Ja, dat klopt, bovendien heb ik een hekel aan keukensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond 't nogal een rip-off van de Barbara Fischer-keuken, eigenlijk
of de fam. Van Zoomeren (ofzo) uit Goudkust, die hadden volgens mij ook zo'n gele keuken
(en aangezien alle endemol-decortjes gerecycled worden...)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
There is the gaylord.
Gaylord Junior bedoel je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
There is the gaylord.
Hij helemaal trippenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:46 schreef warezguy05 het volgende:
respect voor yous
als je daar respect voor hebt zegt dat weinig goeds over jezelf...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:46 schreef warezguy05 het volgende:
respect voor yous
ging meer over de manier waarop hij het zegtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je daar respect voor hebt zegt dat weinig goeds over jezelf...
Ze gaat verkracht worden, dat weet ik nu al.quote:
Niet lang...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:56 schreef pberends het volgende:
Niels is gek trouwens, hoe lang denkt hij dit spelletje nog vol te houden?
"Ilyas, waarom denk je dat je niet schuldig bent?"quote:
Hij blijft vast wel levenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:59 schreef babette21 het volgende:
en dat was Niels?!?!?
of krijgen we nog 'n hemelpoortscene?
Zoiets zal het wel worden ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze gaat verkracht worden, dat weet ik nu al.
In de oude Engel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:59 schreef babette21 het volgende:
en dat was Niels?!?!?
of krijgen we nog 'n hemelpoortscene?
"Eva, je bent nog beter dan m'n vorige liefde, Esmee Klein"quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
[..]
"Eva, je bent nog beter dan m'n vorige liefde, Esmee Klein".
Ze reiken tot aan het plafond.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:26 schreef babette21 het volgende:
en ik dacht eigenlijk meer aan je kastruimte
Huize Zoomers/Zuidgeest was ook het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:31 schreef babette21 het volgende:
ik vond 't nogal een rip-off van de Barbara Fischer-keuken, eigenlijk
of de fam. Van Zoomeren (ofzo) uit Goudkust, die hadden volgens mij ook zo'n gele keuken
(en aangezien alle endemol-decortjes gerecycled worden...)
Kasper => Op de boot naar Siberië.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef babette21 het volgende:
gaan ze Kasper weer van stal halen?! waar is die hele gayscene eigenlijk gebleven?! Kasper, Just, Winston Post (die ik hooguit 5 sec. gezien heb)...??
Ik zei het al eerder: heerlijk dat die zoutloze Just en Winston opgeflikkerd zijn! Zij voegen echt 0,0 toe aan de soap.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kasper => Op de boot naar Siberië.
Just => Als accessoire van Sanne heeft hij even niks te doen.
Winston => Als accessoire van Just heeft hij even niks te doen.
Eerwraak.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef Canisfire het volgende:
Maar met een dooie niels Blijft illias natuurlijk als schuldige gezien.
ze zijn met z'n drieën op vakantie ofzo?!?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Just => Als accessoire van Sanne heeft hij even niks te doen.
Winston => Als accessoire van Just heeft hij even niks te doen.
Auw, de anus van Sanne zou het wel zwaar te voortduren hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze zijn met z'n drieën op vakantie ofzo?!?
Ze zijn van de ene op de andere dag in rook opgegaan. Ik weet nog wel een paar karakters die ik hetzelfde lot toewens.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef babette21 het volgende:
ze zijn met z'n drieën op vakantie ofzo?!?
Gewoon er uit geflikkerd!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:47 schreef Canisfire het volgende:
Is ooit in beeld gebracht waarom Just en Post opeens weg waren of gewoon poef weg ?
quote:VANAF 8 JANUARI NIEUWE LEADER
Er staan voor 2007 heel wat veranderingen op het programma. Allereerst heeft ONM vanaf acht januari een nieuwe leader en dat belooft weer wat. Hij is helemaal kicken geworden en geef toe: die oude was soooooo 2006. Vanaf maandag kun je hem op tv zien! Geen zin om zo lang te wachten? Op ONM.tv kun je hem maandag de hele dag al checken. En er daarna natuurlijk vol bewondering over ouwehoeren in het forum hè!
Yousefquote:VANAF 8 JANUARI NIEUWE SITE
ONM.tv kan natuurlijk niet achter blijven, want als de leader aangepast wordt, is de site ook meteen soooooo 2006. Bouwen, knutselen, redesignen en vooral veel lol hebben we gehad met het redesign. Ook deze zul je maandag vorm zien krijgen. Check dus regelmatig hoe en wat, want die nieuwe site is heeeeeeeeeeel 2007!
Ja jeweettogquote:
quote:
quote:die oude was soooooo 2006
Wat een popi jopi geblaat, heeft Julia die tekst geschrevenquote:die oude was soooooo 2006
Denk het niet. Als ze hem vinden en ze zien welke zware medicijnen hij slikte dan kunnen ze moeilijk Ilyas de schuld geven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef Canisfire het volgende:
Maar met een dooie niels Blijft illias natuurlijk als schuldige gezien.
nee, want dan had er nog "so what?" tussengestaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:20 schreef pberends het volgende:
Wat een popi jopi geblaat, heeft Julia die tekst geschreven?
En "fucking" natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:28 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
nee, want dan had er nog "so what?" tussengestaan
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Niels' dagen in ONM lijken geteld... dus tijd voor een ode!
[[url=http://sjl-static3.sjl.youtube.com/vi/_8NDEZ0szXA/2.jpg]afbeelding][/url]
The End?
[[url=http://sjc-static8.sjc.youtube.com/vi/uo0UWhlvJXo/2.jpg]afbeelding][/url]
Alternative End?
* Met dank aan Jim;)
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:30 schreef Canisfire het volgende:
Ja Ilias is boos !
En terecht want ! wat is er gebeurd in een halfjaar tijd?
Hij is :
*Zijn zoontje kwijt
Zijn vrouw kwijt
Zijn vriendschappen met Tonny en Niels kwijt
En nu ook tijdelijk zijn baan kwijt
Dus nu is Illias boos
[afbeelding]
Illias in betere tijden![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Vergeet dat kind van die junk niequote:
| Forum Opties | |