quote:Onderweg naar 2007
Tweeduizendzeven is begonnen! En speciaal voor jullie hebben we een van de schrijvers weer een kijkje in de grote glazen ONM-bol laten nemen. Wat staat ze dit jaar allemaal te wachten? Eigenlijk moet je gewoon iedere dag kijken, maar natuurlijk willen de echte ONM-junks nu al alles weten. Bij deze:
Elif: Heeft na dertig dagen geen bedenktijd meer. Heeft ze een keuze gemaakt en heeft ze wel echt gekozen?
Imani: Komt iemand tegen in de Galaxy en is op slag verliefd.
Leonore: Is inmiddels overleden, maar was het wel zelfmoord?
Het Pakhuis: Komt in totaal verkeerde handen en de bewoners lopen zelfs gevaar.
Niels: Ontkent, als een echte dokter, zijn eigen toestand veel te lang.
Tonnie: Verloor vorig jaar zijn zakmes, weet je nog...?
Julia: Begrijpt steeds minder van Chris, kan hun relatie die druk aan?
Marnix: Komt terug en heeft nagedacht over Annemarie en Joyce
Esmee: Heeft in het verleden heel wat meegemaakt. Durf ze dat te vertellen aan Sam?
Shirina: Loopt tegen heel wat conflicten aan op het werk vanwege haar nieuwe geloof.
Joost: Blijft ook in 2007 lekker Joost .
Junior: Gaat voor de volle 100% voor de Muiderpoort en er gebeurt zelfs iets waardoor hij afziet van criminele praktijken.
Anna: Blijkt een flinke tik meegekregen te hebben door de relatie met haar overleden man.
Yousef: Krijgt een enorm conflict met een nieuwe (homoseksuele) medewerker in de Muiderpoort.
Bettina: Is Frank achterna gereisd, maar vindt zij in Australië haar geluk?
Annemarie: Dwingt een duidelijke keuze af van haar ex-man.
JP: Komt iemand tegen die hij erg leuk vindt en maakt er werk van.
Eva: Weet niet wat ze met Joost aanmoet, vriendschap of een relatie?
Chris: Staat een gemengde verrassing met verstrekkende gevolgen te wachten bij het testament van Leonore.
Malu: Is erg gelukkig met Daan, maar wat zit haar dwars in de rest van haar leven?
Sam: Vindt Junior best ok, maar trekt Esmee dat wel?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:17 schreef babette21 het volgende:
je neemt ze nog steeds allemaal op?! en je bewaart ze ook nog.....?!
damn
Ik wist niet eens dat ik genomineerd was.quote:edit: oh vandaar natuurlijk ook de Ludo Sanders Award![]()
Only in Meerdijk. Een compleet seizoen GTST (215 afl.) kost me 13,76 euro aan schijfjes.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:24 schreef pberends het volgende:
Alsof dvd schijfjes 30 euri per stuk kosten....
quote:je neemt ze nog steeds allemaal op?! en je bewaart ze ook nog.....?!
damn
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:04 schreef pberends het volgende:
Elif heeft nu al meer sex met Tonnie gehad dan met Ilyas.
Ja, zonder sjaal of wat. Het is fucking januari en het is iets van 5 graden rond deze tijd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef Markeerstift het volgende:
en die Joost en Eva dan.. zeiken over die stromende regen, maar wel met je jas open naar buiten
haha, geweldige cliffhanger, wat helemaal geen cliffhanger wasquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou dat was een spannend einde zeg.Ben benieuwd naar die van dalijk
Die stemquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:35 schreef warezguy05 het volgende:
sammy boy nu op rtl4
quote:ONM PRESENTS: JAN DE GROOT (ALBERT)
Er is een nieuwe verschijning in ONM en zijn naam is Albert. Hij wilde eigenlijk van de Muiderpoort een dansschool maken, maar dit liet Junior niet toe. Ze besluiten om samen te gaan werken en op die manier het nieuwe cultureel centrum een succes te maken. De rol van Albert wordt gespeeld door een acteur die al vele rollen op zijn naam heeft staan. ONM presents: Jan de Groot.
Geboren: 5 februari 1948
Geboorteplaats: Amsterdam
Sterrenbeeld: Waterman
WAAR KENNEN WE HEM TOCH VAN?
Misschien komt Jan de Groot je wel bekend voor en dat kan wel kloppen! Na de toneelschool in Arnhem heeft hij namelijk in vele producties gestaan. Zo was hij onder andere te zien in tv-series als GTST, Het Zonnetje in Huis, Sam Sam, Kees & Co en In De Vlaamse Pot. Maar hij acteert niet alleen voor tv, ook op het toneel is hij te vinden. Hij heeft in klassiekers gespeeld zoals Wilhelmina en in stukken van Shakespeare. Zijn hart ligt wel een beetje bij het toneel, wat ook blijkt uit het feit dat hij het script schreef voor de musical Alleen op de Wereld.
IN ONM...
‘Speel ik Albert, een man van middelbare leeftijd. Hij wil van de Muiderpoort een dansschool maken, maar dit gaat niet door. Hij gaat uiteindelijk met Junior en Yousef samenwerken. Ze willen van de Muiderpoort een buurtcentrum maken. Albert runt deze plek dus een beetje. De samenwerking tussen de nette Albert en de kwajongens verloopt echter niet altijd vlekkeloos. Tussen hen ontstaan er soms kleine botsingen… En Albert zorgt er altijd voor dat de jongens zich aan hun woord houden. Hij is best een beetje streng dus.’
JAN EN ALBERT
‘Ik lijk eigenlijk helemaal niet op Albert! Maar ik probeer wel altijd dingen van mezelf in een personage te stoppen. Ik bedenk dan op welke manier ik bijvoorbeeld iets zou zeggen. Dus wat dat betreft lijken dan wel een beetje op elkaar, maar daar houdt ‘t dan wel op.’
BIJ ONM...
‘De sfeer is heel erg ontspannen! Iedereen is echt beleefd en aardig. Ik ben toch een wat ouder persoon en ze zeggen netjes u tegen mij. Dat waardeer ik enorm. Ik voel me echt op mijn gemak bij ONM.’
goh klinkt echt enorm boeiend allemaalquote:Onderweg naar 2007
waarom zou ze zelfmoord hebben gepleegd dan?quote:Leonore: Is inmiddels overleden, maar was het wel zelfmoord?
dood vogelhuisje?!quote:Het Pakhuis: Komt in totaal verkeerde handen en de bewoners lopen zelfs gevaar.
nope, zegt me niks... vertel!quote:Tonnie: Verloor vorig jaar zijn zakmes, weet je nog...?
alsof dat iets is om trots op te zijn...quote:Joost: Blijft ook in 2007 lekker Joost .
gaan ze Kasper weer van stal halen?! waar is die hele gayscene eigenlijk gebleven?! Kasper, Just, Winston Post (die ik hooguit 5 sec. gezien hebquote:Yousef: Krijgt een enorm conflict met een nieuwe (homoseksuele) medewerker in de Muiderpoort.
iederéén vindt 't geluk inquote:Bettina: Is Frank achterna gereisd, maar vindt zij in Australië haar geluk?
dankquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:59 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: Gefeliciteerd met de Yvon Jaspers Award en de Angela Groothuizen Award!
Only in Meerdijk. Een compleet seizoen GTST (215 afl.) kost me 13,76 euro aan schijfjes.
Geboren: 5 februari 1948quote:
Islam waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:36 schreef babette21 het volgende:
Sid leeft!!!
hij was net op 't nieuws, vanwege het toneelstuk Isman (ofzo)
neehee.... zo doof (of dom) ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:12 schreef pberends het volgende:
Islam waarschijnlijk...
Die zal wel stiekem met 'm rommelen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toevallig dat die 2x dat Eva die Kampstra probeert te bellen dat haar moeder dan binnenkomt.
Ja, typisch soap-achtig. ONM moet juist de anti soap worden voor succes!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Toevallig dat die 2x dat Eva die Kampstra probeert te bellen dat haar moeder dan binnenkomt.
da's niet toevallig, da's onmquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:
da'was toch de keuken??!?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:25 schreef pberends het volgende:
Hebben ze bij Eva trouwens alleen maar een woonkamer? Net zoals bij Laura uit GTST?
Oh ja.quote:
ik vond 't nogal een rip-off van de Barbara Fischer-keuken, eigenlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:27 schreef pberends het volgende:
Oh ja.
Ja, dat klopt, bovendien heb ik een hekel aan keukensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond 't nogal een rip-off van de Barbara Fischer-keuken, eigenlijk
of de fam. Van Zoomeren (ofzo) uit Goudkust, die hadden volgens mij ook zo'n gele keuken
(en aangezien alle endemol-decortjes gerecycled worden...)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
There is the gaylord.
Gaylord Junior bedoel je?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
There is the gaylord.
Hij helemaal trippenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:46 schreef warezguy05 het volgende:
respect voor yous
als je daar respect voor hebt zegt dat weinig goeds over jezelf...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:46 schreef warezguy05 het volgende:
respect voor yous
ging meer over de manier waarop hij het zegtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je daar respect voor hebt zegt dat weinig goeds over jezelf...
Ze gaat verkracht worden, dat weet ik nu al.quote:
Niet lang...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:56 schreef pberends het volgende:
Niels is gek trouwens, hoe lang denkt hij dit spelletje nog vol te houden?
"Ilyas, waarom denk je dat je niet schuldig bent?"quote:
Hij blijft vast wel levenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:59 schreef babette21 het volgende:
en dat was Niels?!?!?
of krijgen we nog 'n hemelpoortscene?
Zoiets zal het wel worden ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze gaat verkracht worden, dat weet ik nu al.
In de oude Engel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:59 schreef babette21 het volgende:
en dat was Niels?!?!?
of krijgen we nog 'n hemelpoortscene?
"Eva, je bent nog beter dan m'n vorige liefde, Esmee Klein"quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:02 schreef pberends het volgende:
[..]
"Eva, je bent nog beter dan m'n vorige liefde, Esmee Klein".
Ze reiken tot aan het plafond.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:26 schreef babette21 het volgende:
en ik dacht eigenlijk meer aan je kastruimte
Huize Zoomers/Zuidgeest was ook het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:31 schreef babette21 het volgende:
ik vond 't nogal een rip-off van de Barbara Fischer-keuken, eigenlijk
of de fam. Van Zoomeren (ofzo) uit Goudkust, die hadden volgens mij ook zo'n gele keuken
(en aangezien alle endemol-decortjes gerecycled worden...)
Kasper => Op de boot naar Siberië.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef babette21 het volgende:
gaan ze Kasper weer van stal halen?! waar is die hele gayscene eigenlijk gebleven?! Kasper, Just, Winston Post (die ik hooguit 5 sec. gezien heb)...??
Ik zei het al eerder: heerlijk dat die zoutloze Just en Winston opgeflikkerd zijn! Zij voegen echt 0,0 toe aan de soap.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Kasper => Op de boot naar Siberië.
Just => Als accessoire van Sanne heeft hij even niks te doen.
Winston => Als accessoire van Just heeft hij even niks te doen.
Eerwraak.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef Canisfire het volgende:
Maar met een dooie niels Blijft illias natuurlijk als schuldige gezien.
ze zijn met z'n drieën op vakantie ofzo?!?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Just => Als accessoire van Sanne heeft hij even niks te doen.
Winston => Als accessoire van Just heeft hij even niks te doen.
Auw, de anus van Sanne zou het wel zwaar te voortduren hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze zijn met z'n drieën op vakantie ofzo?!?
Ze zijn van de ene op de andere dag in rook opgegaan. Ik weet nog wel een paar karakters die ik hetzelfde lot toewens.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:31 schreef babette21 het volgende:
ze zijn met z'n drieën op vakantie ofzo?!?
Gewoon er uit geflikkerd!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:47 schreef Canisfire het volgende:
Is ooit in beeld gebracht waarom Just en Post opeens weg waren of gewoon poef weg ?
quote:VANAF 8 JANUARI NIEUWE LEADER
Er staan voor 2007 heel wat veranderingen op het programma. Allereerst heeft ONM vanaf acht januari een nieuwe leader en dat belooft weer wat. Hij is helemaal kicken geworden en geef toe: die oude was soooooo 2006. Vanaf maandag kun je hem op tv zien! Geen zin om zo lang te wachten? Op ONM.tv kun je hem maandag de hele dag al checken. En er daarna natuurlijk vol bewondering over ouwehoeren in het forum hè!
Yousefquote:VANAF 8 JANUARI NIEUWE SITE
ONM.tv kan natuurlijk niet achter blijven, want als de leader aangepast wordt, is de site ook meteen soooooo 2006. Bouwen, knutselen, redesignen en vooral veel lol hebben we gehad met het redesign. Ook deze zul je maandag vorm zien krijgen. Check dus regelmatig hoe en wat, want die nieuwe site is heeeeeeeeeeel 2007!
Ja jeweettogquote:
quote:
quote:die oude was soooooo 2006
Wat een popi jopi geblaat, heeft Julia die tekst geschrevenquote:die oude was soooooo 2006
Denk het niet. Als ze hem vinden en ze zien welke zware medicijnen hij slikte dan kunnen ze moeilijk Ilyas de schuld geven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:20 schreef Canisfire het volgende:
Maar met een dooie niels Blijft illias natuurlijk als schuldige gezien.
nee, want dan had er nog "so what?" tussengestaanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:20 schreef pberends het volgende:
Wat een popi jopi geblaat, heeft Julia die tekst geschreven?
En "fucking" natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:28 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
nee, want dan had er nog "so what?" tussengestaan
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Niels' dagen in ONM lijken geteld... dus tijd voor een ode!
[[url=http://sjl-static3.sjl.youtube.com/vi/_8NDEZ0szXA/2.jpg]afbeelding][/url]
The End?
[[url=http://sjc-static8.sjc.youtube.com/vi/uo0UWhlvJXo/2.jpg]afbeelding][/url]
Alternative End?
* Met dank aan Jim;)
quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:30 schreef Canisfire het volgende:
Ja Ilias is boos !
En terecht want ! wat is er gebeurd in een halfjaar tijd?
Hij is :
*Zijn zoontje kwijt
Zijn vrouw kwijt
Zijn vriendschappen met Tonny en Niels kwijt
En nu ook tijdelijk zijn baan kwijt
Dus nu is Illias boos
[afbeelding]
Illias in betere tijden![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Vergeet dat kind van die junk niequote:
Forum Opties | |