Moet dat tegenwoordig dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:39 schreef RijstNatie het volgende:
hebje em al op dvd dan?
omdat je hem kon afzetten, maar je hebt hem dus gewoon op je HDquote:
Wat alt-f4 wel niet kan tegenwoordigquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:46 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
omdat je hem kon afzetten, maar je hebt hem dus gewoon op je HD![]()
damn, geef je een 7 voor een derde deel van een filmreeks... ben benieuwd hoe hoog je deel 1 dan inschatte..quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:46 schreef matthijz het volgende:
Score 7 uit 10
moet je vergelijken dan? je kan het toch als een film beoordelen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:49 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
damn, geef je een 7 voor een derde deel van een filmreeks... ben benieuwd hoe hoog je deel 1 dan inschatte..
Nou, aangezien deel 3 gigantisch slecht is en deel 1 nog wel te doen was zou 'ie dan toch minimaal op een 9,5 uit komen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:52 schreef SlimShady het volgende:
[..]
moet je vergelijken dan? je kan het toch als een film beoordelen?
Heerlijke song btw DanseMacabre, of heb je een andere betekenis... Het is van Dr. Macabre toch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vond het verhaal waardeloos, en qua goorheid vond ik 'm ook wel weer meevallen.
Mede door de orginaliteit die het verhaal had vind ik deel 1 wel een 9 waard. Ok deel 3 is niet geweldig ofzo maar de verschillende manieren waarop de mensen dood gingen vond ik opzich wel grappig. En ik heb echt veel slechtere films gezien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:49 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
damn, geef je een 7 voor een derde deel van een filmreeks... ben benieuwd hoe hoog je deel 1 dan inschatte..
house of waxquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:46 schreef matthijz het volgende:
Ik vond het wel leuk vermaak..... Het einde was opzich wel lache
Maar ik begrijp niet dat mensen de bios ofzo uit moesten lopen. Zo ranzig was het nu ook weer niet. Vond ik the house of wax 10 keer erger.
Deel 1 is en blijft nog wel het leukste deel van de serie. Toen was het ook nog echt vernieuwend. Nu is het een beetje meer van hetzelfde. Score 7 uit 10
House of Wax is helemaal niet zo goor, vind ik. House of 1000 Corpses is inderdaad ook wel een aanrader voor liefhebbers van zieke, gore films zoals Saw.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:46 schreef matthijz het volgende:
Ik vond het wel leuk vermaak..... Het einde was opzich wel lache
Maar ik begrijp niet dat mensen de bios ofzo uit moesten lopen. Zo ranzig was het nu ook weer niet. Vond ik the house of wax 10 keer erger.
Deel 1 is en blijft nog wel het leukste deel van de serie. Toen was het ook nog echt vernieuwend. Nu is het een beetje meer van hetzelfde. Score 7 uit 10
Dan vond ik Dawn of the Dead meer gore hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
house of wax![]()
![]()
das toch met perizz hilhow?
dat was een lachertje... als je gore wilt....... House of thousand Corpses!!!! Who's your daddy!!!!!
dat was idd wat die film geniaal maakte. ik ga mn vriendin hier iig mee heenslepenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:12 schreef senseisyl het volgende:
verrassend einde, alleen de originaliteit van deel 1 is er niet meer
jammer genoeg hebben beide geen gore. House of 1000 corpses is een vreselijke kutfilm, het enige leuke eraan is Captain Spaulding. Snap ook nog steeds niet dat mensen denken dat er zoveel gruwelijkheden in de eerste Saw zit. Een vermakelijk tussendoortje als See No Evil had onsmakelijkere scenes.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:14 schreef Eveli het volgende:
House of Wax is helemaal niet zo goor, vind ik. House of 1000 Corpses is inderdaad ook wel een aanrader voor liefhebbers van zieke, gore films zoals Saw.
Ik heb het van het muziekstuk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:34 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Heerlijke song btw DanseMacabre, of heb je een andere betekenis... Het is van Dr. Macabre toch?
Wat was er dan zo ontzettend goor aan SAW I?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:54 schreef mrkanarie het volgende:
Hij was wel minder goor als I en II...
Ik vind saw qua goor zijn ontzettend meevallen hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:49 schreef Herald het volgende:
[..]
Wat was er dan zo ontzettend goor aan SAW I?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat het einde spannend was wil ik zeker Saw IV zien.
en ook omdat het verhaal interessant is, hoe het gaat lopen enzo.
Bedankt ^^, ik moet hem nog zien. Spoiler tags please....quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:59 schreef SKETSj het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Ik denken dat die gast al dood was. Leeft ie nog!
wtf?
Poll: Voor het einde van 2010 Hoeveel delen denk jij dat er dan zullen zijn?
Ik zeg 10
Als jij dan ook even de spoiler gebruikt! Nu lees ik het dus ook...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:30 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Bedankt ^^, ik moet hem nog zien. Spoiler tags please....
huilie, Jigsaw staat op elke promofoto, in elke review staat dat ie weer vrolijk verder gaat en dan ga jij janken dat iemand verbaasd is dat ie leeft (waarschijnlijk naar aanleiding van eerdergenoemde reviews).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:30 schreef ImmovableMind het volgende:
Bedankt ^^, ik moet hem nog zien. Spoiler tags please....
Het is natuurlijk relatief, maar het is volgens mij meer het idee dat goor is, dan wat je echt te zien krijgt. Scheermesdraad, die omgekeerde berenklem, je eigen voet afzagen... Een brein kan leuke dingen doen met dat soort informatiequote:Op donderdag 4 januari 2007 23:49 schreef Herald het volgende:
[..]
Wat was er dan zo ontzettend goor aan SAW I?
Sommige mensen bekijken met opzet geen promofoto's en lezen tevens geen reviews... wijsneus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:14 schreef Herald het volgende:
[..]
huilie, Jigsaw staat op elke promofoto, in elke review staat dat ie weer vrolijk verder gaat en dan ga jij janken dat iemand verbaasd is dat ie leeft (waarschijnlijk naar aanleiding van eerdergenoemde reviews).
Staat in de OPquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Sommige mensen bekijken met opzet geen promofoto's en lezen tevens geen reviews... wijsneus.
Dat zeggen ze dus ook idd bij de making of in deel 1, je ziet niets, maar het is je brein die het nog smeriger maaktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk relatief, maar het is volgens mij meer het idee dat goor is, dan wat je echt te zien krijgt. Scheermesdraad, die omgekeerde berenklem, je eigen voet afzagen... Een brein kan leuke dingen doen met dat soort informatie
wat verwacht je dan van een topic als deze?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef ImmovableMind het volgende:
Sommige mensen bekijken met opzet geen promofoto's en lezen tevens geen reviews... wijsneus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
Ja:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:36 schreef koen_pijl het volgende:
niemand nog een paarl euke spoilers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef poldergeist het volgende:
Enig lichtpuntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja:GADVERDAMME!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dan ga ik neit hoor!
Xbox Live: koenpijl
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:46 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
GADVERDAMME!!!!![]()
Ja, dan ga ik neit hoor!
Over stom gesprokenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:23 schreef jors het volgende:
stomme film
ben na een kwartiertje de bioscoop uitgelopen
Ja idd.....quote:
oke oke ik beken ik vond hem ook wel een beetje engquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef firecow het volgende:
[..]
Ja idd.....
Dus als een film je de eerste 15 min niet boeit ga je maar weg ???
Zal je zeker vaak de bios uitlopen ?![]()
Bedoel je niet 'uitgedragen op de brandcard'?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:23 schreef jors het volgende:
stomme film
ben na een kwartiertje de bioscoop uitgelopen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'uitgedragen op de brandcard'?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:47 schreef JAMsper het volgende:
ichi the killer is erger denk ik?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]Ja klopt ja, is jouw keuze. Ik ging meer naar de cinema met het idee dat Saw I goed was en Saw III zal wel niks worden. En ik ging om de controverse. Maar van zo'n luguber circus krijg ik het niet meer warm, nou ja af en toe dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil gewoon een film met meer inhoud dan alleen maar wreedheden, Saw I had dat veel meer, deze helemaal niet.
Maar wat betreft Saw III, hij was best bagger maar die links naar de oude films, zoals Saw I, dat was het enigste boeiende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
Dat zou ik toch wel heel knap vinden...quote:
En er komen waarschijnlijk een 4,5 en 6. Tobin Bell heeft een intentieverklaring getekend om er nog 3 te doen. Zo zijn althans de geruchten.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:04 schreef Tha_Mars het volgende:
1 was super, 2 was een aftreksel, en 3 is een melkkoetje...
quote:4 komt er sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maximaal 4 regels
Ik hoorde een melodietje die op tubular bells leek van the exorcistquote:Op zondag 7 januari 2007 22:12 schreef dapluiz het volgende:
Weet iemand waar die melodie die je steeds hoort nog meer van is ? Hij komt me zo bekend voor van een andere film ...
Jigsaw gaat verder hier inquote:Op zondag 7 januari 2007 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou ik toch wel heel knap vinden...
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jigsaw gaat verder hier in
[afbeelding]
SPOILERquote:Op zondag 7 januari 2007 22:35 schreef SlimShady het volgende:
nee, het was Lynn die naakt te zien is.
Je komt te weten hoe je schedels kan open brekenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:34 schreef koen_pijl het volgende:
Maar heeft iemand het hele verhaal ik kan niet wachten, wil weten wat je allemaal komt te weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef wonderer het volgende:
Ik kan me uberhaupt geen naakte vrouw meer herinneren...Enige wat ik me kan benken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Inderdaad een interessant feit, misschien een hele grote flashback en een klein vervolg met hetquote:Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef koen_pijl het volgende:
opnieuw Tobin Bell (Jigsaw) spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Toch maar vreemd die amerikanen, stel je voor...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef koen_pijl het volgende:
Saw III is de eerste film uit de reeks waarin naakt te zien is.Maximaal 4 regels
Ijsmeisquote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef -Menn0- het volgende:
Die vrouw met dat ijs was "naakt" poeh poeh
Zal wel een prequel worden denk...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef koen_pijl het volgende:
Achtergronden
Saw III heeft betere kritiek gekregen dan het vorige deel Saw II. De Amerikaanse filmrecensent Fred Topel zei over de film dat het de beste, emotioneelste en slimste Saw-film is tot nu toe. De film zou stukken gruwelijker zijn dan alle voorgaande delen.
In Groot-Brittanië moesten al drie personen met een ambulance afgevoerd worden, nadat ze flauwvielen in de bioscoop tijdens het zien van de film.
Lionsgate heeft de domeinnamen tot en met Saw 6 al gekocht. Dit wil niet zeggen dat er ook zes delen zullen verschijnen. Wel is bekend gemaakt dat een vierde deel zal verschijnen. Hierin zal opnieuw Tobin Bell (Jigsaw) spelen.
ben benieuwdquote:Op maandag 8 januari 2007 11:03 schreef miss-scofield het volgende:
Gister heen geweest... GEWELDIG!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verwacht er niet te veel van. hij kijkt wel leuk weg maar dat is het dan ook echt.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:51 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ben benieuwdik ga a.s zaterdag heen, zaterdagavond nog ff deel 1 en 2 gekeken ( 3de x
)
Je verveelt je nietquote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef CittaR het volgende:
[..]
verwacht er niet te veel van. hij kijkt wel leuk weg maar dat is het dan ook echt.
Volgens mij zijn er maar weinig films die beter worden... Terminator 2 was een goeie fim, maar 3 was wat minder, al vond ik het einde geweldig. Mooie anti-climax.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
S1 was erg goed.. 2 vond ik al minder.. en 3 vond ik nog minder.. Bij deze serie geldt dus wel dat de opvolgende films slechter worden.. zonde.
Precies wat ik dacht.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef Slarioux het volgende:
Echt een baggerfilm. Je kon je totaal niet met die Jeff identificeren en ipv een race tegen de klok omdat fir griet Jigsaw moest redden was het gewoon nogal saai. Het slechtste vond ik nog wel die operatie en de zoveelste ingewikkelde plot die Jigsaw maar mooi ff verzon.
En die amanda kan echt niet acteren
tubular bells zit ook in bassie en adriaanquote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik hoorde een melodietje die op tubular bells leek van the exorcist
Ga dan ff Hostel en Hostel II kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:56 schreef Retro_Doll het volgende:
Ik vond deel 3 stukken beter dan deel 2.
Het was wel grappig om te zien dat er tijdens de film mensen naar buiten gingen, om vervolgens weer tijdens de pauze stiekem terug naar binnen te komen. Ik vond het wel redelijk goor, vooral het kraken/zagen van botten zorgt er altijd voor dat ik zeker 10 seconden stop met het eten van mijn popcorn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:46 schreef satecl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwoah mwoah, die film was anders ook behoorlijk matquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:58 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb gisteren de Texas Chainsaw Massacre: The Beginning gekeken en ik moet zeggen dat ik die film vermakelijker vond...
wtf is er ook een hostel 2? vond 1 toch wel erg tegenvallen toen ze eenmaal in dat moordgebouw kwamenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ga dan ff Hostel en Hostel II kijken![]()
Hypen....heel goed van Pathé. Bij Borat kreeg je tenminste nog een snor, daar had je echt wat aan. Die kotszak is compleet overbodig.quote:
mja t is wel grappig. leuk voor op mn prikbordquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Hypen....heel goed van Pathé. Bij Borat kreeg je tenminste nog een snor, daar had je echt wat aan. Die kotszak is compleet overbodig.![]()
Nogal..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Hypen....heel goed van Pathé. Bij Borat kreeg je tenminste nog een snor, daar had je echt wat aan. Die kotszak is compleet overbodig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij kabbelde later wat voort. wel veel vieze dingen, daar kan ik niet zo goed tegen hoor![]()
Kom maar op.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:40 schreef Doff het volgende:
Saw III (regisseur is niet van belang, jaartal is 2006 en een linkje kunnen jullie al helemaal vergeten)
Wat een ontzettende kutfilm is dit. Snap achteraf niet dat ik dit stuk prul heb afgekeken. Acteerwerk is bagger, de plot is inmiddels ook al ontzettend afgezaagd (spontane titelverklaring)- een gegeven waar alle geforceerde plotwendingen ook niets aan kunnen veranderen - en het shockeren om te shockeren begint zo langzamerhand ook pijnlijk aan effectiviteit in te leveren. Grootste stoorzenders zijn de onnavolgbare personages, het gebrek aan enige vorm van spanning en de afschuwelijke poging tot het vetroebelen van de scheiding tussen goed en kwaad. Bagger van de bovenste plank die ik werkelijk niemand kan toewensen. Niet kijken dus. Verdomme.
Een een afbeelding zit er natuurlijk ook niet in.
Waarom kies je nu net die ene film die nóg slechter is?quote:
Issie niet al uit?! Ik heb em namelijk al.... Incl deleted scenes, behind the scenes, interviews, allesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:04 schreef wonderer het volgende:
De DVD komt hier 23 januari uit, voor wie hem in betere kwaliteit wil downloaden
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:07 schreef SunChaser het volgende:
Gisteren op DVD gezien, ben blij dat ik m niet op een groot scherm heb gezien want zo was ie al gboor genoeg. Geluidseffecten op je surround deden de rest. Jammer dat t concept is veranderd, dat mensen zichzelf moesten reddeen, nu moest een ander de mensen redden.
De plot was ook belachelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen die blij zijn met eenpromo dvdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Issie niet al uit?! Ik heb em namelijk al.... Incl deleted scenes, behind the scenes, interviews, alles
Stond nergens dat ik er blij mee wasquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mensen die blij zijn met eenpromo dvd
Nou ik vond em beter dan Saw II en III bij elkaar opgeteldquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom kies je nu net die ene film die nóg slechter is?.
Ja waarom niet? Ik heb gewoon een Nederlands ondertitelde retailrip gezien waar ik erg blij mee was.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mensen die blij zijn met eenpromo dvd
jeej, met eigengemaakte nederlandse ondertitelsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Ik heb gewoon een Nederlands ondertitelde retailrip gezien waar ik erg blij mee was.
Zowel bij Circuit City als Best Buy stond de release lijst op 23 januari. Verder weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Issie niet al uit?! Ik heb em namelijk al.... Incl deleted scenes, behind the scenes, interviews, alles
Eens even kijken: met zn vieren naar de bioscoop a 8 euro exc drinken of een DVD kopen a 20 euro, of 8 maanden wachten op de huurdvd, of eenmalig een film willen zien met vrienden waar het gaat om de aktie en waar je wel Nederlandse hobbysubs hebt, voor 30 cent.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jeej, met eigengemaakte nederlandse ondertitels![]()
Helemaal geen lastige keuze: gewoon naar de biosquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Eens even kijken: met zn vieren naar de bioscoop a 8 euro exc drinken of een DVD kopen a 20 euro, of 8 maanden wachten op de huurdvd, of eenmalig een film willen zien met vrienden waar het gaat om de aktie en waar je wel Nederlandse hobbysubs hebt, voor 30 cent.
Lastige keuze
ja, te fucking duurquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:42 schreef SunChaser het volgende:
Overal. 7,5 tot 9.80 voor een kaartje
Toch wel knap dat je je bij een film (zo noemt men dat), die aan elkaar hangt van stompzinnige onwaarschijnlijkheden, bij zo'n matig excuus tot gore gaat afvragen wat het nut ervan is. Het moet je maar bezighouden. Maar iedereen z'n meug natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:07 schreef SunChaser het volgende:
Wat voor zin had t om John te opereren.
Dat noem je 'the shit'? Het spannendste wat er gebeurde waren de tieten...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
HELEMAAL EENSCH! Hulde aan jouw woorden![]()
[afbeelding]
Hostel! That's the shit![]()
Dacht ik ook, tot ik 'm ging kijken. Wat een topper van een film, eindelijk eens een film waar ik echt de spanning kon voelen als die jongens vast zaten geketend op de stoel en zo'n gestoorde wannabe chirurg eens even die kereltjes ging bewerken met van alles en nog wat !quote:Op zondag 14 januari 2007 00:21 schreef SunChaser het volgende:
Hostel vond ik echt zoooooooo slecht
Misschien om de pijn te verlichten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:07 schreef SunChaser het volgende:
Wat voor zin had t om John te opereren.
Ik bedoelde meer qua plotquote:Op zondag 14 januari 2007 00:51 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Misschien om de pijn te verlichten.
Zei John op het eind niet tegen Amanda, zoiets van if you fail, we all fail?
Dus stel dat Amanda haar niet had doodgeschoten (waar misschien John vanuit ging) dat hij verder kon gaan met de game (dus van die ontvoerde dochter).
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Eens even kijken: met zn vieren naar de bioscoop a 8 euro exc drinken of een DVD kopen a 20 euro, of 8 maanden wachten op de huurdvd, of eenmalig een film willen zien met vrienden waar het gaat om de aktie en waar je wel Nederlandse hobbysubs hebt, voor 30 cent.
Lastige keuze
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:42 schreef SunChaser het volgende:
Overal. 7,5 tot 9.80 voor een kaartje
Mis ik hier ff wat:quote:Op zondag 14 januari 2007 00:51 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Misschien om de pijn te verlichten.
Zei John op het eind niet tegen Amanda, zoiets van if you fail, we all fail?
Dus stel dat Amanda haar niet had doodgeschoten (waar misschien John vanuit ging) dat hij verder kon gaan met de game (dus van die ontvoerde dochter).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat deel 4 maar gauw komen, hebben we dat ook gehad.Maximaal 4 regels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film krijgt een *4,5
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb de film vanmiddag gezien op DVD
Een erg goed gemaakte film, die qua gruwelijkheid best wel meevaltheb je niet opgelet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film krijgt een *4,5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, goede film! vond hem weer behoorlijk ranzig maar hij was zeker goed =]Zo niet.. dan toch!
Jawel toch, in deel 2 had ie ook bij iemand zo'n puzzelstukje mee genomen..quote:Op maandag 15 januari 2007 09:02 schreef Herald het volgende:
overigens frappant dat die gast bekend staat als Jigsaw terwijl dat plotpuntje nooit is verklaard of ooit nog iets mee is gedaan na de eerste twee slachtoffers in de eerste film
Wel bij die kerel in het beginquote:Op maandag 15 januari 2007 13:12 schreef NrSiX het volgende:
jep dat heeft hij idd gezegdin deel 2 heeft hij het idd niet meer gedaan, wel jammer
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:49 schreef MissyMirjaM het volgende:Dat kwartje viel voor mij idd ook pas op het eind van de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vondt het wel een beetje jammer dat er nu zoveel bloed aan te pas kwam... was juist wel sterk punt van 1 en 2, dat je gedachten al het bloed maakten![]()
klopt idd.. ik ben af en toe in de war met de delen hehequote:Op maandag 15 januari 2007 13:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Wel bij die kerel in het beginMet dat masker met die spijkers.. Daardoor wisten ze dat Jigsaw het gedaan had
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:50 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Dat kwartje viel voor mij idd ook pas op het eind van de film.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
[..]Aaaah, dat verklaart een boel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ook in het begin, maar na enige uitleg is dat gewoon heel logisch inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een beetje moeilijke verhaallijn, je moet 'm maar net doorhebben..
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
De film viel me eigenlijk best mee. Ik verwachtte écht een ramp na deel 2. Daarnaast heb ik onlangs Hostel gezien die 'afschuwelijk, vreselijk, walgelijk, stukken beter dan Saw' zou moeten zijn, maar na 10 minuten was die niet meer dan lachwekkend. Ik ben iemand die nogal snel walgt, maar Hostel kreeg dat niet voor elkaar.
Saw wel, een paar keer. Minder dan ik verwacht had though.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]dat had ik niet. haterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:16 schreef SlimShady het volgende:
De film viel me eigenlijk best mee. Ik verwachtte écht een ramp na deel 2. Daarnaast heb ik onlangs Hostel gezien die 'afschuwelijk, vreselijk, walgelijk, stukken beter dan Saw' zou moeten zijn, maar na 10 minuten was die niet meer dan lachwekkend. Ik ben iemand die nogal snel walgt, maar Hostel kreeg dat niet voor elkaar.
Saw wel, een paar keer. Minder dan ik verwacht had though.Kudos?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I ♥ PB
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef MissyMirjaM het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
![]()
Hij zei: ik wil een scheiding. Ik denk dat ze t hadden over elkaars huwelijken. Maar ik pak de DVD er even bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijk de foto's maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door SunChaser op 15-01-2007 20:37:42 ]
Ja, dat zeg ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef -Menn0- het volgende:
Nee hij wilde dat zei ging scheiden van haar manVan Jeff dus
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Saw wel, een paar keer. Minder dan ik verwacht had though.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
die brekende botten enzo maken verder niet veel uit ofzo?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef steeg het volgende:
zit er ook seks in de film? want als dat zo is mag ik mijn neefje van 10 er niet mee naar toe nemen...
Ja, een geil wijf in een vriezerquote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef steeg het volgende:
zit er ook seks in de film? want als dat zo is mag ik mijn neefje van 10 er niet mee naar toe nemen...
okay, sneu..quote:Op maandag 15 januari 2007 22:13 schreef steeg het volgende:
ok het was een geintje.. Op de imdb boards kwam ik deze vraag namelijk echt tegen. Ik vraag me toch af wat voor idioten er in amerika wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik wat goor!Nothing takes the past away like the future!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat het het daarbij vooral moet hebben van slimme ranzigheden was wel te verwachten. Ik zie veel mensen de vergelijking met Hostel maken, en denk dat best goed gevonden is; enerzijds wel degelijk een sterke (iig afwijkende!) verhaallijn en anderzijds veel bloed en brekende botten, goed in beeld gebracht door typische lokaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De slotscene (de neger) deed me niet eens zo heel veel, maar ik kan me voorstellen dat mensen het erg goor vonden. Opnieuw een kwestie van hoe het in beeld wordt gebracht.
Al met al. Leuke film, zeker het kijken waard, maar aub wel vóór het eten, het kan namelijk best naar boven komen. Tijdens het kijken zijn er toch zeker een twintigtal mensen weggelopen.![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:31 schreef SKETSj het volgende:
is het gewoon een debiele borderline geval![]()
volgens mij dat ze Lynn moest vrijlaten.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:37 schreef miss-scofield het volgende:
Wat stond er nou eigenlijk op die brief die Amanda van Jigsaw kreeg? Die ze uit zijn lade moest halen.. toen flipte ze helemaal!!
'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die film is echt tienduizend keer goorder in de biosWat een film
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Dat vond ik ook de grote teleurstelling van saw 3, vergeleken met saw 1en 2 is saw 3 maar een matige horror, omdat de slachtoffers geen kans kregen, zonde.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef SunChaser het volgende:
Het stomme is dat ze t concept niet gebruiken dat mensen zelf beslissen kunnen over hun leven. Dat was juist t goede van Saw.
je bent toch een stoere vrouw?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:58 schreef wonderer het volgende:
Ik moet zeggen dat de Dvd versie wel iets meer reactie bij me teweeg brengt dan de cam versie...
Ben geloof ik blij dat ik toch maar niet naar de bios ben geweest
quote:
heb goed geslapenquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:22 schreef NrSiX het volgende:
zo supereng is de reeks ook niet, vooral een goed verhaal en ranzige scenes
Waar vind jij porn in Saw??quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:16 schreef japzooi het volgende:
Het enige wat SAW nog mee had was de onverschrokken bloederigheid verpakt in een aardig (origineel) verhaaltje. Maar sinds deze films samen met gedrochten als Hostel etc. in het hokje 'torture-porn' geplaatst worden is er weinig nieuws meer onder de zon. Ik kan van die zgn. 'ranzigheid' eigenlijk ook niet meer wakker liggen.
Deel 3 was desondanks nog verbazend vermakelijk. Iets wat volgens mij meer te maken had met het feit dat de makers toch noch wat goede acteurs en actrices hebben weten te strikken. En dat maakt vaak toch het verschil.
Ook de fotografie was deze keer weer wel in orde. Niet echt origineel, maar zeker niet lelijk.
Ik hoop echter wel dat het hier eens een keer bij blijft. Ik ben echter bang van niet.
Nergens. Maar dat is een term die tegenwoordig veel gebruikt wordt voor films als Saw en Hostel: geilen op martelpraktijken zeg maar. En het is blijkbaar big business als je kijkt naar wat eraan zit te komen: vervolgen op Hostel en The Hills Have Eyes. Prequel voor The Texas Chainsaw Massacre. En dan nog producties als Turistas, en ga zo maar door.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Waar vind jij porn in Saw??
ze hebben een ingang naar een deel 4 wel opengelaten, ik zie er wel een deel 4 aankomenquote:Op woensdag 24 januari 2007 16:23 schreef NrSiX het volgende:
Deel 4 hoeft ook niet, het is nu mooi afgesloten =]
Je kunt het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:19 schreef TC03 het volgende:
Iedereen die het niet met mij eens is heeft geen verstand van films.
Kan, doe ik nu niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven.
waarom een ts als er een dvdrip is...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:08 schreef KonnieKipke het volgende:
Net in mn thuisbios gezien op HDTV;
Even iets over de TS-kwaliteit: briljant!!
En de film: smullen geblazen, naast de gore (die varkens waren echt vet).
ts als in mpeg2-stream HDTV (extensie ts)quote:Op woensdag 21 maart 2007 00:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
waarom een ts als er een dvdrip is...
Dan wil je 4 al helemaal nietzien volgens mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Flibble het volgende:
Gadverdamme wat vond ik deze film ranzig.
Het is met recht de naarste film die ik ooit gezien heb en ik heb op zich wel nare films gezien.
Tijdens dat stuk met die varkens heb ik mijn bak chips aan de kant gezet.
En die bottenbreek machine heeft me 3 dagen een naar gevoel meegegeven.
Deze film wil ik nooit meer op mijn netvlies aanschouwen.
Bah.
Ben benieuwd naar deel 4!
Waarschijnlijk niet nee, maar dan ben ik toch te koppig om gewoon niet te gaan kijken omdat ik te nieuwsgierig ben...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dan wil je 4 al helemaal nietzien volgens mij
Heb je wel gekeken naar die twee scènes of heb je weggekeken tot ze voorbij waren?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:
Die twee scenes zijn ook niet mijn favorieten neeBrekende botten kan ik niet tegen om de een of andere reden, de rest valt wel mee.
Ik heb een cam-versie gezien vorig jaar, dan lijkt het minder erg. Maar toen ik DVD versie probeerde, heb ik hem halverwege de voetscene uitgezet "voor een volgende keer". Alleen is die volgende keer nog niet gekomenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:00 schreef girllover het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken naar die twee scènes of heb je weggekeken tot ze voorbij waren?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een cam-versie gezien vorig jaar, dan lijkt het minder erg. Maar toen ik DVD versie probeerde, heb ik hem halverwege de voetscene uitgezet "voor een volgende keer". Alleen is die volgende keer nog niet gekomen
I know, I know.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:26 schreef wonderer het volgende:
[..]Is deze smiley (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij slaat dus met die afdekplaat van die spoelbak van de wc een aantal keer keihard op zijn enkel. Dan legt hij die plaat weg en breekt hij zijn voet zodanig dat die in een rechte lijn doorloopt van zijn been.![]()
) er ook zo dat hij alleen naar links en naar rechtskijkt en niet dat laatste doet?
Grappig is dat, want da vond ik nog wel te doen, al werd ik bijna misselijk toen hij zijn voet uiteindelijk met zijn twee handen brak.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:54 schreef The6thgate het volgende:
net gekeken...had na alle reacties wel gruwelijkere dingen verwacht eigenlijk. heb regelmatig gelezen dat mensen die scene met de varkens zo nasty vonden, maar die vond ik duidelijk het minst eng. juist wel leuk bedachtenige waar ik niet echt naar kon kijken was hoe die kerel zijn voet verbrijzelde.
ja dat kon ik wel weer gewoon bekijken. maf eigenlijkquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:05 schreef girllover het volgende:
[..]
Grappig is dat, want da vond ik nog wel te doen, al werd ik bijna misselijk toen hij zijn voet uiteindelijk met zijn twee handen brak.
Maar naar die scène met die pijnbank met die donkere jongen erin kon je wel gewoon kijken? Die kon ik echt niet aanzien.
Ik durf die scène niet te kijken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:22 schreef The6thgate het volgende:
[..]
ja dat kon ik wel weer gewoon bekijken. maf eigenlijk
Die durfde ik ook niet te kijken.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:39 schreef Eveli het volgende:
Die was lang niet zo erg als toen ze die schedel van Jigsaw gingen openboren.
Dat boeide mij dan weer niks...quote:Op woensdag 26 december 2007 12:39 schreef Eveli het volgende:
Hetzelfde hier, heb de film in de bios gezien en het gedeelte met die Brekende botten op 't eind was een wegkijkmomentquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:
Die twee scenes zijn ook niet mijn favorieten neeBrekende botten kan ik niet tegen om de een of andere reden, de rest valt wel mee.
Daar had ik nou juist geen problemen mee.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:39 schreef Eveli het volgende:
Sorry, maar dat met die zwijnen stelde toch niksvoor? Die man kreeg een heleboel smurrie over zich heen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef Flibble het volgende:
[..]
Daar had ik nou juist geen problemen mee.
Die voet was ik alweer vergeten (verdrongen?) maar die was ook naar ja. Maar de bottenbreekmachine en de zwijnen waren voor mij echt het toppunt en daar heb ik ook absoluut niet naar kunnen kijken.
Ja zo kan je het ook zien. Maar ik werd er echt tamelijk naar van. Ik vond het misselijkmakend en heb op een gegeven moment ook gewoon niet meer gekeken en mijn vriend gevraagd om me weer te roepen als dat stuk voorbij was.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:34 schreef girllover het volgende:
[..]
Sorry, maar dat met die zwijnen stelde toch niksvoor? Die man kreeg een heleboel smurrie over zich heen.
Ben ik zo'n klootzak om te zeggen: Jah!!!!! het is voorbij, en dan begint net het allernaarste stukje van de scenequote:Op donderdag 10 april 2008 23:02 schreef Flibble het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook zien. Maar ik werd er echt tamelijk naar van. Ik vond het misselijkmakend en heb op een gegeven moment ook gewoon niet meer gekeken en mijn vriend gevraagd om me weer te roepen als dat stuk voorbij was.
Zelfde met de bottenbreekmachine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |