abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44932952
Weet niet of dit in deze room hoort maar zo niet dan graag in het goede topic plaatsen mods!

Hoe dan ook, ik vraag me af of er hier mensen zijn die weleens met de gedachte spelen om zich in de onderwereld te storten. Oftewel om het in volksmond te zeggen, beroepscrimineel te worden. Ikzelf speelde weleens met deze gedachte. Heb wel wat dingen op mijn kerfstok staan, heb ook al een strafblad maar dat zijn altijd losse dingen geweest. Na wat gesprekken met zeer goede vrienden (echt goede vrienden, waar ik al zeker 15 jaar dagelijks mee omga) over een structuur onderling te maken begin ik nu echt na te denken of ik er definitief in wil stappen. Uiteindelijk is er geen weg terug zoals bij een legale baan.

Waarom vraag je je vast af... om eerlijk te zijn, dat weet ik zelf niet eens. Ik heb dat altijd al gehad, nooit problemen gehad met criminele activiteiten. Het is gewoon een manier om makkelijk goed geld te verdienen. En of ik ermee kan leven dat ik anderen ermee benadeel of zelfs pijn doe? Tsja, daar heb ik geen last mee... ik heb namelijk bepaalde emoties 'niet'. Zo voel ik nooit medelijden voor anderen. Heb daarvoor ook jarenlang in therapie gezeten, maar het heeft nooit geholpen. Heb nooit sympathie voor anderen kunnen 'ontwikkelen' of 'vrij maken'. Dus ja ik kan er wel mee leven als ik anderen benadel of zelfs pijn doe, zowel geestelijk als lichamelijk.

Maar ik ben dus zeer benieuwd of er meer mensen zijn hier die zulke gedachtes hebben of hebben gehad? En wat zijn de meningen van jullie hierover?
pi_44932971
Je overweegt dus serieus om jezelf ten koste van MIJ te gaan zitten verrijken, en verwacht dan ook nog een antwoord wat NIET in de trant ligt van: "Ga werken, pauper"?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44932973
Ik heb een jaar in een bajes gewerkt en daar hoor je wel eens wat. 1 ding viel me daar op. Een beetje slimme crimineel heeft een geweldig leven. Maar er zitten wel de nodige risico's aan.

Het is een spel, je doet iets wat niet mag. Anderen pakken je daarvoor. En je begint weer opnieuw.
pi_44932985
flink fucked upped gedachte
Stel dat je wat van mij steelt, ik moet er hard voor werken en jij zou het zo weg gappe?

neee geen waardering daarvoor...
Do what you love, love what you do!
pi_44932991
@ Seneca: Euhm, ja eigenlijk wel jah...

@ Beelzebub85: Zitten inderdaad risico's aan vast. Vastzitten maakt me niet zoveel uit, dat is niet de eerste keer voor me. Voordeel van vastzitten is is dat je altijd nieuwe connecties krijgt, en nieuwe dingen leert. Weet dat het een spel is, maar mijn doel is toch wel om het spel te winnen...

@ Kree: Je denkt toch niet dat ik kleine dingen wil weg gapen. Als ik het doe pak ik het wel wat groters aan.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 01:41:59 #6
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44932992
Je bent dus gewoon een psychopaat
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44933038
Ga eerst eens langs het Pieter Baan Centrum. Daar kunnen ze bekijken of er iets dergelijks aan je mankeert. Zo ja, dan kun je er vanuit gaan dat er TBS in het verschiet ligt, waarover ze je daar ook kunnen voorlichten. Misschien een reden om er toch vanaf te zien dan.
pi_44933051
Hey tof idee!

Als je ooit een leuk klusje heb laat me ff weten (0343) 53 53 53 ok ?
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_44933058
@ Skippybal: Waarom maakt mij deze gedachte tot een psychopaat? Omdat ik mezelf wil verrijken? Mijn mening van een psychopaat is meer iemand die gewoon zwaar gestoord is, iemand die niet in de maatschappij kan leven. Kan mijzelf nou niet gestoord noemen, heb goede opleiding gehad, kan gewoon goed meedraaien in de maatschappij, maar ik wil me zelf verrijken, en als dat over andermans rug/lijk is, so be it. Doen de goede grote zakenlui toch ook? Leven is toch al niet zo lang, en dan wil ik het zo goed mogelijk besteden. Zie mezelf niet een normale baan hebben voor de rest van me leven. Wil het ver schoppen... en het liefst zo snel mogelijk.

@ Stoomhamer: Nutteloze reactie...

@ JediMindTricks: Ehm... grappig?

@ Iedereen: Iemand nog serieuze meningen, of commentaar? (Op Beelzebub85 na dan...)

[ Bericht 9% gewijzigd door 0merta op 02-01-2007 01:56:33 ]
pi_44933102
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:48 schreef 0merta het volgende:
@ Skippybal: Waarom maakt mij deze gedachte tot een psychopaat? Omdat ik mezelf wil verrijken? Mijn mening van een psychopaat is meer iemand die gewoon zwaar gestoord is, iemand die niet in de maatschappij kan leven. Kan mijzelf nou niet gestoord noemen, heb goede opleiding gehad, kan gewoon goed meedraaien in de maatschappij, maar ik wil me zelf verrijken, en als dat over andermans rug/lijk is, so be it. Doen de goede grote zakenlui toch ook? Leven is toch al niet zo lang, en dan wil ik het zo goed mogelijk besteden. Zie mezelf niet een normale baan hebben voor de rest van me leven. Wil het ver schoppen... en het liefst zo snel mogelijk.

@ Stoomhamer: Nutteloze reactie...
zo be it?

Dat je je wil verrijken is ok.
Maar waarom over andermans (hardwerkende rug) om?
Zoek gewoon een baan die je leuk vindt.

Iedereen moet werken voor geld.
Waarom jatten van iemand die wel z'n best doet om geld te verdienen op een eerlijke manier?
Do what you love, love what you do!
pi_44933103
Nee, een psychopaat is iemand die zich niet kan inleven in de gevoelens van anderen. Jij geeft met je eigen verhaal al aan dat je aardig aan die definitie voldoet.

Je zegt dat je het ver wilt schoppen, en het liefst zo snel mogelijk. Ik heb daar twee dingen op te zeggen:

- Rijkdom die is vergaard ten koste van anderen blijft nooit lang bestaan.
- Er bestaat geen 'get rich quick scheme'. Als je rijk wilt worden zul je daar iets tegenover moeten stellen.

Ik heb niet het idee dat je ooit het succes zal krijgen waar je naar verlangt, omdat je simpelweg de instelling mist die alle succesvolle mensen hebben: de wil om te WERKEN voor je succes.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44933113
Omerta je bent 'grappig'

Iemand die in de scene zit (of wil gaan zitten) heeft het hier niet over.
Jouw lopic lijkt me daarom meer een vorm van aandachtzoekerij.
Nee.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 01:58:36 #13
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_44933132
Mijn god, dat men hier nog op reageert.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_44933151
@ Kree: Waarom niet? Ik doe het voor mezelf, niet voor anderen.

@ Seneca: Onze mening over een pscychopaat zal nooit gelijk worden. Ik zeg niet dat ik rijk wil worden. Ik zeg dat ik mezelf wil verrijken, wil zoveel mogelijk uit het leven halen. Dat betekend niet perse dat ik rijk wil worden. Rijkdom vergaard ten koste van andere blijft nooit lang bestaan? Zijn anders zat criminelen die het tot het einde (biologische klok, niet een liquidatie ofzo) volhouden. Werken wil ik wel degelijk, maar hetgeen wat ik wil, neemt het dus niet zo nauw met de wet.

@ Opa_vertelt: Ja, gewoon ff snel een andere nickname gekozen. Moest wat nemen... dit is niet mijn vaste Fok! account. Gebruik normaal een andere, maar ik ga niet onder die account posten omdat mijn broer ook gebruik maakt van die account, en wil niet dat iedereen denkt dat hij zo is. En ik zoek ook niet mensen die in de scene zitten, daarvan ken ik er zat irl. Ik vraag me alleen af of er hier meer mensen zijn die zulke gedachtes hebben. En wat de meningen hierover zijn van andere users. Dat je dat als aandachtzoekerij ziet vind ik beetje triest... ik ben hier bloedserieus over.

@ Static: Toffe avatar...
pi_44933165
TS, wees een echte bad boy en snijd je keel door
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44933170
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef 0merta het volgende:
@ Seneca: Onze mening over een pscychopaat zal nooit gelijk worden.
Er is weinig om het over oneens te zijn. Mijn 'mening' is de officiele definitie van het begrip 'pyschopaat'. Dat jij het daar mee oneens bent verandert niets aan dat feit. Overigens is een psychopaat niet hetzelfde als iemand die gek is, mocht je daar een probleem mee hebben.
quote:
Ik zeg niet dat ik rijk wil worden. Ik zeg dat ik mezelf wil verrijken, wil zoveel mogelijk uit het leven halen. Dat betekend niet perse dat ik rijk wil worden.
Wat verwacht je dat je criminele leven je verder nog zal opleveren dan, behalve rijkdom?
quote:
Rijkdom vergaard ten koste van andere blijft nooit lang bestaan? Zijn anders zat criminelen die het tot het einde (biologische klok, niet een liquidatie ofzo) volhouden.
Noem er eens een.
quote:
Werken wil ik wel degelijk, maar hetgeen wat ik wil, neemt het dus niet zo nauw met de wet.
Je wilt dus wel profiteren van de maatschappij, maar er niet aan bijdragen. Parasitair, heet dat.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:08:56 #17
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_44933188
Mocht je opblijven om 'De Dominee' te zien op tv?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:11:01 #18
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44933209
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:08 schreef broer het volgende:
Whehe
Ik wou vroeger ook altijd bij de Cosa Nostra als ik weer eens een Scorcese film had gezien
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:13:15 #19
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_44933232
het feit dat jij hier je fiat vraagt om crmineel te worden zegt wel iets over jou.

in de criminele wereld heb je te maken met mensen die zich dit soort vragen niet stellen. onze wereld zegt dat zij crimienlen zijn zij zelf zien dat anders omdat zij een andere geweten hebben.

jij zou dus enkel slachtoffer kunnen worden van echte criminelen. dus van loopjongen tot slachtoffer.
pi_44933237
@ Seneca:
quote:
Wat verwacht je dat je criminele leven je verder nog zal opleveren dan, behalve rijkdom?
Een leven waarbij ik ben wie ik ben. Nu voel ik me bepaald niet hoe ik ben, omdat ik dingen doe wat ik niet wil doen, zoals bijvoorbeeld de vaste baan die ik heb. Het leven is niet lang, en wil het gewoon op een manier leven zoals het mij het interessantste lijkt. Ook al zitten daar risico's aan vast om bijvoorbeeld vast te komen zitten, of het leven korter te maken. Beiden risico's aanvaard ik.
quote:
Noem er eens een.
Kan geen Nederlandse crimineel opnoemen aangezien daarvan de meeste afgeschoten worden. Maar er zijn er wel een aantal goed op weg, te denken aan Etienne Urka & Thea Moarr. Tuurlijk is de politie op de hoogte van ze, maar tot nu toe hebben ze alleen kleine straffen en nog steeds hun rijkdom. Hun zie ik ook in de nabije toekomst niet zo snel geliquideerd worden dus dat zijn zeker criminelen die het wel gaan redden denk ik. Qua buitenlandse criminelen zijn er zat die het wel gered hebben hoor. Maar goed ook al blijven ze rijk totdat ze geliquideerd worden, ze hebben het leven gehad wat ze wouden. En dat vind ik nog het allerbelangrijkste...
quote:
Je wilt dus wel profiteren van de maatschappij, maar er niet aan bijdragen. Parasitair, heet dat.
Zo zou je het inderdaad kunnen omschrijven...
pi_44933252
Hallo iedereen die kansloos reageert hier kan binnenkort een afrekening verwachten dus reageer eens met respect

Anyway, ik heb nooit die gedachte gehad. Natuurlijk heb ik wel eens gedacht van als ik een bank beroof hoef ik nooit meer te werken als ik tenminste niet gepakt word. Toch ga ik liever werken met een mooi leven zonder dit risico.
pi_44933254
Hij hoopt gewoon dat 'ie dan ook een chick als Chantal Janzen kan neuken, that's all.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:17:27 #23
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_44933262
Ik heb wel eens het idee gehad om met een sniper geweer mensen om te leggen, zoals John Allen Muhammad. Maar ja, dat zou dan alleen voor de kick zijn.

Uiteindelijk heb ik dat niet gedaan, omdat het geen geld oplevert.

Ik heb ook nog een tijdje met de gedachte rondgelopen om huurmoordenaar te worden. Maar ja, hoe kom je aan opdrachten hè?
pi_44933268
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:14 schreef 0merta het volgende:
@ Seneca:
[..]

Een leven waarbij ik ben wie ik ben. Nu voel ik me bepaald niet hoe ik ben, omdat ik dingen doe wat ik niet wil doen, zoals bijvoorbeeld de vaste baan die ik heb. Het leven is niet lang, en wil het gewoon op een manier leven zoals het mij het interessantste lijkt. Ook al zitten daar risico's aan vast om bijvoorbeeld vast te komen zitten, of het leven korter te maken. Beiden risico's aanvaard ik.
[..]
De sleur van een vaste baan? Alsof je de enige bent die dat gevoel heeft. Ik ken het gevoel ook. Maar ipv dat ik het criminele circuit overweeg, streef ik keihard naar mijn doel om over een paar jaar een eigen bedrijf te hebben, zodat ik rond mijn 30e de financiele onafhankelijkheid heb om te kunnen doen en laten wat ik wil. ZONDER dat ten koste van anderen te doen. Als je zo graag risico's wilt nemen, waarom wordt je dan geen ondernemer?
pi_44933269
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:16 schreef Bananenman het volgende:
Hij hoopt gewoon dat 'ie dan ook een chick als Chantal Janzen kan neuken, that's all.
Wie is Hannah Verboom? jij editter.
pi_44933273
@ Broer: Ha-ha-ha... grappig hoor.

@ MrVVD: Elk redelijk denkend mens weet dat als je je met bepaalde praktijken bezig houd, dat je gewoon een crimineel bent, ook de jongens die daadwerkelijk in het circuit zitten hoor. Ik zit niet in die wereld, maar denk erover na om erin te gaan... mijn vraag is alleen of er meer mensen zijn die zulke gedachtes hebben. Criminelen benadelen elkaar continu, je moet gewoon zorgen dat je het slimmer aanpakt als de ander... heb je ook in de 'normale' wereld... concurrentie heet dat.
pi_44933305
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:18 schreef 0merta het volgende:
@ Broer: Ha-ha-ha... grappig hoor.

@ MrVVD: Elk redelijk denkend mens weet dat als je je met bepaalde praktijken bezig houd, dat je gewoon een crimineel bent,
Volgens de wet misschien, maar als psychopaat hoef je dat zelf natuurlijk nog niet zo te ervaren.
quote:
ook de jongens die daadwerkelijk in het circuit zitten hoor. Ik zit niet in die wereld, maar denk erover na om erin te gaan...
Hoe zou je dat willen doen eigenlijk, vraag ik mij af? Begin je eerst met kleine klusjes zoals het in elkaar slaan/bedreigen van mensen met schulden bij een loanshark? En ga je dan hogerop door beschermgeld te vragen van de lokale pizzeria's?
quote:
mijn vraag is alleen of er meer mensen zijn die zulke gedachtes hebben. Criminelen benadelen elkaar continu, je moet gewoon zorgen dat je het slimmer aanpakt als de ander... heb je ook in de 'normale' wereld... concurrentie heet dat.
Ik vind het nogal iets anders dat ik een ander benadeel doordat mijn product of dienst beter is of doordat ik hem door middel van geweld te slim af ben. Ik zou eerlijk gezegd meer voldoening halen uit het eerste.
pi_44933335
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:08 schreef broer het volgende:
pi_44933338
@ Filay: Ach ieder zijn ding, ik accepteer zulke risico's wel.

@ Seneca: Het gaat niet perse om de sleur van een vaste baan. Er zijn zat banen met genoeg afwisseling. Maar bij de meeste banen bereik je niet superveel, zit je over 10 jaar er nog hetzelfde bij. In het circuit kan je sneller opklimmen als je het goed aanpakt. En nogmaals dat het over andermans rug gaat, dat doet mij niet zoveel. Wil niet perse risico's nemen, maar ik kan er wel mee leven dat ik ze neem als ik ervoor kies.
pi_44933357
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:17 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Wie is Hannah Verboom? jij editter.
Geen idee. Nooit van gehoord. Waar heb je het over?
pi_44933360
*omerta* is dat niet die online rpg gangster game
Beetje naar je hoofd gestegen of niet
  Donald Duck held dinsdag 2 januari 2007 @ 02:27:13 #32
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44933361
Niet doen. Vroeg of laat stormt een zwaarbewapend arrestatieteam je huis binnen en ben je erbij. Ze maken je deur kapot en willen dat niet betalen. En je kinderen krijgen een trauma. En je vrouw die gewend is om in luxe te leven door je activiteiten moet het ineens zelf zien te redden, wat ze niet kan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:27:34 #33
81237 releaze
best of both worlds
pi_44933365
Ik geloof dat ze voor emotieloze wezens nog wel baantjes hebben bij de landmacht, politie, etc.. je kan misschien wel infiltrant worden in bepaalde criminele organisaties, weet ik veel, kan je niet proberen iets positiefs te zoeken? het criminele cirquit is idd no way out, het wordt alleen maar erger, en als je wel opgepakt wordt zit je wel zo in de tbs kliniek, want aan de omschrijving van jezelf te zien ben je nou niet echt het stereotype volledig toerekeningsvatbaar..
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:29:16 #34
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_44933379
Levensverwachting gaat natuurlijk ook een stukje omlaag.
Hele tijd achterom kijken als je een foutje maakt is ook niet echt levensvreugde bevorderend.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_44933383
@ Seneca:
quote:
Hoe zou je dat willen doen eigenlijk, vraag ik mij af? Begin je eerst met kleine klusjes zoals het in elkaar slaan/bedreigen van mensen met schulden bij een loanshark? En ga je dan hogerop door beschermgeld te vragen van de lokale pizzeria's?
Zoals ik al zei in mijn OP heb ik al vaker dingen gedaan. Maar dat was altijd los, heb daardoor wel al zat kennissen in het circuit. En nu we (ik en een aantal vrienden van me die ook dingen voor zichzelf doen) besproken hebben of we misschien samen dingen moeten gaan doen (dus meer structuur maken) denk ik dus na om er echt full-time voor te gaan, inplaats van hier en daar wat dingentjes zoals ik al enkele jaren doe.
quote:
Ik vind het nogal iets anders dat ik een ander benadeel doordat mijn product of dienst beter is of doordat ik hem door middel van geweld te slim af ben. Ik zou eerlijk gezegd meer voldoening halen uit het eerste.
Nogmaals ik voel geen medelijden voor anderen, dus hoe ik bereik wat ik wil bereiken maakt voor mij niets uit. Voldoening blijft hetzelfde voor beide manieren.
pi_44933404
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:29 schreef 0merta het volgende:
@ Seneca:
Nogmaals ik voel geen medelijden voor anderen, dus hoe ik bereik wat ik wil bereiken maakt voor mij niets uit. Voldoening blijft hetzelfde voor beide manieren.
Tja, no offense, maar ik vraag me af of we mensen zoals jij niet preventief zouden moeten opsluiten. Zoals je jezelf hier omschrijft ben je immers een duidelijk gevaar voor de samenleving.
pi_44933421
@ __Saviour__: Ik ben al eerder opgepakt tijdens een inval. Vrouwen moet je niet aan beginnen als je in het circuit zit.

@ releaze: Zoals ik al zei geven dat soort banen mij niet wat ik wil, niet de manier van leven die ik wil leiden en zeker niet het verrijken. Overigens zou ik dat soort banen niet eens kunnen omdat ik al lang een strafblad heb.

@ Sheepcidus: Iedereen komt of gaat, wanneer en hoe weet je nooit. Daar kan ik niet bij stilstaan eigenlijk. Dood is dood, merk je verder niets meer van. Hele tijd achterom kijken zal ik dus nooit doen, of ik nou vijanden heb of niet. Ooit ga je toch...
pi_44933437
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:41 schreef -skippybal- het volgende:
Je bent dus gewoon een psychopaat
Zo had ik ook gereageerd...
pi_44933443
aangezien je een strafblad hebt,heb je eigenlijk geen weinig keus meer.Beste is op je op te laten sluiten.
pi_44933444
Ik vind het best een mooi topic eigenlijk.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:38:13 #41
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_44933452
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik vind het best een mooi topic eigenlijk.
Humor, dat wel.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_44933460
@ Seneca: Gevaar voor de samenleving? Echt pakken doe ik alleen bij degene die het zelf verdienen doordat ze zelf ook zo zijn, en voor degene waarbij ik dat gedaan heb heb ik mijn straffen al uitgezeten. Preventief opsluiten, ten eerste weet je nooit hoe iemand is, en ten tweede dat ik dit zeg en denk betekend nog niet dat ik het daadwerkelijk doe... opsluiten mogen ze pas zodra ik het echt doe of gedaan heb.
pi_44933464
Beste Omerta, denk je zelf weleens dat je psychopathisch bent?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:40:17 #44
81237 releaze
best of both worlds
pi_44933474
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:34 schreef 0merta het volgende:

@ releaze: Zoals ik al zei geven dat soort banen mij niet wat ik wil, niet de manier van leven die ik wil leiden en zeker niet het verrijken. Overigens zou ik dat soort banen niet eens kunnen omdat ik al lang een strafblad heb.
mja dat vraag ik me dus af. kan een goodguy het badguy werk wel?
maar ja, wellicht moet je je daar ook eerst voor bewijzen ofzo.. de onderwereld in en dan heel sneaky je maten verraaien ofzo, ik weet niet hoe dat gaat, ik jat alleen maar chocolaatjes bij mn moeder uit de voorraadkast

maar goed, iedereen z'n eigen pad. maar ik vraag me toch af, waarom post je dit op fok? het is nou niet echt een onderwerp waar iemand snel zal vertellen, ja ik ook oid. niet eens onder een kloon lijkt me, het kan gewoon schadelijk zijn voor jezelf/carriere, weet ik veel wat voorn risicos eraan vastkleven..
pi_44933479
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beste Omerta, denk je zelf weleens dat je psychopathisch bent?
Ik heb deze ideeen niet, en zelfs ik denk het wel eens....
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:41:39 #46
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_44933489
Wat wil je eigenlijk precies bereiken of doen in de onderwereld dat je in de bovenwereld niet kan?
Radio Soulwax!
pi_44933491
Ik ben niet psychopatisch... ik heb alleen een andere kijk op het criminele circuit. Ik kan niet inzien waarom het fout is dat mensen zich op die manier verrijken als dat hun keuze is. Waarom maakt mij dat psychopatisch? Slaat nergens op... en als ik echt psychopatisch was hadden ze mij nooit laten gaan bij therapie...
pi_44933493
quote:
@ Opa_vertelt: Ja, gewoon ff snel een andere nickname gekozen. Moest wat nemen... dit is niet mijn vaste Fok! account. Gebruik normaal een andere, maar ik ga niet onder die account posten omdat mijn broer ook gebruik maakt van die account, en wil niet dat iedereen denkt dat hij zo is. En ik zoek ook niet mensen die in de scene zitten, daarvan ken ik er zat irl. Ik vraag me alleen af of er hier meer mensen zijn die zulke gedachtes hebben. En wat de meningen hierover zijn van andere users. Dat je dat als aandachtzoekerij ziet vind ik beetje triest... ik ben hier bloedserieus over.
Luister.. Je zegt dat je mensen zat kent die bij 'de zaak' werken. Leuk en aardig, maar zijn het ook de
goede? Net als in het normale bedrijfsleven heb je er schoften bijzitten en de gasten met een gouden
hartje, echter is het bij de zaak wat moeilijker te onderscheiden. De schoft kan iemand lijken met een
gouden hartje, maar als puntje bij paaltje komt luist hij je er net zo makkelijk in als dat hij met zijn ogen knippert.

Ohja, en dat gastje in zijn BMW 6-serie (dat soort stereotype) dat je zegt dat hij bij de zaak
werkt, liegt dat hij barst. Ik bedoel, hij werkt er wel, maar dan als scout voor de loopjongens.
Hij zal je lekker maken met wat geld, en waarschijnlijk ook een leuke auto als bonus voor je
eerste supersimpele klus (waardoor je denkt "zo zo, zo'n leuk klusje en toch zo'n goede beloning",
maar dat is puur om je binnen te halen. Eenmaal binnen ben je gewoonweg de pineut.

En in welke richting wil je gaan werken bij de zaak? Er is van alles mogelijk, maar je moet wel doen
waar je daadwerkelijk goed in bent. Dus niet iets waarvan je denkt "mwah, dat lukt me vast wel".
Fouten worden hard bestraft bij de zaak, misschien niet altijd op het moment zelf, maar men vergeet
het niet en rekent je er wanneer dan ook (vaak als het wat slechter gaat) met je af.
Denk dus goed na wat je wil, en of je het ook waar kunt maken.
Een man, een man. Een woord, een woord. Kan je je niet aan dat woord houden? Tja..

Ik lees dat je "weinig tot geen medelijden" kent. Denk je dat het slim is om dat rond te bazuinen?
Denk het niet vriend.. Je baas zal je er aan houden en je de meest kutte klussen laten doen.
Uiteindelijk zullen het vast 'moordbaantjes' worden die je echt niet wil doen, het is relatief slecht
betaald en je geweten gaat écht wel een keer aan je knagen. Daarbuiten wordt je al gauw als er
geen werk meet voor je is, zelf opgeruimd door de nieuwe jongen. Het verloop van personeel in
dat soort baantjes is echt ernorm.

Het écht gaan maken (en een 'blijver' worden) bij de zaak is moeilijker dan je denkt.
De mensen die er nu zitten, zitten er niet voor niets. Ze zijn slim, en weten hoe men problemen kan
oplossen met zo min mogelijk geweld (geweld trekt politie, en soms ook te veel media-aandacht aan).
De toppers zouden bij wijze van spreken ook toppers kunnen zijn in het reguliere bedrijfsleven.

Maar ik denkt dat je een beetje een geromantiseerd beeld hebt van de zaak, vooral omdat ik je zie
beweren dat er "zat criminelen die het tot het einde (biologische klok, niet een liquidatie ofzo) volhouden."
Je hebt echt geen flauw idee hoe groot het verloop is, en hoe weinig liquidaties er bekend zijn.
De meesten laten het leven in het harnas, krijgen een 'ongeluk', of verhuizen zgn met een smak geld
naar het buitenland (waar ze verdomd vaak ong. een jaar later sterven aan een 'hartaanval' oid).

Denk dus niet na het kijken van 'de dominee' of zo'n soort film "wow, dat kan ik ook", want
het lijkt in geen wegen of velden op wat het daadwerkelijk is. Het komt nieteens in de buurt.
Nee.
pi_44933545
@ releaze: Ik post dit op fok omdat ik wil weten of er meer mensen zijn die deze gedachtes hebben. En ik post dit ook op een nieuw account, en niet op mijn gebruikelijke account. Ga uiteraard niet duidelijk maken wie ik ben verders... daarom een 'anonieme' account.

@ Sheepcidus: Zoals ik al zei heeft het een aantal factoren. Ten eerste is het leven dat ik leid niet hetgeen wat ik wil, en dat zijn bepaalde criminele activiteiten wel. Ten tweede is het een mooie manier om jezelf te verrijken. Iets waar je in het echte leven harder en langer voor moet werken krijg je in de onderwereld sneller (mits je het goed aanpakt uiteraard!). En ik heb dat altijd al gedaan, activiteiten die als crimineel worden omschreven. Alleen dat waren altijd losse activiteiten. Nu zijn er een aantal vrienden van me die ook zo leven maar samen willen werken om het te versnellen... oftewel dan moet ik me vervolgens full-time erop gaan storten inplaats van part-time zoals ik al jaren doe. Dat is dus waar ik over nadenk momenteel, of ik full-time moet gaan...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:49:12 #50
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44933585
Zulke dingen beslis je niet na een discussie op een forum, je rolt er spontaan in.
En voor je het weet zit je er middenin en kom je er bijna niet meer uit. Weet waar je aan begint.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:51:53 #51
81237 releaze
best of both worlds
pi_44933613
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:46 schreef 0merta het volgende:
@ releaze: Ik post dit op fok omdat ik wil weten of er meer mensen zijn die deze gedachtes hebben. En ik post dit ook op een nieuw account, en niet op mijn gebruikelijke account. Ga uiteraard niet duidelijk maken wie ik ben verders... daarom een 'anonieme' account.

@ Sheepcidus: Zoals ik al zei heeft het een aantal factoren. Ten eerste is het leven dat ik leid niet hetgeen wat ik wil, en dat zijn bepaalde criminele activiteiten wel. Ten tweede is het een mooie manier om jezelf te verrijken. Iets waar je in het echte leven harder en langer voor moet werken krijg je in de onderwereld sneller (mits je het goed aanpakt uiteraard!). En ik heb dat altijd al gedaan, activiteiten die als crimineel worden omschreven. Alleen dat waren altijd losse activiteiten. Nu zijn er een aantal vrienden van me die ook zo leven maar samen willen werken om het te versnellen... oftewel dan moet ik me vervolgens full-time erop gaan storten inplaats van part-time zoals ik al jaren doe. Dat is dus waar ik over nadenk momenteel, of ik full-time moet gaan...
nee ik bedoelde dat andere mensen dr niet zo snel op zouden reageren, een hele kloon aan te maken alleen maar om te zeggen ik denk er weleens over. maar boeie, laat maar.

wat houdt je tegen om van je parttime job een fulltime job te maken? je bent aan het zoeken, aan het twijfelen, aan het afvragen, maar wat zet je tegenover elkaar? wat weerhoudt je dr van?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:52:44 #52
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_44933624
Als jij je daar lekker bij voelt moet je het gewoon doen. Er zijn zat mensen die het we doen en je word vroeg of laat toch opgepakt(mag ik hopen!).

Maar als je een opleiding hebt(Op welk niveau dan ook) waarom heb je die opleiding dan gevolgd? voor de bezigheidstherapie? Want het lijkt me dat je tegenwoordig genoeg opleidingen kan volgen die je leuk vind!

En is er echt geen baan die je leuk lijkt waarbij je word uitgedaagd? Als ik zelf ook naar mijn eigen broer kijk, die zat ook een tijdje thuis maar werkt nu bij een detachering's bureau en moet elke dag door het land reizen voor zijn werk en heeft elke dag weer wat anders.
Wanneer hij zelf orders binnenhaalt en zijn connecties dus uitbreid verdiend hij ook meer.... dus als je een uitdaging wil is dat dan niet iets?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gewoonik op 02-01-2007 03:04:56 ]
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  dinsdag 2 januari 2007 @ 02:56:08 #53
81237 releaze
best of both worlds
pi_44933642
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:52 schreef Gewoonik het volgende:
Als jij je daar lekker bij voelt moet je het gewoon doen. Er zijn zat mensen die het we doen en je word vroeg of laat toch opgepakt(mag ik hopen!).

Maar als je een opleiding hebt(Op welk niveau dan ook) waarom heb je die opleiding dag gevolgd? voor de bezigheidstherapie? Want het lijkt me dat je tegenwoordig genoeg opleidingen kan volgen die je leuk vind!

En is er echt geen baan die je leuk lijkt waarbij je word uitgedaagd? Als ik zelf ook naar mijn eigen broer kijk, die zat ook een tijdje thuis maar werkt nu bij een detachering's bureau en moet elke dag door het land reizen voor zijn werk en heeft elke dag weer wat anders.
Wanneer hij zelf orders binnenhaalt en zijn connecties dus uitbreid verdiend hij ook meer.... dus als je een uitdaging wil is dat dan niet iets?
ik vraag me weleens af hoe die criminelen zich voelen. laatst probeerden ze in te breken bij ons maar we waren thuis dus we hadden ze betrapt, ze moesten als een gek wegrennen, de auto stond klaar voor de deur. Wat een enorme adrenalinerush moet dat zijn, wat een fuckup van emoties, wat een eigenwaarde kan je d'r aan ontlenen aan een succesvolle operatie. valt zoiets te vinden in het normale leven?
pi_44933663
@ Opa_vertelt:
quote:
Je zegt dat je mensen zat kent die bij 'de zaak' werken. Leuk en aardig, maar zijn het ook de
goede? Net als in het normale bedrijfsleven heb je er schoften bijzitten en de gasten met een gouden hartje, echter is het bij de zaak wat moeilijker te onderscheiden. De schoft kan iemand lijken met een gouden hartje, maar als puntje bij paaltje komt luist hij je er net zo makkelijk in als dat hij met zijn ogen knippert.
Zoals jij nu zegt lijkt het alsof ik mensen ken die in een organisatie zitten. Dat klopt niet, ik ken mensen die zich bezighouden met criminele activiteiten die gezamelijk willen gaan werken. Uiteindelijk zijn er altijd mensen die niet te vertrouwen zijn, hallo, daarmee verdienen we onze brood.
quote:
Ik lees dat je "weinig tot geen medelijden" kent. Denk je dat het slim is om dat rond te bazuinen? Denk het niet vriend.. Je baas zal je er aan houden en je de meest kutte klussen laten doen.Uiteindelijk zullen het vast 'moordbaantjes' worden die je echt niet wil doen, het is relatief slecht betaald en je geweten gaat écht wel een keer aan je knagen. Daarbuiten wordt je al gauw als er geen werk meet voor je is, zelf opgeruimd door de nieuwe jongen. Het verloop van personeel in dat soort baantjes is echt ernorm.
Rond bazuinen, degene die me irl kennen weten dat al lang. Zoals ik al zei heb ik jarenlang in therapie gezeten ervoor. Ook justitie weet het al lang hoor. Mijn baas? Zoals ik al zei is het de bedoeling dat we gezamelijk gaan werken, aangezien het allemaal jongens zijn waarmee ik al meer als 15 jaar dag en nacht optrek is er per definitie geen 'baas'. Geweten gaat niet knagen hoor, heb al vastgezeten voor zware geweldsdelicten, zoals ik al zei, is het een emotie die ik gewoon 'niet heb'. Tuurlijk kan je zelf ook uit de weg geruimd worden, maarja zoals ik al zei zit ik daar niet echt mee... iedereen komt en gaat. Hoe en wanneer heb je niet zelf in de hand.
quote:
Het écht gaan maken (en een 'blijver' worden) bij de zaak is moeilijker dan je denkt. De mensen die er nu zitten, zitten er niet voor niets. Ze zijn slim, en weten hoe men problemen kan
oplossen met zo min mogelijk geweld (geweld trekt politie, en soms ook te veel media-aandacht aan). De toppers zouden bij wijze van spreken ook toppers kunnen zijn in het reguliere bedrijfsleven.
Het echt maken is ook moeilijk uiteraard, daarvoor moet je de goede keuzes maken en een dosis geluk hebben. In die wereld is er geen vaste manier voor... geluk speelt ook een belangrijke rol. Dat de toppers ook toppers in het reguliere bedrijfsleven zouden zijn klopt voor geen meter! Er zijn zat voorbeelden van criminelen die in de onderwereld succesvol zijn maar in het gewone leven ervoor niets bereikten. Je moet er de feeling voor hebben, je moet de goede keuzes weten te maken. De onderwereld is totaal anders dan het gewone leven. Je hebt met hele andere factoren te maken. Dus de stelling dat toppers in het circuit in het echte leven ook toppers zouden zijn is toch echt niet waar.
quote:
Maar ik denkt dat je een beetje een geromantiseerd beeld hebt van de zaak, vooral omdat ik je zie beweren dat er "zat criminelen die het tot het einde (biologische klok, niet een liquidatie ofzo) volhouden." Je hebt echt geen flauw idee hoe groot het verloop is, en hoe weinig liquidaties er bekend zijn. De meesten laten het leven in het harnas, krijgen een 'ongeluk', of verhuizen zgn met een smak geld naar het buitenland (waar ze verdomd vaak ong. een jaar later sterven aan een 'hartaanval' oid).
Niets geromantiseerds aan de onderwereld. Dat is de fout die degene maken die zelf niet met de gedachtes lopen. Onderwereld is hard en meedogenloos... tuurlijk zijn er meer mensen die vroegtijdig het leven laten, waar we nooit wat over horen. En zoals ik al zei als dat gebeurd dan gebeurd dat. Zo is het leven... maar dat is een risico die je moet aanvaarden. En dat doe ik. Onderwereld is niets qua romantiek. Het is gewoon een manier van leven die je wilt of niet.
quote:
Denk dus niet na het kijken van 'de dominee' of zo'n soort film "wow, dat kan ik ook", want
het lijkt in geen wegen of velden op wat het daadwerkelijk is. Het komt nieteens in de buurt.
Zoals ik al zei heeft het niets te maken met dat toevallig vanavond De Dominee op tv kwam... dat is een kansloze film die niet eens de werkelijkheid benaderd. Dit is iets wat ik al geruime tijd heb... doe al jaren en jaren wat kleine klusjes in het circuit. De reden waarom ik deze OP plaatste is omdat ik erover nadenk om full-time te gaan... niet vanwege een film ofso...
pi_44933686
Bwah als jij het echt wilt doen, mij niet gelaten. Maar geen medelijden voelen vind ik toch echt raar. Als iemand 1 van jouw vrienden iets aandoet, mishandeld, onrecht aangedaan wordt dan ga je mij toch niet zeggen dat je niets voelt op zijn minst sympathie.

Denk daar dan maar eens aan wanneer je een oud vrouwtje van 80jaar vastbind op haar stoel terwijl je haar besteelt en beeld jezelf dan eens in dat, dat oud vrouwtje ook wel iemand van jouw vrienden kon zijn.

Of dat je die persoon zijn leven / (zaak) zomaar even vernield voor je eigenbelang.

Nuja mijn mening is duidelijk, maar ik vind het wel tof dat je erover wil discussiëren.
pi_44933688
Om te beginnen moet je een goede dekmantel hebben om je fulltime criminele inkomen te kunnen verantwoorden.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:08:13 #57
81237 releaze
best of both worlds
pi_44933714
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:03 schreef attix het volgende:
Bwah als jij het echt wilt doen, mij niet gelaten. Maar geen medelijden voelen vind ik toch echt raar. Als iemand 1 van jouw vrienden iets aandoet, mishandeld, onrecht aangedaan wordt dan ga je mij toch niet zeggen dat je niets voelt op zijn minst sympathie.

Denk daar dan maar eens aan wanneer je een oud vrouwtje van 80jaar vastbind op haar stoel terwijl je haar besteelt en beeld jezelf dan eens in dat, dat oud vrouwtje ook wel iemand van jouw vrienden kon zijn.

Of dat je die persoon zijn leven / (zaak) zomaar even vernield voor je eigenbelang.

Nuja mijn mening is duidelijk, maar ik vind het wel tof dat je erover wil discussiëren.
er zijn zat mensen op de wereld die zo hard zijn, het is echt niet een speciaal verschijnsel. sommige mensen worden zo geboren, andere mensen worden zo gesocialiseerd. daar hebben we het tbs stelsel voor, degenen die door socialisatie zo geworden zijn stoppen ze tijden in therapie en zien ze hoe het gaat, degenen die zo geboren zijn gaan de longstay afdeling op.
pi_44933721
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zulke dingen beslis je niet na een discussie op een forum, je rolt er spontaan in.
En voor je het weet zit je er middenin en kom je er bijna niet meer uit. Weet waar je aan begint.
*Zucht* lees je alles wel? Ik maak geen beslissing aan de hand van een discussie hier. Ik wil alleen weten of anderen dezelfde gedachte hebben... en wat meningen van andere gebruikers zijn. Of ik daadwerkelijk full-time erin ga is een keuze die ik zelf maak en die niet beinvloed is door een simpele discussie op een forum.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:51 schreef releaze het volgende:
wat houdt je tegen om van je parttime job een fulltime job te maken? je bent aan het zoeken, aan het twijfelen, aan het afvragen, maar wat zet je tegenover elkaar? wat weerhoudt je dr van?
Waarom ik erover nadenk bedoel je? Kijk ik heb er geen problemen mee om het te doen... maar wil wel goed nadenken of het slim is om het fulltime te doen en vooral samen met anderen. Aangezien je elkaar sowieso nooit kan vertrouwen. Zoals ik al zei ook, eenmaal gekozen kan je niet terug. Daarom denk ik wel eventjes na of ik er daadwerkelijk voor ga...
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:52 schreef Gewoonik het volgende:

Maar als je een opleiding hebt(Op welk niveau dan ook) waarom heb je die opleiding dag gevolgd? voor de bezigheidstherapie? Want het lijkt me dat je tegenwoordig genoeg opleidingen kan volgen die je leuk vind!

Begin opleiding was gewoon omdat het moest, me ouders lette er toen op dat ik mijn eerste diploma's haaldde. En deed toen weleens dingen maar toen was er nooit sprake van om het fulltime te gaan doen. En da tis nu wel zo... het gaat ook niet om de uitdaging. Het gaat om de manier van leven die ik wil... ik wil geen normale baan... tuurlijk kan je daar ook opklimmen maar dat duurt te lang. Waarom moeilijk doen als er een makkelijkere snellere manier is? Zoveel mogelijk uit het leven halen en zo snel mogelijk in mijn ogen... uiteindelijk hoop ik uiteraard niet dat ik opgepakt word.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:56 schreef releaze het volgende:

[..]

ik vraag me weleens af hoe die criminelen zich voelen. laatst probeerden ze in te breken bij ons maar we waren thuis dus we hadden ze betrapt, ze moesten als een gek wegrennen, de auto stond klaar voor de deur. Wat een enorme adrenalinerush moet dat zijn, wat een fuckup van emoties, wat een eigenwaarde kan je d'r aan ontlenen aan een succesvolle operatie. valt zoiets te vinden in het normale leven?
Ik heb dat dus andersom, ik vraag me weleens af waarom mensen medelijden met anderen hebben. Waarom ze niet gewoon zo snel en makkelijk mogen alles eruit willen halen wat erin zit. Uiteraard zit er ook een 'rush' aan vast, tis niet zo dat ik helemaal koelbloedig ben... ook mijn hart klopt weleens sneller bij sommige activiteiten. En er zullen vast banen zijn waar je dat ook hebt, maar goed dan komen we weer bij het verhaal... waarom moeilijk doen als het makkelijker en sneller kan.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:11:50 #59
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_44933741
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:56 schreef releaze het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat het ook vooral om die adrenaline gaat. Het geeft wel een enorme kick als je elk moment betrapt kan worden. En ik denk niet dat zoiets snel te vinden is in een normaal leven. Maar dit soort dingen zijn altijd tijdelijk. Het is mooier om te zeggen "kijk jongen pappie heeft dat gebouw daar gebouwd" bijvoorbeeld. Daar valt meer eigenwaarde aan te halen dan aan wat spulletjes die je verpatst.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_44933756
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:03 schreef attix het volgende:

Nee eerlijk gezegd doet mij dat niets, had een goede vriend die doodgestoken werd 3 jaar geleden tijdens avondje stappen. Deed mij niets eigenlijk, lullig voor hem maar waarom zou ik daarmee moeten zitten? En dat is hetzelfde als dat ik iemand iets aan zou doen, waarom zou ik ermee moeten zitten? Ik word er toch zelf beter van? Anders doe ik het niet...
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:08 schreef releaze het volgende:

[..]

er zijn zat mensen op de wereld die zo hard zijn, het is echt niet een speciaal verschijnsel. sommige mensen worden zo geboren, andere mensen worden zo gesocialiseerd. daar hebben we het tbs stelsel voor, degenen die door socialisatie zo geworden zijn stoppen ze tijden in therapie en zien ze hoe het gaat, degenen die zo geboren zijn gaan de longstay afdeling op.
Therapie helpt niet eens hoor, heb jarenlang in therapie gezeten omdat ik zware geweldsdelicten op mijn naam heb... vanaf jonge leeftijd al (eerste keer stak ik iemand neer in groep 8). Na paar jaar zeggen ze gewoon van weten niet wat we verder aanmoeten met je... en vervolgens hoor je ze gewoon niet meer. Totdat je weer in aanraking komt met justitie zoals de laatste keer (vorig jaar inval bij mij thuis geweest voor vuurwapenhandel). Dan krijg je weer wat testen.. maar na korte tijd laten ze je gewoon weer gaan uit therapie. Therapie in nederland? Een lachertje...
pi_44933786
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:00 schreef 0merta het volgende:
@ Opa_vertelt:
[..]

Zoals jij nu zegt lijkt het alsof ik mensen ken die in een organisatie zitten. Dat klopt niet, ik ken mensen die zich bezighouden met criminele activiteiten die gezamelijk willen gaan werken. Uiteindelijk zijn er altijd mensen die niet te vertrouwen zijn, hallo, daarmee verdienen we onze brood.
[..]
Dan is 'jouw onderwereld' blijkbaar toch iets anders dan de mijne. Kijk, boefje spelen kan iedere
dombo en daar heb je geen advies voor nodig. Zelfde geldt voor de kruimeldief. Dus de vraag is;
Ben je gewoon een boefje dat meer wil of wat, en in welke richting wil je gaan werken?
quote:
Rond bazuinen, degene die me irl kennen weten dat al lang. Zoals ik al zei heb ik jarenlang in therapie gezeten ervoor. Ook justitie weet het al lang hoor. Mijn baas? Zoals ik al zei is het de bedoeling dat we gezamelijk gaan werken, aangezien het allemaal jongens zijn waarmee ik al meer als 15 jaar dag en nacht optrek is er per definitie geen 'baas'. Geweten gaat niet knagen hoor, heb al vastgezeten voor zware geweldsdelicten, zoals ik al zei, is het een emotie die ik gewoon 'niet heb'. Tuurlijk kan je zelf ook uit de weg geruimd worden, maarja zoals ik al zei zit ik daar niet echt mee... iedereen komt en gaat. Hoe en wanneer heb je niet zelf in de hand.
Je prachtige gedachte. Kom, laten we het samen doen!
Feit blijft dat er 1 de baas zal (moeten) zijn, anders loopt het voor geen meter.
quote:
Dat de toppers ook toppers in het reguliere bedrijfsleven zouden zijn klopt voor geen meter!
Dat zie je toch echt verkeerd hoor. Degene die aan de top staat in een zaak zou ook makkelijk
aan de top kunnen staat in een regulier bedrijf. En met "aan de top staan" bedoel ik niet de
turk/maroc/joego/whatever die een paar mannetjes voor zich heeft lopen hoor.
quote:
Er zijn zat voorbeelden van criminelen die in de onderwereld succesvol zijn maar in het gewone leven ervoor niets bereikten. Je moet er de feeling voor hebben, je moet de goede keuzes weten te maken. De onderwereld is totaal anders dan het gewone leven. Je hebt met hele andere factoren te maken. Dus de stelling dat toppers in het circuit in het echte leven ook toppers zouden zijn is toch echt niet waar.
Andersom hetzelfde, geslaagde zakenmensen die de 'andere kant' eens willen proberen en
daar jammerlijk bij mislukken. Echter, een (ware) topman van de zaak zal ook slagen in het
bedrijfsleven, hij zal het echter nooit doen omwille van o.a. het financiele aspect.
quote:
Niets geromantiseerds aan de onderwereld. Dat is de fout die degene maken die zelf niet met de gedachtes lopen. Onderwereld is hard en meedogenloos... tuurlijk zijn er meer mensen die vroegtijdig het leven laten, waar we nooit wat over horen. En zoals ik al zei als dat gebeurd dan gebeurd dat. Zo is het leven... maar dat is een risico die je moet aanvaarden. En dat doe ik. Onderwereld is niets qua romantiek. Het is gewoon een manier van leven die je wilt of niet.
En toch heb ik het vermoeden dat jij er een vertekend beeld van hebt..

Nee.
pi_44933804
Zorg dat je zoveel connecties krijgt en poen verdiend dat je ook je pensioen voor elkaar hebt.
En beleg dit in onroerend goed en/of boten.

Einde mededeling
pi_44933817
Terug kan je trouwens wel. Maar alleen als je alles schoon achter je laat.
Op het moment zelf lijkt het onmogelijk, maar hat kan wel degelijk.

(ik moet wel zeggen dat het natuurlijk werk sterk van je functie bij de zaak afhangt)
Nee.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:23:39 #64
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44933830
De grootste kick is niet adreline rush tijdens het delict, maar het moment waarop je de goederen hebt verpatst voor harde knaken.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:23:57 #65
81237 releaze
best of both worlds
pi_44933834
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:09 schreef 0merta het volgende:

[..]

Waarom ik erover nadenk bedoel je? Kijk ik heb er geen problemen mee om het te doen... maar wil wel goed nadenken of het slim is om het fulltime te doen en vooral samen met anderen. Aangezien je elkaar sowieso nooit kan vertrouwen. Zoals ik al zei ook, eenmaal gekozen kan je niet terug. Daarom denk ik wel eventjes na of ik er daadwerkelijk voor ga...
Wat ik hier uit opmaak is dat je wel angsten hebt. Maar eerder in je uiteenzetting ben je heel erg van de nouja als het gebeurt dan gebeurt het, boeie, risico van het vak, bij wijze van. Het rationele wint het nog niet van het emotionele, dr is toch iets aan het normale leven dat je een zeker, veiliger gevoel geeft (over een understatement gesproken ) ..maar hoeveel waarde hecht je aan dat veilige gevoel? (hoef je niet te beantwoorden hier hoor, het is meer een think question) want aan de ene kant heb je je criminele activiteiten, je oersaaie domme baan en het veilige gevoel, en aan de andere kant heb je 'wellicht' een fulltime topbaan, maar geen veiligheid meer. Even cru doorgetrokken, wat brengt meer voldoening, structureel verveeld zijn of pertinent niet veilig meer? Ik weet niet hoe jij het ziet.. het ziet er iig naar uit dat in any given situation je sowieso je activiteiten van je parttime baantje niet kwijtraakt.. dus je verlies in princiepe dan niks? Mja, ik weet het niet.
quote:
[..]
Ik heb dat dus andersom, ik vraag me weleens af waarom mensen medelijden met anderen hebben. Waarom ze niet gewoon zo snel en makkelijk mogen alles eruit willen halen wat erin zit. Uiteraard zit er ook een 'rush' aan vast, tis niet zo dat ik helemaal koelbloedig ben... ook mijn hart klopt weleens sneller bij sommige activiteiten. En er zullen vast banen zijn waar je dat ook hebt, maar goed dan komen we weer bij het verhaal... waarom moeilijk doen als het makkelijker en sneller kan.
Hmm.. wat ik me afvraag is of je zinnen weleens echt bevredigd raken, of dat dat net als je medelijden gevoel gewoon.. er niet is ofzo. Ikzelf ben een arme sloeber met helemaal 0.0, maar ik haal mn bevrediging uit de dingen die ik heb. ik hoef niets meer, ik hoef het niet snel, ik ben heel tevreden met hoe alles is, ondanks dat ik aan het eind van de maand geen geld meer heb om van te eten. mn behoeftes zijn gewoon snel voldaan. ik heb bij die constante verrijkingsdrang bij mensen juist zoiets van, jeetje wat doen jullie moeilijk! Je bent pas gelukkig met een nieuwe tv? Een nieuw mobieltje? Een topcarriere? Niet dus, anders ging je niet voor het meer. Ik zit gewoon thuis op de bank, ik kan voor me uitstaren en denken, hey ik ben gelukkig! En me dan ook nog zo voelen.
Maar ja, als je ook nog niet eens ben geboren met die capaciteiten, dan kan ik natuurlijk heel makkelijk praten maar is het totaal nergens op van toepassing. Het is vaak zo de illusie van mensen dat je door praten of opvoeding of weet ik veel wat een voorbeeldburger kan maken, terwijl iedereen in de biologische kern al anders is aangelegd, daar valt niks aan te veranderen, en dat onderkennen we nog niet echt, want ja, ons aanleervermogen is heilig!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:25:38 #66
81237 releaze
best of both worlds
pi_44933847
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De grootste kick is niet adreline rush tijdens het delict, maar het moment waarop je de goederen hebt verpatst voor harde knaken.
nou mooi om te weten. omdat die wereld zo'n ontzettende ver van mn bedshow is kan ik er alleen maar bij voorstellen wat er bij mij om zou gaan als ik een raampje probeer in te breken, en dat is die adrenaline. ik vind het een interessant topic
pi_44933857
quote:
Je prachtige gedachte. Kom, laten we het samen doen!
Feit blijft dat er 1 de baas zal (moeten) zijn, anders loopt het voor geen meter.
De gesprekken die wij gevoerd hebben gaat over het feit dat we allen iets anders doen. Uiteraard zal het uiteindelijk zo ver komen dat toch iemand de leiding neemt en het verdeeld indien er één vast komt te zitten, maar goed dat zien we vanzelf wel stap voor stap. Het is gewoon lucratiever als we samen werken. Maar je zal uiteindelijk altijd wel iemand moeten vertrouwen, en dan doe ik dat liever met mensen die ik al meer als 15 jaar dagelijks zie (ook al kunnen ook zij jou uiteindelijk naaien) dan mensen die ik net leer kennen uit het circuit.

Uiteindelijk hoef ik nooit top te worden, zoals ik al zei wil ik gewoon zoveel mogelijk eruit halen, en op een zo makkelijk en snel mogelijke manier. En dat betekend niet dat ik top wil zijn of worden.
pi_44933873
Ben je nu ook al schizofreen? Want niemand zei dat je in de top wil horen.
pi_44933881
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:26 schreef 0merta het volgende:

[..]

De gesprekken die wij gevoerd hebben gaat over het feit dat we allen iets anders doen. Uiteraard zal het uiteindelijk zo ver komen dat toch iemand de leiding neemt en het verdeeld indien er één vast komt te zitten, maar goed dat zien we vanzelf wel stap voor stap. Het is gewoon lucratiever als we samen werken. Maar je zal uiteindelijk altijd wel iemand moeten vertrouwen, en dan doe ik dat liever met mensen die ik al meer als 15 jaar dagelijks zie (ook al kunnen ook zij jou uiteindelijk naaien) dan mensen die ik net leer kennen uit het circuit.

Uiteindelijk hoef ik nooit top te worden, zoals ik al zei wil ik gewoon zoveel mogelijk eruit halen, en op een zo makkelijk en snel mogelijke manier. En dat betekend niet dat ik top wil zijn of worden.
nog maar eens (je mag het globaal omschrijven, details oid zijn niet nodig):

Kijk, boefje spelen kan iedere dombo en daar heb je geen advies voor nodig.
Zelfde geldt voor de kruimeldief. Dus de vraag is;
Ben je gewoon een boefje dat meer wil of wat, en in welke richting wil je gaan werken?
Nee.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:32:37 #70
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_44933889
Therapie kan in nederland ook beter ben ik het volkomen mee eens. Het Duitse model is een stuk beter.

Maar als ik het zo lees doe je niet eens de moeite voor die therapie. en je schuift het nu maar af in de trant van: "therapie in Nederland een laggertje". maar het moet wel van twee kanten komen.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_44933897
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:23 schreef releaze het volgende:

[..]

Wat ik hier uit opmaak is dat je wel angsten hebt. Maar eerder in je uiteenzetting ben je heel erg van de nouja als het gebeurt dan gebeurt het, boeie, risico van het vak, bij wijze van. Het rationele wint het nog niet van het emotionele, dr is toch iets aan het normale leven dat je een zeker, veiliger gevoel geeft (over een understatement gesproken ) ..maar hoeveel waarde hecht je aan dat veilige gevoel? (hoef je niet te beantwoorden hier hoor, het is meer een think question) want aan de ene kant heb je je criminele activiteiten, je oersaaie domme baan en het veilige gevoel, en aan de andere kant heb je 'wellicht' een fulltime topbaan, maar geen veiligheid meer. Even cru doorgetrokken, wat brengt meer voldoening, structureel verveeld zijn of pertinent niet veilig meer? Ik weet niet hoe jij het ziet.. het ziet er iig naar uit dat in any given situation je sowieso je activiteiten van je parttime baantje niet kwijtraakt.. dus je verlies in princiepe dan niks? Mja, ik weet het niet.
[..]

Hmm.. wat ik me afvraag is of je zinnen weleens echt bevredigd raken, of dat dat net als je medelijden gevoel gewoon.. er niet is ofzo. Ikzelf ben een arme sloeber met helemaal 0.0, maar ik haal mn bevrediging uit de dingen die ik heb. ik hoef niets meer, ik hoef het niet snel, ik ben heel tevreden met hoe alles is, ondanks dat ik aan het eind van de maand geen geld meer heb om van te eten. mn behoeftes zijn gewoon snel voldaan. ik heb bij die constante verrijkingsdrang bij mensen juist zoiets van, jeetje wat doen jullie moeilijk! Je bent pas gelukkig met een nieuwe tv? Een nieuw mobieltje? Een topcarriere? Niet dus, anders ging je niet voor het meer. Ik zit gewoon thuis op de bank, ik kan voor me uitstaren en denken, hey ik ben gelukkig! En me dan ook nog zo voelen.
Maar ja, als je ook nog niet eens ben geboren met die capaciteiten, dan kan ik natuurlijk heel makkelijk praten maar is het totaal nergens op van toepassing. Het is vaak zo de illusie van mensen dat je door praten of opvoeding of weet ik veel wat een voorbeeldburger kan maken, terwijl iedereen in de biologische kern al anders is aangelegd, daar valt niks aan te veranderen, en dat onderkennen we nog niet echt, want ja, ons aanleervermogen is heilig!
Uiteraard zijn er heus wel angsten... en heb ik wel gevoel. Maar niet voor anderen, alleen voor mezelf. Ik hecht niet perse veel waarde aan een veilig gevoel, wat gebeurd dat gebeurd. Ook in een normaal leven zijn er zat factoren die onveilig zijn. En wat me meer voldoening brengt? Mezelf verrijken, zo makkelijk en snel mogelijk. En zoals ik al zei maakt me dat dus niet uit of dat legaal of illegaal is... zolang het maar gebeurd. Ik verlies niets omdat ik het nu ook al part-time doe zeg je... dat is in zekere zin zeker zo. Maar het risico word wel groter zodra ik fulltime ga, en samen met anderen ga werken. Nu doe ik alles op eigen houtje en heb ik het praktisch helemaal zelf in de hand. Dat heb ik niet zodra ik met anderen ga werken en fulltime ga.

Ik heb in zekere zin zeker een verrijkingsdrang, ik wil altijd meer en groter. En het liefst zo snel en makkelijk mogelijk. En of dat legaal of illegaal is, nogmaals dat maakt mij niets uit. Kan er niet mee zitten als ik anderen benadeel.
pi_44933907
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:28 schreef Wojworshebn het volgende:
Ben je nu ook al schizofreen? Want niemand zei dat je in de top wil horen.
Die indruk word wel gemaakt doordat sommige continu over de top van de onderwereld praten. En maak dus duidelijk dat ik NIET perse top wil worden. Ik wil gewoon zoveel mogelijk eruit halen...
pi_44933913
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:14 schreef 0merta het volgende:
[..]

Nee eerlijk gezegd doet mij dat niets, had een goede vriend die doodgestoken werd 3 jaar geleden tijdens avondje stappen. Deed mij niets eigenlijk, lullig voor hem maar waarom zou ik daarmee moeten zitten? En dat is hetzelfde als dat ik iemand iets aan zou doen, waarom zou ik ermee moeten zitten? Ik word er toch
Ok ik kan het mij bijna niet voorstellen, maar hetzelfde geld misschien voor jou dat je, je niet kan voorstellen waarom wij het wel voelen. Heb ik nog 1 vraag, in welk opzicht zijn het dan jouw vrienden als het jou toch niets doet als hij plots van de aardbodem verdwijnt zegmaar... Dan handel je toch enkel en puur alleen uit eigenbelang? ikke ikke ikke en de rest kan ... zegmaar.

Lijkt me dat je enkel met ze overeenkomt omdat jullie samen meer kunnen bereiken..
pi_44933917
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:30 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

nog maar eens (je mag het globaal omschrijven, details oid zijn niet nodig):

Kijk, boefje spelen kan iedere dombo en daar heb je geen advies voor nodig.
Zelfde geldt voor de kruimeldief. Dus de vraag is;
Ik wil inderdaad meer, de verrijkingsdrang die ik heb zoals releaze het omschreef. En in welke richting, zoals ik al zei maakt me niet uit hoe, heb voor mezelf van alles gedaan... dus waarvoor ze mij willen binnen een groep maakt niet zoveel uit. Waar ik uiteindelijk het beste in vooruit kom... zowel voor de groep als voor mezelf.
pi_44933924
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:32 schreef Gewoonik het volgende:
Therapie kan in nederland ook beter ben ik het volkomen mee eens. Het Duitse model is een stuk beter.

Maar als ik het zo lees doe je niet eens de moeite voor die therapie. en je schuift het nu maar af in de trant van: "therapie in Nederland een laggertje". maar het moet wel van twee kanten komen.
Ik doe inderdaad niet eens veel moeite ervoor, want ik zie het nut er niet van in... ik heb er geen last van dat ik me niet kan inleven in anderen. Sterker nog ik zie het ergens als een pluspunt...
pi_44933939
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:36 schreef attix het volgende:

[..]

Ok ik kan het mij bijna niet voorstellen, maar hetzelfde geld misschien voor jou dat je, je niet kan voorstellen waarom wij het wel voelen. Heb ik nog 1 vraag, in welk opzicht zijn het dan jouw vrienden als het jou toch niets doet als hij plots van de aardbodem verdwijnt zegmaar... Dan handel je toch enkel en puur alleen uit eigenbelang? ikke ikke ikke en de rest kan ... zegmaar.

Lijkt me dat je enkel met ze overeenkomt omdat jullie samen meer kunnen bereiken..
Een vriend is iemand die trouw is aan de ander, de ander niet verlinkt, de ander helpt indien nodig. Als ik die avond de kans had had ik hem zeker geholpen en die andere gast te pakken genomen. En dat was andersom ook... dat hij uiteindelijk niet meer leeft, tsja, thats life... ik kan er niet mee zitten. En dat is in zekere zin inderdaad eigenbelang. En wat je als laatste zegt klopt helemaal, dat is de reden waarom we het erover hebben gehad. Samen bereiken we meer, en daar word ook ik beter van...
pi_44933961
knip

[ Bericht 88% gewijzigd door Misan op 02-01-2007 03:47:47 (foutje) ]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:45:53 #78
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_44933962
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:35 schreef 0merta het volgende:

[..]

Die indruk word wel gemaakt doordat sommige continu over de top van de onderwereld praten. En maak dus duidelijk dat ik NIET perse top wil worden. Ik wil gewoon zoveel mogelijk eruit halen...
Definieer 'eruit halen'...

Voor het geld doe je het niet, je wilt niet bij de top horen, gevoel heb je niet of in mindere mate...
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:46:19 #79
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44933965
Ik heb een vraagje: hoe voel jij je als anderen zich ten koste van jou verrijken?

Boeiende vraag

En om antwoord te geven op je vraag: nee, het is nooit in me opgekomen. Integendeel. Mijn zin in het leven is blij en gelukkig zijn, met als voorwaarden dat ik daarmee anderen zo weinig mogelijk ongelukkig maak
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44933974
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:37 schreef 0merta het volgende:

[..]

Ik wil inderdaad meer, de verrijkingsdrang die ik heb zoals releaze het omschreef. En in welke richting, zoals ik al zei maakt me niet uit hoe, heb voor mezelf van alles gedaan... dus waarvoor ze mij willen binnen een groep maakt niet zoveel uit. Waar ik uiteindelijk het beste in vooruit kom... zowel voor de groep als voor mezelf.
Jezus man, doe nou niet zo moeilijk.

Jullie zitten met een paar man in de criminaliteit.
Criminaliteit kan je nogal ruim nemen, dus waar zitten jullie in?

Jatten jullie fietsen of doen jullie niet moeilijk als (bijv.) het 6-jarig zoontje van een
persoon die niet wil meewerken, afgemaakt moet worden? Zit nogal een verschil in..
Nee.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:52:05 #81
33954 ElisaB
pi_44933985
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:48 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jatten jullie fietsen of doen jullie niet moeilijk als (bijv.) het 6-jarig zoontje van een
persoon die niet wil meewerken, afgemaakt moet worden? Zit nogal een verschil in..
... en de échte onderwereld die op FOK! zich komt afvragen of ie in de onderwereld zal gaan

Kweenie hoor, maar ik geloof niet dat dat nou zo'n goed idee is

Ik ben te naief voor dit soort dingen
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:52:09 #82
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_44933986
tja ik snap de ts wel ..

Ik heb altijd eerlijk mijn geld verdient.. en eigelijk niets gedaan wat ilegaal is of wat dan ook .
Maar als ik de lokale coke dealer weer in zijn dure bak zie rijden dan steekt dat wel..

Of kijk een op beverwijk.. Heling in top vorm.. Al die make up voor de helft van de pijs in de winkel.. En de beveiliging strips zitten er nog op..
De straffen in nederland zijn veels te laag,,,
pi_44933989
@ Misanthropist & L-IS: Zoals ik al vaker zei is het niet mijn doel om hoofd te worden ofzo. Ik wil zoveel mogelijk uit het leven halen, zoveel mogelijk zien te verdienen, zoveel mogelijk ervaringen op te doen, het verste wat je eruit kan halen is dat je inderdaad de top bereikt. Maar als ik dat niet red dan niet, ik zie wel hoever ik hetzelf schop, en dan heb ik gedaan wat ik wil zoveel mogelijk eruit halen wat er te halen valt op alle gebieden. Tuurlijk doe ik het ook wel voor het geld, zeg toch niets voor niets dat ik het zo makkelijk, zo snel, en zo veel mogelijk wil allemaal. Betekend ook dat je je zelf zo goed mogelijk wil verrijken. Het gaat mij om het geheel, in de onderwereld is dat makkelijker (mits je de goede keuzes maakt) te halen dan in het reguliere leven.

@ ElisaB: Thanks voor je mening/commentaar, een van de weinige die schrijft wat ik vroeg in de OP. En hoe ik me zou voelen? Ik zou het kut vinden, net als elk ander, maar zou het wel begrijpen want tenslotte zou ik het ook doen als ik de kans krijg. Maar zorg dan wel dat ik mezelf ook verrijk ermee, doormiddel van compromis of door degene terug te pakken.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:56:08 #84
33954 ElisaB
pi_44934003
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:52 schreef 0merta het volgende:
@ ElisaB: Thanks voor je mening/commentaar, een van de weinige die schrijft wat ik vroeg in de OP. En hoe ik me zou voelen? Ik zou het kut vinden, net als elk ander, maar zou het wel begrijpen want tenslotte zou ik het ook doen als ik de kans krijg. Maar zorg dan wel dat ik mezelf ook verrijk ermee, doormiddel van compromis of door degene terug te pakken.
En als het verder gaat dan alleen het verlies van middelen (een beetje geld of je stoere nieuwe MP3-speler)?

Ik zat er net over na te denken, maar volgens mij ben ik van nature een beetje van het 'wilt ge niet wat u geschiedt, doe het ook een ander niet'. Dat iemand m'n tas jat, daar kan ik nog wel mee leven. Maar als iemand - om zichzelf te verrijken - aan mijn naasten komt... Da week niet hoor
pi_44934005
Ik heb na het lezen van dit gehele topic (leuk topic btw) een paar vragen:
Waar ga je je vaste inkomsten uit halen om voor je primaire levensbehoeftes?
Delen jullie de inkomsten samen?

Verder kan ik je aanraden om gewoon je hart en verstand te volgen en het gewoon te doen. Niet geschoten is altijd mis zullen we maar zeggen

Verder heb ik nooit iets dergelijks in de planning gehad. Wel loop ik echt al ruim tien jaar met het idee iemand zeer langzaam te willen martelen op de meest gruwelijke wijze. Of ik het ga doen? De tijd zal het leren, maar ik verwacht van niet
pi_44934008
@ Opa_vertelt: Zoals ik al zei doe ik van alles... de anderen hebben meestal maar één ding waar ze zich mee bezig houden. Ik doe alles waarmee ik me kan verrijken... heb onder andere vuurwapenhandel gedaan (vorig jaar voor opgepakt) mensen afgeperst en bedreigd, en tal van andere dingen. En nee, ik zou er geen probleem mee hebben als ik namens de groep een 6 jarig zoontje zou moeten kidnappen/gijzelen of iets aandoen van iemand die niet meewerkt. Als dat nodig is dan is dat nodig... maar voor mensen die niet meewerken zijn zat andere opties. Hoef je niet perse een kind of ander familielid voor te pakken. Dat is gelijk weer het uiterste...
pi_44934009
Ik wens je veel succes!
pi_44934011
quote:
@ Misanthropist & L-IS: Zoals ik al vaker zei is het niet mijn doel om hoofd te worden ofzo. Ik wil zoveel mogelijk uit het leven halen, zoveel mogelijk zien te verdienen, zoveel mogelijk ervaringen op te doen, het verste wat je eruit kan halen is dat je inderdaad de top bereikt. Maar als ik dat niet red dan niet, ik zie wel hoever ik hetzelf schop, en dan heb ik gedaan wat ik wil zoveel mogelijk eruit halen wat er te halen valt op alle gebieden. Tuurlijk doe ik het ook wel voor het geld, zeg toch niets voor niets dat ik het zo makkelijk, zo snel, en zo veel mogelijk wil allemaal. Betekend ook dat je je zelf zo goed mogelijk wil verrijken. Het gaat mij om het geheel, in de onderwereld is dat makkelijker (mits je de goede keuzes maakt) te halen dan in het reguliere leven.
hehe de knip was omdat ik maar 1 van de 2 pagina's gelezen had
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:59:07 #89
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_44934017
quote:
Ik zou het kut vinden, net als elk ander, maar zou het wel begrijpen want tenslotte zou ik het ook doen als ik de kans krijg. Maar zorg dan wel dat ik mezelf ook verrijk ermee, doormiddel van compromis of door degene terug te pakken.
Ben je nou zo dom?

Heb geen idee wat je ongeveer doet (inbreken, dealen, handeltjes c.q. inbraak) maar als je het goed doet weet je natuurlijk niet wie er achter een actie zit. Dan zit je mooi voor lul met je domme hoofd...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:59:09 #90
33954 ElisaB
pi_44934018
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:56 schreef 0merta het volgende:
En nee, ik zou er geen probleem mee hebben als ik namens de groep een 6 jarig zoontje zou moeten kidnappen/gijzelen of iets aandoen van iemand die niet meewerkt. Als dat nodig is dan is dat nodig... maar voor mensen die niet meewerken zijn zat andere opties. Hoef je niet perse een kind of ander familielid voor te pakken. Dat is gelijk weer het uiterste...
Ik hoop niet dat je hier in de buurt woont

And in case you do: ik heb geen cent
  dinsdag 2 januari 2007 @ 03:59:14 #91
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_44934019
quote:
@ Opa_vertelt: Zoals ik al zei doe ik van alles... de anderen hebben meestal maar één ding waar ze zich mee bezig houden. Ik doe alles waarmee ik me kan verrijken... heb onder andere vuurwapenhandel gedaan (vorig jaar voor opgepakt) mensen afgeperst en bedreigd, en tal van andere dingen. En nee, ik zou er geen probleem mee hebben als ik namens de groep een 6 jarig zoontje zou moeten kidnappen/gijzelen of iets aandoen van iemand die niet meewerkt. Als dat nodig is dan is dat nodig... maar voor mensen die niet meewerken zijn zat andere opties. Hoef je niet perse een kind of ander familielid voor te pakken. Dat is gelijk weer het uiterste...
handel ok..
maar afpersing en bedreiging vind ik triest...

Das samen met tasjes roof en overvallen met geweld van die lage vormen van criminaliteit...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 04:01:01 #92
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_44934024
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:38 schreef 0merta het volgende:

[..]

Ik doe inderdaad niet eens veel moeite ervoor, want ik zie het nut er niet van in... ik heb er geen last van dat ik me niet kan inleven in anderen. Sterker nog ik zie het ergens als een pluspunt...
Loop dan niet zo te zeiken. tot ziens
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_44934025
quote:
Dan wens ik je veel succes in de waarschijnlijk zéér korte carriere die je zal gaan krijgen.
Dat soort mensen noemden ze bij ons wegwerpkrachten.. Dombo's die overal wel voor in
zijn en die men na gebruik wel moét afmaken om verdere schade aan de zaak te voorkomen.
Nee.
pi_44934028
@ Misanthropist: Nu doe ik elke keer gewoon wat losse dingen, net als de anderen. Als we inderdaad als groep willen werken en fulltime, dan zullen we regelmaat erin moeten brengen, en eventuele concurrentie uitschakelen op wat voor manier dan ook. Inkomsten worden inderdaad na aftrek van eventuele onkosten gedeeld, ook indien er één vast komt te zitten. Enne jouw idee... tsja... erg interessant hahaha...

@ ElisaB: Als het verder gaat dan alleen middelen ligt eraan wat ze doen. Kijk familieleden pakken ze me niet op... kan er niet mee zitten. Daarintegen vrienden die meewerken, als ze die pakken benadelen ze ze mij ook dus, en dan pak ik ze net zo hard, al dan niet harder terug.
pi_44934030
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:59 schreef Bill_E het volgende:

[..]

handel ok..
maar afpersing en bedreiging vind ik triest...

Das samen met tasjes roof en overvallen met geweld van die lage vormen van criminaliteit...
dat hangt alleen maar van je principes af die weer verschillen van mens tot mens
pi_44934031
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:56 schreef 0merta het volgende: En nee, ik zou er geen probleem mee hebben als ik namens de groep een 6 jarig zoontje zou moeten kidnappen/gijzelen of iets aandoen van iemand die niet meewerkt. Als dat nodig is dan is dat nodig...
Oftewel, je zou de perfecte onderdaan kunnen worden die alle vuile klusjes voor de echte jongens opknapt

Niet zo lullig bedoelt als het misschien over komt, trouwens
  dinsdag 2 januari 2007 @ 04:04:32 #97
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_44934034
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:02 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

dat hangt alleen maar van je principes af die weer verschillen van mens tot mens
Tja als ik een nieuws bericht lees dat er een bank overvallen is door een tunnel te graven enz.. Dan heb ik daar respect voor.. Das gaaf..

Maar mensen persoonlijk bedreigen cq iets aandoen ( in iedergeval een trauma ) das gewoon laag..
Dan ben jij het uitschot van de maatschapij en mag je aan je ballen aan de hoogste boom worden gehangen wat mijn betreft
pi_44934044
@ L-IS: Ook in het circuit word onderling geluld... en als je een compromis sluit met een ander die weet wie het gedaan heeft zal je versteld staan hoe makkelijk ze vertellen wie het geweest is.

@ ElisaB: Weet niet waar je vandaan komt maar ik kom uit het Rijnmond gebied. En overigens zoals ik al zei, ben ik nou niet van plan om de kleintjes (de gewone mensen) te bestelen.

@ Bill_E: Dat ligt eraan wie je afperst of bedreigt, in de dingen waar we ons bezig mee gaan houden dan zijn het voornamelijk mensen die het zelf ook doen.

@ Gewoonik: Volgens mij lees je de helft maar want ik zeik er totaal niet over. Lees de OP nou eens... ik vraag om meningen van mensen. En of ze zelf ook weleens zulke gedachtes hebben. Ik zeik voor de rest niet... dus weet niet wat je lult.

@ Opa_vertelt: Ik ben dus niet iemand die zich zomaar aan de kant laat zetten. En knap dus niet zomaar elk klusje op, tenzij het echt nodig is of als ik er echt mezelf mee verrijk. Ben geen kip zonder kop... denk wel na wat zelf het beste is in een situatie.
pi_44934052
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:01 schreef 0merta het volgende:
@ Misanthropist: Nu doe ik elke keer gewoon wat losse dingen, net als de anderen. Als we inderdaad als groep willen werken en fulltime, dan zullen we regelmaat erin moeten brengen, en eventuele concurrentie uitschakelen op wat voor manier dan ook. Inkomsten worden inderdaad na aftrek van eventuele onkosten gedeeld, ook indien er één vast komt te zitten. Enne jouw idee... tsja... erg interessant hahaha...
Ok, prachtig allemaal, maar je moet sowieso concrete ideeën hebben in plaats van wat je nu hebt. Heb je een garantie om met regelmaat van de klok een vast inkomen te hebben (en dan doel ik niet op een uitkering ofzo) of moet je overal blijven lobbyen voor werk? Pas als je concrete ideeën hebt moet je gaan kijken naar wie je daar allemaal bij kan gebruiken of kan je alles misschien in je eentje of met zijn tweeën doen (scheelt toch weer een bak geld die je niet met anderen hoeft te delen). Je organisatie groeit op die manier vanzelf zeg maar en kan je het blijven beheersen. Als je met alleen maar vage ideeën zit (dat idee heb ik iig na lezen van dit topic) dan schiet het voor geen meter op en kan je vooralsnog beter een andere hobby zoeken Kijk bijvoorbeeld eens hoe de huidige multinationals begonnen zijn. Negenennegentig van de honderd keer hebben ze een eenmanszaak of ander klein bedrijf ten grondslag liggende.
pi_44934075
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:04 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Oftewel, je zou de perfecte onderdaan kunnen worden die alle vuile klusjes voor de echte jongens opknapt

Niet zo lullig bedoelt als het misschien over komt, trouwens
Zoals ik hierboven zei tegen Opa_verteld, ben ik wel iemand die zelf ook nadenkt over een situatie. En niet zomaar alle klusjes opknap. Maar indien je verder wil komen zal je ook rotklusjes moeten doen. Alleen zo kan je jezelf verder verrijken.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 04:11:49 #101
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_44934079
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:09 schreef 0merta het volgende:
@ Bill_E: Dat ligt eraan wie je afperst of bedreigt, in de dingen waar we ons bezig mee gaan houden dan zijn het voornamelijk mensen die het zelf ook doen.
Dus dat geeft mij ook het recht om morgen een pistool tegen je hoofd aan te zetten en al je bezittingen opeisen?
pi_44934089
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:09 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

Ok, prachtig allemaal, maar je moet sowieso concrete ideeën hebben in plaats van wat je nu hebt. Heb je een garantie om met regelmaat van de klok een vast inkomen te hebben (en dan doel ik niet op een uitkering ofzo) of moet je overal blijven lobbyen voor werk? Pas als je concrete ideeën hebt moet je gaan kijken naar wie je daar allemaal bij kan gebruiken of kan je alles misschien in je eentje of met zijn tweeën doen (scheelt toch weer een bak geld die je niet met anderen hoeft te delen). Je organisatie groeit op die manier vanzelf zeg maar en kan je het blijven beheersen. Als je met alleen maar vage ideeën zit (dat idee heb ik iig na lezen van dit topic) dan schiet het voor geen meter op en kan je vooralsnog beter een andere hobby zoeken Kijk bijvoorbeeld eens hoe de huidige multinationals begonnen zijn. Negenennegentig van de honderd keer hebben ze een eenmanszaak of ander klein bedrijf ten grondslag liggende.
Dat is dan weer een voordeel dat ik al geruime tijd parttime meedraai... wel voor mezelf maar toch weet je genoeg. Hier in de regio ken ik zat coke en wapen handelaars en verkopers. Indien we zelf zulke lijnen op willen zetten zullen we die uit moeten schakelen om hun 'klanten' over te nemen. We hebben wel degelijk al plannen opgezet hoe we het gaan aanpakken om een vaste inkomensbron te hebben. Alleen zijn we er nog niet over uit of we het daadwerkelijk doorzetten en dus samen willen werken en fulltime willen gaan... daar denken we nog over na. Het is lucratiever maar ook groter risico.
pi_44934092
KLPD lurkt stevig mee
pi_44934093
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:11 schreef Bill_E het volgende:
Dus dat geeft mij ook het recht om morgen een pistool tegen je hoofd aan te zetten en al je bezittingen opeisen?
Iedereen heeft het recht zichzelf te verrijken... alleen moet je wel de eventuele concequenties aanvaarden.
pi_44934096
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:15 schreef JediMindTricks het volgende:
KLPD lurkt stevig mee
Voor de dingen die ik hier genoemd heb ben ik al lang opgepakt... heb ik al straf voor gehad. En dat ik zulke ideeen heb zegt nog niet dat ik ze daadwerkelijk uitvoer. Oftewel ze kunnen me toch niets maken.

Dan zouden ze alle criminelen die ooit iets gedaan hebben de rest van hun leven moeten vasthouden want die houden ook die ideeen in hun hoofd hoor. Zolang ik niets doe kunnen ze me niets maken...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 04:17:14 #106
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_44934100
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:15 schreef 0merta het volgende:

[..]

Iedereen heeft het recht zichzelf te verrijken... alleen moet je wel de eventuele concequenties aanvaarden.
Tja dus een gevolg zou zijn dat je eigelijk nooit meer alleen kan zijn?

Want als je dat wel bent kan je ieder moment van de dag neergeknalt worden,..
  dinsdag 2 januari 2007 @ 04:17:36 #107
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_44934103
quote:
@ L-IS: Ook in het circuit word onderling geluld... en als je een compromis sluit met een ander die weet wie het gedaan heeft zal je versteld staan hoe makkelijk ze vertellen wie het geweest is.
Mja oke, ligt er natuurlijk aan op welke manier je genaaid wordt.. kom je zeker niet altijd achter. Maar boeit verder ook niet
quote:
@ ElisaB: Weet niet waar je vandaan komt maar ik kom uit het Rijnmond gebied. En overigens zoals ik al zei, ben ik nou niet van plan om de kleintjes (de gewone mensen) te bestelen.
Dit vind ik eerlijk gezegd vet van je.

Vind het sowieso altijd laf om mensen te bedreigen die zwakker of ongewapend zijn. Persoonlijk word ik altijd aggressief van mensen die hun vechtskills moeten compenseren met wapens.. maar wie ben ik.
pi_44934104
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:16 schreef 0merta het volgende:

[..]

Voor de dingen die ik hier genoemd heb ben ik al lang opgepakt... heb ik al straf voor gehad. En dat ik zulke ideeen heb zegt nog niet dat ik ze daadwerkelijk uitvoer. Oftewel ze kunnen me toch niets maken.

Dan zouden ze alle criminelen die ooit iets gedaan hebben de rest van hun leven moeten vasthouden want die houden ook die ideeen in hun hoofd hoor. Zolang ik niets doe kunnen ze me niets maken...
De meesten van de hofstad groepen hadden ook alleen maar plannen .
pi_44934107
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:17 schreef Bill_E het volgende:

Dat kan altijd, maar ik kan ook elk moment van de dag dood neervallen, overreden worden, ziekte krijgen of weet ik veel wat. Daarbij moet je nooit stil staan... bij de dood.

Maar ik bedoel alleen dat elke actie ook een reactie teweeg brengt...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 04:21:02 #110
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_44934124
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:19 schreef 0merta het volgende:

[..]

Dat kan altijd, maar ik kan ook elk moment van de dag dood neervallen, overreden worden, ziekte krijgen of weet ik veel wat. Daarbij moet je nooit stil staan... bij de dood.

Maar ik bedoel alleen dat elke actie ook een reactie teweeg brengt...
nouja suc6 met je plannen ik lees ze wel in de krant...
ik ga pitten,, moet morgen weer eerlijk aan de bak
pi_44934125
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:18 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

De meesten van de hofstad groepen hadden ook alleen maar plannen .
Plannen waarvan bewezen is dat ze ze uit wouden voeren. Zoals dat ze wapens inkochten, bouwtekeningen bestudeerden, mensen rekruteerde, naar trainingskampen gingen, in andere landen (rusland) de jihad wouden voeren, en dergelijke. Van dat alles is bij mij geen sprake. Ik heb alleen gedachtes/ideeen. Ik voer verder niets uit...
pi_44934854
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:21 schreef 0merta het volgende:

[..]

Plannen waarvan bewezen is dat ze ze uit wouden voeren. Zoals dat ze wapens inkochten, bouwtekeningen bestudeerden, mensen rekruteerde, naar trainingskampen gingen, in andere landen (rusland) de jihad wouden voeren, en dergelijke. Van dat alles is bij mij geen sprake. Ik heb alleen gedachtes/ideeen. Ik voer verder niets uit...
En je part-time klusjes dan?
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:34:41 #113
33954 ElisaB
pi_44935668
quote:
@ L-IS:
Een geruststellende gedacht

Dan nog maar even een slotopmerking. Als je een kloon bent van een doorsnee puber, dan heb je een erg leuk topic geopend. Complimenten Als je echt jezelf bent, dan gaan jij en de mensen om je heen een roerige tijd tegemoet. Ik kan niet zeggen dat ik het allemaal zo geweldig vind, maar hé; je bent de enige niet!
pi_44935704
Er van uitgaande dat TS geen kloon is/de waarheid spreekt: beangstigend dat sommige mensen blijkbaar zo (zelf-)destructief in het leven staan......
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:39:57 #115
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44935735
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:41 schreef 0merta het volgende:

@ Beelzebub85: Zitten inderdaad risico's aan vast. Vastzitten maakt me niet zoveel uit, dat is niet de eerste keer voor me. Voordeel van vastzitten is is dat je altijd nieuwe connecties krijgt, en nieuwe dingen leert. Weet dat het een spel is, maar mijn doel is toch wel om het spel te winnen...
"Ik ben een beetje aan het netwerken"
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:42:32 #116
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44935774
Om toch een beetje op de vraag in te gaan : Ja, ik heb wel eens overwogen om wat criminele activiteiten te doen (Niet voor vast, maar als tijdelijke bijbaan zeg maar). Een nadeel is echter dat je op welke manier je ook iets doet er altijd wel iemand is die je benadeelt.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:45:53 #117
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44935852
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:41 schreef 0merta het volgende:
Ik ben niet psychopatisch... ik heb alleen een andere kijk op het criminele circuit. Ik kan niet inzien waarom het fout is dat mensen zich op die manier verrijken als dat hun keuze is. Waarom maakt mij dat psychopatisch? Slaat nergens op... en als ik echt psychopatisch was hadden ze mij nooit laten gaan bij therapie...
Je geeft zelf aan dat je gewetenloos kunt handelen. Dat ze je laten gaan zegt niet echt veel. Pas wanneer er sprake is van een verband tussen een ernstig misdrijf en je geestestoestand kun je daarvoor onder dwang behandeld worden.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:48:46 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44935900
Ik zou het niet doen, in die wereld heb je geen goeie secondaire arbeidsvoorwaarden. En laten we het maar helemaal niet hebben over je pensioengat die je hebt.
The truth was in here.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:50:29 #119
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44935930
Toevoeging.. typisch gevalletje van een Vader die hem sloeg en weg liep op jonge leeftijd. Een moeder die hoereerde om aan geld te komen en tsja dan beland je op het verkeerde pad he.
The truth was in here.
pi_44936085
quote:
Ga je hier al solliciteren
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:00:36 #121
38577 Racerat
Life's a ratrace
pi_44936094
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:34 schreef 0merta het volgende:
... Vrouwen moet je niet aan beginnen als je in het circuit zit.
Nou, wat zul jij gelukkig worden. De rest van je leven rukkend tussen je criminele geld zitten in je zielige eentje.
Biertje? Koekje d'r bij?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 januari 2007 @ 11:37:04 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44936655
Om op je OP in te gaan... Nee, ik heb er nog nooit over nagedacht... Ik denk liever na over dingen die positief zijn en dan niet alleen positief voor mij alleen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:53:20 #123
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_44936917
Vaak over nagedacht, maar ik zou het nooit serieus overwegen. Ik heb namelijk veel te verliezen. Dat ik waarschijnlijk nooit een nieuwe porsche/bentley/BMW etc. zal rijden interesseert me eigenlijk niks. Ik vind een 5e hands Ford van 11 jaar oud eigenlijk net zo goed.

[ Bericht 15% gewijzigd door LENUS op 02-01-2007 13:29:23 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_44937099
Goed topic! Erg interessant. Ik vraag me al erg lang af of ik misschien toch een geweten heb.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:12:21 #125
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44937304
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:17 schreef SjonLok het volgende:
Ik heb wel eens het idee gehad om met een sniper geweer mensen om te leggen, zoals John Allen Muhammad. Maar ja, dat zou dan alleen voor de kick zijn.

Uiteindelijk heb ik dat niet gedaan, omdat het geen geld oplevert.

Ik heb ook nog een tijdje met de gedachte rondgelopen om huurmoordenaar te worden. Maar ja, hoe kom je aan opdrachten hè?
advertentie zetten in de krant of op marktplaats?

TS, zoek hulp, beetje jezelf verrijken over de rug van anderen vind ik simpelweg niet kunnen, ga gewoon werken voor je poen en wees wat slimmer dan de rest zodat je legaal rijk kunt worden.
Denk ook eens wat verder dan alleen geld, je kunt mensen flink de vernieling in helpen door criminele activiteiten. Zou jij het leuk vinden als jou dat zou overkomen of 1 van je ouders ofzo?

Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet...
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:23:22 #126
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_44937567
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:00 schreef Racerat het volgende:

[..]

Nou, wat zul jij gelukkig worden. De rest van je leven rukkend tussen je criminele geld zitten in je zielige eentje.
Hij heeft het waarschijnlijk over vaste relaties.
Dat is wel moeilijk ja, kende een famillie waar de vader in de onderwereld zat. Daar kwamen de twee kinderen van nooit naar buiten.
Radio Soulwax!
pi_44937773
Vast een handig topic met het oog op je toekomst:

Bloed op je kleren.

Oh, enneh, je gaat geen fokkers omleggen he, een toffe onderwereldgast heeft ook zo zijn principes!
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:31:39 #128
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44937777
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:02 schreef heiden6 het volgende:
Goed topic! Erg interessant. Ik vraag me al erg lang af of ik misschien toch een geweten heb.
Hoezo? TS is een libertijn in z'n meest zuivere vorm
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:19:53 #129
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_44938693
Het enige wat je hier loopt te doen is het rechtvaardigen van je eigen stap in de "onderwereld".
Dus ja je loopt te zeiken ja.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_44938769
Ik kan me niet voorstellen dat je zo'n leven wilt lijden...
Ik zijn zat andere manieren om snel geld te verdienen!

Maar als jij het wilt, doe het dan .... Volgens mij onderschat je het nogal! Ik hoop dat je snel wordt opgepakt
Misdaad loont niet .
pi_44938948
Ik heb er wel eens aan gedacht, maar ik zou dus echt niet weten hoe ik in dat wereldje moet komen.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_44941026
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 09:07 schreef Seneca het volgende:
En je part-time klusjes dan?
Haha, tsja zijn altijd wel dingen waarvoor ik niet ben opgepakt, maar dat zijn eigenlijk kleine dingen allemaal. Voor die dingen is het teveel werk voor de politie om alles van internet af te trekken. Tevens ben ik benieuwd hoe ze dat zouden willen doen, want IP volgen heeft geen zin aangezien ik op een publieke computer zit.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:34 schreef ElisaB het volgende:
Een geruststellende gedacht

Dan nog maar even een slotopmerking. Als je een kloon bent van een doorsnee puber, dan heb je een erg leuk topic geopend. Complimenten Als je echt jezelf bent, dan gaan jij en de mensen om je heen een roerige tijd tegemoet. Ik kan niet zeggen dat ik het allemaal zo geweldig vind, maar hé; je bent de enige niet!
Haha, nou mijn pubertijd ben ik al heeeeeeeeel wat jaren voorbij. Roerige tijd, ach zoals ik al zei is het nou niet echt mijn doel om de 'normale' mens te belazeren. Dat levert niet genoeg op... ik zoek het toch echt in het circuit zelf.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:42 schreef Alicey het volgende:
Om toch een beetje op de vraag in te gaan : Ja, ik heb wel eens overwogen om wat criminele activiteiten te doen (Niet voor vast, maar als tijdelijke bijbaan zeg maar). Een nadeel is echter dat je op welke manier je ook iets doet er altijd wel iemand is die je benadeelt.

Je geeft zelf aan dat je gewetenloos kunt handelen. Dat ze je laten gaan zegt niet echt veel. Pas wanneer er sprake is van een verband tussen een ernstig misdrijf en je geestestoestand kun je daarvoor onder dwang behandeld worden.
Je benadeelt inderdaad altijd wel iemand ermee, maar daar heb ik toch geen last van? Ik word er zelf beter van. En ernstig misdrijf, heb je mijn vorige posts niet allemaal gelezen? Heb al voor geweldsdelicten gezeten hoor. Krijg je even therapie en na tijdje laten ze je toch echt gaan... dat onder dwang valt best mee. Ja je moet naar therapie, maar na een tijdje zeggen ze gewoon dat ze niet weten wat ze met je aan moeten en laten ze je gewoon gaan hoor.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:48 schreef Bastard het volgende:
Ik zou het niet doen, in die wereld heb je geen goeie secondaire arbeidsvoorwaarden. En laten we het maar helemaal niet hebben over je pensioengat die je hebt.
Typisch gevalletje van een Vader die hem sloeg en weg liep op jonge leeftijd. Een moeder die hoereerde om aan geld te komen en tsja dan beland je op het verkeerde pad he.
Je moet inderdaad zorgen dat je genoeg hebt voor als je ooit wil stoppen. Maar dat weet je van tevoren al. En over mijn ouders... ik heb inderdaad geen fijne jeugd gehad, maar ik ben al zo zolang ik het me kan herinneren hoor. Maar mijn moeder is zeker geen hoer, en mijn pa heeft mij nog nooit geslagen.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:37 schreef Sjeen het volgende:
Om op je OP in te gaan... Nee, ik heb er nog nooit over nagedacht... Ik denk liever na over dingen die positief zijn en dan niet alleen positief voor mij alleen...
Thanks voor je commentaar...
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:53 schreef LENUS het volgende:
Vaak over nagedacht, maar ik zou het nooit serieus overwegen. Ik heb namelijk veel te verliezen. Dat ik waarschijnlijk nooit een nieuwe porsche/bentley/BMW etc. zal rijden interesseert me eigenlijk niks. Ik vind een 5e hands Ford van 11 jaar oud eigenlijk net zo goed.
Eerste die toegeeft er ook vaak over nagedacht te hebben... thanks. Ach ik heb niet superveel te verliezen. Ik hoef ook niet in een dikke bak te rijden, doodnormale Opel Astra ofzo is goed genoeg. Trekt minder aandacht ook...
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:02 schreef heiden6 het volgende:
Kom je maar op één manier achter...
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Hij heeft het waarschijnlijk over vaste relaties.
Dat is wel moeilijk ja, kende een famillie waar de vader in de onderwereld zat. Daar kwamen de twee kinderen van nooit naar buiten.
Inderdaad, geen vaste relaties nee. Zeg niet dat ik niet aan mijn pleziertjes kom... dat komt wel goed. Maar inderdaad geen vaste relatie.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb er wel eens aan gedacht, maar ik zou dus echt niet weten hoe ik in dat wereldje moet komen.
Niet zo heel moeilijk hoor, beste is om te zorgen dat je gewoon een keer korte periode vast komt te zitten. Moet je opletten hoesnel je mensen binnenin tegenkomt die klussen voor je hebben zodra je weer op de stoep staat. Er is maar één echte leerschool, en dat is de bajes.
pi_44941546
Whaha dat jij hier een topic op het kinderforum maakt zegt al genoeg over jou, oeh zware crimineel!!
En jij beweerd geen gevoel te hebben, waarom open je hier een topic met de vraag naar onze mening, dat kan je dan ook geen reet schelen...

Nou ga maar snel weer "klikken" bij Omerta, misschien krijg je daar wat meer respect!

Loser!!
pi_44941679
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:59 schreef DonSauza het volgende:
Whaha dat jij hier een topic op het kinderforum maakt zegt al genoeg over jou, oeh zware crimineel!!
En jij beweerd geen gevoel te hebben, waarom open je hier een topic met de vraag naar onze mening, dat kan je dan ook geen reet schelen...

Nou ga maar snel weer "klikken" bij Omerta, misschien krijg je daar wat meer respect!

Loser!!
Blijkbaar totaal niets gelezen. Ten eerste zware crimineel? Waar zie je mij dat beweren... duidelijker nog, staat toch echt dat ik er nog in zou moeten stappen... ten tweede hebben jullie meningen niets met mijn gevoel te maken. Overigens heb ik wel duidelijk gevoel, als je alles gewoon leest zie je dat duidelijk overal staan, alleen medelijden heb ik nooit met mensen. Dus gewoon beetje zielige post van je... lees eerst eens alles voordat je uberhaupt reageert.
pi_44941824
Wat n gelul van je omerta, dat mensen er echt intrappen... Even een leuke levensloop verzinnen, wat vage verhaaltjes vertellen, en half fok hangt aan je lippen. Ik ken via boksen wel wat figuren die niet bepaald legaal bezig zijn, en die zitten zeker weten niet op fok

[ Bericht 1% gewijzigd door mister_popcorn op 02-01-2007 15:09:25 (typo) ]
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:15:50 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44942045
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:43 schreef 0merta het volgende:

Je benadeelt inderdaad altijd wel iemand ermee, maar daar heb ik toch geen last van?
Dat beweerde ik ook niet. Het is een van de redenen dat ik geen criminele carriere ambieer.
quote:
Ik word er zelf beter van. En ernstig misdrijf, heb je mijn vorige posts niet allemaal gelezen? Heb al voor geweldsdelicten gezeten hoor. Krijg je even therapie en na tijdje laten ze je toch echt gaan... dat onder dwang valt best mee. Ja je moet naar therapie, maar na een tijdje zeggen ze gewoon dat ze niet weten wat ze met je aan moeten en laten ze je gewoon gaan hoor.
Dat zeg ik : Er moet eerst een zwaar misdrijf gepleegd worden voordat dwang-behandeling mogelijk wordt.
pi_44942097
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:08 schreef mister_popcorn het volgende:
Wat n gelul van je omerta, dat mensen er echt intrappen... Even een leuke levensloop verzinnen, wat vage verhaaltjes vertellen, en half fok hangt aan je lippen. Ik ken via boksen wel wat figuren die niet bepaald legaal bezig zijn, en die zitten zeker weten niet op fok
Verzinnen? Je kent mijn leven niet eens... tevens vraag ik puur om meningen en of anderen met die gedachtes lopen. Bereik er verder niets mee, dat is gewoon nieuwsgierigheid. Dus kansloze reactie van je. Maar goed ga er verder niet op in... zie al "FR 1908" staan dus heb al zo'n vermoeden wat je IQ is.
pi_44942141
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:17 schreef 0merta het volgende:

zie al "FR 1908" staan dus heb al zo'n vermoeden wat je IQ is.

Anyway: we houden het wel netjes hier?

[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_44942192
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat beweerde ik ook niet. Het is een van de redenen dat ik geen criminele carriere ambieer.
[..]

Dat zeg ik : Er moet eerst een zwaar misdrijf gepleegd worden voordat dwang-behandeling mogelijk wordt.
Oke, dacht dat je het indirect op mij bedoelde, ikzelf heb daar geen problemen mee. Als je dat zelf wel hebt is dat inderdaad een goede reden om er niet in te gaan. En nogmaals zoals ik al zei, heb ik al voor enkele zware delicten gezeten en ook dwang behandelingen gehad. Maar ze laten je echt vrij snel gaan hoor als ze het gewoonweg niet meer weten.
pi_44942544
Zwijgplicht, maar wel je 'plannen' op internet gooien. Maar goed, ik blijf hem volgen .
Secrets never die. Only people.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:35:01 #141
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44942610
Ok, ik generaliseerde een beetje.. maar ik snap jou ook he-le-maal niet
The truth was in here.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:39:47 #142
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44942757
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef 0merta het volgende:

Maar ze laten je echt vrij snel gaan hoor als ze het gewoonweg niet meer weten.
Uhuh. Het bestaan van long stay afdelingen is een mythe inderdaad.
pi_44942833
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:08 schreef mister_popcorn het volgende:
Iedereen kent uiteraard wel wat gasten die 'niet bepaald legaal bezig zijn'
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2007 @ 16:07:02 #144
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44943686
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:41 schreef 0merta het volgende:
Voordeel van vastzitten is is dat je altijd nieuwe connecties krijgt

Gezellig vastzitten met andere fantasten die het allemaal zó goed weten dat ze de komende jaren hun oud en nieuw achter gesloten deuren mogen vieren bedoel je?

Je kunt beter Omerta blijven spelen vanuit je eigen slaapkamertje alwaar je gewoon weer naar buiten kan gaan als jij daar zin in hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2007 @ 16:08:19 #145
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44943721
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef 0merta het volgende:

En nogmaals zoals ik al zei, heb ik al voor enkele zware delicten gezeten en ook dwang behandelingen gehad. Maar ze laten je echt vrij snel gaan hoor als ze het gewoonweg niet meer weten.
KLOONALERT
pi_44945859
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:43 schreef 0merta het volgende:
Niet zo heel moeilijk hoor, beste is om te zorgen dat je gewoon een keer korte periode vast komt te zitten. Moet je opletten hoesnel je mensen binnenin tegenkomt die klussen voor je hebben zodra je weer op de stoep staat. Er is maar één echte leerschool, en dat is de bajes.
bedankt voor de tip, als ik nu naar de duistere kant wil weet ik hoe het moet.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:10:13 #147
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44949081
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:36 schreef 0merta het volgende:
Weet niet of dit in deze room hoort maar zo niet dan graag in het goede topic plaatsen mods!

Hoe dan ook, ik vraag me af of er hier mensen zijn die weleens met de gedachte spelen om zich in de onderwereld te storten. Oftewel om het in volksmond te zeggen, beroepscrimineel te worden. Ikzelf speelde weleens met deze gedachte. Heb wel wat dingen op mijn kerfstok staan, heb ook al een strafblad maar dat zijn altijd losse dingen geweest. Na wat gesprekken met zeer goede vrienden (echt goede vrienden, waar ik al zeker 15 jaar dagelijks mee omga) over een structuur onderling te maken begin ik nu echt na te denken of ik er definitief in wil stappen. Uiteindelijk is er geen weg terug zoals bij een legale baan.

Waarom vraag je je vast af... om eerlijk te zijn, dat weet ik zelf niet eens. Ik heb dat altijd al gehad, nooit problemen gehad met criminele activiteiten. Het is gewoon een manier om makkelijk goed geld te verdienen. En of ik ermee kan leven dat ik anderen ermee benadeel of zelfs pijn doe? Tsja, daar heb ik geen last mee... ik heb namelijk bepaalde emoties 'niet'. Zo voel ik nooit medelijden voor anderen. Heb daarvoor ook jarenlang in therapie gezeten, maar het heeft nooit geholpen. Heb nooit sympathie voor anderen kunnen 'ontwikkelen' of 'vrij maken'. Dus ja ik kan er wel mee leven als ik anderen benadel of zelfs pijn doe, zowel geestelijk als lichamelijk.

Maar ik ben dus zeer benieuwd of er meer mensen zijn hier die zulke gedachtes hebben of hebben gehad? En wat zijn de meningen van jullie hierover?
En dat zet je hier dan zo open en bloot neer?

Ik zou er maar eens goed over nadenken. Over het algemeen is de kans groot dat iemand je afperst, misbruikt en zonodig ook omlegt.

Op zich prima, zolang je je daar van bewust bent en een plan hebt. Of je moet voor gewoon kruimelwerk gaan. Dat heet dan wel kruimelwerk, maar daar kan een mens ook prima van leven.

Maar in alle (misplaatste) ernst: lees er eens wat goede boeken over en denk er nog eens over na. Want je kunt een hele stoere, nietsontziende kerel zijn... je bloedt net zo goed als ieder ander.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:13:23 #148
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44949189
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:54 schreef Seneca het volgende:
- Rijkdom die is vergaard ten koste van anderen blijft nooit lang bestaan.
- Er bestaat geen 'get rich quick scheme'. Als je rijk wilt worden zul je daar iets tegenover moeten stellen.
Allebei niet waar. En tegenover die snelle rijkdom staat het nemen van grote risico's.

Wat dat betreft gelden overal bijna dezelfde regels, zij het in iets andere vorm.
pi_44949555
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:42 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Iedereen kent uiteraard wel wat gasten die 'niet bepaald legaal bezig zijn'
och lelijk haakneusje van me, hoef je niet meteen je favo smiley erbij te pakken...
Ik heb 't over wel grotere zaken dan waar de gemiddelde triangeljosti van vak 410 zich mee bezig houdt.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:26:45 #150
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44949597
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:25 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

och lelijk haakneusje van me, hoef je niet meteen je favo smiley erbij te pakken...
Ik heb 't over wel grotere zaken dan waar de gemiddelde triangeljosti van vak 410 zich mee bezig houdt.
wauw man, jij benneg link
pi_44950729
quote:

[..]

Op zo'n reactie kan ik ook alleen maar met m'n favoriete smiley antwoorden he? Jij zal vast hele stoere jochies kennen, die ongetwijfeld voor jou de grootste boefjes zijn die je kent. Grotere zaken? Wat doen ze, films downloaden en kopieren op grote schaal?

Komt ie dan he...

pi_44951379
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:26 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

wauw man, jij benneg link
nooit gezegd dat ik dat was, maar liev dat jij dat vindt
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:29:15 #153
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_44951892
weet je wanneer je een toffe crimineel bent?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waus
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_44953874
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 20:29 schreef nixxx het volgende:
weet je wanneer je een toffe crimineel bent?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waus
Zolang die stilstaat kan het natuurlijk nog best lonen. Al weet ik eerlijk gezegd niet wat een intercitykoplamp tegenwoordig doet op de zwarte markt.
pi_44957571
Ik heb er nog nooit over nagedacht om "beroepscrimineel" te worden, omdat ik van mening ben dat je je geld ook op een eerlijke manier kan verdienen. Bovendien zou ik niemand kunnen bedreigen of afpersen of mishandelen of vermoorden. Ik zou me schuldig voelen en zou zo'n persoon zien als een broer/zus, vader/moeder, zoon/dochter enz. van iemand. Ik maak uit je postings op dat jij dat niet zo ziet en dat het je niet zoveel doet.

Zou jij in staat zijn om iemand te mishandelen, verminken of te vermoorden voor een x bedrag? Ik vind het eerlijk gezegd nogal freaky dat iemand er serieus over nadenkt om fulltime crimineel te worden met alle gevolgen van dien.

Je leeft letterlijk on the edge. Je zal nooit meer iemand voor 100% kunnen vertrouwen, je moet constant rekening houden met politie en justitie, je leeft van adrenalinekick naar adrenalinekick. Houd je er ook rekening mee dat je vrienden waarmee je dit wilt gaan doen, dan niet meer voor 100% te vertrouwen zijn? Wie weet krijgen zij wel een smak geld als ze jou eraan naaien?

En over wat voor criminele activiteiten hebben we het eigenlijk? Afpersen? Ripdeals? Huurmoordenaar worden? Stel dat jij een kindje zou krijgen (of misschien heb je er al 1) en die wordt vermoord of gegijzeld en mishandeld omdat papa een goede deal heeft afgesloten? Of dat je toch ooit die ene vrouw tegenkomt waarmee je verder wilt? Je betrekt eigenlijk je hele omgeving in je activiteiten. Je schrijft dat het je niet zoveel doet als ze je familie erop terugpakken maar die kiezen hier toch niet voor? Stel dat er ooit iets mis gaat en dat zij erin betrokken raken? Het zijn toch jouw ouders, broers/zussen, vriendin/vrouw en kinderen.

Ik vraag me af waarom je niet succesvol worden in iets legaals? Tuurlijk het is hard werken voor eerlijk geld maar volgens mij heb je daar veel meer plezier van als van geld dat je hebt gekregen of afgetroggeld.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:06:00 #156
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_44958057
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:14 schreef 0merta het volgende:
@ Seneca:
[..]

[..]
dude, ga gewoon lekker emigreren, daar zit risico genoeg aan vast voor jou.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:10:36 #157
148736 brooklynzoo
pi_44958214
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet doen. Vroeg of laat stormt een zwaarbewapend arrestatieteam je huis binnen en ben je erbij. Ze maken je deur kapot en willen dat niet betalen. En je kinderen krijgen een trauma. En je vrouw die gewend is om in luxe te leven door je activiteiten moet het ineens zelf zien te redden, wat ze niet kan.
ik zou me meer zorgen maken om de concurrenten in de onderwereld dan om justitie..

voor je het weet zit TS vastgeboord aan een stoel en met een gloeiende soldeerbout in zijn reet. Chapeau!
pi_44958227
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Allebei niet waar. En tegenover die snelle rijkdom staat het nemen van grote risico's.

Wat dat betreft gelden overal bijna dezelfde regels, zij het in iets andere vorm.
Kom eens met een tegenvoorbeeld zou ik zeggen. Er bestaat GEEN, ik herhaal GEEN get rich quick scheme.
pi_44958256
quote:

[..]

En dat ga je dan hier op een publiek forum lopen melden? Dan ben je inderdaad een bovengemiddelde triangeljosti
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:15:03 #160
148736 brooklynzoo
pi_44958363
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:17 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Hij mag hopen dat hij wordt neergeknald. Kleine kans dat ze zo meelevend zijn. Om onderling respect te winnen maken die lui namelijk graag gebruik van iets wredere praktijken.
pi_44958581
Heb jij vuurwerk afgestoken?

met vuurwerk was omerta ook al zo gewelddadig dit jaar...
pi_44959787
Morgen verder, de TS ligt ondertussen al lekker te dromen over zijn criminele leven
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:56:08 #163
148736 brooklynzoo
pi_44959909
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:52 schreef DonSauza het volgende:
Morgen verder, de TS ligt ondertussen al lekker te dromen over zijn criminele leven
hahaha

in gestreepte pyjama.
pi_44963226
Omerta, leuk verhaal hoor, maar je komt hier op het forum leuteren over geld verdienen met criminaliteit terwijl je gewoon gepakt bent zonder rijk te worden. Dan ben je toch een amateur en is de gedachte dat het de volgende keer wel gaat lukken een tikje naief?

Ja hoor, het draait om geldverdienen. Vervolgens pleeg je maar geweldsdelicten die niks opleveren. Is dat niet een beetje stom?

Kom je ook nog eens aan met zaken als stelen en een beetje coke. Kruimeldievenwerk. Ontbreekt de intelligentie om iets te ontvreemden uit de zwaarst bewaakte gebouwen van Europa? Fraude bij miljardenbedrijven? Grote projecten die meer denkwerk, omkoperij en corruptie nodig hebben dan we in de politiek terug zien? Projecten waarbij veel intelligentie aan te pas komt verdienen respect. Kruimelwerk waar de eerste de beste junk nog mee wegkomt niet.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_44964702
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:47 schreef Neuralnet het volgende:
Omerta, leuk verhaal hoor, maar je komt hier op het forum leuteren over geld verdienen met criminaliteit terwijl je gewoon gepakt bent zonder rijk te worden. Dan ben je toch een amateur en is de gedachte dat het de volgende keer wel gaat lukken een tikje naief?

Ja hoor, het draait om geldverdienen. Vervolgens pleeg je maar geweldsdelicten die niks opleveren. Is dat niet een beetje stom?

Kom je ook nog eens aan met zaken als stelen en een beetje coke. Kruimeldievenwerk. Ontbreekt de intelligentie om iets te ontvreemden uit de zwaarst bewaakte gebouwen van Europa? Fraude bij miljardenbedrijven? Grote projecten die meer denkwerk, omkoperij en corruptie nodig hebben dan we in de politiek terug zien? Projecten waarbij veel intelligentie aan te pas komt verdienen respect. Kruimelwerk waar de eerste de beste junk nog mee wegkomt niet.
Daarom, wordt: ondernemer en/of manager!
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 10:29:17 #166
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44965927
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:47 schreef Neuralnet het volgende:

Het is en blijft natuurlijk sneu als je als kruimel-dief-crimineel al diverse straffen hebt gekregen je nog de illusie hebt dat je groot zou kunnen worden
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:51:00 #167
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_44967598
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:01 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Dan wens ik je veel succes in de waarschijnlijk zéér korte carriere die je zal gaan krijgen.
Dat soort mensen noemden ze bij ons wegwerpkrachten.. Dombo's die overal wel voor in
zijn en die men na gebruik wel moét afmaken om verdere schade aan de zaak te voorkomen.
Opa_vertelt had um op pagina 2 al door
Heeft hem geprobeerd uit te horen of ie geschikt was, en is te licht/dom/kortzichtig bevonden

Bin there, done that. Het kloterige van een boefjes loopbaan is dat het zowieso ALTIJD misgaat, het is alleen net op welke manier of je dik of kort nat gaat.
Als iedereen in je ploegie dezelfde ikke ikke mentaliteit heeft als jij zelf, word je door de eerste de beste die nat gaat ongelofelijk anaal genomen en kan je lekker je vorige restantje voorwaardelijk + je nieuwe penalty gaan uitbrommen, kan je zeggen 'dat boeit me geen hol', maar terwijl jij binnenhangt, neemt en ander buiten jouw wijkie FF over en heb je binnen een week niks meer, en je 'jongens' moeten ook eten enzo, dus die stappen dan vrolijk weer over naar wat eerst 'de concurrent' was

Ik werd na een flinke tijd wakker, en realiseerde me dat die blaffer tussen je broeksband en de paranoia het gewoon niet is, en dat het eigenlijk op termijn het niet waard is. Je bouwt gewoon niks op, alleen maar spanning en stress, in de wetenschap dat je een keertje de lul bent.
Ik ken mensen die geld op pallets hebben staan, en die kunnen niet eens een huis kopen omdat ze een uitkering hebben op papier (en 3 SL's voor de deur ) Dat zwarte kutgeld maakt niet gelukkig, want je kan er niet genoeg mee zolang het niet onbehouwen veel is, en totdat je daar eenmaal bent aangeland ben je gewoon klusjesboefie en loopjongen voor de boys die het wél al voormekaar hebben, en die anderhalve enkeling die het zó ver voorelkaar heeft, schuift echt geen plekkie op voor jou... sterker nog: zodra je 'te groot' wordt, word je gewoon FF op een zijspoor gezet via via.

Als ik jou was, zou ik lekker een relaxed baantje zoeken, en lekker zorgen voor een lukratief 'bijbaantje' zoals je nu al doet als ik het goed begrijp. Een beetje zijdelings en zo risicoloos mogelijk meesnoepen vanaf de zijlijn, dan gaat het het langste goed
Zodra het om veel geld begint te gaan, heb je geen vrienden meer, alleen nog maar aasgieren.

Geloof me
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_44973698
Maar wat het ergste is als je dit gaan doen.. in een aantal stappen:

1: Je wordt crimineel
2: Je wordt opgepakt
3: Je komt in de bak
4: Je komt niet meer aan de bak, het is lastig ergens aangenomen te worden met een strafblad
5: Je gaat zelf drugs gebruiken of watever en komt op straat te staan.

Nou, lekker leven zeg, ik bedank!
pi_44975756
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:17 schreef Zweefvliegje het volgende:

4: Je komt niet meer aan de bak, het is lastig ergens aangenomen te worden met een strafblad
5: Je gaat zelf drugs gebruiken of watever en komt op straat te staan.
Kan je het logische verband tussen deze stappen even uitleggen?
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:17:33 #170
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_44975827
Het enige waar je serieus rekening mee moet houden is dat je met je verdiende geld nooit iets kan opbouwen, het is zwart en dat kun tegenwoordig steeds moeilijker wassen.

Dus als jij het niet erg vind om altijd te huren, niet te ondernemen, weinig met banktransacties te doen... go ahead.
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:32:38 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44976352
OMG........en dat noemt zichzelf dan Omertá. Weet je uberhaupt wel wat dat betekent..pentiti..ga nu maar snel je clubje beginnen met je vriendjes, en dan noemen jullie het
"De zwarte Hand"

stoer...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:37:07 #172
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44976508
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:10 schreef Seneca het volgende:

[..]

Kom eens met een tegenvoorbeeld zou ik zeggen. Er bestaat GEEN, ik herhaal GEEN get rich quick scheme.
Mijn tegenvoorbeeld zit in Suriname in een mooie zelfgebouwde 'villa' en is bezig een legale onderneming op te zetten.

En zo als hij zijn er wel meer. Het gaat er om dat je een plan hebt, en je daar aan houdt.

Dat is waar mensen de mist ingaan. Of dat ze zich een bepaalde levensstijl aanmeten waarvan men vindt dat die er bij hoort.

Risico's zat, maar om te stellen dat er een natuurwet is die voorkomt dat je je relatief snel kunt verrijken... Dat is gewoon onzin. Maar daarmee is zeker niet gezegd dat iedereen het kan.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:45:53 #173
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44976815
Als je toch geen last van je geweten hebt, kun je beter leningen aan kwetsbare mensen gaan verkopen ofzoiets. Ook lucratief en vele malen veiliger. Ok, het levert minder op, maar dat moet je juist niet op de korte termijn zien: dit soort werk kun je veel langer volhouden dan wat je zelf in je hoofd hebt.
Vampire Romance O+
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:02:42 #174
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44977468
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef Masta-t het volgende:
Het enige waar je serieus rekening mee moet houden is dat je met je verdiende geld nooit iets kan opbouwen, het is zwart en dat kun tegenwoordig steeds moeilijker wassen.

Dus als jij het niet erg vind om altijd te huren, niet te ondernemen, weinig met banktransacties te doen... go ahead.
Valt best mee hoor. De koersverhouding zwart: wit geld ligt ongeveer op 4:1, dacht ik (dwz dat je voor 4 zwarte euro's een witte euro krijgt). Maar 't kan erger zijn.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_44978124
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:45 schreef MouseOver het volgende:
Als je toch geen last van je geweten hebt, kun je beter leningen aan kwetsbare mensen gaan verkopen ofzoiets. Ook lucratief en vele malen veiliger. Ok, het levert minder op, maar dat moet je juist niet op de korte termijn zien: dit soort werk kun je veel langer volhouden dan wat je zelf in je hoofd hebt.
Een beetje wat Dirk Scheringa doet dus?
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:15:13 #176
64338 fr0x
Directeur
pi_44983804
Omertà,

Ik snap je gedachtengang wel een beetje denk ik. Op straat ligt toch veel geld voor het oprapen inprincipe. Hoe oud ben je als ik vragen mag? En in wat voor stad woon je? Ik vraag me af, hoe zie jij je toekomst voor je? Hoe denk je dat je familie zou reageren als ze horen dat je je met dit soort praktijken inlaat? Is volgens mij lastig uit te leggen denk ik.. Wat als het een tijdje rustig is op straat en er nix te halen valt?

Je hebt nooit zekerheid, en moet waarschijnlijk altijd achterom kijken, en je kan niemadn vertrouwen..
peace, nd suck a !@$%
pi_44988822
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
... Ik werd na een flinke tijd wakker ...
Ontwaken is lekker hé?
Nee.
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:20:24 #178
150345 Reemster
De broer van Sinterklaas.
pi_44993358
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:02 schreef gronk het volgende:

[..]

Valt best mee hoor. De koersverhouding zwart: wit geld ligt ongeveer op 4:1, dacht ik (dwz dat je voor 4 zwarte euro's een witte euro krijgt). Maar 't kan erger zijn.
ik ken een financiele instelling waar het 2,7:1 is
Sinterhenk!
pi_44993578
Lol heb dit hele topic gelezen en TS komt een beetje te erg nep over. Gaat zijn criminele ideeen hier neerzetten lol. Politie heeft geen internet slimme jongen, ga zo door jij wordt vast een nieuwe Godfather met je vriendjes
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:57:32 #180
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44994468
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:20 schreef Reemster het volgende:

[..]

ik ken een financiele instelling waar het 2,7:1 is
De Belastingdienst?
pi_44994708
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Mijn tegenvoorbeeld zit in Suriname in een mooie zelfgebouwde 'villa' en is bezig een legale onderneming op te zetten.

En zo als hij zijn er wel meer. Het gaat er om dat je een plan hebt, en je daar aan houdt.

Dat is waar mensen de mist ingaan. Of dat ze zich een bepaalde levensstijl aanmeten waarvan men vindt dat die er bij hoort.

Risico's zat, maar om te stellen dat er een natuurwet is die voorkomt dat je je relatief snel kunt verrijken... Dat is gewoon onzin. Maar daarmee is zeker niet gezegd dat iedereen het kan.
Erg verifieerbaar verhaal ook, moet ik zeggen. Vind je het heel erg als ik het voornamelijk een sterk verhaal vind?
  Donald Duck held donderdag 4 januari 2007 @ 01:30:34 #182
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44995177
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:28 schreef Originele_Naam het volgende:
Lol heb dit hele topic gelezen en TS komt een beetje te erg nep over. Gaat zijn criminele ideeen hier neerzetten lol. Politie heeft geen internet slimme jongen, ga zo door jij wordt vast een nieuwe Godfather met je vriendjes
De politie komt in ieder geval niet op fok. Een linkse user hier kondigde eens vantevoren een terroristische actie aan, en postte naderhand foto's. zelfs de tekst van zijn dreigbrief erbij stond letterlijk vermeld in de post.

[ Bericht 6% gewijzigd door __Saviour__ op 04-01-2007 01:36:55 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_44995281
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb een jaar in een bajes gewerkt en daar hoor je wel eens wat. 1 ding viel me daar op. Een beetje slimme crimineel heeft een geweldig leven. Maar er zitten wel de nodige risico's aan.

Het is een spel, je doet iets wat niet mag. Anderen pakken je daarvoor. En je begint weer opnieuw.
Zo slim zijn ze dan toch weer niet.
Een slimme crimineel zie je niet in de cel.
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:38:39 #184
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_44995351
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:35 schreef klipper het volgende:
Een slimme crimineel zie je niet in de cel.
Natuurlijk wel. De bimbo die het topic heeft geopend zegt het zelf: in de gevangenis kun je goed netwerken.
pi_44995395
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:38 schreef broer het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. De bimbo die het topic heeft geopend zegt het zelf: in de gevangenis kun je goed netwerken.
Nee een slimme crimineel laat anderen voor hem zitten, zelf zorgt ie ervoor dat ie buiten schot blijft.
Tuurlijk zou je prima kunnen netwrken in de cel, maar er zitten gewoon veel meer stromannetjes in de cel dan topcriminelen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 02:20:32 #186
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_44995933
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ontwaken is lekker hé?
Nou, ehhhh... me portemonnee had na een paar maanden toch wel een flinke kater

Ennehh, wa'k nou doe... werken... is ook niet altijd alles, op zich wel leuk, maar het kost zoveel vrije tijd, en eigenlijk loont het voor geen meter

Wat dat betreft is de redenering van TS wel te begrijpen, maar wijsheid komt met de jaren, nadat je veel veel ellende hebt gezien/meegemaakt/ervaren/genoten(/veroorzaakt niet te vergeten) enzo

TS : neem genoegen met wat je hebt kerel, en begin er niet aan

[ Bericht 30% gewijzigd door Sounddragon op 04-01-2007 02:26:09 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_44996022
Mijn oude maatje die buurman was, is spoorloos verdwenen, geen lijk en geen aangifte.
pi_44996209
TS: ik lees in het hele topic niks meer dan 'ik wil me verrijken'. Komt nogal dwangmatig over allemaal.
Wat heb je precies in gedachten met 'verrijken'? Honderdduizend Euro? Een miljoen?
En daarna, stel dat je een villa hebt, een Opel Astra en een kilo coke per dag. Ben je dan wel gelukkig en blij, of moet je je dan nog steeds verrijken? Gaat het dan door tot je dood of wat?

Daarnaast geef je telkens aan dat het je geen reet uitmaakt wat er gebeurd met je vrienden etc, als je er zelf maar beter van kan worden. Wat gaat er dan gebeuren als binnen die 'groep' die je wilt maken iemand buitengesloten gaat worden? Stel dat je een paar duizend extra krijgt om die vent er uit te werken, op welke manier dan ook. Je verrijkt jezelf er mee, maar anderen zullen je hoogstwaarschijnlijk niet meer vertrouwen. Zonder dat vertrouwen loop je zelf extra risico om gepakt te worden, op welke manier dan ook.

Dat meedogenloze element kan voordelig zijn, maar zal je denk ik geenszins helpen in het opbouwen van je netwerk en het doorstijgen naar de posities waar het echt grote geld ligt, zodat de verrijking compleet zal zijn..

Uiteindelijk ga je toch op je bek. Of niemand moet je meer omdat je iemand met je meedogenloze gedrag hebt gebackstabbed, of iemand pakt jou gewoon achter je rug om, omdat je een bedreiging begint te vormen en niemand je kan vertrouwen door je egoïstische instelling.

[ Bericht 11% gewijzigd door Skv op 04-01-2007 03:11:25 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_44996328
het nadeel van dit werk is dat je met andere mensen moet werken, die op hun beurt allemaal een risico vormen, vrienden of niet..
pi_44996851
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:41 schreef klipper het volgende:

[..]

Nee een slimme crimineel laat anderen voor hem zitten, zelf zorgt ie ervoor dat ie buiten schot blijft.
Tuurlijk zou je prima kunnen netwrken in de cel, maar er zitten gewoon veel meer stromannetjes in de cel dan topcriminelen.
Niet helemaal, kijk eens alleen al naar de Amsterdamse Onderwereld, wie er van de topcriminelen al vaker vast hebben gezeten. Willem Holleeder, John Mieremet, Sam Klepper, Cor van Hout, Etienne Urka, Jan Femer, Robert Kok, en nog tig anderen. Toch allemaal toppers in de Amsterdamse onderwereld. Dus dat de toppers buiten schot blijven klopt totaal niet... Wat de TS zegt klopt helemaal, in de gevangenis doe je pas echt de goede netwerken op. Vooral nu ze meerdere mensen op één cel zetten. Hadden ze nooit moeten doen... zo onstaan er alleen maar betere 'vriendschappen' onder criminelen... maar goed dat is mijn mening.

ONTOPIC: Iedereen wil zich wel verrijken, dat de TS het op de illegale manier wil doen vind ik wel beetje triest. Zorg gewoon dat je een leuke baan krijgt als hetgeen wat je momenteel doet niet bevalt, inplaats van andere mensen te benadelen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 07:04:18 #191
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44996879
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 06:45 schreef Scarafax het volgende:

ONTOPIC: Iedereen wil zich wel verrijken, dat de TS het op de illegale manier wil doen vind ik wel beetje triest. Zorg gewoon dat je een leuke baan krijgt als hetgeen wat je momenteel doet niet bevalt, inplaats van andere mensen te benadelen.
Je kunt denk ik beter een algemeen geaccepteerd crimineel beroep kiezen, zoals bijv. advocaat of accountant.
pi_44996929
Of makelaar.

Heeft TS de film Layer Cake al gezien? .
pi_44996950
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 07:25 schreef DennisMoore het volgende:
Of makelaar.

Heeft TS de film Layer Cake al gezien? .
Scarface!!!2!!!!!!@!!1!!
Geef mij maar Amsterdam
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:27:47 #194
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_44998428
Volgens mij is TS al opgepakt
pi_45003038
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 06:45 schreef Scarafax het volgende:
Dus dat de toppers buiten schot blijven klopt totaal niet...
Voor je het weet lig je met een lading lood tussen je hartkleppen tussen de vuilniszakken .

Is trouwens laatst een aardig boek uitgekomen over de oorlog in de Amsterdamse onderwereld. Vond het zelf wel de moeite waard om te lezen .

De oorlog in de Amsterdamse onderwereld - Bart Middelburg & Paul Vugts
pi_45003494
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Mieremet

[ Bericht 14% gewijzigd door Skv op 04-01-2007 13:58:25 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:48:47 #197
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_45007497
Ik hoop persoonlijk echt dat je zo snel mogelijk opgeruimd word. Iemand die totaal geen geweten heeft zoals jij is een gevaar voor iedereen. Jammer voor jou, je bent nu eenmaal zo geboren, maar daar hebben al die onschuldige slachtoffers niets aan. Ik sta er ook niet op te wachten dat je mijn auto jat, mijn broertje berooft of mijn huis leegrooft.

En overigens, je bent wel een psychopaat als je geen geweten hebt, dat is nl een van de mogelijke kenmerken van een psychopaat: http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychopathie

Als je nou met het verhaal was gekomen dat je bijv dealers wilde rippen, hitman voor de big boys, foute vastgoedhandelaren wilt afpersen of zelfs maar oplichter/fraudeur wilde worden dan had je mijn zegen, maar als je indien nodig werkelijk onschuldige mensen pijn wilt gaan doen voor eigenbelang dan mag je van mij zo snel mogelijk uit het de samenleving worden gerukt.

Daarnaast denk ik dat je jezelf teveel krediet geeft. Dat je af en toe iemand in elkaar trapt of ergens inbreekt of een pistooltje verkoopt betekent niet dat je zonder pardon zelf zult worden afgemaakt zodra je iemand dwarszit die nog ambitieuzer en nog medoogenlozer is dan jijzelf. Dat kun je ook zelf concluderen uit het feit dat er zo weinig succesvolle mensen zijn in het criminele circuit.
pi_45008356
Ok, hier even iets aan de TS. Ten eerste: bespreek dit soort dingen nooit, maar dan ook nooit op een internetforum. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde en je zet jezelf er alleen maar mee voor lul.

Dan zie ik ik je praten over cokedealers en wapenhandelaars uitschakelen. Dude, WTF! Denk je nu echt dat je hiermee indruk maakt. De enige indruk die je bij mij achterlaat is dat je een mannetje van 16 bent die net voor de 3e keer scarface heeft gezien en een onwijs kutleven heeft en zichzelf tegen de maatschappij wilt keren. Ik zeg niet dat je dat bent, ik zeg dat je deze indruk achter laat.

Ik wil hier nog wel een heel verhaal typen wat er allemaal bij komt kijken maar dat lijkt me niet verantwoord. En cokedealen/wapenshandelen is totaal overbodig. Huur desnoods een paar woonboten en knal ze vol met hennepplanten, dan heb je ook je vaste inkomstenbron, om even een voorbeeld te geven. Growshops leveren ook op krediet! Het is maar dat je het weet.

Succes verder, hoe je leven er ook uit mag komen te zien.

Oh, en nog iets. De grootste criminelen kom je dagelijks tegen op straat bij het passeren, terwijl je geen flauw benul hebt dat dat een crimineel zou kunnen zijn. Criminelen zijn niet per definitie uitslovers die in bmw's en mercedesen rijden, dat is een fout beeld. Zoals john van de heuvel ( ) ooit al eens zei: "Je kan best goed een biertje drinken met criminelen, prima gasten" of iets in die trand
pi_45056025
kwaliteitstopic
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:53:06 #200
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_45060115
Even een tvp .

Ik ken mensen, maar zal er nooit mee in zee gaan . Wil wel weten hoe andere hier over denken, maar ga nu niet meer heel dit topic door lezen .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:59:17 #201
163388 bruine_beer
kokosbiscuits
pi_45065652
Wat is er met de TS gebeurd? Is hij nu al geliquideerd?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 03:03:03 #202
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_45065716
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:59 schreef bruine_beer het volgende:
De vakantie is voorbij. Hij moet weer vroeg slapen om lekker fris te zijn voor school.
pi_45066286
quote:

En wat, als ik vragen mag, zijn precies jouw 'onderwereld skills'? Kun je goed, fillindablank:
*schieten met een uzi
*vals geld drukken
*oude vrouwtjes zakkenrollen

etc.
Wat is precies jouw 'specialiteit'?
pi_45066872
Is dit topic nou nog steeds open?

De verhalen van Opa_verteld enz. zijn allemaal erg interessant maar het is duidelijk dat Omerta niet serieus is, getuige het feit dat hij op een publiek forum post.

Doet mij een beetje denken aan die wannabe attentionwhore topics van "Im going to hang myself! What do you think?!?!!" en dan 96 pagina's later blijkt dat hij/zij het dan toch niet doet... om vervolgens 2 dagen later nog eenzelfde topic te openen
Hardstyyyyleee + BreeZaahz to the bone!!11 :')
Android + Verveling = Titan Turret spelen
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 08:58:26 #205
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_45067075
quote:
http://www.barafranca.com/

Dat zou best kunnen
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:35:07 #206
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_45073192
Omerta ik zou het als ik jouw was niet fulltime gaan doen, de kans dat je gepakt wordt en je geld ingenomen wordt is gewoon te groot. Nu maakt het je niet uit.. maar als je het echt professioneel gaat aanpakken dan kom je vaak wat langer dan enkele maandjes vast te zitten.

De kunst en kick is volgens mij dan ook om niet gepakt te worden en je ontzettend goed voor te bereiden. Als je jezelf eenmaal enorm hebt verrijkt en je wordt gepakt... dan ben je al je geld weer kwijt dat zou zonde zijn.

De kunt is net als in het casino op tijd stoppen, dus als je heel veel hebt gewonnen dan op tijd stoppen. Jezelf verrijken is altijd leuk, maar wat moet je met al het geld... je kan wel een dure auto kopen, maar er zijn altijd mensen die zich af gaan vragen hoe je daaraan komt.
keep up the good work!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:37:23 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_45077587
Nou ehhhh....één van de simpelste manieren om een stapeltje biljetten van kleur te laten veranderen IS in het casino, ik had net FF een mazzeldag zeg maar

Maargoed, alles is inmiddels al 5 keer gezegd en gevraagd, TS reageert niet meer, om wat voor reden dan ook (school denk ik ook )

Slotje
pi_45082465
quote:
Ligt te huilen in bed omdat zijn Omerta mannetje is neergeschoten
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:01:05 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45082771
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:51 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ligt te huilen in bed omdat zijn Omerta mannetje is neergeschoten
*gniffel*
pi_45082811
quote:

Topcrimineel zul je wel nooit worden, aangezien je hele plan al op internet staat
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:06:37 #211
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45082987
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:38:25 #212
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_45084205
Ik ben het en het is je niet aan te bevelen. Kost je 10 jaar van je leven al die stress.

laatst wel de deal van m'n leven. 3 uiterst illegale lawinepijlen verkocht!

ik ben nu natuurlijk wel helemaal de man hier in de buurt.
pi_45086705
quote:
Het word steeds linker hier... het stikt van de Charlie da Silva's in spe.
pi_45111760
Is hij de eerste fokker van 2007 geworden die dmv het internet is opgepakt?
  zondag 7 januari 2007 @ 21:35:28 #215
52513 whosvegas
The Trickster
pi_45123581
quote:

Sukkel, jouw soort moeten ze opsluiten in een inrichting
Are you nuts??
  maandag 8 januari 2007 @ 13:12:17 #216
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_45140129
Rolfloltopic
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  maandag 8 januari 2007 @ 13:21:09 #217
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_45140368
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef whosvegas het volgende:

[..]

Sukkel, jouw soort moeten ze opsluiten in een inrichting
Dat doen ze ook, als ze de kans krijgen
Vampire Romance O+
pi_45141270
Zelf ook wel ooit met die gedachte gespeeld. Maar m'n zeer hoge vooropleiding (hoogste op middelbaar niveau) heeft me hier tot nu toe altijd van weerhouden.

Snel rijk worden over anderen zou ik wel een idee vinden. Zolang het hier niet gaat over het uitbuiten van meiden oid. Cokehandel etc zou ik geen ruk om geven.
Kweet niet of er meer mensen zijn maar ik zou zoiets niet hier bespreken en als je ervaring hebt met zitten zou je dat moeten weten. Reken maar dat de AIVD dit soort dingen meevolgt via IP adres en provider. You bet!
JOHNNY HEITINGA
pi_45201358
Hmm heb er ook wel eens over nagedacht, maar toen ik weer nuchter was heb ik me toch maar bedacht.

Hennepkwekerij oprichten is trouwens wel een redelijk lucratieve handel en je maakt het leven van individuele mensen niet kapot. Vind ik wel redelijk fair (want dat het verboden is vind ik dikke bs, maar dat is een andere discussie)

Ik denk dat ik me maar eens wat in alternatieve energie ga verdiepen (veel onafhankelijker, minder mensen = minder risico ), mijn broer is makelaar in spe dus het moet allemaal wel lukken
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_45201695
Echt crimineel kan je in verschillende maten zijn. Diefstal, overval, georganiseerde misdaad, of handelen in goederen.

Heel veel mensen zeggen dat ze geen crimineel zouden kunnen zijn. En die eerste 3 dingen zouden ze ook nooit doen. Maar als je het al niet zo breed hebt is handelen in drugs zo makkelijk dat het wel erg aantrekkelijk wordt. Smerig zaakje natuurlijk, want met het groeien van de bedragen wordt het aantrekkelijker. En hoe langer je erin zit, des te moeilijker is het om eruit te stappen.

Mensen die echt goed crimineel zijn die hebben daar jaren lang aan gewerkt. Mensen die opeens veel geld hebben gaan rare dingen doen zoals dure auto's, sieraden en kleding kopen. De meest rijke mensen blijven het meest nuchter, kijk maar naar colombiaanse drugskartels , bazen daarvan rijden ook vaak in middelmatige auto's. Slecht voorbeeld: Bill Gates, meest rijke ter wereld maar ik krijg nou niet de indruk dat het een patserige kerel is. Maar als je naar MTV kijkt en die huizen van die rappers ziet dan begrijp je wat een plotseling overschot aan geld met iemand doet. Ik denk dat het een soort van reflex is die mensen krijgen, ze willen alles meteen omzetten in goederen, bewaren kunnen ze niet. Eigenlijk het soort mensen dat nooit veel geld kan verdienen op een normale wijze

[ Bericht 22% gewijzigd door MadMarco op 10-01-2007 03:36:42 ]
^_
  woensdag 10 januari 2007 @ 08:47:12 #221
92655 Ferdi81
omdat............
pi_45202833
TIS EEN VRIEND VAN DIE LANGE......
pi_45206673
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden dan Opa_Verteld. Je hebt er dus wél een geromantiseerd beeld van, ook al zeg en denk je van niet. Je weet gewoon niet wat je te wachten staat, wat je tussen je zinnen door eigenlijk ook wel een beetje door laat schemeren.

Jij hebt het trouwens telkens over je karma (imo). Big deal. Heb ik ook altijd gezegd, karma krijg ik nooit last van . Maar dan toch lig je wel even wakker hoor als een klein kind alles kwijt is (misschien ook wel zijn toekomst) door jou. Trouwens, zonder gevoel kun je niet eens handelen. Je moet alles op gevoel doen. Het is net zoiets als roulette zeg maar...

Ik wil trouwens de eerste nog wel eens zien die zich niet laat verleiden door een puike dame! En ook dat kan je dan uiteindelijk de kop kosten. Helemaal door de vele avontuurtjes wegens het ontbreken van een vaste relatie. Maar dat even terzijde...

...Het meest voor de hand liggende is dat je in de handel gaat van wat dan ook lijkt mij. En handel is een vreemd iets. Of het nou zwart of wit is, daar komt meer bij kijken dan alleen een ik-wil-mijzelf-verrijken-ten-koste-van-anderen-mentaliteit! Je zult toch met mensen moet samen werken, als jij geen medeleven kunt tonen zal je handel slecht verlopen, en uiteindelijk nog steeds slechter, met tot gevolg dat je gewoon met je zwart geld falliet ben. Uit de weg ruimen ben je dan nog niet eens waard man, voordat je zover bent hebben de varkens vleugels gekregen!

PS. wat is dat nou voor een mentaliteit? Ik zie wel wat ik ga doen? Jezus man. Geen wonder dat je duister wilt gaan, je zuigt kennelijk keihard in het zakenleven. Jammer voor jou, ook in de schaduw van het zakenleven zul je je zakelijk inzicht nodig hebben! Jammer joh!
pi_45211825
Drugshandel zou ik niet erg vinden en evt wil kunnen doen als ik daar daadwerkelijk de ballen voor zou hebben. Mijn leventje is nu alleen veel te mooi om weg te gooien.

Mensen die aan de drugs zitten heb ik totaal geen medelijden mee. Die mensen zijn alleen maar blij als ze weer wat coke kunnen kopen bij iemand. Of xtc tijdens houseparty's. Die mensen weten prima wat xtc met ze doet en al...

Als ik dan de dealer daarvan kan zijn is iedereen toch blij?
pi_45224844
quote:
Kutkloon, je bént TS!

Maar wel mooi dat je een schizofrene discussie met jezelf aangaat! Gelukkig zie je wel in dat je alter ego zichzelf voor lul aan het zetten was
pi_45230967
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Kutkloon, je bént TS!

Maar wel mooi dat je een schizofrene discussie met jezelf aangaat! Gelukkig zie je wel in dat je alter ego zichzelf voor lul aan het zetten was
Bron?
pi_45245543
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef Camplo het volgende:
Reken maar dat de AIVD dit soort dingen meevolgt via IP adres en provider. You bet!
Ja, als ze niet bezig zijn met terroristen opsporen...zijn ze bezig met low life drugsdealertjes opsporen.
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:28:49 #227
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_45253334
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:44 schreef bruine_beer het volgende:

[..]

Bron?
Nog één keertje dan

dáár loser

donderdag 11 januari 2007 @ 19:29:40 #228
52513 whosvegas
The Trickster
pi_45259845
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:44 schreef bruine_beer het volgende:

[..]

Bron?
Hersens heb je blijkbaar ook niet
Are you nuts??
  vrijdag 12 januari 2007 @ 00:57:59 #229
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_45272153
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:48 schreef 0merta het volgende:
maar ik wil me zelf verrijken, en als dat over andermans rug/lijk is, so be it. Doen de goede grote zakenlui toch ook? Leven is toch al niet zo lang, en dan wil ik het zo goed mogelijk besteden. Zie mezelf niet een normale baan hebben voor de rest van me leven. Wil het ver schoppen... en het liefst zo snel mogelijk.
Sorry, maar die opmerking is pure crap. Volgens mij het het ware probleem hier dat je veels te veel films hebt gezien. Zoiets als scarface. Een groot crimineel met een mega vermogen zul je nooit worden in NL, niet meer in ieder geval. Zoiets bestaat gewoon niet hier. Tuurlijk zijn er van die duistere figuren (die om de beurt omgelegd worden) met een leuk vermogen, echter zijn deze allemaal via via ergens ingerold, met een soort van startkapitaal. of ze zaten rond de juiste tijd op de juiste plaats (Klaas Bruinsma bijv.) die begon met hasj, toen het in opkomst was. Groeipercentage van 9999% in de daarop volgende jaren. Jij als crimineeltje met ' bajes connecties ' zal daar nooit bij in de buurt komen, al zou je willen. zoiets overkomt je minofmeer.

Tip: Wordt wakker, ga oprah winfrey kijken. En blijf van m'n fiets af
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_45273151
Omerta zoek eens op google voor de uitleg van het woordt: psychopaat..
Ik ga je het niet uitleggen, maar er kwam wel iets van terug in je opening post..
pi_45290113
Bouwfraude !!!!!!!!!!!!!

verdient goed en de straffen zijn laag. Begin een aannemers bedrijf. Legaal frauderen!!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:03:21 #232
52513 whosvegas
The Trickster
pi_45298805
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 00:57 schreef EsDe het volgende:

[..]
Tip: Wordt wakker, ga oprah winfrey kijken. En blijf van m'n fiets af

Amusant topic
Are you nuts??
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:04:54 #233
52513 whosvegas
The Trickster
pi_45298862
Valse identiteit aannemen en krediet verstrekers oplichten, dat lijkt me wel wat
Are you nuts??
  maandag 15 januari 2007 @ 20:57:32 #234
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_45386047
Isie al dood?

Edit: Ik zal het even anders zeggen: ligt hij al in een plasticzak onder 2 meter aarde?
(moet wel in de onderwerled sfeer blijven)
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_45390818
Ik denk niet dat TS echt een goede boef is..
Hij is immers al een paar keer gepakt in z´n nog relatief korte leven..

Dat gaat nog wat worden als de zaken straks wat groter worden..
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2007 @ 23:09:05 #236
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_45391081
Het is meer een bureau Halt klantje
  maandag 15 januari 2007 @ 23:55:02 #237
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_45392825
quote:
Heb jij toch gedaan omdat ie een lemming topic opent Full-time crimineel worden
  dinsdag 16 januari 2007 @ 02:30:25 #238
163388 bruine_beer
kokosbiscuits
pi_45395440
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Heb jij toch gedaan omdat ie een lemming topic opent Full-time crimineel worden
Ze hebben het eindelijk door
pi_45399533
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef kevin85 het volgende:
Ik denk niet dat TS echt een goede boef is..
Hij is immers al een paar keer gepakt in z´n nog relatief korte leven..

Dat gaat nog wat worden als de zaken straks wat groter worden..
Dat zegt niets... mag ik erop wijzen dat in Nederland onder andere Holleeder, Klepper, Femer, Bruinsma, Mieremet, Urka, Kleef, Plieger, en de gebroeders Barsoum ook al op jonge leeftijd meerdere keren hebben vastgezeten voor kleinere vergrijpen. Toch allemaal grote kopstukken in de onderwereld... tenminste van dat rijtje alleen Holleeder en Urka nog. Rest is al geliquideerd. Dus op jonge leeftijd al vast hebben gezeten voor vergrijpen zegt helemaal niets. Sterker nog dat vergroot alleen maar je kansen imo. Zo maak je contacten die je anders niet had gemaakt denk ik...

Maar vraag me idd af waar de TS is gebleven...
pi_45416938
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:50 schreef Scarafax het volgende:
Die heeft de 'omerta' overtreden en is nu om zeep geholpen door de rest van de boevenbende .
pi_45735176
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:50 schreef Scarafax het volgende:

[..]

Dat zegt niets... mag ik erop wijzen dat in Nederland onder andere Holleeder, Klepper, Femer, Bruinsma, Mieremet, Urka, Kleef, Plieger, en de gebroeders Barsoum ook al op jonge leeftijd meerdere keren hebben vastgezeten voor kleinere vergrijpen. Toch allemaal grote kopstukken in de onderwereld... tenminste van dat rijtje alleen Holleeder en Urka nog. Rest is al geliquideerd. Dus op jonge leeftijd al vast hebben gezeten voor vergrijpen zegt helemaal niets. Sterker nog dat vergroot alleen maar je kansen imo. Zo maak je contacten die je anders niet had gemaakt denk ik...

Hey snuiter, even offtopic. Was even wat info aan het lezen over het Franse Vreemdelingenlegioen toen ik jouw verhaal tegen kwam. Het is allemaal niet doorgegaan dus? Waarom niet?
Geef mij maar Amsterdam
pi_45779601
Check je pm...
pi_45905318
Het spijt me kerel, ik ben niet de eerste maar je bent echt zielig.
Aangeven dat je een crimineel gaat worden, constant vertellen dat je risico's aandurft en dat je al crimineel bezig bent, en als klap op de vuurpijl die termen die je gebruikt: het circuit, underground, losse klusjes... komisch topic, ga zo door, misschien betaal ik je wel geld! (Of vergeet ik gewoon de deur op slot te doen en leg ik het geld op de voormat, krijg jij ook je kick! ;-) )
Dit is mijn klauwschets.
pi_53262161
Still alive and kicking...
pi_53262170
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 02:32 schreef 0merta het volgende:
Stel *hier* je vragen aan een voormalig drugsdealer.
***** Kraak.....
  dinsdag 18 september 2007 @ 02:42:16 #246
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_53262195
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 02:32 schreef 0merta het volgende:
En hoe gaat het met je carriere?

En oh.. ja ik wil best heel slecht zijn... maar ook graag lekker slapen 's nachts.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_53262227
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 02:42 schreef ondeugend het volgende:

[..]

En hoe gaat het met je carriere?

En oh.. ja ik wil best heel slecht zijn... maar ook graag lekker slapen 's nachts.

Nu kan je slecht zijn EN rustig slapen
*BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM*
  dinsdag 18 september 2007 @ 03:00:36 #248
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_53262244
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_53262362
Echt lang was hij er niet?
***** Kraak.....
  dinsdag 18 september 2007 @ 08:04:04 #250
52513 whosvegas
The Trickster
pi_53262823
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef Camplo het volgende:
Zelf ook wel ooit met die gedachte gespeeld. Maar m'n zeer hoge vooropleiding (hoogste op middelbaar niveau) heeft me hier tot nu toe altijd van weerhouden.
zeer hoge vooropleiding ?
uh, je bedoeld VMBO
Are you nuts??
  woensdag 19 september 2007 @ 15:53:37 #251
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_53302307
Hoe gaan de zaken?
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
pi_53835579
Willem is oké olé olé...

http://youtube.com/watch?v=2VMoJXq-bSw
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:45:03 #253
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_54265732
PebbeP = Sounddragon?????

Lijkt er wel verdacht veel op!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')