Juist; inderdaad, triest genoeg! Dat mensen elkaars grenzen niet respecteren en vriendelijk vragen om de foto weer van Fok af te halen, zodat ik hem lekker als Avator kan blijven gebruiken!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:27 schreef remlof het volgende:
[..]
beste mejuffrouw cutie4you, die foto die hier van je in eerste instantie gepost werd was gewoon je avatar die je nu, triest genoeg, hebt weggehaald...
Als je daar niet tegenkan kan je maar beter helemaal geen foto's online posten... En het valt nog best mee, ik heb je tot nu toe nog niet met een hertengewei op je hoofd voorbij zien komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:29 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Juist; inderdaad, triest genoeg! Dat mensen elkaars grenzen niet respecteren en vriendelijk vragen om de foto weer van Fok af te halen, zodat ik hem lekker als Avator kan blijven gebruiken!!
Maar helaas zijn er TE kinderachtige mensen die dat niet respecteren; dus haal ik de mooie foto eraf!
Idee!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je daar niet tegenkan kan je maar beter helemaal geen foto's online posten... En het valt nog best mee, ik heb je tot nu toe nog niet met een hertengewei op je hoofd voorbij zien komen
sieg hertstquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je daar niet tegenkan kan je maar beter helemaal geen foto's online posten... En het valt nog best mee, ik heb je tot nu toe nog niet met een hertengewei op je hoofd voorbij zien komen
Don't flatter yourself...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef miss.cutie4you het volgende:
[b ]Wees gelukkig met mijn foto's.....fapse!! [/b] TRIEST!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wees gelukkig met mijn foto's.....fapse!!
Losers a.k.a. Nerds!!
Schat, zolang jij je foto's ergens online zet, zullen mensen er mee spelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:25 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Vooruit; wanneer we zo kinderachtig gaan doen; de foto staat niet meer in mijn US; dus verzoek ik deze ook van Fok af te halen nu.
kijk ens op de 1e paginaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:37 schreef De_Ananas het volgende:
Maar waar zijn de foto's ondertussen?
Och we mogen wel ejaculeren na een masturbatiesessie op uw foto maar wat is uw excuus waarom u gedwongen werd vooraf niet na te denken?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:32 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wees gelukkig met mijn foto's.....fapse!!
Losers a.k.a. Nerds!!
Neem deze dan als ava, die is verkleintquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:29 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Juist; inderdaad, triest genoeg! Dat mensen elkaars grenzen niet respecteren en vriendelijk vragen om de foto weer van Fok af te halen, zodat ik hem lekker als Avator kan blijven gebruiken!!
Maar helaas zijn er TE kinderachtige mensen die dat niet respecteren; dus haal ik de mooie foto eraf!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Toch mooi dat het gemiddelde, naar ONZ geschopte topic een totaal andere wending krijgt
Ghegege....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:36 schreef Biogarde het volgende:
Sieg ONZ.
nu noem je ook een voorbeeldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:37 schreef optifree het volgende:
[..]
Schat, zolang jij je foto's ergens online zet, zullen mensen er mee spelen.
Zie het als de sugababes foto's zoals miss honey ed. Het is dus jouw verantwoordelijkheid dat er geen foto's van jou op internet zijn te vinden.
En aangezien je deze foto zelf op internet hebt gezegt is het je eigen probleem.
TS is wel een lekker ding, dat moet ik toegevenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:39 schreef znarch het volgende:
http://photo.partyflock.nl/images/69170/main/286021.jpg
hubba hubba
ik was lekker eerder!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:23 schreef yvonne het volgende:
Policy:
Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
Het is nog geen bier tijd (15 minuten) dus post even je tietenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
Alstu!! Kan je me perfect bekijken en in de gaten houden!![]()
http://partyflock.nl/user/31836.html
Ps, en dat ik een lekker wijf ben; I know!![]()
Beetje jammer dat je niet bijster intelligent bent. Anders was het goed geweestquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
En nu post je zelf een link waar je op staat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
ze geilt gewoon op aandachtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:47 schreef nikky het volgende:
[..]
En nu post je zelf een link waar je op staat.
Jij weet ook niet wat je wilt he?.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:41 schreef miss.cutie4you het volgende:
Ja ik vind dit wel entertainment jaquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:49 schreef yvonne het volgende:
http://partyflock.nl/user/31836/text.html#text
Ik zeg niks meer hoor.
quote:Swingen met Schrek
Tja, de ruk en juist niet-ruk-fotos zijn het geliefst hequote:
Inderdaad dat vraag ik mij ook afquote:maargoed, waar blijven die foto's nou uit je toestelletje?
ze is tenslotte al 24quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:56 schreef MaddoxX het volgende:
Beroep: ....promo-chick (uiteraard mooi zijn)
Over 20 jaar toch niet meer
Heeft u ook zulks een mooi lichaam mevrouw deluxe ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed topic.
Jij bent eng.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:05 schreef MisterEuro het volgende:
Beste miss.cutie4you, Mag ik U de raad geven geen enkele foto op internet te plaatsen? Ik had dat vroeger ook eens gedaan in het fotoboek, maar heb alles terug verwijderd uit schrik van misbruik.
Als je hier een foto plaatst en ze Quoten hem, dan hebt U geen verhaal. Als ik U was zou ik alle foto's die in het forum of fotoboek staan verwijderen. In ieder geval kan er dan geen misbruik van gemaakt worden, noch dat ze dan met U kunnen spotten. Nog een raad; post alleen als het noodzakelijk is, zo weinig mogelijk dus. Ik zelf lurk véél op het forum en weet hoe het er aan toe gaat, maar post maar een keer om de paar maanden.
Groetjes.
Huiliesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:05 schreef MisterEuro het volgende:
Beste miss.cutie4you, Mag ik U de raad geven geen enkele foto op internet te plaatsen? Ik had dat vroeger ook eens gedaan in het fotoboek, maar heb alles terug verwijderd uit schrik van misbruik.
Als je hier een foto plaatst en ze Quoten hem, dan hebt U geen verhaal. Als ik U was zou ik alle foto's die in het forum of fotoboek staan verwijderen. In ieder geval kan er dan geen misbruik van gemaakt worden, noch dat ze dan met U kunnen spotten. Nog een raad; post alleen als het noodzakelijk is, zo weinig mogelijk dus. Ik zelf lurk véél op het forum en weet hoe het er aan toe gaat, maar post maar een keer om de paar maanden.
Groetjes.
janksmoelquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:05 schreef MisterEuro het volgende:
Groetjes.
wheheh meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |