Volgens mij was dat vlak voor nieuwjaar 2004, toen Claire pas dood was en toen Niels niet meer wilde leven. Hij nam toen al zijn slaappillen en wilde in zee verdrinken, omdat hij het niet meer aankon dat Claire en het ongeboren kind werden doodgestoken door Hillard Kroon. Hij werd door Iris en Marnix uit zee gered.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:04 schreef Ludger het volgende:
Deze is grappig..
http://www.youtube.com/watch?v=taQ_xbAXp54
Hoe zat dat dan, wanneer wilde Niels dan zelfmoord plegen? Praat mij nu 's bij![]()
Tis beter als GTST op het moment.quote:Op zondag 14 januari 2007 05:08 schreef Otmed het volgende:
Laat ik het ook maar een weekje volgen. Heb het nu een paar keer gezien en vond het niet echt fantastisch. Maar het is wel interessant.
Is dat al zo lang geleden?:quote:Op maandag 15 januari 2007 09:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vlak voor nieuwjaar 2004, toen Claire pas dood was en toen Niels niet meer wilde leven. Hij nam toen al zijn slaappillen en wilde in zee verdrinken, omdat hij het niet meer aankon dat Claire en het ongeboren kind werden doodgestoken door Hillard Kroon. Hij werd door Iris en Marnix uit zee gered.
Toch niet weer scheuren met gevaar voor eigen leven?!quote:
Maandag in ONM
Wat doen Joost en Eva voor spannends?
Oh ff kijken dan, ben benieuwd.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
BTW: Vanavond is Gürkan te gast bij 'Spuiten en Slikken'.
FA staat voor 4 Havo, dat moet ik gewoon hebbenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:10 schreef Wup het volgende:
Fort Alpha, ik ben een beetje bang dat ik dat niet meer leuk ga vinden
haha, ik wacht jullie reviews wel eventjes af:)quote:Op maandag 15 januari 2007 19:20 schreef babette21 het volgende:
FA staat voor 4 Havo, dat moet ik gewoon hebben
quote:
Maandag 22 januari
Julia weet Chris zodanig te tergen dat hij zijn haat voor haar niet langer verzwijgt. Dat kon weleens gevaarlijk worden. Bij een toevallige ontmoeting tussen Eva en Joost vlammen oude gevoelens weer hoog op. Ilyas’positie binnen het AZB is onhoudbaar. Hij vraagt hulp aan… Niels. Pakhuiseigenaar Kampstra biedt de bewoners een oprotpremie aan. Zal de vriendengroep uiteenvallen of staan ze samen sterk?
Dinsdag 23 januari
Esmee en Sam gaan een romantisch weekendje weg. Esmee heeft bedacht dat ‘het’ daar moet gebeuren, maar schrikt toch terug als puntje bij paaltje komt. Ilyas ontdekt dat Annemarie al langer wist van de schuld van Niels en dit al die tijd heeft verzwegen… Het pakhuis wordt getroffen door allerhande pech en pesterijen. Eigenaar Kampstra ontkent echter alle betrokkenheid.
Woensdag 24 januari
Kampstra gaat ver... zover dat een deel van de pakhuisbewoners nu echt hun strijdlust verliest. Tonnie oppert dat er maar één uitweg is: hij wil Kampstra met alle middelen bestrijden, desnoods keihard! Als Yousef met een nieuwe motorfiets aankomt rijden, is het voor Shirina hoog tijd om hem te zeggen wat ze voor hem voelt. Junior stapt op Imani af en maakt haar overduidelijk dat hij haar wil.
Donderdag 25 januari
Imani wil Esmee te vriend houden en dumpt Junior iets te demonstratief. Esmee is blij, maar Junior laat het er niet bij zitten. Tonnie wil dat iedereen het pakhuis verlaat zodat hij in zijn eentje huisjesmelker Kampstra kan bestrijden zonder dat er nog meer slachtoffers vallen. Joost is het hier niet mee eens en eist een rol op in deze strijd. Chris heeft in de cel gezeten, maar wil dit voor ongeruste Kyra nog even verzwijgen.
Vrijdag 26 janauri
Ilyas wil naar de pers met het verhaal over hoe hij door het AZB wordt geknecht. Maar dit wordt hem door Joyce keihard verboden. Dit zou voor Niels’ reputatie namelijk de doodsteek zijn. Marnix legt een bom als hij aan Annemarie niet kan beloven dat hij nooit meer naar andere vrouwen zal kijken. Imani heeft het moeilijk met de leugens rond haar relatie met Junior. Moet ze het toch niet gewoon maar kappen? Esmee en Sam zijn uiterst onzeker na hun mislukte vrijpartij.
Met wie deze moslima allemaal in bed heeft gelegen hebben ze er even tussen uitgeknipt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo da's snel pauze.
Loverboy.. geld..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:15 schreef pberends het volgende:
Wat ziet Juniman eigenlijk in die Somali...
Die verbaasde kop van hem altijd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:15 schreef warezguy05 het volgende:
wat een koning is die youssef toch
Liever wel. Waardeloze actrice!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:15 schreef jmac het volgende:
Asjeblieft imaani... trap er niet in.
zit er geld in die meid danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:15 schreef jmac het volgende:
Asjeblieft imaani... trap er niet in.
[..]
Loverboy.. geld..
Ze was niet eens zichtbaar toen ze de Muiderpoort binnenkwamquote:
Zo grof is die toch niet?!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef Suuz_ het volgende:
he pberends waarom edit jij je laatste post niet gewoon???
Hij is niet voor niets gepromoveerd tot vast castlid. En sinds vandaag heeft hij een zus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:49 schreef eefj het volgende:
vind youssef echt steeds leuker worden...![]()
Waarom? Het is toch de waarheid.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef Suuz_ het volgende:
he pberends waarom edit jij je laatste post niet gewoon???
Ik vind het wel weer aardig, alleen ze moeten dat Leonore-Chris-Borgers-Julia verhaallijntje dumpen, oh God, wat is bagger zeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:33 schreef Ludger het volgende:
Onm is zo zaai
En niet te vergeten het Tonnie-Elif-Ilyas lijntje.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:56 schreef pberends het volgende:
Ik vind het wel weer aardig, alleen ze moeten dat Leonore-Chris-Borgers-Julia verhaallijntje dumpen, oh God, wat is bagger zeg.
Vandaag zelfs letterlijk.quote:en het alternatief GTST is nog veel meer drek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |