zo be it?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:48 schreef 0merta het volgende:
@ Skippybal: Waarom maakt mij deze gedachte tot een psychopaat? Omdat ik mezelf wil verrijken? Mijn mening van een psychopaat is meer iemand die gewoon zwaar gestoord is, iemand die niet in de maatschappij kan leven. Kan mijzelf nou niet gestoord noemen, heb goede opleiding gehad, kan gewoon goed meedraaien in de maatschappij, maar ik wil me zelf verrijken, en als dat over andermans rug/lijk is, so be it. Doen de goede grote zakenlui toch ook? Leven is toch al niet zo lang, en dan wil ik het zo goed mogelijk besteden. Zie mezelf niet een normale baan hebben voor de rest van me leven. Wil het ver schoppen... en het liefst zo snel mogelijk.
@ Stoomhamer: Nutteloze reactie...
Er is weinig om het over oneens te zijn. Mijn 'mening' is de officiele definitie van het begrip 'pyschopaat'. Dat jij het daar mee oneens bent verandert niets aan dat feit. Overigens is een psychopaat niet hetzelfde als iemand die gek is, mocht je daar een probleem mee hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef 0merta het volgende:
@ Seneca: Onze mening over een pscychopaat zal nooit gelijk worden.
Wat verwacht je dat je criminele leven je verder nog zal opleveren dan, behalve rijkdom?quote:Ik zeg niet dat ik rijk wil worden. Ik zeg dat ik mezelf wil verrijken, wil zoveel mogelijk uit het leven halen. Dat betekend niet perse dat ik rijk wil worden.
Noem er eens een.quote:Rijkdom vergaard ten koste van andere blijft nooit lang bestaan? Zijn anders zat criminelen die het tot het einde (biologische klok, niet een liquidatie ofzo) volhouden.
Je wilt dus wel profiteren van de maatschappij, maar er niet aan bijdragen. Parasitair, heet dat.quote:Werken wil ik wel degelijk, maar hetgeen wat ik wil, neemt het dus niet zo nauw met de wet.
Whehequote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:08 schreef broer het volgende:
Mocht je opblijven om 'De Dominee' te zien op tv?
Een leven waarbij ik ben wie ik ben. Nu voel ik me bepaald niet hoe ik ben, omdat ik dingen doe wat ik niet wil doen, zoals bijvoorbeeld de vaste baan die ik heb. Het leven is niet lang, en wil het gewoon op een manier leven zoals het mij het interessantste lijkt. Ook al zitten daar risico's aan vast om bijvoorbeeld vast te komen zitten, of het leven korter te maken. Beiden risico's aanvaard ik.quote:Wat verwacht je dat je criminele leven je verder nog zal opleveren dan, behalve rijkdom?
Kan geen Nederlandse crimineel opnoemen aangezien daarvan de meeste afgeschoten worden. Maar er zijn er wel een aantal goed op weg, te denken aan Etienne Urka & Thea Moarr. Tuurlijk is de politie op de hoogte van ze, maar tot nu toe hebben ze alleen kleine straffen en nog steeds hun rijkdom. Hun zie ik ook in de nabije toekomst niet zo snel geliquideerd worden dus dat zijn zeker criminelen die het wel gaan redden denk ik. Qua buitenlandse criminelen zijn er zat die het wel gered hebben hoor. Maar goed ook al blijven ze rijk totdat ze geliquideerd worden, ze hebben het leven gehad wat ze wouden. En dat vind ik nog het allerbelangrijkste...quote:Noem er eens een.
Zo zou je het inderdaad kunnen omschrijven...quote:Je wilt dus wel profiteren van de maatschappij, maar er niet aan bijdragen. Parasitair, heet dat.
De sleur van een vaste baan? Alsof je de enige bent die dat gevoel heeft. Ik ken het gevoel ook. Maar ipv dat ik het criminele circuit overweeg, streef ik keihard naar mijn doel om over een paar jaar een eigen bedrijf te hebben, zodat ik rond mijn 30e de financiele onafhankelijkheid heb om te kunnen doen en laten wat ik wil. ZONDER dat ten koste van anderen te doen. Als je zo graag risico's wilt nemen, waarom wordt je dan geen ondernemer?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:14 schreef 0merta het volgende:
@ Seneca:
[..]
Een leven waarbij ik ben wie ik ben. Nu voel ik me bepaald niet hoe ik ben, omdat ik dingen doe wat ik niet wil doen, zoals bijvoorbeeld de vaste baan die ik heb. Het leven is niet lang, en wil het gewoon op een manier leven zoals het mij het interessantste lijkt. Ook al zitten daar risico's aan vast om bijvoorbeeld vast te komen zitten, of het leven korter te maken. Beiden risico's aanvaard ik.
[..]
Wie is Hannah Verboom? jij editter.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:16 schreef Bananenman het volgende:
Hij hoopt gewoon dat 'ie dan ook een chick als Chantal Janzen kan neuken, that's all.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |