quote:Op maandag 8 januari 2007 22:12 schreef Canisfire het volgende:
Waarom gaat die Eva trouwens met Joost ?
Ze zit toch in de leeftijden van Junior Esmee Sam en Dorothea ?
Ik doelde op die negerin van Samquote:Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De tante van Eva Persijn of de wederhelft van Jef uit Meerdijk?
Junior en Yousef zitten er toch al een hele tijd in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:35 schreef Barney.Stinson het volgende:
Wat moeten al die nichten en Moslims opeens in ONM man?.
Op de Bold and the Beautiful manier. Daar kunnen karakters van de ene op de andere dag verdwijnen en na maanden doodleuk weer binnen komen wandelen of ze niet weg geweest zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 23:24 schreef Snake2005 het volgende:
Jan en Winston, Just en Jeroen zijn al tijdje uit ONM. slecht eruit geschreve
Bronquote:Sander Foppele in rolstoel naar ONM
Uitgegeven: 8 januari 2007 09:39
Laatst gewijzigd: 8 januari 2007 13:17
AMSTERDAM - Sander Foppele gaat in een rolstoel naar de set van de BNN-soap ONM. De soapie heeft tijdens een skivakantie in Oostenrijk zijn enkelbanden gescheurd. "Ik hoop dat ze een deel van het script herschrijven, want ik kan nog niet veel lopen", zegt hij maandag in De Telegraaf.
Bekijk video
De acteur verwondde zichzelf op tweede kerstdag niet tijdens het skiën, maar tijdens een etentje in een restaurant. Al met al heeft hij niet meer dan twee uur op de lange latten gestaan.
Yousef is geweldig.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Junior en Yousef zitten er toch al een hele tijd in.![]()
Ik las het in de Spits/Metroquote:
hoewel Foppele niet bovenaan mijn vriendenlijst staat vind ik dit toch wel sneu...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Al met al heeft hij niet meer dan twee uur op de lange latten gestaan.
Ik vind het weer vreselijk niets toevoegen...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:15 schreef babette21 het volgende:
die Imani (goh, deed die niet ooit 'ns mee aan het songfestival?!?) lijkt van de zijkant op gtst's Gladys...
en da's geen compliment of zulks
Wat een mooie vrouw trouwensquote:
Iddquote:
joh voor je 't weet draagt ze 'n hoofddoek (dus weg blonde haar) of is ze homo...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
Wat een mooie vrouw trouwens!
Zou een aanwinst voor ONM zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |