SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verwacht er niet te veel van. hij kijkt wel leuk weg maar dat is het dan ook echt.quote:Op maandag 8 januari 2007 11:51 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ben benieuwdik ga a.s zaterdag heen, zaterdagavond nog ff deel 1 en 2 gekeken ( 3de x
)
Je verveelt je nietquote:Op maandag 8 januari 2007 14:36 schreef CittaR het volgende:
[..]
verwacht er niet te veel van. hij kijkt wel leuk weg maar dat is het dan ook echt.
Volgens mij zijn er maar weinig films die beter worden... Terminator 2 was een goeie fim, maar 3 was wat minder, al vond ik het einde geweldig. Mooie anti-climax.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
S1 was erg goed.. 2 vond ik al minder.. en 3 vond ik nog minder.. Bij deze serie geldt dus wel dat de opvolgende films slechter worden.. zonde.
Precies wat ik dacht.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:41 schreef Slarioux het volgende:
Echt een baggerfilm. Je kon je totaal niet met die Jeff identificeren en ipv een race tegen de klok omdat fir griet Jigsaw moest redden was het gewoon nogal saai. Het slechtste vond ik nog wel die operatie en de zoveelste ingewikkelde plot die Jigsaw maar mooi ff verzon.
En die amanda kan echt niet acteren
tubular bells zit ook in bassie en adriaanquote:Op zondag 7 januari 2007 22:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik hoorde een melodietje die op tubular bells leek van the exorcist
Ga dan ff Hostel en Hostel II kijkenquote:Op maandag 8 januari 2007 19:56 schreef Retro_Doll het volgende:
Ik vond deel 3 stukken beter dan deel 2.
Het was wel grappig om te zien dat er tijdens de film mensen naar buiten gingen, om vervolgens weer tijdens de pauze stiekem terug naar binnen te komen. Ik vond het wel redelijk goor, vooral het kraken/zagen van botten zorgt er altijd voor dat ik zeker 10 seconden stop met het eten van mijn popcorn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:46 schreef satecl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mwoah mwoah, die film was anders ook behoorlijk matquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:58 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb gisteren de Texas Chainsaw Massacre: The Beginning gekeken en ik moet zeggen dat ik die film vermakelijker vond...
wtf is er ook een hostel 2? vond 1 toch wel erg tegenvallen toen ze eenmaal in dat moordgebouw kwamenquote:Op maandag 8 januari 2007 21:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ga dan ff Hostel en Hostel II kijken![]()
Hypen....heel goed van Pathé. Bij Borat kreeg je tenminste nog een snor, daar had je echt wat aan. Die kotszak is compleet overbodig.quote:
mja t is wel grappig. leuk voor op mn prikbordquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Hypen....heel goed van Pathé. Bij Borat kreeg je tenminste nog een snor, daar had je echt wat aan. Die kotszak is compleet overbodig.![]()
Nogal..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Hypen....heel goed van Pathé. Bij Borat kreeg je tenminste nog een snor, daar had je echt wat aan. Die kotszak is compleet overbodig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij kabbelde later wat voort. wel veel vieze dingen, daar kan ik niet zo goed tegen hoor![]()
Kom maar op.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:40 schreef Doff het volgende:
Saw III (regisseur is niet van belang, jaartal is 2006 en een linkje kunnen jullie al helemaal vergeten)
Wat een ontzettende kutfilm is dit. Snap achteraf niet dat ik dit stuk prul heb afgekeken. Acteerwerk is bagger, de plot is inmiddels ook al ontzettend afgezaagd (spontane titelverklaring)- een gegeven waar alle geforceerde plotwendingen ook niets aan kunnen veranderen - en het shockeren om te shockeren begint zo langzamerhand ook pijnlijk aan effectiviteit in te leveren. Grootste stoorzenders zijn de onnavolgbare personages, het gebrek aan enige vorm van spanning en de afschuwelijke poging tot het vetroebelen van de scheiding tussen goed en kwaad. Bagger van de bovenste plank die ik werkelijk niemand kan toewensen. Niet kijken dus. Verdomme.
Een een afbeelding zit er natuurlijk ook niet in.
Waarom kies je nu net die ene film die nóg slechter is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |