mevrouw heeft mooie pattaquote:
we houden hier meer van types, zoals uhm: yvonnequote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:41 schreef Dennisch het volgende:
Toch raar, ben je best een lekker wijf, vrouw, meisje, of hoe je het wil noemen, wordt je toch nog zo gebasht op Fok, de site met de grootste verzameling Ubergeile mannetjes....
Hoeren staat ook op de wallen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:41 schreef Dennisch het volgende:
Toch raar, ben je best een lekker wijf, vrouw, meisje, of hoe je het wil noemen, wordt je toch nog zo gebasht op Fok, de site met de grootste verzameling Ubergeile mannetjes....
Ijzersterke song over dit fenomeen dunkt mequote:chorus
she's a hoe ho ho hoe hoe ho hoe hoe hoe
verse 1
suh bad man nuh waan nuh sketel (oh no)
fi shi guh back a road guh tell (oh no)
caah christmus time, all di man dem a, ring har bell
til all santa claus a seh "ho ho ho"
sketel dem a seh "here we go"
but we spot dem out everyweh where we go
some gyal si man, only when dem si doe
suh u haffi know the goodas from the hoe
[singing]
everynight she goes out clubbing
the likkle girl around, like she has no home
and by day light, she see a man and tek him
and eventhough she just met him
shi a guh end up inna hotel room
[chorus]
verse 2
tell dem a bare goodas we want, wi nuh waan she
a no sketels allowed sign around we
everyday shi git up, bare man shi pree
like di gyal lef uwi wid a ketch man degree
tek from kitty palmer to general tree
it nuh matter from a artist shi drop di pant-ee
gyal, live a hotel, slam fi free
shi seh call di taxi for me
[chorus]
Als ze niet zo moeilijk had gedaan over 'die ene foto', werd ze nu aanbedenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:41 schreef Dennisch het volgende:
quote:
* Fap Fapquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:53 schreef KjoeLjan het volgende:
[..]
Als ze niet zo moeilijk had gedaan over 'die ene foto', werd ze nu aanbeden
oftewel:
[..]
Nee, ze ligt in bed te huilen las ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:57 schreef cerror het volgende:
Is er een narcist in de zaal?
Och germ, dat arme ding.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nee, ze ligt in bed te huilen las ik.
Lekker dan, plamuurwijfquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Het kan altijd beter
http://partyflock.nl/photo/286053/USERID/31836.html
cum on her face extreme edition?quote:
Dan heb je gelukkig nog iets dat je kan gebruiken, qua intelligentie zit het volgens mij niet helemaal lekker bij jou.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
Alstu!! Kan je me perfect bekijken en in de gaten houden!![]()
http://partyflock.nl/user/31836.html
Ps, en dat ik een lekker wijf ben; I know!![]()
Ik wil weten wat er van geworden isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:35 schreef screenshot het volgende:
[..]
Ik ook,was best vermakelijk om te lezen.![]()
wat is jouw meni...quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:05 schreef VandenBerg het volgende:
TVP![]()
ps; vraag mij eens om mn mening![]()
En dan nog beter.... dat zegt watquote:
Zitten we daar op te wachten? Nee. Je lult er altijd over, over die foto's van je, maar je laat ze nooit zien. Dat noemen wij in de volksmond een aandachtshoer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:26 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel; maar damn, moet dat bij ELKE post welke ik plaats!?!? Zeer trieste figuren hiero op Fok.....1 van de redenen dat ik weinig foto's op Fok zet![]()
Maar... helaas te dom.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
TS is wel een lekker ding, dat moet ik toegeven
Grapje zekerquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:51 schreef zwambtenaar het volgende:
Overigens heb ik alle foto's van miss.cutie4you die beschikbaar zijn op het internet (waaronder die van PartyFlock) netjes lokaal bewaard voor het archief. Misschien ooit om te bundelen samen met meer foto's in misscutie4you.rar
.
Nee hoorquote:
Dat snap ik maar dat je het doet siert je nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:05 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon bij ieder plaatje kiezen voor "Opslaan als..."
. It's as easy as Dell
.
Je bent gewoon een goedkoop c1000 sletquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ps, en dat ik een lekker wijf ben; I know!![]()
Achterlijke dingen over haar roepen? Ik was gewoon objectiefquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dat je het doet siert je niet
Eerst allemaal achterlijke dingen over haar roepen maar wel zo stom zijn om al haar foto's te bewaren. Knoest
Het is inderdaad vooral vervelend, dat dit soort mensen niet met rede te benaderen is. Je kunt niet logisch met ze communiceren. Ze zijn heel eenzijdig in hun denken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:07 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een goedkoop c1000 slet( ga de groentes lollerpwnen ofzo)
Je ego... omg Sterf ofzoAutistisch kutkind
![]()
Als ik je tegenkom krijg je wel een hoek van me![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:09 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Het is inderdaad vooral vervelend, dat dit soort mensen niet met rede te benaderen is. Je kunt niet logisch met ze communiceren. Ze zijn heel eenzijdig in hun denken.
foutjequote:Op woensdag 3 januari 2007 01:08 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Achterlijke dingen over haar roepen? Ik was gewoon objectief. En ik heb toch niet gezegd, dat ze niet lekker is?
Mensen die foto's bewaren van andere om redenen die jij noemt sporen in mijn ogen niet helemaal. Iemand voor aandachtsgeil oid uitmaken en wel al haar foto's bewaren is wat tegenstrijdig, dit zou betekenen dat ze terecht aandachtsgeil is ofzo? Of moedig je het aan op die manier?quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:08 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Achterlijke dingen over haar roepen? Ik was gewoon objectief. En ik heb toch niet gezegd, dat ze niet lekker is?
Wat zou ik met die foto's van plan zijn dan. Je hebt namelijk voor jezelf al een beeld daarvan geformuleerd, nietwaar? En ik moedig niets aan. Iedereen moet zelf weten of hij/zij foto's van zichzelf plaatst.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen die foto's bewaren van andere om redenen die jij noemt sporen in mijn ogen niet helemaal. Iemand voor aandachtsgeil oid uitmaken en wel al haar foto's bewaren is wat tegenstrijdig, dit zou betekenen dat ze terecht aandachtsgeil is ofzo? Of moedig je het aan op die manier?
Nee, mooi is ze inderdaad niet, om de redenen die ik heb aangegeven. Daar is namelijk meer voor nodig en ik heb het vermoeden dat onze miss die ingredienten dit leven niet bij elkaar zal sprokkelen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:14 schreef jackson het volgende:
Je zei inderdaad nergens dat ze niet lekker is maar mooi is ze niet begrijp ik uit je verhaal.
Beter bijna net zo erg, dan precies net zo ergquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:24 schreef De_Ananas het volgende:
Zwambtenaar is echt een aap
Bijna net zo erg als TS
Tof usernummer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:05 schreef MisterEuro het volgende:
Beste miss.cutie4you, Mag ik U de raad geven geen enkele foto op internet te plaatsen? Ik had dat vroeger ook eens gedaan in het fotoboek, maar heb alles terug verwijderd uit schrik van misbruik.
Als je hier een foto plaatst en ze Quoten hem, dan hebt U geen verhaal. Als ik U was zou ik alle foto's die in het forum of fotoboek staan verwijderen. In ieder geval kan er dan geen misbruik van gemaakt worden, noch dat ze dan met U kunnen spotten. Nog een raad; post alleen als het noodzakelijk is, zo weinig mogelijk dus. Ik zelf lurk véél op het forum en weet hoe het er aan toe gaat, maar post maar een keer om de paar maanden.
Groetjes.
Gewoon niet serieus op elkaar in gaan en het valt allemaal wel mee hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:29 schreef zwambtenaar het volgende:
Het blijkt wel weer dat ONZ niet mijn ding is. Ik vertrek wel weer naar POL en WFL.
Geweldigquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:07 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een goedkoop c1000 slet( ga de groentes lollerpwnen ofzo)
Je ego... omg Sterf ofzoAutistisch kutkind
![]()
Als ik je tegenkom krijg je wel een hoek van me![]()
kende je die nog niet? was toch wel een van de mooiste popcorn topics 2006quote:
Ik zit ook nog met de vraag maar ik neem aan dat hij nog steeds naar zijn geld fluit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:01 schreef optifree het volgende:
Ik mis nog wel of Kastanova nu wel of niet zijn geld heeft gekregen?
Ben je ook lekker op tijd mee, het topic is al bijna volquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:27 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
tvp
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:25 schreef optifree het volgende:
* optifree optifree heeft zich even ingelezen...
en wat een triest wijf is het ook![]()
Zelfs een lokaal breezahsletje dat je pijpt voor een bigmac heeft nog meer niveau![]()
kwam het topic een beetje laat tegen... ach, heb er wel een nieuwe ava aan overgehoudenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:52 schreef Lod het volgende:
[..]
Ben je ook lekker op tijd mee, het topic is al bijna vol. En de TS is ergens aan het uithuilen.
Ik zoek hem ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:36 schreef Martijn85 het volgende:
Vanmiddag alle 3 de Defqon topics doorgelezen![]()
m'n productiviteit wat doe je
![]()
Hield die op na 3 of kan ik 4 gewoon niet vinden?
Klikjequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:36 schreef Martijn85 het volgende:
Vanmiddag alle 3 de Defqon topics doorgelezen![]()
m'n productiviteit wat doe je
![]()
Hield die op na 3 of kan ik 4 gewoon niet vinden?
Heb je 1000 foto's van onze miss.cutie4you?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:02 schreef ANWB het volgende:
Ik heb nog wel 1000 foto's, maar ik post ze niet![]()
Misschien FuifDuif wel.....
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:52 schreef opgebaarde het volgende:
Hier deel 9 en in de OP de vorige delen
Kasta, het geld, de ex(en) deel 9
![]()
![]()
![]()
Bedanktquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:53 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Klikje
EDIT: opgebaardeAl die moeite voor niks.
Er komt straks wel een deel 2quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:34 schreef tha_rizzo het volgende:
maar nu wachten we ook nog steeds op misscutie4you.zip
en op de foto's van het fotorolletje
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:10 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Heb je 1000 foto's van onze miss.cutie4you?
Is goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:35 schreef ANWB het volgende:
[..]
Dat moeten er 3 users toestemming geven....![]()
Ik geef ook toestemmingquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:35 schreef ANWB het volgende:
[..]
En bij deze heb je ook mijn toestemming.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:35 schreef ANWB het volgende:
[..]
Kom, ik zal ook niet de beroerdste zijn. Mijn toestemming heb je ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:35 schreef ANWB het volgende:
Wat voor foto's zijn het dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:57 schreef ANWB het volgende:
Ik denk meer aan:
Miss.cutie4you, kastanova en een citroen lover![]()
als je het maar laatquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:54 schreef Erick1985 het volgende:
Ik vind dat dit topic wel een Deel 2 verdient straks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |