quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:38 schreef poldergeist het volgende:
Enig lichtpuntjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja:GADVERDAMME!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dan ga ik neit hoor!
Xbox Live: koenpijl
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:46 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
GADVERDAMME!!!!![]()
Ja, dan ga ik neit hoor!
Over stom gesprokenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:23 schreef jors het volgende:
stomme film
ben na een kwartiertje de bioscoop uitgelopen
Ja idd.....quote:
oke oke ik beken ik vond hem ook wel een beetje engquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:35 schreef firecow het volgende:
[..]
Ja idd.....
Dus als een film je de eerste 15 min niet boeit ga je maar weg ???
Zal je zeker vaak de bios uitlopen ?![]()
Bedoel je niet 'uitgedragen op de brandcard'?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:23 schreef jors het volgende:
stomme film
ben na een kwartiertje de bioscoop uitgelopen
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:55 schreef Eveli het volgende:
[..]
Bedoel je niet 'uitgedragen op de brandcard'?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:47 schreef JAMsper het volgende:
ichi the killer is erger denk ik?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]Ja klopt ja, is jouw keuze. Ik ging meer naar de cinema met het idee dat Saw I goed was en Saw III zal wel niks worden. En ik ging om de controverse. Maar van zo'n luguber circus krijg ik het niet meer warm, nou ja af en toe dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil gewoon een film met meer inhoud dan alleen maar wreedheden, Saw I had dat veel meer, deze helemaal niet.
Maar wat betreft Saw III, hij was best bagger maar die links naar de oude films, zoals Saw I, dat was het enigste boeiende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
Dat zou ik toch wel heel knap vinden...quote:
En er komen waarschijnlijk een 4,5 en 6. Tobin Bell heeft een intentieverklaring getekend om er nog 3 te doen. Zo zijn althans de geruchten.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:04 schreef Tha_Mars het volgende:
1 was super, 2 was een aftreksel, en 3 is een melkkoetje...
quote:4 komt er sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maximaal 4 regels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |