte alleen maar het gebrek aan verhaallijn pijnlijk duidelijk.![]()
Hun 'relatie' zit nog in de beginfase, Niels zit in de eindfase.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:26 schreef babette21 het volgende:
zijn Niels en Annemarie een setje??
Eindelijk krijgt hij weer iets interessants te spelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:30 schreef soapie het volgende:
Moet zeggen dat hij het wel overtuigend speelt!!!![]()
Precies...quote:Op maandag 8 januari 2007 19:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt hij weer iets interessants te spelen.
Ik hoop niet dat dit lang duurt, ik bedoel; wat voor spannends is er nu eigenlijk nog aan?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:50 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Eindelijk krijgt hij weer iets interessants te spelen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 20:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik wil wel laptops kopen
net in die livechat nog een paar keer fok fok fok
nu geband![]()
Zitten daar 350 mangaat teringsnel
Viel me ook al opquote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://sjl-static2.sjl.youtube.com/vi/WPxQW-DsFU0/2.jpg]afbeelding][/url]
ONM LEADER SEIZOEN 13 (#3)
Doe ik de volgende keer ook niet meerquote:Op maandag 8 januari 2007 20:30 schreef pberends het volgende:
[..].
Die domme livechats ook met BN'er jan en alleman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |