De vakantie is voorbij. Hij moet weer vroeg slapen om lekker fris te zijn voor school.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:59 schreef bruine_beer het volgende:
Wat is er met de TS gebeurd? Is hij nu al geliquideerd?
En wat, als ik vragen mag, zijn precies jouw 'onderwereld skills'? Kun je goed, fillindablank:quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:36 schreef 0merta het volgende:
Weet niet of dit in deze room hoort maar zo niet dan graag in het goede topic plaatsen mods!
Hoe dan ook, ik vraag me af of er hier mensen zijn die weleens met de gedachte spelen om zich in de onderwereld te storten. Oftewel om het in volksmond te zeggen, beroepscrimineel te worden. Ikzelf speelde weleens met deze gedachte. Heb wel wat dingen op mijn kerfstok staan, heb ook al een strafblad maar dat zijn altijd losse dingen geweest. Na wat gesprekken met zeer goede vrienden (echt goede vrienden, waar ik al zeker 15 jaar dagelijks mee omga) over een structuur onderling te maken begin ik nu echt na te denken of ik er definitief in wil stappen. Uiteindelijk is er geen weg terug zoals bij een legale baan.
Waarom vraag je je vast af... om eerlijk te zijn, dat weet ik zelf niet eens. Ik heb dat altijd al gehad, nooit problemen gehad met criminele activiteiten. Het is gewoon een manier om makkelijk goed geld te verdienen. En of ik ermee kan leven dat ik anderen ermee benadeel of zelfs pijn doe? Tsja, daar heb ik geen last mee... ik heb namelijk bepaalde emoties 'niet'. Zo voel ik nooit medelijden voor anderen. Heb daarvoor ook jarenlang in therapie gezeten, maar het heeft nooit geholpen. Heb nooit sympathie voor anderen kunnen 'ontwikkelen' of 'vrij maken'. Dus ja ik kan er wel mee leven als ik anderen benadel of zelfs pijn doe, zowel geestelijk als lichamelijk.
Maar ik ben dus zeer benieuwd of er meer mensen zijn hier die zulke gedachtes hebben of hebben gehad? En wat zijn de meningen van jullie hierover?
http://www.barafranca.com/quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:59 schreef bruine_beer het volgende:
Ligt te huilen in bed omdat zijn Omerta mannetje is neergeschotenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:59 schreef bruine_beer het volgende:
*gniffel*quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ligt te huilen in bed omdat zijn Omerta mannetje is neergeschoten![]()
Topcrimineel zul je wel nooit worden, aangezien je hele plan al op internet staatquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:36 schreef 0merta het volgende:
Weet niet of dit in deze room hoort maar zo niet dan graag in het goede topic plaatsen mods!
Hoe dan ook, ik vraag me af of er hier mensen zijn die weleens met de gedachte spelen om zich in de onderwereld te storten. Oftewel om het in volksmond te zeggen, beroepscrimineel te worden. Ikzelf speelde weleens met deze gedachte. Heb wel wat dingen op mijn kerfstok staan, heb ook al een strafblad maar dat zijn altijd losse dingen geweest. Na wat gesprekken met zeer goede vrienden (echt goede vrienden, waar ik al zeker 15 jaar dagelijks mee omga) over een structuur onderling te maken begin ik nu echt na te denken of ik er definitief in wil stappen. Uiteindelijk is er geen weg terug zoals bij een legale baan.
Waarom vraag je je vast af... om eerlijk te zijn, dat weet ik zelf niet eens. Ik heb dat altijd al gehad, nooit problemen gehad met criminele activiteiten. Het is gewoon een manier om makkelijk goed geld te verdienen. En of ik ermee kan leven dat ik anderen ermee benadeel of zelfs pijn doe? Tsja, daar heb ik geen last mee... ik heb namelijk bepaalde emoties 'niet'. Zo voel ik nooit medelijden voor anderen. Heb daarvoor ook jarenlang in therapie gezeten, maar het heeft nooit geholpen. Heb nooit sympathie voor anderen kunnen 'ontwikkelen' of 'vrij maken'. Dus ja ik kan er wel mee leven als ik anderen benadel of zelfs pijn doe, zowel geestelijk als lichamelijk.
Maar ik ben dus zeer benieuwd of er meer mensen zijn hier die zulke gedachtes hebben of hebben gehad? En wat zijn de meningen van jullie hierover?
Sukkel, jouw soort moeten ze opsluiten in een inrichtingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:36 schreef 0merta het volgende:
Dat doen ze ook, als ze de kans krijgenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:35 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Sukkel, jouw soort moeten ze opsluiten in een inrichting
Kutkloon, je bént TS!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:59 schreef bruine_beer het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Kutkloon, je bént TS!
Maar wel mooi dat je een schizofrene discussie met jezelf aangaat! Gelukkig zie je wel in dat je alter ego zichzelf voor lul aan het zetten was![]()
Ja, als ze niet bezig zijn met terroristen opsporen...zijn ze bezig met low life drugsdealertjes opsporen.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef Camplo het volgende:
Reken maar dat de AIVD dit soort dingen meevolgt via IP adres en provider. You bet!
Sorry, maar die opmerking is pure crap. Volgens mij het het ware probleem hier dat je veels te veel films hebt gezien. Zoiets als scarface. Een groot crimineel met een mega vermogen zul je nooit worden in NL, niet meer in ieder geval. Zoiets bestaat gewoon niet hier. Tuurlijk zijn er van die duistere figuren (die om de beurt omgelegd worden) met een leuk vermogen, echter zijn deze allemaal via via ergens ingerold, met een soort van startkapitaal. of ze zaten rond de juiste tijd op de juiste plaats (Klaas Bruinsma bijv.) die begon met hasj, toen het in opkomst was. Groeipercentage van 9999% in de daarop volgende jaren. Jij als crimineeltje met ' bajes connecties ' zal daar nooit bij in de buurt komen, al zou je willen. zoiets overkomt je minofmeer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:48 schreef 0merta het volgende:
maar ik wil me zelf verrijken, en als dat over andermans rug/lijk is, so be it. Doen de goede grote zakenlui toch ook? Leven is toch al niet zo lang, en dan wil ik het zo goed mogelijk besteden. Zie mezelf niet een normale baan hebben voor de rest van me leven. Wil het ver schoppen... en het liefst zo snel mogelijk.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:57 schreef EsDe het volgende:
[..]
Tip: Wordt wakker, ga oprah winfrey kijken. En blijf van m'n fiets af![]()
Heb jij toch gedaan omdat ie een lemming topic opent Full-time crimineel wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:59 schreef bruine_beer het volgende:
Ze hebben het eindelijk doorquote:Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb jij toch gedaan omdat ie een lemming topic opent Full-time crimineel worden![]()
Dat zegt niets... mag ik erop wijzen dat in Nederland onder andere Holleeder, Klepper, Femer, Bruinsma, Mieremet, Urka, Kleef, Plieger, en de gebroeders Barsoum ook al op jonge leeftijd meerdere keren hebben vastgezeten voor kleinere vergrijpen. Toch allemaal grote kopstukken in de onderwereld... tenminste van dat rijtje alleen Holleeder en Urka nog. Rest is al geliquideerd. Dus op jonge leeftijd al vast hebben gezeten voor vergrijpen zegt helemaal niets. Sterker nog dat vergroot alleen maar je kansen imo. Zo maak je contacten die je anders niet had gemaakt denk ik...quote:Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef kevin85 het volgende:
Ik denk niet dat TS echt een goede boef is..
Hij is immers al een paar keer gepakt in z´n nog relatief korte leven..
Dat gaat nog wat worden als de zaken straks wat groter worden..
Die heeft de 'omerta' overtreden en is nu om zeep geholpen door de rest van de boevenbendequote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:50 schreef Scarafax het volgende:
Maar vraag me idd af waar de TS is gebleven...![]()
Hey snuiter, even offtopic. Was even wat info aan het lezen over het Franse Vreemdelingenlegioen toen ik jouw verhaal tegen kwam. Het is allemaal niet doorgegaan dus? Waarom niet?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:50 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Dat zegt niets... mag ik erop wijzen dat in Nederland onder andere Holleeder, Klepper, Femer, Bruinsma, Mieremet, Urka, Kleef, Plieger, en de gebroeders Barsoum ook al op jonge leeftijd meerdere keren hebben vastgezeten voor kleinere vergrijpen. Toch allemaal grote kopstukken in de onderwereld... tenminste van dat rijtje alleen Holleeder en Urka nog. Rest is al geliquideerd. Dus op jonge leeftijd al vast hebben gezeten voor vergrijpen zegt helemaal niets. Sterker nog dat vergroot alleen maar je kansen imo. Zo maak je contacten die je anders niet had gemaakt denk ik...
Maar vraag me idd af waar de TS is gebleven...![]()
En hoe gaat het met je carriere?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 02:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En hoe gaat het met je carriere?
En oh.. ja ik wil best heel slecht zijn... maar ook graag lekker slapen 's nachts.
zeer hoge vooropleiding ?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef Camplo het volgende:
Zelf ook wel ooit met die gedachte gespeeld. Maar m'n zeer hoge vooropleiding (hoogste op middelbaar niveau) heeft me hier tot nu toe altijd van weerhouden.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |