En dan nog beter.... dat zegt watquote:
Zitten we daar op te wachten? Nee. Je lult er altijd over, over die foto's van je, maar je laat ze nooit zien. Dat noemen wij in de volksmond een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:26 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel; maar damn, moet dat bij ELKE post welke ik plaats!?!? Zeer trieste figuren hiero op Fok.....1 van de redenen dat ik weinig foto's op Fok zet![]()
Maar... helaas te dom.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
TS is wel een lekker ding, dat moet ik toegeven
Grapje zekerquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef zwambtenaar het volgende:
Overigens heb ik alle foto's van miss.cutie4you die beschikbaar zijn op het internet (waaronder die van PartyFlock) netjes lokaal bewaard voor het archief. Misschien ooit om te bundelen samen met meer foto's in misscutie4you.rar
.
Nee hoorquote:
Dat snap ik maar dat je het doet siert je nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:05 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon bij ieder plaatje kiezen voor "Opslaan als..."
. It's as easy as Dell
.
Je bent gewoon een goedkoop c1000 sletquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ps, en dat ik een lekker wijf ben; I know!![]()
Achterlijke dingen over haar roepen? Ik was gewoon objectiefquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dat je het doet siert je niet
Eerst allemaal achterlijke dingen over haar roepen maar wel zo stom zijn om al haar foto's te bewaren. Knoest
Het is inderdaad vooral vervelend, dat dit soort mensen niet met rede te benaderen is. Je kunt niet logisch met ze communiceren. Ze zijn heel eenzijdig in hun denken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:07 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een goedkoop c1000 slet( ga de groentes lollerpwnen ofzo)
Je ego... omg Sterf ofzoAutistisch kutkind
![]()
Als ik je tegenkom krijg je wel een hoek van me![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:09 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Het is inderdaad vooral vervelend, dat dit soort mensen niet met rede te benaderen is. Je kunt niet logisch met ze communiceren. Ze zijn heel eenzijdig in hun denken.
foutjequote:Op woensdag 3 januari 2007 01:08 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Achterlijke dingen over haar roepen? Ik was gewoon objectief. En ik heb toch niet gezegd, dat ze niet lekker is?
Mensen die foto's bewaren van andere om redenen die jij noemt sporen in mijn ogen niet helemaal. Iemand voor aandachtsgeil oid uitmaken en wel al haar foto's bewaren is wat tegenstrijdig, dit zou betekenen dat ze terecht aandachtsgeil is ofzo? Of moedig je het aan op die manier?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:08 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Achterlijke dingen over haar roepen? Ik was gewoon objectief. En ik heb toch niet gezegd, dat ze niet lekker is?
Wat zou ik met die foto's van plan zijn dan. Je hebt namelijk voor jezelf al een beeld daarvan geformuleerd, nietwaar? En ik moedig niets aan. Iedereen moet zelf weten of hij/zij foto's van zichzelf plaatst.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen die foto's bewaren van andere om redenen die jij noemt sporen in mijn ogen niet helemaal. Iemand voor aandachtsgeil oid uitmaken en wel al haar foto's bewaren is wat tegenstrijdig, dit zou betekenen dat ze terecht aandachtsgeil is ofzo? Of moedig je het aan op die manier?
Nee, mooi is ze inderdaad niet, om de redenen die ik heb aangegeven. Daar is namelijk meer voor nodig en ik heb het vermoeden dat onze miss die ingredienten dit leven niet bij elkaar zal sprokkelen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:14 schreef jackson het volgende:
Je zei inderdaad nergens dat ze niet lekker is maar mooi is ze niet begrijp ik uit je verhaal.
Beter bijna net zo erg, dan precies net zo ergquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:24 schreef De_Ananas het volgende:
Zwambtenaar is echt een aap
Bijna net zo erg als TS
Tof usernummer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:05 schreef MisterEuro het volgende:
Beste miss.cutie4you, Mag ik U de raad geven geen enkele foto op internet te plaatsen? Ik had dat vroeger ook eens gedaan in het fotoboek, maar heb alles terug verwijderd uit schrik van misbruik.
Als je hier een foto plaatst en ze Quoten hem, dan hebt U geen verhaal. Als ik U was zou ik alle foto's die in het forum of fotoboek staan verwijderen. In ieder geval kan er dan geen misbruik van gemaakt worden, noch dat ze dan met U kunnen spotten. Nog een raad; post alleen als het noodzakelijk is, zo weinig mogelijk dus. Ik zelf lurk véél op het forum en weet hoe het er aan toe gaat, maar post maar een keer om de paar maanden.
Groetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |