abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:39:31 #226
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_44961052
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:16 schreef ivo-de-piefo het volgende:

[..]

Lekker dan, plamuurwijf
En dan nog beter.... dat zegt wat
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_44961236
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:25 schreef Maikuuul het volgende:
Best een mooie jongedame is TS
Sure, als je houdt van mooi cadeaupapier zonder cadeau .
pi_44961270
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:26 schreef miss.cutie4you het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel; maar damn, moet dat bij ELKE post welke ik plaats!?!? Zeer trieste figuren hiero op Fok.....1 van de redenen dat ik weinig foto's op Fok zet
Zitten we daar op te wachten? Nee. Je lult er altijd over, over die foto's van je, maar je laat ze nooit zien. Dat noemen wij in de volksmond een aandachtshoer.
pi_44961314
Overigens heb ik alle foto's van miss.cutie4you die beschikbaar zijn op het internet (waaronder die van PartyFlock) netjes lokaal bewaard voor het archief . Misschien ooit om te bundelen samen met meer foto's in misscutie4you.rar .
pi_44961323
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:40 schreef remlof het volgende:

[..]

TS is wel een lekker ding, dat moet ik toegeven
Maar... helaas te dom.

Het grappige met mensen als miss.cutie4you is, is dat ze heel boos kunnen worden, maar als je ze dan weer even loopt te vlijen, ze direct die boosheid weer kwijt zijn. Net een huisvlieg met een geheugen met ruimte voor ongeveer 1 minuut zeg maar . Al die breezah's zijn zo.
pi_44961439
En overigens zou ik haar niet als mooi bestempelen. Schoonheid gaat wat mij betreft ook gepaard met enige uitstraling: elegant, intelligent en vriendelijk. Ze ziet er hoogstens lekker uit, gewoon voor een keertje om te gebruiken en weer weg te werpen zeg maar. Een beetje zoals een blikje bier eruit ziet in een koelkast op een hete zomerdag.
pi_44961464
Nee eg waar PF is NIET kansloos ok fok ook een beetje maar PF godamm woman ur not smart !
Lijkt wel een beetje op een vrouwelijke versie van Mart Hauser !
  woensdag 3 januari 2007 @ 00:58:51 #233
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_44961470
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef zwambtenaar het volgende:
Overigens heb ik alle foto's van miss.cutie4you die beschikbaar zijn op het internet (waaronder die van PartyFlock) netjes lokaal bewaard voor het archief . Misschien ooit om te bundelen samen met meer foto's in misscutie4you.rar .
Grapje zeker
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_44961614
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 00:58 schreef jackson het volgende:

[..]

Grapje zeker
Nee hoor , gewoon bij ieder plaatje kiezen voor "Afbeelding opslaan als..." . It's as easy as Dell .
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:06:39 #235
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_44961640
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:05 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Nee hoor , gewoon bij ieder plaatje kiezen voor "Opslaan als..." . It's as easy as Dell .
Dat snap ik maar dat je het doet siert je niet
Eerst allemaal achterlijke dingen over haar roepen maar wel zo stom zijn om al haar foto's te bewaren. Knoest
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_44961662
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:

Ps, en dat ik een lekker wijf ben; I know!
Je bent gewoon een goedkoop c1000 slet ( ga de groentes lollerpwnen ofzo)

Je ego... omg Sterf ofzo Autistisch kutkind

Als ik je tegenkom krijg je wel een hoek van me
I pwn u!
pi_44961672
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:06 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat snap ik maar dat je het doet siert je niet
Eerst allemaal achterlijke dingen over haar roepen maar wel zo stom zijn om al haar foto's te bewaren. Knoest
Achterlijke dingen over haar roepen? Ik was gewoon objectief . En ik heb toch niet gezegd, dat ze niet lekker is?
pi_44961691
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:07 schreef weasel85 het volgende:

[..]

Je bent gewoon een goedkoop c1000 slet ( ga de groentes lollerpwnen ofzo)

Je ego... omg Sterf ofzo Autistisch kutkind

Als ik je tegenkom krijg je wel een hoek van me
Het is inderdaad vooral vervelend, dat dit soort mensen niet met rede te benaderen is. Je kunt niet logisch met ze communiceren. Ze zijn heel eenzijdig in hun denken.
pi_44961735
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:09 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Het is inderdaad vooral vervelend, dat dit soort mensen niet met rede te benaderen is. Je kunt niet logisch met ze communiceren. Ze zijn heel eenzijdig in hun denken.

Geloof me .. ik ken dit soort kleuters

1. Ook al mogen ze mooi zijn
2. ze moeten echt niet het lef hebben om zichzelf 'mooi' en 'lekker' te noemen... dan weet je al genoeg...
3. Deze sloeries zijn goedkoop... dat merk je als het 2de gezegd word.

Mark my words
I pwn u!
pi_44961751
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:08 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Achterlijke dingen over haar roepen? Ik was gewoon objectief . En ik heb toch niet gezegd, dat ze niet lekker is?
foutje
I pwn u!
  Eindredactie Games woensdag 3 januari 2007 @ 01:13:32 #241
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_44961774
Wat is er zo lekker aan die verfporem? Oke, ze heeft een ass, voor de rest 0,0 uitstraling. Niks speciaals dus. Kutbreezer
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:14:12 #242
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_44961790
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:08 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Mensen die foto's bewaren van andere om redenen die jij noemt sporen in mijn ogen niet helemaal. Iemand voor aandachtsgeil oid uitmaken en wel al haar foto's bewaren is wat tegenstrijdig, dit zou betekenen dat ze terecht aandachtsgeil is ofzo? Of moedig je het aan op die manier?

Je zei inderdaad nergens dat ze niet lekker is maar mooi is ze niet begrijp ik uit je verhaal.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_44961857
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:14 schreef jackson het volgende:

[..]

Mensen die foto's bewaren van andere om redenen die jij noemt sporen in mijn ogen niet helemaal. Iemand voor aandachtsgeil oid uitmaken en wel al haar foto's bewaren is wat tegenstrijdig, dit zou betekenen dat ze terecht aandachtsgeil is ofzo? Of moedig je het aan op die manier?
Wat zou ik met die foto's van plan zijn dan. Je hebt namelijk voor jezelf al een beeld daarvan geformuleerd, nietwaar? En ik moedig niets aan. Iedereen moet zelf weten of hij/zij foto's van zichzelf plaatst.
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:14 schreef jackson het volgende:
Je zei inderdaad nergens dat ze niet lekker is maar mooi is ze niet begrijp ik uit je verhaal.
Nee, mooi is ze inderdaad niet, om de redenen die ik heb aangegeven. Daar is namelijk meer voor nodig en ik heb het vermoeden dat onze miss die ingredienten dit leven niet bij elkaar zal sprokkelen.
pi_44962027
Zwambtenaar is echt een aap

Bijna net zo erg als TS
pi_44962064
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 01:24 schreef De_Ananas het volgende:
Zwambtenaar is echt een aap

Bijna net zo erg als TS
Beter bijna net zo erg, dan precies net zo erg . En laten we alsjeblieft niet te serieus zijn in ONZ. Tjonge jonge zeg
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:27:40 #246
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_44962072
iig net zo dom
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 3 januari 2007 @ 01:29:45 #247
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44962115
Dit topic: Foto's Defqon 2006

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44962117
Het blijkt wel weer dat ONZ niet mijn ding is. Ik vertrek wel weer naar POL en WFL .
pi_44962209
Ik dacht aan een dikke pr0n-filmrolletje van een pr0nfotograaf
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_44962244
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:05 schreef MisterEuro het volgende:
Beste miss.cutie4you, Mag ik U de raad geven geen enkele foto op internet te plaatsen? Ik had dat vroeger ook eens gedaan in het fotoboek, maar heb alles terug verwijderd uit schrik van misbruik.
Als je hier een foto plaatst en ze Quoten hem, dan hebt U geen verhaal. Als ik U was zou ik alle foto's die in het forum of fotoboek staan verwijderen. In ieder geval kan er dan geen misbruik van gemaakt worden, noch dat ze dan met U kunnen spotten. Nog een raad; post alleen als het noodzakelijk is, zo weinig mogelijk dus. Ik zelf lurk véél op het forum en weet hoe het er aan toe gaat, maar post maar een keer om de paar maanden.
Groetjes.
Tof usernummer.
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')