quote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]dat had ik niet. haterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
De film viel me eigenlijk best mee. Ik verwachtte écht een ramp na deel 2. Daarnaast heb ik onlangs Hostel gezien die 'afschuwelijk, vreselijk, walgelijk, stukken beter dan Saw' zou moeten zijn, maar na 10 minuten was die niet meer dan lachwekkend. Ik ben iemand die nogal snel walgt, maar Hostel kreeg dat niet voor elkaar.
Saw wel, een paar keer. Minder dan ik verwacht had though.Kudos?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I ♥ PB
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef MissyMirjaM het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
![]()
Hij zei: ik wil een scheiding. Ik denk dat ze t hadden over elkaars huwelijken. Maar ik pak de DVD er even bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijk de foto's maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door SunChaser op 15-01-2007 20:37:42 ]
Ja, dat zeg ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef -Menn0- het volgende:
Nee hij wilde dat zei ging scheiden van haar manVan Jeff dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:
De film viel me eigenlijk best mee. Ik verwachtte écht een ramp na deel 2. Daarnaast heb ik onlangs Hostel gezien die 'afschuwelijk, vreselijk, walgelijk, stukken beter dan Saw' zou moeten zijn, maar na 10 minuten was die niet meer dan lachwekkend. Ik ben iemand die nogal snel walgt, maar Hostel kreeg dat niet voor elkaar.
Saw wel, een paar keer. Minder dan ik verwacht had though.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
die brekende botten enzo maken verder niet veel uit ofzo?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef steeg het volgende:
zit er ook seks in de film? want als dat zo is mag ik mijn neefje van 10 er niet mee naar toe nemen...
Ja, een geil wijf in een vriezerquote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef steeg het volgende:
zit er ook seks in de film? want als dat zo is mag ik mijn neefje van 10 er niet mee naar toe nemen...
okay, sneu..quote:Op maandag 15 januari 2007 22:13 schreef steeg het volgende:
ok het was een geintje.. Op de imdb boards kwam ik deze vraag namelijk echt tegen. Ik vraag me toch af wat voor idioten er in amerika wonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vond ik wat goor!Nothing takes the past away like the future!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |