abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2007 @ 04:11:49 #101
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_44934079
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:09 schreef 0merta het volgende:
@ Bill_E: Dat ligt eraan wie je afperst of bedreigt, in de dingen waar we ons bezig mee gaan houden dan zijn het voornamelijk mensen die het zelf ook doen.
Dus dat geeft mij ook het recht om morgen een pistool tegen je hoofd aan te zetten en al je bezittingen opeisen?
pi_44934089
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:09 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

Ok, prachtig allemaal, maar je moet sowieso concrete ideeën hebben in plaats van wat je nu hebt. Heb je een garantie om met regelmaat van de klok een vast inkomen te hebben (en dan doel ik niet op een uitkering ofzo) of moet je overal blijven lobbyen voor werk? Pas als je concrete ideeën hebt moet je gaan kijken naar wie je daar allemaal bij kan gebruiken of kan je alles misschien in je eentje of met zijn tweeën doen (scheelt toch weer een bak geld die je niet met anderen hoeft te delen). Je organisatie groeit op die manier vanzelf zeg maar en kan je het blijven beheersen. Als je met alleen maar vage ideeën zit (dat idee heb ik iig na lezen van dit topic) dan schiet het voor geen meter op en kan je vooralsnog beter een andere hobby zoeken Kijk bijvoorbeeld eens hoe de huidige multinationals begonnen zijn. Negenennegentig van de honderd keer hebben ze een eenmanszaak of ander klein bedrijf ten grondslag liggende.
Dat is dan weer een voordeel dat ik al geruime tijd parttime meedraai... wel voor mezelf maar toch weet je genoeg. Hier in de regio ken ik zat coke en wapen handelaars en verkopers. Indien we zelf zulke lijnen op willen zetten zullen we die uit moeten schakelen om hun 'klanten' over te nemen. We hebben wel degelijk al plannen opgezet hoe we het gaan aanpakken om een vaste inkomensbron te hebben. Alleen zijn we er nog niet over uit of we het daadwerkelijk doorzetten en dus samen willen werken en fulltime willen gaan... daar denken we nog over na. Het is lucratiever maar ook groter risico.
pi_44934092
KLPD lurkt stevig mee
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_44934093
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:11 schreef Bill_E het volgende:
Dus dat geeft mij ook het recht om morgen een pistool tegen je hoofd aan te zetten en al je bezittingen opeisen?
Iedereen heeft het recht zichzelf te verrijken... alleen moet je wel de eventuele concequenties aanvaarden.
pi_44934096
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:15 schreef JediMindTricks het volgende:
KLPD lurkt stevig mee
Voor de dingen die ik hier genoemd heb ben ik al lang opgepakt... heb ik al straf voor gehad. En dat ik zulke ideeen heb zegt nog niet dat ik ze daadwerkelijk uitvoer. Oftewel ze kunnen me toch niets maken.

Dan zouden ze alle criminelen die ooit iets gedaan hebben de rest van hun leven moeten vasthouden want die houden ook die ideeen in hun hoofd hoor. Zolang ik niets doe kunnen ze me niets maken...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 04:17:14 #106
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_44934100
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:15 schreef 0merta het volgende:

[..]

Iedereen heeft het recht zichzelf te verrijken... alleen moet je wel de eventuele concequenties aanvaarden.
Tja dus een gevolg zou zijn dat je eigelijk nooit meer alleen kan zijn?

Want als je dat wel bent kan je ieder moment van de dag neergeknalt worden,..
  dinsdag 2 januari 2007 @ 04:17:36 #107
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_44934103
quote:
@ L-IS: Ook in het circuit word onderling geluld... en als je een compromis sluit met een ander die weet wie het gedaan heeft zal je versteld staan hoe makkelijk ze vertellen wie het geweest is.
Mja oke, ligt er natuurlijk aan op welke manier je genaaid wordt.. kom je zeker niet altijd achter. Maar boeit verder ook niet
quote:
@ ElisaB: Weet niet waar je vandaan komt maar ik kom uit het Rijnmond gebied. En overigens zoals ik al zei, ben ik nou niet van plan om de kleintjes (de gewone mensen) te bestelen.
Dit vind ik eerlijk gezegd vet van je.

Vind het sowieso altijd laf om mensen te bedreigen die zwakker of ongewapend zijn. Persoonlijk word ik altijd aggressief van mensen die hun vechtskills moeten compenseren met wapens.. maar wie ben ik.
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_44934104
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:16 schreef 0merta het volgende:

[..]

Voor de dingen die ik hier genoemd heb ben ik al lang opgepakt... heb ik al straf voor gehad. En dat ik zulke ideeen heb zegt nog niet dat ik ze daadwerkelijk uitvoer. Oftewel ze kunnen me toch niets maken.

Dan zouden ze alle criminelen die ooit iets gedaan hebben de rest van hun leven moeten vasthouden want die houden ook die ideeen in hun hoofd hoor. Zolang ik niets doe kunnen ze me niets maken...
De meesten van de hofstad groepen hadden ook alleen maar plannen .
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_44934107
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:17 schreef Bill_E het volgende:
Tja dus een gevolg zou zijn dat je eigelijk nooit meer alleen kan zijn?

Want als je dat wel bent kan je ieder moment van de dag neergeknalt worden,..
Dat kan altijd, maar ik kan ook elk moment van de dag dood neervallen, overreden worden, ziekte krijgen of weet ik veel wat. Daarbij moet je nooit stil staan... bij de dood.

Maar ik bedoel alleen dat elke actie ook een reactie teweeg brengt...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 04:21:02 #110
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_44934124
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:19 schreef 0merta het volgende:

[..]

Dat kan altijd, maar ik kan ook elk moment van de dag dood neervallen, overreden worden, ziekte krijgen of weet ik veel wat. Daarbij moet je nooit stil staan... bij de dood.

Maar ik bedoel alleen dat elke actie ook een reactie teweeg brengt...
nouja suc6 met je plannen ik lees ze wel in de krant...
ik ga pitten,, moet morgen weer eerlijk aan de bak
pi_44934125
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:18 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

De meesten van de hofstad groepen hadden ook alleen maar plannen .
Plannen waarvan bewezen is dat ze ze uit wouden voeren. Zoals dat ze wapens inkochten, bouwtekeningen bestudeerden, mensen rekruteerde, naar trainingskampen gingen, in andere landen (rusland) de jihad wouden voeren, en dergelijke. Van dat alles is bij mij geen sprake. Ik heb alleen gedachtes/ideeen. Ik voer verder niets uit...
pi_44934854
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:21 schreef 0merta het volgende:

[..]

Plannen waarvan bewezen is dat ze ze uit wouden voeren. Zoals dat ze wapens inkochten, bouwtekeningen bestudeerden, mensen rekruteerde, naar trainingskampen gingen, in andere landen (rusland) de jihad wouden voeren, en dergelijke. Van dat alles is bij mij geen sprake. Ik heb alleen gedachtes/ideeen. Ik voer verder niets uit...
En je part-time klusjes dan?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:34:41 #113
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44935668
quote:
@ L-IS:
@ ElisaB: Weet niet waar je vandaan komt maar ik kom uit het Rijnmond gebied. En overigens zoals ik al zei, ben ik nou niet van plan om de kleintjes (de gewone mensen) te bestelen.
Een geruststellende gedacht

Dan nog maar even een slotopmerking. Als je een kloon bent van een doorsnee puber, dan heb je een erg leuk topic geopend. Complimenten Als je echt jezelf bent, dan gaan jij en de mensen om je heen een roerige tijd tegemoet. Ik kan niet zeggen dat ik het allemaal zo geweldig vind, maar hé; je bent de enige niet!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44935704
Er van uitgaande dat TS geen kloon is/de waarheid spreekt: beangstigend dat sommige mensen blijkbaar zo (zelf-)destructief in het leven staan......
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:39:57 #115
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44935735
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:41 schreef 0merta het volgende:

@ Beelzebub85: Zitten inderdaad risico's aan vast. Vastzitten maakt me niet zoveel uit, dat is niet de eerste keer voor me. Voordeel van vastzitten is is dat je altijd nieuwe connecties krijgt, en nieuwe dingen leert. Weet dat het een spel is, maar mijn doel is toch wel om het spel te winnen...
"Ik ben een beetje aan het netwerken"
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:42:32 #116
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44935774
Om toch een beetje op de vraag in te gaan : Ja, ik heb wel eens overwogen om wat criminele activiteiten te doen (Niet voor vast, maar als tijdelijke bijbaan zeg maar). Een nadeel is echter dat je op welke manier je ook iets doet er altijd wel iemand is die je benadeelt.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:45:53 #117
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44935852
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:41 schreef 0merta het volgende:
Ik ben niet psychopatisch... ik heb alleen een andere kijk op het criminele circuit. Ik kan niet inzien waarom het fout is dat mensen zich op die manier verrijken als dat hun keuze is. Waarom maakt mij dat psychopatisch? Slaat nergens op... en als ik echt psychopatisch was hadden ze mij nooit laten gaan bij therapie...
Je geeft zelf aan dat je gewetenloos kunt handelen. Dat ze je laten gaan zegt niet echt veel. Pas wanneer er sprake is van een verband tussen een ernstig misdrijf en je geestestoestand kun je daarvoor onder dwang behandeld worden.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:48:46 #118
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44935900
Ik zou het niet doen, in die wereld heb je geen goeie secondaire arbeidsvoorwaarden. En laten we het maar helemaal niet hebben over je pensioengat die je hebt.
The truth was in here.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 10:50:29 #119
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44935930
Toevoeging.. typisch gevalletje van een Vader die hem sloeg en weg liep op jonge leeftijd. Een moeder die hoereerde om aan geld te komen en tsja dan beland je op het verkeerde pad he.
The truth was in here.
pi_44936085
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 03:52 schreef 0merta het volgende:
@ Misanthropist & L-IS: Zoals ik al vaker zei is het niet mijn doel om hoofd te worden ofzo. Ik wil zoveel mogelijk uit het leven halen, zoveel mogelijk zien te verdienen, zoveel mogelijk ervaringen op te doen, het verste wat je eruit kan halen is dat je inderdaad de top bereikt. Maar als ik dat niet red dan niet, ik zie wel hoever ik hetzelf schop, en dan heb ik gedaan wat ik wil zoveel mogelijk eruit halen wat er te halen valt op alle gebieden. Tuurlijk doe ik het ook wel voor het geld, zeg toch niets voor niets dat ik het zo makkelijk, zo snel, en zo veel mogelijk wil allemaal. Betekend ook dat je je zelf zo goed mogelijk wil verrijken. Het gaat mij om het geheel, in de onderwereld is dat makkelijker (mits je de goede keuzes maakt) te halen dan in het reguliere leven.
Ga je hier al solliciteren
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:00:36 #121
38577 Racerat
Life's a ratrace
pi_44936094
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:34 schreef 0merta het volgende:
... Vrouwen moet je niet aan beginnen als je in het circuit zit.
Nou, wat zul jij gelukkig worden. De rest van je leven rukkend tussen je criminele geld zitten in je zielige eentje.
Biertje? Koekje d'r bij?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 2 januari 2007 @ 11:37:04 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44936655
Om op je OP in te gaan... Nee, ik heb er nog nooit over nagedacht... Ik denk liever na over dingen die positief zijn en dan niet alleen positief voor mij alleen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 11:53:20 #123
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_44936917
Vaak over nagedacht, maar ik zou het nooit serieus overwegen. Ik heb namelijk veel te verliezen. Dat ik waarschijnlijk nooit een nieuwe porsche/bentley/BMW etc. zal rijden interesseert me eigenlijk niks. Ik vind een 5e hands Ford van 11 jaar oud eigenlijk net zo goed.

[ Bericht 15% gewijzigd door LENUS op 02-01-2007 13:29:23 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_44937099
Goed topic! Erg interessant. Ik vraag me al erg lang af of ik misschien toch een geweten heb.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:12:21 #125
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44937304
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:17 schreef SjonLok het volgende:
Ik heb wel eens het idee gehad om met een sniper geweer mensen om te leggen, zoals John Allen Muhammad. Maar ja, dat zou dan alleen voor de kick zijn.

Uiteindelijk heb ik dat niet gedaan, omdat het geen geld oplevert.

Ik heb ook nog een tijdje met de gedachte rondgelopen om huurmoordenaar te worden. Maar ja, hoe kom je aan opdrachten hè?
advertentie zetten in de krant of op marktplaats?

TS, zoek hulp, beetje jezelf verrijken over de rug van anderen vind ik simpelweg niet kunnen, ga gewoon werken voor je poen en wees wat slimmer dan de rest zodat je legaal rijk kunt worden.
Denk ook eens wat verder dan alleen geld, je kunt mensen flink de vernieling in helpen door criminele activiteiten. Zou jij het leuk vinden als jou dat zou overkomen of 1 van je ouders ofzo?

Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet...
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:23:22 #126
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_44937567
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:00 schreef Racerat het volgende:

[..]

Nou, wat zul jij gelukkig worden. De rest van je leven rukkend tussen je criminele geld zitten in je zielige eentje.
Hij heeft het waarschijnlijk over vaste relaties.
Dat is wel moeilijk ja, kende een famillie waar de vader in de onderwereld zat. Daar kwamen de twee kinderen van nooit naar buiten.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_44937773
Vast een handig topic met het oog op je toekomst:

Bloed op je kleren.

Oh, enneh, je gaat geen fokkers omleggen he, een toffe onderwereldgast heeft ook zo zijn principes!
twee violen en een trommel en een fluit
  dinsdag 2 januari 2007 @ 12:31:39 #128
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44937777
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:02 schreef heiden6 het volgende:
Goed topic! Erg interessant. Ik vraag me al erg lang af of ik misschien toch een geweten heb.
Hoezo? TS is een libertijn in z'n meest zuivere vorm
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 13:19:53 #129
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_44938693
Het enige wat je hier loopt te doen is het rechtvaardigen van je eigen stap in de "onderwereld".
Dus ja je loopt te zeiken ja.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_44938769
Ik kan me niet voorstellen dat je zo'n leven wilt lijden...
Ik zijn zat andere manieren om snel geld te verdienen!

Maar als jij het wilt, doe het dan .... Volgens mij onderschat je het nogal! Ik hoop dat je snel wordt opgepakt
Misdaad loont niet .
pi_44938948
Ik heb er wel eens aan gedacht, maar ik zou dus echt niet weten hoe ik in dat wereldje moet komen.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_44941026
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 09:07 schreef Seneca het volgende:
En je part-time klusjes dan?
Haha, tsja zijn altijd wel dingen waarvoor ik niet ben opgepakt, maar dat zijn eigenlijk kleine dingen allemaal. Voor die dingen is het teveel werk voor de politie om alles van internet af te trekken. Tevens ben ik benieuwd hoe ze dat zouden willen doen, want IP volgen heeft geen zin aangezien ik op een publieke computer zit.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:34 schreef ElisaB het volgende:
Een geruststellende gedacht

Dan nog maar even een slotopmerking. Als je een kloon bent van een doorsnee puber, dan heb je een erg leuk topic geopend. Complimenten Als je echt jezelf bent, dan gaan jij en de mensen om je heen een roerige tijd tegemoet. Ik kan niet zeggen dat ik het allemaal zo geweldig vind, maar hé; je bent de enige niet!
Haha, nou mijn pubertijd ben ik al heeeeeeeeel wat jaren voorbij. Roerige tijd, ach zoals ik al zei is het nou niet echt mijn doel om de 'normale' mens te belazeren. Dat levert niet genoeg op... ik zoek het toch echt in het circuit zelf.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:42 schreef Alicey het volgende:
Om toch een beetje op de vraag in te gaan : Ja, ik heb wel eens overwogen om wat criminele activiteiten te doen (Niet voor vast, maar als tijdelijke bijbaan zeg maar). Een nadeel is echter dat je op welke manier je ook iets doet er altijd wel iemand is die je benadeelt.

Je geeft zelf aan dat je gewetenloos kunt handelen. Dat ze je laten gaan zegt niet echt veel. Pas wanneer er sprake is van een verband tussen een ernstig misdrijf en je geestestoestand kun je daarvoor onder dwang behandeld worden.
Je benadeelt inderdaad altijd wel iemand ermee, maar daar heb ik toch geen last van? Ik word er zelf beter van. En ernstig misdrijf, heb je mijn vorige posts niet allemaal gelezen? Heb al voor geweldsdelicten gezeten hoor. Krijg je even therapie en na tijdje laten ze je toch echt gaan... dat onder dwang valt best mee. Ja je moet naar therapie, maar na een tijdje zeggen ze gewoon dat ze niet weten wat ze met je aan moeten en laten ze je gewoon gaan hoor.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 10:48 schreef Bastard het volgende:
Ik zou het niet doen, in die wereld heb je geen goeie secondaire arbeidsvoorwaarden. En laten we het maar helemaal niet hebben over je pensioengat die je hebt.
Typisch gevalletje van een Vader die hem sloeg en weg liep op jonge leeftijd. Een moeder die hoereerde om aan geld te komen en tsja dan beland je op het verkeerde pad he.
Je moet inderdaad zorgen dat je genoeg hebt voor als je ooit wil stoppen. Maar dat weet je van tevoren al. En over mijn ouders... ik heb inderdaad geen fijne jeugd gehad, maar ik ben al zo zolang ik het me kan herinneren hoor. Maar mijn moeder is zeker geen hoer, en mijn pa heeft mij nog nooit geslagen.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:37 schreef Sjeen het volgende:
Om op je OP in te gaan... Nee, ik heb er nog nooit over nagedacht... Ik denk liever na over dingen die positief zijn en dan niet alleen positief voor mij alleen...
Thanks voor je commentaar...
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 11:53 schreef LENUS het volgende:
Vaak over nagedacht, maar ik zou het nooit serieus overwegen. Ik heb namelijk veel te verliezen. Dat ik waarschijnlijk nooit een nieuwe porsche/bentley/BMW etc. zal rijden interesseert me eigenlijk niks. Ik vind een 5e hands Ford van 11 jaar oud eigenlijk net zo goed.
Eerste die toegeeft er ook vaak over nagedacht te hebben... thanks. Ach ik heb niet superveel te verliezen. Ik hoef ook niet in een dikke bak te rijden, doodnormale Opel Astra ofzo is goed genoeg. Trekt minder aandacht ook...
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:02 schreef heiden6 het volgende:
Kom je maar op één manier achter...
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 12:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Hij heeft het waarschijnlijk over vaste relaties.
Dat is wel moeilijk ja, kende een famillie waar de vader in de onderwereld zat. Daar kwamen de twee kinderen van nooit naar buiten.
Inderdaad, geen vaste relaties nee. Zeg niet dat ik niet aan mijn pleziertjes kom... dat komt wel goed. Maar inderdaad geen vaste relatie.
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 13:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik heb er wel eens aan gedacht, maar ik zou dus echt niet weten hoe ik in dat wereldje moet komen.
Niet zo heel moeilijk hoor, beste is om te zorgen dat je gewoon een keer korte periode vast komt te zitten. Moet je opletten hoesnel je mensen binnenin tegenkomt die klussen voor je hebben zodra je weer op de stoep staat. Er is maar één echte leerschool, en dat is de bajes.
pi_44941546
Whaha dat jij hier een topic op het kinderforum maakt zegt al genoeg over jou, oeh zware crimineel!!
En jij beweerd geen gevoel te hebben, waarom open je hier een topic met de vraag naar onze mening, dat kan je dan ook geen reet schelen...

Nou ga maar snel weer "klikken" bij Omerta, misschien krijg je daar wat meer respect!

Loser!!
pi_44941679
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:59 schreef DonSauza het volgende:
Whaha dat jij hier een topic op het kinderforum maakt zegt al genoeg over jou, oeh zware crimineel!!
En jij beweerd geen gevoel te hebben, waarom open je hier een topic met de vraag naar onze mening, dat kan je dan ook geen reet schelen...

Nou ga maar snel weer "klikken" bij Omerta, misschien krijg je daar wat meer respect!

Loser!!
Blijkbaar totaal niets gelezen. Ten eerste zware crimineel? Waar zie je mij dat beweren... duidelijker nog, staat toch echt dat ik er nog in zou moeten stappen... ten tweede hebben jullie meningen niets met mijn gevoel te maken. Overigens heb ik wel duidelijk gevoel, als je alles gewoon leest zie je dat duidelijk overal staan, alleen medelijden heb ik nooit met mensen. Dus gewoon beetje zielige post van je... lees eerst eens alles voordat je uberhaupt reageert.
pi_44941824
Wat n gelul van je omerta, dat mensen er echt intrappen... Even een leuke levensloop verzinnen, wat vage verhaaltjes vertellen, en half fok hangt aan je lippen. Ik ken via boksen wel wat figuren die niet bepaald legaal bezig zijn, en die zitten zeker weten niet op fok

[ Bericht 1% gewijzigd door mister_popcorn op 02-01-2007 15:09:25 (typo) ]
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:15:50 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44942045
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:43 schreef 0merta het volgende:

Je benadeelt inderdaad altijd wel iemand ermee, maar daar heb ik toch geen last van?
Dat beweerde ik ook niet. Het is een van de redenen dat ik geen criminele carriere ambieer.
quote:
Ik word er zelf beter van. En ernstig misdrijf, heb je mijn vorige posts niet allemaal gelezen? Heb al voor geweldsdelicten gezeten hoor. Krijg je even therapie en na tijdje laten ze je toch echt gaan... dat onder dwang valt best mee. Ja je moet naar therapie, maar na een tijdje zeggen ze gewoon dat ze niet weten wat ze met je aan moeten en laten ze je gewoon gaan hoor.
Dat zeg ik : Er moet eerst een zwaar misdrijf gepleegd worden voordat dwang-behandeling mogelijk wordt.
pi_44942097
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:08 schreef mister_popcorn het volgende:
Wat n gelul van je omerta, dat mensen er echt intrappen... Even een leuke levensloop verzinnen, wat vage verhaaltjes vertellen, en half fok hangt aan je lippen. Ik ken via boksen wel wat figuren die niet bepaald legaal bezig zijn, en die zitten zeker weten niet op fok
Verzinnen? Je kent mijn leven niet eens... tevens vraag ik puur om meningen en of anderen met die gedachtes lopen. Bereik er verder niets mee, dat is gewoon nieuwsgierigheid. Dus kansloze reactie van je. Maar goed ga er verder niet op in... zie al "FR 1908" staan dus heb al zo'n vermoeden wat je IQ is.
pi_44942141
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:17 schreef 0merta het volgende:

zie al "FR 1908" staan dus heb al zo'n vermoeden wat je IQ is.

Anyway: we houden het wel netjes hier?

[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_44942192
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:15 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat beweerde ik ook niet. Het is een van de redenen dat ik geen criminele carriere ambieer.
[..]

Dat zeg ik : Er moet eerst een zwaar misdrijf gepleegd worden voordat dwang-behandeling mogelijk wordt.
Oke, dacht dat je het indirect op mij bedoelde, ikzelf heb daar geen problemen mee. Als je dat zelf wel hebt is dat inderdaad een goede reden om er niet in te gaan. En nogmaals zoals ik al zei, heb ik al voor enkele zware delicten gezeten en ook dwang behandelingen gehad. Maar ze laten je echt vrij snel gaan hoor als ze het gewoonweg niet meer weten.
pi_44942544
Zwijgplicht, maar wel je 'plannen' op internet gooien. Maar goed, ik blijf hem volgen .
Secrets never die. Only people.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:35:01 #141
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44942610
Ok, ik generaliseerde een beetje.. maar ik snap jou ook he-le-maal niet
The truth was in here.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:39:47 #142
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44942757
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef 0merta het volgende:

Maar ze laten je echt vrij snel gaan hoor als ze het gewoonweg niet meer weten.
Uhuh. Het bestaan van long stay afdelingen is een mythe inderdaad.
pi_44942833
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:08 schreef mister_popcorn het volgende:
Iedereen kent uiteraard wel wat gasten die 'niet bepaald legaal bezig zijn'
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2007 @ 16:07:02 #144
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44943686
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:41 schreef 0merta het volgende:
Voordeel van vastzitten is is dat je altijd nieuwe connecties krijgt

Gezellig vastzitten met andere fantasten die het allemaal zó goed weten dat ze de komende jaren hun oud en nieuw achter gesloten deuren mogen vieren bedoel je?

Je kunt beter Omerta blijven spelen vanuit je eigen slaapkamertje alwaar je gewoon weer naar buiten kan gaan als jij daar zin in hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 2 januari 2007 @ 16:08:19 #145
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44943721
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:21 schreef 0merta het volgende:

En nogmaals zoals ik al zei, heb ik al voor enkele zware delicten gezeten en ook dwang behandelingen gehad. Maar ze laten je echt vrij snel gaan hoor als ze het gewoonweg niet meer weten.
KLOONALERT
pi_44945859
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 14:43 schreef 0merta het volgende:
Niet zo heel moeilijk hoor, beste is om te zorgen dat je gewoon een keer korte periode vast komt te zitten. Moet je opletten hoesnel je mensen binnenin tegenkomt die klussen voor je hebben zodra je weer op de stoep staat. Er is maar één echte leerschool, en dat is de bajes.
bedankt voor de tip, als ik nu naar de duistere kant wil weet ik hoe het moet.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:10:13 #147
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44949081
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:36 schreef 0merta het volgende:
Weet niet of dit in deze room hoort maar zo niet dan graag in het goede topic plaatsen mods!

Hoe dan ook, ik vraag me af of er hier mensen zijn die weleens met de gedachte spelen om zich in de onderwereld te storten. Oftewel om het in volksmond te zeggen, beroepscrimineel te worden. Ikzelf speelde weleens met deze gedachte. Heb wel wat dingen op mijn kerfstok staan, heb ook al een strafblad maar dat zijn altijd losse dingen geweest. Na wat gesprekken met zeer goede vrienden (echt goede vrienden, waar ik al zeker 15 jaar dagelijks mee omga) over een structuur onderling te maken begin ik nu echt na te denken of ik er definitief in wil stappen. Uiteindelijk is er geen weg terug zoals bij een legale baan.

Waarom vraag je je vast af... om eerlijk te zijn, dat weet ik zelf niet eens. Ik heb dat altijd al gehad, nooit problemen gehad met criminele activiteiten. Het is gewoon een manier om makkelijk goed geld te verdienen. En of ik ermee kan leven dat ik anderen ermee benadeel of zelfs pijn doe? Tsja, daar heb ik geen last mee... ik heb namelijk bepaalde emoties 'niet'. Zo voel ik nooit medelijden voor anderen. Heb daarvoor ook jarenlang in therapie gezeten, maar het heeft nooit geholpen. Heb nooit sympathie voor anderen kunnen 'ontwikkelen' of 'vrij maken'. Dus ja ik kan er wel mee leven als ik anderen benadel of zelfs pijn doe, zowel geestelijk als lichamelijk.

Maar ik ben dus zeer benieuwd of er meer mensen zijn hier die zulke gedachtes hebben of hebben gehad? En wat zijn de meningen van jullie hierover?
En dat zet je hier dan zo open en bloot neer?

Ik zou er maar eens goed over nadenken. Over het algemeen is de kans groot dat iemand je afperst, misbruikt en zonodig ook omlegt.

Op zich prima, zolang je je daar van bewust bent en een plan hebt. Of je moet voor gewoon kruimelwerk gaan. Dat heet dan wel kruimelwerk, maar daar kan een mens ook prima van leven.

Maar in alle (misplaatste) ernst: lees er eens wat goede boeken over en denk er nog eens over na. Want je kunt een hele stoere, nietsontziende kerel zijn... je bloedt net zo goed als ieder ander.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:13:23 #148
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44949189
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:54 schreef Seneca het volgende:
- Rijkdom die is vergaard ten koste van anderen blijft nooit lang bestaan.
- Er bestaat geen 'get rich quick scheme'. Als je rijk wilt worden zul je daar iets tegenover moeten stellen.
Allebei niet waar. En tegenover die snelle rijkdom staat het nemen van grote risico's.

Wat dat betreft gelden overal bijna dezelfde regels, zij het in iets andere vorm.
pi_44949555
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:42 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Iedereen kent uiteraard wel wat gasten die 'niet bepaald legaal bezig zijn'
och lelijk haakneusje van me, hoef je niet meteen je favo smiley erbij te pakken...
Ik heb 't over wel grotere zaken dan waar de gemiddelde triangeljosti van vak 410 zich mee bezig houdt.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:26:45 #150
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44949597
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:25 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

och lelijk haakneusje van me, hoef je niet meteen je favo smiley erbij te pakken...
Ik heb 't over wel grotere zaken dan waar de gemiddelde triangeljosti van vak 410 zich mee bezig houdt.
wauw man, jij benneg link
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')