Tis zondequote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ik vraag gewoon nog een keer vriendelijk om MIJN foto van DEZE site af te halen!!
Ik heb NIEMAND toestemming gegeven om deze foto in het groot op fok te plaatsen![]()
Nogmaals; wanneer ik hem ZELF plaats wil dat nog niet zeggen dat ik toestemming geef om deze in het GROOT op Fok te zetten....heb daar niet voor niets niet voor gekozen!
==>Dus bij deze; nog een vriendelijk laatste verzoek!
waar blijft je fotoboekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ik vraag gewoon nog een keer vriendelijk om MIJN foto van DEZE site af te halen!!
Ik heb NIEMAND toestemming gegeven om deze foto in het groot op fok te plaatsen![]()
Nogmaals; wanneer ik hem ZELF plaats wil dat nog niet zeggen dat ik toestemming geef om deze in het GROOT op Fok te zetten....heb daar niet voor niets niet voor gekozen!
Kan verdorie niet eens meer posten of er moeten direct weer foto's van me geplaatst worden!! Hoezo zuur![]()
![]()
Je vraagt er wel een klein beetje om, vind je niet. Dat weet je; als je zo'n foto maakt en op het internet zet... zullen er altijd mensen zijn die het leuk vinden om daar mee te spelen. Dat hou je echt niet tegen. Wees daar dus altijd voorzichtig mee.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef miss.cutie4you het volgende:
Kan verdorie niet eens meer posten of er moeten direct weer foto's van me geplaatst worden!! Hoezo zuur![]()
![]()
quote:
JIJ hebt die foto online gezet, er is dus geen toestemming nodig om de foto te plaatsen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:16 schreef miss.cutie4you het volgende:
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal.
Het is niet MIJN fout; het is de fout van de mensen welke denken dat MIJN foto's zomaar te pas en te onpas geplaatst kunnen worden!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:20 schreef Erick1985 het volgende:
Je vraagt er wel een klein beetje om, vind je niet. Dat weet je; als je zo'n foto maakt en op het internet zet... zullen er altijd mensen zijn die het leuk vinden om daar mee te spelen. Dat hou je echt niet tegen. Wees daar dus altijd voorzichtig mee.
Technoboyquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/miss.cutie4you
[afbeelding]
Snap ik, maar die foto's kunnen niet zomaar door iemand anders uit jouw computer gehaald worden. Jij hebt die pic op internet gezet; klein, groot of wat dan ook. Dus je weet dat dit dan kan gaan gebeurenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:22 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Het is niet MIJN fout; het is de fout van de mensen welke denken dat MIJN foto's zomaar te pas en te onpas geplaatst kunnen worden!!![]()
dat kan dus welquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:22 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Het is niet MIJN fout; het is de fout van de mensen welke denken dat MIJN foto's zomaar te pas en te onpas geplaatst kunnen worden!!![]()
Vooruit; wanneer we zo kinderachtig gaan doen; de foto staat niet meer in mijn US; dus verzoek ik deze ook van Fok af te halen nu.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:23 schreef yvonne het volgende:
Policy:
Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
Dat snap ik ook wel; maar damn, moet dat bij ELKE post welke ik plaats!?!? Zeer trieste figuren hiero op Fok.....1 van de redenen dat ik weinig foto's op Fok zetquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:24 schreef Erick1985 het volgende:
Snap ik, maar die foto's kunnen niet zomaar door iemand anders uit jouw computer gehaald worden. Jij hebt die pic op internet gezet; klein, groot of wat dan ook. Dus je weet dat dit dan kan gaan gebeuren![]()
Volgens mij zitten nu al meerdere Fok!users met de hand in de broek om die foto van partyflockquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:26 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel; maar damn, moet dat bij ELKE post welke ik plaats!?!? Zeer trieste figuren hiero op Fok.....1 van de redenen dat ik weinig foto's op Fok zet![]()
Goh ik krijg geen aandacht in US meer, dan maar naar onzquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:25 schreef remlof het volgende:
Ze probeert gewoon de aandacht van die andere foto's af te leiden
beste mejuffrouw cutie4you, die foto die hier van je in eerste instantie gepost werd was gewoon je avatar die je nu, triest genoeg, hebt weggehaald...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:26 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel; maar damn, moet dat bij ELKE post welke ik plaats!?!? Zeer trieste figuren hiero op Fok.....1 van de redenen dat ik weinig foto's op Fok zet![]()
Juist; inderdaad, triest genoeg! Dat mensen elkaars grenzen niet respecteren en vriendelijk vragen om de foto weer van Fok af te halen, zodat ik hem lekker als Avator kan blijven gebruiken!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
beste mejuffrouw cutie4you, die foto die hier van je in eerste instantie gepost werd was gewoon je avatar die je nu, triest genoeg, hebt weggehaald...
Als je daar niet tegenkan kan je maar beter helemaal geen foto's online posten... En het valt nog best mee, ik heb je tot nu toe nog niet met een hertengewei op je hoofd voorbij zien komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:29 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Juist; inderdaad, triest genoeg! Dat mensen elkaars grenzen niet respecteren en vriendelijk vragen om de foto weer van Fok af te halen, zodat ik hem lekker als Avator kan blijven gebruiken!!
Maar helaas zijn er TE kinderachtige mensen die dat niet respecteren; dus haal ik de mooie foto eraf!
Idee!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je daar niet tegenkan kan je maar beter helemaal geen foto's online posten... En het valt nog best mee, ik heb je tot nu toe nog niet met een hertengewei op je hoofd voorbij zien komen
sieg hertstquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je daar niet tegenkan kan je maar beter helemaal geen foto's online posten... En het valt nog best mee, ik heb je tot nu toe nog niet met een hertengewei op je hoofd voorbij zien komen
Don't flatter yourself...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef miss.cutie4you het volgende:
[b ]Wees gelukkig met mijn foto's.....fapse!! [/b] TRIEST!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wees gelukkig met mijn foto's.....fapse!!
Losers a.k.a. Nerds!!
Schat, zolang jij je foto's ergens online zet, zullen mensen er mee spelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:25 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Vooruit; wanneer we zo kinderachtig gaan doen; de foto staat niet meer in mijn US; dus verzoek ik deze ook van Fok af te halen nu.
kijk ens op de 1e paginaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
Maar waar zijn de foto's ondertussen?
Och we mogen wel ejaculeren na een masturbatiesessie op uw foto maar wat is uw excuus waarom u gedwongen werd vooraf niet na te denken?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wees gelukkig met mijn foto's.....fapse!!
Losers a.k.a. Nerds!!
Neem deze dan als ava, die is verkleintquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:29 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Juist; inderdaad, triest genoeg! Dat mensen elkaars grenzen niet respecteren en vriendelijk vragen om de foto weer van Fok af te halen, zodat ik hem lekker als Avator kan blijven gebruiken!!
Maar helaas zijn er TE kinderachtige mensen die dat niet respecteren; dus haal ik de mooie foto eraf!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Toch mooi dat het gemiddelde, naar ONZ geschopte topic een totaal andere wending krijgt
Ghegege....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Sieg ONZ.
nu noem je ook een voorbeeldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:37 schreef optifree het volgende:
[..]
Schat, zolang jij je foto's ergens online zet, zullen mensen er mee spelen.
Zie het als de sugababes foto's zoals miss honey ed. Het is dus jouw verantwoordelijkheid dat er geen foto's van jou op internet zijn te vinden.
En aangezien je deze foto zelf op internet hebt gezegt is het je eigen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |