quote:
Geweldig programma is dat.. Gewoon simpel houden, niet moeilijk doen met teveel luxequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Whaha daar doe ik het ook mee.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het toch wel prettige muziek. Ik ga zelf niet jumpen want dan breek ik me pootquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:57 schreef Houniet het volgende:
jump, zo kansloos. als ik dat mensen zie doen dan beginnen mijn handen te jeuken ik zweer het je
ik heb ook een keer in dronken bui een poging gedaan...quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel prettige muziek. Ik ga zelf niet jumpen want dan breek ik me poot
jouw sigquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:21 schreef jovink het volgende:
[..]
ik heb ook een keer in dronken bui een poging gedaan...
voor de grap op frozen flame
gevolg enkelbanden gescheurd... 3 week niet fatsoenlijk kunnen lopen. En de week daarop alleen maar kunnen zitten bij Headhunterz
Ik zie de post van Zak liggen, dus ik denk: Yes, nieuw boekje!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:19 schreef NrSiX het volgende:
net post gehad van zak, iemand die 3 feb nog heen gaat? (Jeckyll & Hide) ik ben wel van plan te gaan
Ohwwww spannend: als het goed is sta ik er ook nog op met mijn ass.......ze kwamen filmen in de stand, en ja hoor; een gast wilde net het shirtje hebben welke ze in beeld hadden op dat moment!! (hing hoog tegen de wand op :S:S )quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
Jeckyll & Hide morgenavond bij Danspaleis in Haaksbergen
PS: Qlimax DVD doet hier gelukkig welheel veel lui hadden 1 die niet deed, kregen alleen een witte stip in beeld, moeten dus terugsturen...
Is ook gewoon een geile bedoeling...heb je die handen gezien. Echt super vet!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef RemcoW85 het volgende:
Donkey Rollers
Haha.. "Wat een geile bedoeling, shiiitt".
Moest m ff posten, vraag me niet waarom.
whaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:41 schreef RemcoW85 het volgende:
Donkey Rollers
Haha.. "Wat een geile bedoeling, shiiitt".
Moest m ff posten, vraag me niet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |