Bloed is veel dikker. Althans dat hoop ik voor hem.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
Werkt het met bloed neit hetzelfde als met rode wijn dan?
Daar moet je altijd zout op donderen, maar dat werkte verrotte slecht kwam ik laatst achter.
Toen zei een vrouwje bij een kroeg, dat ik er een citroen op moest houden, en dat werkte
Hangt er vanaf hoeveel wijn je gezopen hebtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:52 schreef Burbo het volgende:
[..]
Bloed is veel dikker. Althans dat hoop ik voor hem.
Maakt dat voor het schoonmaken iets uit?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:55 schreef Alicey het volgende:
Is het je eigen bloed of van iemand anders?
Wie heb jij vermoord?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:26 schreef FlyingFox het volgende:
Hoi, geen idee of dit topic hier goedstaat. (ik ben nieuw op FOK! namelijk)
Ik heb dus bloed op m'n spijkerbroek. Ja lang verhaal, maar weet iemand misschien hoe is het eraf gewassen krijg? Is er een middeltje voor uit grootmoeders tijd?
PS, ik heb bloedgroep AB.
Het kan nopen tot een grondiger reinigingsproces.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maakt dat voor het schoonmaken iets uit?
Dan ben je statistisch gezien Marokkaan. Dan zal de oorzaak wel niet zijn dat je velletje tussen de rits zatquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:10 schreef Jodocus1 het volgende:
Je kan ook de bloekvlek eruit knippen en een nieuwe modestijl introduceren
Zou t al te laat kunnen zijn?quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Koud water gebruiken anders gaat het roesten en krijg je de vlekken er nooit meer uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |