quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:53 schreef renz0r het volgende:
renz0r - Boy_Snakeye - jovink
RijstNatie - scarefreak - kippiej - mstx
Vampz - Tomhoog - Qunix - hardstyle_babbels
kaat17 - PartyAnimal87 - CrustyClown - da_rippah
rattt - RemcoW85 - warezguy05 - MrDrako Koepert
Blaxje - De_Ananas - ijsmeis - Hare
ReMcOrE - NrSiX - Houniet - Jurrio - Sethje
heb je hier een tracklist vanquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/nl/?d=3XAJMPNA
dat ga je niet menenquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Toch maar eens beter de topics doorlezen![]()
[Hardstyle #7] Keep it coming
Wat wil je dan? Rammelend het nieuw jaar in ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:13 schreef warezguy05 het volgende:
a neeee niet weeer het woord 'stampen' in de OPdat woord is zoo 2002
Tijden veranderen hequote:Op woensdag 3 januari 2007 01:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Stampen? Waar??
Trouwens waarom staat donkey rollers wel in de OP en deepack niet, en dit terwijl deepack bekender is?
Van oorsprong uit brabant !. Eigenlijk elke weekend nog wel, maar door de weeks een utrechterquote:
Sinds wanneer draait het om bekendheid!?!?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:26 schreef Sjakie01 het volgende:
Stampen? Waar??
Trouwens waarom staat donkey rollers wel in de OP en deepack niet, en dit terwijl deepack bekender is?
kan hier niet bekijken, wordt geblokt, wat valt er te zien?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:47 schreef renz0r het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4555231223833365830
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:06 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Sinds wanneer draait het om bekendheid!?!?
laatste kwartiertje meestal op feestenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:20 schreef jovink het volgende:
haha gweldig
maar wat is het daar licht ofniet?
ja oke moet je maar net weten dat dat het laaste kwartier isquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:41 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
laatste kwartiertje meestal op feesten
Netjes hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:52 schreef RemcoW85 het volgende:
Nouja.. Eindelijk klaar.
NFO voor de tracklist zit erbij evenals CUE files voor als je m wilt branden. CUE loopt niet altijd helemaal perfect, maar tis beter dan de hele tijd vooruit te moeten spoelen
.
Het hele pakketje is hier te vinden:
http://www.filefactory.com/file/6f43ed
En tijdelijk (want volgens mij veranderd de link de hele tijd) de directe download:
http://dl026.filefactory.com/dl/f/6f43ed/b/2/h/50f5b110f39b7719
Veel plezier ermee.
Moet eerlijk bekennen dat ik de eerste cd al bij de vorige up had geluisterd, en de 2e veel ge'zapt' hebquote:
Leuke nummers zaten er tussen (sommige kende ik ook niet) en beter gemixt dan die van mijquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:49 schreef RemcoW85 het volgende:
Oja klopt.. Een versie van CD1 had ik hier al eerder neer gegooid.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:51 schreef jovink het volgende:
die yesselin met iron is echt lekker
waarmee gemixed?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:01 schreef RemcoW85 het volgende:
Wilde het ook niet te commercieel doen zoals die toei van Deepack enzo.. Alleen op CD2 staan de echt bekende nummers.. CD1 was ook vrij onbekend voor me, heb m namelijk niet alleen gemixt.
Je zei "met iron" dus ik dacht, die heeft het over het nummerquote:
had ik ook wel hoor ;dquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je zei "met iron" dus ik dacht, die heeft het over het nummer
Met het o zo simpele; Acoustica 2.42quote:
GVD, zit ik hier nog op stage, kan ik hem op z'n vroegst morgenavond gaan bekijkenquote:
Lezen, er staat Alpha Twinsquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:52 schreef -td6d- het volgende:
Het is 'Aphex Twin' ipv 'Aphex Twins'.
..en het is absoluut geen hardstyle
Whaha daar doe ik het ook mee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:20 schreef RemcoW85 het volgende:
Mwah.. Als je een auto beatmatcher erbij wilt hebben kun je ook je vinyls inladen met TraktorDJ en daarmee gaan mixen.. Die past ook automatisch het volume enzo aan.
In Acoustica moet je dat zelf allemaal doen. Maar aangezien je blokjes ziet (voor een beat) kun je dat allemaal zelf doen.
Hier op het plaatje kun je dat dus mooi zien. Fijne in Acoustica is dat je dus ook stukjes kan knippen enzo, dus mocht de beat ff niet goed lopen, knip er een stukje beat uit en ga weer verder met plakken zodat alles weer recht loopt. Dat kan soms zo lastig zijn dat je echt om de 2 beats moet gaan knippen omdat de beat om de haverklap scheef loopt.
Ook kun je in Acoustica mooi wat vocals er ff tussen smijten als je dat wilt, dat doe je in Traktor DJ (omdat je dan meer aan het livemixen bent, dus bij een foutje kan je niet meer terug) niet zo snel.
[afbeelding]
quote:
Geweldig programma is dat.. Gewoon simpel houden, niet moeilijk doen met teveel luxequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Whaha daar doe ik het ook mee.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het toch wel prettige muziek. Ik ga zelf niet jumpen want dan breek ik me pootquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:57 schreef Houniet het volgende:
jump, zo kansloos. als ik dat mensen zie doen dan beginnen mijn handen te jeuken ik zweer het je
ik heb ook een keer in dronken bui een poging gedaan...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel prettige muziek. Ik ga zelf niet jumpen want dan breek ik me poot
jouw sigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:21 schreef jovink het volgende:
[..]
ik heb ook een keer in dronken bui een poging gedaan...
voor de grap op frozen flame
gevolg enkelbanden gescheurd... 3 week niet fatsoenlijk kunnen lopen. En de week daarop alleen maar kunnen zitten bij Headhunterz
Ik zie de post van Zak liggen, dus ik denk: Yes, nieuw boekje!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef NrSiX het volgende:
net post gehad van zak, iemand die 3 feb nog heen gaat? (Jeckyll & Hide) ik ben wel van plan te gaan
Ohwwww spannend: als het goed is sta ik er ook nog op met mijn ass.......ze kwamen filmen in de stand, en ja hoor; een gast wilde net het shirtje hebben welke ze in beeld hadden op dat moment!! (hing hoog tegen de wand op :S:S )quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
Jeckyll & Hide morgenavond bij Danspaleis in Haaksbergen
PS: Qlimax DVD doet hier gelukkig welheel veel lui hadden 1 die niet deed, kregen alleen een witte stip in beeld, moeten dus terugsturen...
Is ook gewoon een geile bedoeling...heb je die handen gezien. Echt super vet!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef RemcoW85 het volgende:
Donkey Rollers
Haha.. "Wat een geile bedoeling, shiiitt".
Moest m ff posten, vraag me niet waarom.
whaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef RemcoW85 het volgende:
Donkey Rollers
Haha.. "Wat een geile bedoeling, shiiitt".
Moest m ff posten, vraag me niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |