Eerst maar es afwachten OF er uberhaupt nog foto's op het rolletje staan waar ik iets mee kan!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Whehe, altijd leuk.
(laat je ze ook meteen op cdrom zetten?)
Brrrrr, ben ik ook bang voor!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:42 schreef Chinless het volgende:
Ik ben benieuwd... meestal heeft zn rolletje maar een bepaalde houdbaarheidsdatum
Als ik der wat gelukt zijn, en ze niet te schunnig zijn........!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef Jodocus1 het volgende:
Zet je ze ook online zodat we mee kunnen genieten ?
Foto's van de zomer..... Heerlijk weer
Met zo'n vaart loopt dat niet hoor. Ze zijn vaak jaren houdbaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:42 schreef Chinless het volgende:
Ik ben benieuwd... meestal heeft zn rolletje maar een bepaalde houdbaarheidsdatum
Mits goed bewaard... Anders kan de kwaliteit van de foto's hard achteruit gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:56 schreef Lod het volgende:
[..]
Met zo'n vaart loopt dat niet hoor. Ze zijn vaak jaren houdbaar.
daar heb ik geen moeite mee hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:47 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
...en ze niet te schunnig zijn........!!![]()
Nou ja...heb een paar maandjes in Spanje gewoond en gewerkt!! Heb daar een legio van fotoverzamelingen van!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
Als je niet meer weet wat voor fotos er op het rolletje staan en het toestel lag een beetje dood te zijn in de kast....dan:
A) heb je een ontzettende kutvakantie gehad
B) staan er ook geen spannende avontuurtjes op.
Bedankt voor de infoquote:Voorzichtig in het toilet het toestel losgehaald en handmatig het rolletje teruggedraaid!!
quote:
Hope so!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:49 schreef Djep het volgende:
Ben benieuwd of je de foto's nog gaat herkennen!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ohw sjips, zit nog steeds te Fokken!!![]()
ben rond 16.00 terug!
zou leuk zijn als die foto's hier dan terecht zouden komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:52 schreef Syd het volgende:
blijkt het van een vieze oude man te zijn die jouw begluurder in jouw vakantiehuisje
Dat moet nog blijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:24 schreef Chinless het volgende:
Waarom ONZ? dit lijkt me dan eerder iets voor GC, want ONZIN is dit niet![]()
Kijk..jij snapt hetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:36 schreef Pwn_zoon het volgende:
[afbeelding]
Kom maar op met de rest van je pics!![]()
Als ze onderweg een vriendin tegen is gekomen gaat het nog wel ff durenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:49 schreef Erick1985 het volgende:
Ze zou ze om 15.15 ophalen, maar ze is nog niet terug geloof ik....
Ik verzoek ook JOU vriendelijk om MIJN ass uit je bericht te halen, ik heb hier GEEN toestemming voor gegeven!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:36 schreef Pwn_zoon het volgende:
[afbeelding]
Kom maar op met de rest van je pics!![]()
en je post em zelf wel naast elke postquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:06 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ik verzoek ook JOU vriendelijk om MIJN ass uit je bericht te halen, ik heb hier GEEN toestemming voor gegeven!
DAT bepaal ik altijd nog zelf!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
en je post em zelf wel naast elke post
ow hoe zijn de foto's?
het is zelfs je avaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:06 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ik verzoek ook JOU vriendelijk om MIJN ass uit je bericht te halen, ik heb hier GEEN toestemming voor gegeven!
Als je hem zelf gebruikt in bijvoorbeeld US en iemand anders gebruikt hem elders als bash-materiaal, dan is het niet toegestaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:09 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
DAT bepaal ik altijd nog zelf!![]()
Maar goed, we gaan maar weer wachten totdat MIJN foto in het groot wordt verwijderd! Beetje jammer weer......Maar ja,....
Tis zondequote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ik vraag gewoon nog een keer vriendelijk om MIJN foto van DEZE site af te halen!!
Ik heb NIEMAND toestemming gegeven om deze foto in het groot op fok te plaatsen![]()
Nogmaals; wanneer ik hem ZELF plaats wil dat nog niet zeggen dat ik toestemming geef om deze in het GROOT op Fok te zetten....heb daar niet voor niets niet voor gekozen!
==>Dus bij deze; nog een vriendelijk laatste verzoek!
waar blijft je fotoboekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ik vraag gewoon nog een keer vriendelijk om MIJN foto van DEZE site af te halen!!
Ik heb NIEMAND toestemming gegeven om deze foto in het groot op fok te plaatsen![]()
Nogmaals; wanneer ik hem ZELF plaats wil dat nog niet zeggen dat ik toestemming geef om deze in het GROOT op Fok te zetten....heb daar niet voor niets niet voor gekozen!
Kan verdorie niet eens meer posten of er moeten direct weer foto's van me geplaatst worden!! Hoezo zuur![]()
![]()
Je vraagt er wel een klein beetje om, vind je niet. Dat weet je; als je zo'n foto maakt en op het internet zet... zullen er altijd mensen zijn die het leuk vinden om daar mee te spelen. Dat hou je echt niet tegen. Wees daar dus altijd voorzichtig mee.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef miss.cutie4you het volgende:
Kan verdorie niet eens meer posten of er moeten direct weer foto's van me geplaatst worden!! Hoezo zuur![]()
![]()
quote:
JIJ hebt die foto online gezet, er is dus geen toestemming nodig om de foto te plaatsen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef miss.cutie4you het volgende:
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal.
Het is niet MIJN fout; het is de fout van de mensen welke denken dat MIJN foto's zomaar te pas en te onpas geplaatst kunnen worden!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:20 schreef Erick1985 het volgende:
Je vraagt er wel een klein beetje om, vind je niet. Dat weet je; als je zo'n foto maakt en op het internet zet... zullen er altijd mensen zijn die het leuk vinden om daar mee te spelen. Dat hou je echt niet tegen. Wees daar dus altijd voorzichtig mee.
Technoboyquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/miss.cutie4you
[afbeelding]
Snap ik, maar die foto's kunnen niet zomaar door iemand anders uit jouw computer gehaald worden. Jij hebt die pic op internet gezet; klein, groot of wat dan ook. Dus je weet dat dit dan kan gaan gebeurenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:22 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Het is niet MIJN fout; het is de fout van de mensen welke denken dat MIJN foto's zomaar te pas en te onpas geplaatst kunnen worden!!![]()
dat kan dus welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:22 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Het is niet MIJN fout; het is de fout van de mensen welke denken dat MIJN foto's zomaar te pas en te onpas geplaatst kunnen worden!!![]()
Vooruit; wanneer we zo kinderachtig gaan doen; de foto staat niet meer in mijn US; dus verzoek ik deze ook van Fok af te halen nu.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:23 schreef yvonne het volgende:
Policy:
Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
Dat snap ik ook wel; maar damn, moet dat bij ELKE post welke ik plaats!?!? Zeer trieste figuren hiero op Fok.....1 van de redenen dat ik weinig foto's op Fok zetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:24 schreef Erick1985 het volgende:
Snap ik, maar die foto's kunnen niet zomaar door iemand anders uit jouw computer gehaald worden. Jij hebt die pic op internet gezet; klein, groot of wat dan ook. Dus je weet dat dit dan kan gaan gebeuren![]()
Volgens mij zitten nu al meerdere Fok!users met de hand in de broek om die foto van partyflockquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:26 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel; maar damn, moet dat bij ELKE post welke ik plaats!?!? Zeer trieste figuren hiero op Fok.....1 van de redenen dat ik weinig foto's op Fok zet![]()
Goh ik krijg geen aandacht in US meer, dan maar naar onzquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:25 schreef remlof het volgende:
Ze probeert gewoon de aandacht van die andere foto's af te leiden
beste mejuffrouw cutie4you, die foto die hier van je in eerste instantie gepost werd was gewoon je avatar die je nu, triest genoeg, hebt weggehaald...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:26 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel; maar damn, moet dat bij ELKE post welke ik plaats!?!? Zeer trieste figuren hiero op Fok.....1 van de redenen dat ik weinig foto's op Fok zet![]()
Juist; inderdaad, triest genoeg! Dat mensen elkaars grenzen niet respecteren en vriendelijk vragen om de foto weer van Fok af te halen, zodat ik hem lekker als Avator kan blijven gebruiken!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
beste mejuffrouw cutie4you, die foto die hier van je in eerste instantie gepost werd was gewoon je avatar die je nu, triest genoeg, hebt weggehaald...
Als je daar niet tegenkan kan je maar beter helemaal geen foto's online posten... En het valt nog best mee, ik heb je tot nu toe nog niet met een hertengewei op je hoofd voorbij zien komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:29 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Juist; inderdaad, triest genoeg! Dat mensen elkaars grenzen niet respecteren en vriendelijk vragen om de foto weer van Fok af te halen, zodat ik hem lekker als Avator kan blijven gebruiken!!
Maar helaas zijn er TE kinderachtige mensen die dat niet respecteren; dus haal ik de mooie foto eraf!
Idee!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je daar niet tegenkan kan je maar beter helemaal geen foto's online posten... En het valt nog best mee, ik heb je tot nu toe nog niet met een hertengewei op je hoofd voorbij zien komen
sieg hertstquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je daar niet tegenkan kan je maar beter helemaal geen foto's online posten... En het valt nog best mee, ik heb je tot nu toe nog niet met een hertengewei op je hoofd voorbij zien komen
Don't flatter yourself...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef miss.cutie4you het volgende:
[b ]Wees gelukkig met mijn foto's.....fapse!! [/b] TRIEST!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wees gelukkig met mijn foto's.....fapse!!
Losers a.k.a. Nerds!!
Schat, zolang jij je foto's ergens online zet, zullen mensen er mee spelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:25 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Vooruit; wanneer we zo kinderachtig gaan doen; de foto staat niet meer in mijn US; dus verzoek ik deze ook van Fok af te halen nu.
kijk ens op de 1e paginaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
Maar waar zijn de foto's ondertussen?
Och we mogen wel ejaculeren na een masturbatiesessie op uw foto maar wat is uw excuus waarom u gedwongen werd vooraf niet na te denken?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wees gelukkig met mijn foto's.....fapse!!
Losers a.k.a. Nerds!!
Neem deze dan als ava, die is verkleintquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:29 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Juist; inderdaad, triest genoeg! Dat mensen elkaars grenzen niet respecteren en vriendelijk vragen om de foto weer van Fok af te halen, zodat ik hem lekker als Avator kan blijven gebruiken!!
Maar helaas zijn er TE kinderachtige mensen die dat niet respecteren; dus haal ik de mooie foto eraf!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Toch mooi dat het gemiddelde, naar ONZ geschopte topic een totaal andere wending krijgt
Ghegege....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Sieg ONZ.
nu noem je ook een voorbeeldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:37 schreef optifree het volgende:
[..]
Schat, zolang jij je foto's ergens online zet, zullen mensen er mee spelen.
Zie het als de sugababes foto's zoals miss honey ed. Het is dus jouw verantwoordelijkheid dat er geen foto's van jou op internet zijn te vinden.
En aangezien je deze foto zelf op internet hebt gezegt is het je eigen probleem.
TS is wel een lekker ding, dat moet ik toegevenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:39 schreef znarch het volgende:
http://photo.partyflock.nl/images/69170/main/286021.jpg
hubba hubba
ik was lekker eerder!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:23 schreef yvonne het volgende:
Policy:
Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
Het is nog geen bier tijd (15 minuten) dus post even je tietenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
Alstu!! Kan je me perfect bekijken en in de gaten houden!![]()
http://partyflock.nl/user/31836.html
Ps, en dat ik een lekker wijf ben; I know!![]()
Beetje jammer dat je niet bijster intelligent bent. Anders was het goed geweestquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
En nu post je zelf een link waar je op staat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
ze geilt gewoon op aandachtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:47 schreef nikky het volgende:
[..]
En nu post je zelf een link waar je op staat.
Jij weet ook niet wat je wilt he?.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ja ik vind dit wel entertainment jaquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:49 schreef yvonne het volgende:
http://partyflock.nl/user/31836/text.html#text
Ik zeg niks meer hoor.
quote:Swingen met Schrek
Tja, de ruk en juist niet-ruk-fotos zijn het geliefst hequote:
Inderdaad dat vraag ik mij ook afquote:maargoed, waar blijven die foto's nou uit je toestelletje?
ze is tenslotte al 24quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:56 schreef MaddoxX het volgende:
Beroep: ....promo-chick (uiteraard mooi zijn)
Over 20 jaar toch niet meer
Heeft u ook zulks een mooi lichaam mevrouw deluxe ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed topic.
Jij bent eng.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:05 schreef MisterEuro het volgende:
Beste miss.cutie4you, Mag ik U de raad geven geen enkele foto op internet te plaatsen? Ik had dat vroeger ook eens gedaan in het fotoboek, maar heb alles terug verwijderd uit schrik van misbruik.
Als je hier een foto plaatst en ze Quoten hem, dan hebt U geen verhaal. Als ik U was zou ik alle foto's die in het forum of fotoboek staan verwijderen. In ieder geval kan er dan geen misbruik van gemaakt worden, noch dat ze dan met U kunnen spotten. Nog een raad; post alleen als het noodzakelijk is, zo weinig mogelijk dus. Ik zelf lurk véél op het forum en weet hoe het er aan toe gaat, maar post maar een keer om de paar maanden.
Groetjes.
Huiliesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:05 schreef MisterEuro het volgende:
Beste miss.cutie4you, Mag ik U de raad geven geen enkele foto op internet te plaatsen? Ik had dat vroeger ook eens gedaan in het fotoboek, maar heb alles terug verwijderd uit schrik van misbruik.
Als je hier een foto plaatst en ze Quoten hem, dan hebt U geen verhaal. Als ik U was zou ik alle foto's die in het forum of fotoboek staan verwijderen. In ieder geval kan er dan geen misbruik van gemaakt worden, noch dat ze dan met U kunnen spotten. Nog een raad; post alleen als het noodzakelijk is, zo weinig mogelijk dus. Ik zelf lurk véél op het forum en weet hoe het er aan toe gaat, maar post maar een keer om de paar maanden.
Groetjes.
janksmoelquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:05 schreef MisterEuro het volgende:
Groetjes.
wheheh meerquote:
Touchéquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:47 schreef nikky het volgende:
[..]
En nu post je zelf een link waar je op staat.
Jij weet ook niet wat je wilt he?.
ik vind haar niet zo mooi eigenlijkquote:
Hou mij er lekker buiten. Ik heb mijn 15 minutes of fame al gehad.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik vind haar niet zo mooi eigenlijk![]()
Ik vind PDL veel mooier![]()
niet je 15 minutes of shamequote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hou mij er lekker buiten. Ik heb mijn 15 minutes of fame al gehad.
Doen we die in de reboundquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hou mij er lekker buiten. Ik heb mijn 15 minutes of fame al gehad.
Het kan altijd beterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
nee, want ik wilde haar elmo friturenquote:
zo die kan zuigenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Het kan altijd beter
http://partyflock.nl/photo/286053/USERID/31836.html
Doelde meer op die erg prettige andere damequote:
[me=Vamos pakt het pasje op voor het geval datquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:22 schreef Dennisch het volgende:
En je bent al 24?
* Werpt]pasje & breezah weg![/me]
Hehe, gaat goed he?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:26 schreef vamos1 het volgende:
[..]
* Vamos pakt het pasje op voor het geval dat
wtf.. kloteding.. NU WERKEN!
(ik doe het toch echt goed)
ze slikt goedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:36 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Hehe, gaat goed he?
http://photo.partyflock.nl/images/73535/main/294789.jpg
![]()
Omdat ze zuipt en zuigt?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:49 schreef vamos1 het volgende:
foto's van een wijf met een lelijke bek en amper tieten...
waarom is dit topic er nog![]()
en we nog steeds die foto's van haar fotorolletje niet hebben gezienquote:
Die rechter is niet eens mooiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Het kan altijd beter
Nou die zet ze mooi niet hier neer, want hier zitten alleen maar nerds en losers die rare dingen gaan doen met die foto's, dus ze komen op PartyFlock, want daar komen ze niet!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
en we nog steeds die foto's van haar fotorolletje niet hebben gezien
Mindersquote:
Nee, daarom zeg ik het ook...quote:
Volgens Partyflock:quote:Beroep: ....promo-chick (uiteraard mooi zijn)
Zwaar werk zeker ?quote:Beroep: ...mooi zijn!
joah, redelijk zwaar werk (pallets sorteren tenminste)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:10 schreef 2cv het volgende:
Volgens Fok:
[..]
Volgens Partyflock:
[..]
Zwaar werk zeker ?
Ale die make-up weettogquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:10 schreef 2cv het volgende:
Volgens Fok:
[..]
Volgens Partyflock:
[..]
Zwaar werk zeker ?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:10 schreef 2cv het volgende:
Volgens Fok:
[..]
Volgens Partyflock:
[..]
Zwaar werk zeker ?
eensquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:21 schreef hamkaastosti het volgende:
minder gezeur! meer tieten!
Ze is 1,5 keer ouder (24, als haar geboortedatum klopt), maar je zou het niet zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:23 schreef Syd het volgende:
[..]
Valt me op dat ze veel over nerds praat.
Ziet er ook uit als zo'n my sweet 16 sletje![]()
Nee, die ligt inmiddels op bed te huilenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:25 schreef postmortum het volgende:
komt ts nog eens kijken?
Wat een aangename gedachte... *fap fap*quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee, die ligt inmiddels op bed te huilen
wolla, wolla ik zweer, jeweetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:34 schreef XiChico het volgende:
hey hoer, heb je die hair extensions nu al eens terugbetaald?![]()
is grap is grap, im just fucking with you no spang.![]()
mevrouw heeft mooie pattaquote:
we houden hier meer van types, zoals uhm: yvonnequote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:41 schreef Dennisch het volgende:
Toch raar, ben je best een lekker wijf, vrouw, meisje, of hoe je het wil noemen, wordt je toch nog zo gebasht op Fok, de site met de grootste verzameling Ubergeile mannetjes....
Hoeren staat ook op de wallen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:41 schreef Dennisch het volgende:
Toch raar, ben je best een lekker wijf, vrouw, meisje, of hoe je het wil noemen, wordt je toch nog zo gebasht op Fok, de site met de grootste verzameling Ubergeile mannetjes....
Ijzersterke song over dit fenomeen dunkt mequote:chorus
she's a hoe ho ho hoe hoe ho hoe hoe hoe
verse 1
suh bad man nuh waan nuh sketel (oh no)
fi shi guh back a road guh tell (oh no)
caah christmus time, all di man dem a, ring har bell
til all santa claus a seh "ho ho ho"
sketel dem a seh "here we go"
but we spot dem out everyweh where we go
some gyal si man, only when dem si doe
suh u haffi know the goodas from the hoe
[singing]
everynight she goes out clubbing
the likkle girl around, like she has no home
and by day light, she see a man and tek him
and eventhough she just met him
shi a guh end up inna hotel room
[chorus]
verse 2
tell dem a bare goodas we want, wi nuh waan she
a no sketels allowed sign around we
everyday shi git up, bare man shi pree
like di gyal lef uwi wid a ketch man degree
tek from kitty palmer to general tree
it nuh matter from a artist shi drop di pant-ee
gyal, live a hotel, slam fi free
shi seh call di taxi for me
[chorus]
Als ze niet zo moeilijk had gedaan over 'die ene foto', werd ze nu aanbedenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:41 schreef Dennisch het volgende:
quote:
* Fap Fapquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:53 schreef KjoeLjan het volgende:
[..]
Als ze niet zo moeilijk had gedaan over 'die ene foto', werd ze nu aanbeden
oftewel:
[..]
Nee, ze ligt in bed te huilen las ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:57 schreef cerror het volgende:
Is er een narcist in de zaal?
Och germ, dat arme ding.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nee, ze ligt in bed te huilen las ik.
Lekker dan, plamuurwijfquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Het kan altijd beter
cum on her face extreme edition?quote:
Dan heb je gelukkig nog iets dat je kan gebruiken, qua intelligentie zit het volgens mij niet helemaal lekker bij jou.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ik wil weten wat er van geworden isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:35 schreef screenshot het volgende:
[..]
Ik ook,was best vermakelijk om te lezen.![]()
wat is jouw meni...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:05 schreef VandenBerg het volgende:
TVP![]()
ps; vraag mij eens om mn mening![]()
En dan nog beter.... dat zegt watquote:
Zitten we daar op te wachten? Nee. Je lult er altijd over, over die foto's van je, maar je laat ze nooit zien. Dat noemen wij in de volksmond een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:26 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Maar... helaas te dom.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
TS is wel een lekker ding, dat moet ik toegeven
Grapje zekerquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef zwambtenaar het volgende:
Overigens heb ik alle foto's van miss.cutie4you die beschikbaar zijn op het internet (waaronder die van PartyFlock) netjes lokaal bewaard voor het archief. Misschien ooit om te bundelen samen met meer foto's in misscutie4you.rar
.
Nee hoorquote:
Dat snap ik maar dat je het doet siert je nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:05 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon bij ieder plaatje kiezen voor "Opslaan als..."
. It's as easy as Dell
.
Je bent gewoon een goedkoop c1000 sletquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
Achterlijke dingen over haar roepen? Ik was gewoon objectiefquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dat je het doet siert je niet
Eerst allemaal achterlijke dingen over haar roepen maar wel zo stom zijn om al haar foto's te bewaren. Knoest
Het is inderdaad vooral vervelend, dat dit soort mensen niet met rede te benaderen is. Je kunt niet logisch met ze communiceren. Ze zijn heel eenzijdig in hun denken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:07 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een goedkoop c1000 slet( ga de groentes lollerpwnen ofzo)
Je ego... omg Sterf ofzoAutistisch kutkind
![]()
Als ik je tegenkom krijg je wel een hoek van me![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:09 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Het is inderdaad vooral vervelend, dat dit soort mensen niet met rede te benaderen is. Je kunt niet logisch met ze communiceren. Ze zijn heel eenzijdig in hun denken.
foutjequote:Op woensdag 3 januari 2007 01:08 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Achterlijke dingen over haar roepen? Ik was gewoon objectief. En ik heb toch niet gezegd, dat ze niet lekker is?
Mensen die foto's bewaren van andere om redenen die jij noemt sporen in mijn ogen niet helemaal. Iemand voor aandachtsgeil oid uitmaken en wel al haar foto's bewaren is wat tegenstrijdig, dit zou betekenen dat ze terecht aandachtsgeil is ofzo? Of moedig je het aan op die manier?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:08 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Achterlijke dingen over haar roepen? Ik was gewoon objectief. En ik heb toch niet gezegd, dat ze niet lekker is?
Wat zou ik met die foto's van plan zijn dan. Je hebt namelijk voor jezelf al een beeld daarvan geformuleerd, nietwaar? En ik moedig niets aan. Iedereen moet zelf weten of hij/zij foto's van zichzelf plaatst.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen die foto's bewaren van andere om redenen die jij noemt sporen in mijn ogen niet helemaal. Iemand voor aandachtsgeil oid uitmaken en wel al haar foto's bewaren is wat tegenstrijdig, dit zou betekenen dat ze terecht aandachtsgeil is ofzo? Of moedig je het aan op die manier?
Nee, mooi is ze inderdaad niet, om de redenen die ik heb aangegeven. Daar is namelijk meer voor nodig en ik heb het vermoeden dat onze miss die ingredienten dit leven niet bij elkaar zal sprokkelen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:14 schreef jackson het volgende:
Je zei inderdaad nergens dat ze niet lekker is maar mooi is ze niet begrijp ik uit je verhaal.
Beter bijna net zo erg, dan precies net zo ergquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:24 schreef De_Ananas het volgende:
Zwambtenaar is echt een aap
Bijna net zo erg als TS
Tof usernummer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:05 schreef MisterEuro het volgende:
Groetjes.
Gewoon niet serieus op elkaar in gaan en het valt allemaal wel mee hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:29 schreef zwambtenaar het volgende:
Het blijkt wel weer dat ONZ niet mijn ding is. Ik vertrek wel weer naar POL en WFL.
Geweldigquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:07 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een goedkoop c1000 slet( ga de groentes lollerpwnen ofzo)
Je ego... omg Sterf ofzoAutistisch kutkind
![]()
Als ik je tegenkom krijg je wel een hoek van me![]()
kende je die nog niet? was toch wel een van de mooiste popcorn topics 2006quote:
Ik zit ook nog met de vraag maar ik neem aan dat hij nog steeds naar zijn geld fluit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:01 schreef optifree het volgende:
Ik mis nog wel of Kastanova nu wel of niet zijn geld heeft gekregen?
Ben je ook lekker op tijd mee, het topic is al bijna volquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:25 schreef optifree het volgende:
* optifree optifree heeft zich even ingelezen...
en wat een triest wijf is het ook![]()
Zelfs een lokaal breezahsletje dat je pijpt voor een bigmac heeft nog meer niveau![]()
kwam het topic een beetje laat tegen... ach, heb er wel een nieuwe ava aan overgehoudenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:52 schreef Lod het volgende:
[..]
Ben je ook lekker op tijd mee, het topic is al bijna vol. En de TS is ergens aan het uithuilen.
Ik zoek hem ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:36 schreef Martijn85 het volgende:
Vanmiddag alle 3 de Defqon topics doorgelezen![]()
m'n productiviteit wat doe je
![]()
Hield die op na 3 of kan ik 4 gewoon niet vinden?
Klikjequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:36 schreef Martijn85 het volgende:
Vanmiddag alle 3 de Defqon topics doorgelezen![]()
m'n productiviteit wat doe je
![]()
Hield die op na 3 of kan ik 4 gewoon niet vinden?
Heb je 1000 foto's van onze miss.cutie4you?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:02 schreef ANWB het volgende:
Ik heb nog wel 1000 foto's, maar ik post ze niet![]()
Misschien FuifDuif wel.....
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:52 schreef opgebaarde het volgende:
Hier deel 9 en in de OP de vorige delen
Kasta, het geld, de ex(en) deel 9
![]()
![]()
![]()
Bedanktquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:53 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Klikje
EDIT: opgebaardeAl die moeite voor niks.
Er komt straks wel een deel 2quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:34 schreef tha_rizzo het volgende:
maar nu wachten we ook nog steeds op misscutie4you.zip
en op de foto's van het fotorolletje
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Heb je 1000 foto's van onze miss.cutie4you?
Is goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:35 schreef ANWB het volgende:
[..]
Dat moeten er 3 users toestemming geven....![]()
Ik geef ook toestemmingquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:35 schreef ANWB het volgende:
[..]
En bij deze heb je ook mijn toestemming.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:35 schreef ANWB het volgende:
[..]
Kom, ik zal ook niet de beroerdste zijn. Mijn toestemming heb je ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:35 schreef ANWB het volgende:
Wat voor foto's zijn het dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:57 schreef ANWB het volgende:
Ik denk meer aan:
Miss.cutie4you, kastanova en een citroen lover![]()
als je het maar laatquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef Erick1985 het volgende:
Ik vind dat dit topic wel een Deel 2 verdient straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |