abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:10:36 #157
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_44958214
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 02:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet doen. Vroeg of laat stormt een zwaarbewapend arrestatieteam je huis binnen en ben je erbij. Ze maken je deur kapot en willen dat niet betalen. En je kinderen krijgen een trauma. En je vrouw die gewend is om in luxe te leven door je activiteiten moet het ineens zelf zien te redden, wat ze niet kan.
ik zou me meer zorgen maken om de concurrenten in de onderwereld dan om justitie..

voor je het weet zit TS vastgeboord aan een stoel en met een gloeiende soldeerbout in zijn reet. Chapeau!
pi_44958227
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Allebei niet waar. En tegenover die snelle rijkdom staat het nemen van grote risico's.

Wat dat betreft gelden overal bijna dezelfde regels, zij het in iets andere vorm.
Kom eens met een tegenvoorbeeld zou ik zeggen. Er bestaat GEEN, ik herhaal GEEN get rich quick scheme.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_44958256
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 19:25 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

och lelijk haakneusje van me, hoef je niet meteen je favo smiley erbij te pakken...
Ik heb 't over wel grotere zaken dan waar de gemiddelde triangeljosti van vak 410 zich mee bezig houdt.
En dat ga je dan hier op een publiek forum lopen melden? Dan ben je inderdaad een bovengemiddelde triangeljosti
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:15:03 #160
148736 brooklynzoo
pi_44958363
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:17 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Tja dus een gevolg zou zijn dat je eigelijk nooit meer alleen kan zijn?

Want als je dat wel bent kan je ieder moment van de dag neergeknalt worden,..
Hij mag hopen dat hij wordt neergeknald. Kleine kans dat ze zo meelevend zijn. Om onderling respect te winnen maken die lui namelijk graag gebruik van iets wredere praktijken.
pi_44958581
Heb jij vuurwerk afgestoken?

met vuurwerk was omerta ook al zo gewelddadig dit jaar...
pi_44959787
Morgen verder, de TS ligt ondertussen al lekker te dromen over zijn criminele leven
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:56:08 #163
148736 brooklynzoo
pi_44959909
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:52 schreef DonSauza het volgende:
Morgen verder, de TS ligt ondertussen al lekker te dromen over zijn criminele leven
hahaha

in gestreepte pyjama.
pi_44963226
Omerta, leuk verhaal hoor, maar je komt hier op het forum leuteren over geld verdienen met criminaliteit terwijl je gewoon gepakt bent zonder rijk te worden. Dan ben je toch een amateur en is de gedachte dat het de volgende keer wel gaat lukken een tikje naief?

Ja hoor, het draait om geldverdienen. Vervolgens pleeg je maar geweldsdelicten die niks opleveren. Is dat niet een beetje stom?

Kom je ook nog eens aan met zaken als stelen en een beetje coke. Kruimeldievenwerk. Ontbreekt de intelligentie om iets te ontvreemden uit de zwaarst bewaakte gebouwen van Europa? Fraude bij miljardenbedrijven? Grote projecten die meer denkwerk, omkoperij en corruptie nodig hebben dan we in de politiek terug zien? Projecten waarbij veel intelligentie aan te pas komt verdienen respect. Kruimelwerk waar de eerste de beste junk nog mee wegkomt niet.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_44964702
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:47 schreef Neuralnet het volgende:
Omerta, leuk verhaal hoor, maar je komt hier op het forum leuteren over geld verdienen met criminaliteit terwijl je gewoon gepakt bent zonder rijk te worden. Dan ben je toch een amateur en is de gedachte dat het de volgende keer wel gaat lukken een tikje naief?

Ja hoor, het draait om geldverdienen. Vervolgens pleeg je maar geweldsdelicten die niks opleveren. Is dat niet een beetje stom?

Kom je ook nog eens aan met zaken als stelen en een beetje coke. Kruimeldievenwerk. Ontbreekt de intelligentie om iets te ontvreemden uit de zwaarst bewaakte gebouwen van Europa? Fraude bij miljardenbedrijven? Grote projecten die meer denkwerk, omkoperij en corruptie nodig hebben dan we in de politiek terug zien? Projecten waarbij veel intelligentie aan te pas komt verdienen respect. Kruimelwerk waar de eerste de beste junk nog mee wegkomt niet.
Daarom, wordt: ondernemer en/of manager!
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 10:29:17 #166
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44965927
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 02:47 schreef Neuralnet het volgende:

Het is en blijft natuurlijk sneu als je als kruimel-dief-crimineel al diverse straffen hebt gekregen je nog de illusie hebt dat je groot zou kunnen worden
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:51:00 #167
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_44967598
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 04:01 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Dan wens ik je veel succes in de waarschijnlijk zéér korte carriere die je zal gaan krijgen.
Dat soort mensen noemden ze bij ons wegwerpkrachten.. Dombo's die overal wel voor in
zijn en die men na gebruik wel moét afmaken om verdere schade aan de zaak te voorkomen.
Opa_vertelt had um op pagina 2 al door
Heeft hem geprobeerd uit te horen of ie geschikt was, en is te licht/dom/kortzichtig bevonden

Bin there, done that. Het kloterige van een boefjes loopbaan is dat het zowieso ALTIJD misgaat, het is alleen net op welke manier of je dik of kort nat gaat.
Als iedereen in je ploegie dezelfde ikke ikke mentaliteit heeft als jij zelf, word je door de eerste de beste die nat gaat ongelofelijk anaal genomen en kan je lekker je vorige restantje voorwaardelijk + je nieuwe penalty gaan uitbrommen, kan je zeggen 'dat boeit me geen hol', maar terwijl jij binnenhangt, neemt en ander buiten jouw wijkie FF over en heb je binnen een week niks meer, en je 'jongens' moeten ook eten enzo, dus die stappen dan vrolijk weer over naar wat eerst 'de concurrent' was

Ik werd na een flinke tijd wakker, en realiseerde me dat die blaffer tussen je broeksband en de paranoia het gewoon niet is, en dat het eigenlijk op termijn het niet waard is. Je bouwt gewoon niks op, alleen maar spanning en stress, in de wetenschap dat je een keertje de lul bent.
Ik ken mensen die geld op pallets hebben staan, en die kunnen niet eens een huis kopen omdat ze een uitkering hebben op papier (en 3 SL's voor de deur ) Dat zwarte kutgeld maakt niet gelukkig, want je kan er niet genoeg mee zolang het niet onbehouwen veel is, en totdat je daar eenmaal bent aangeland ben je gewoon klusjesboefie en loopjongen voor de boys die het wél al voormekaar hebben, en die anderhalve enkeling die het zó ver voorelkaar heeft, schuift echt geen plekkie op voor jou... sterker nog: zodra je 'te groot' wordt, word je gewoon FF op een zijspoor gezet via via.

Als ik jou was, zou ik lekker een relaxed baantje zoeken, en lekker zorgen voor een lukratief 'bijbaantje' zoals je nu al doet als ik het goed begrijp. Een beetje zijdelings en zo risicoloos mogelijk meesnoepen vanaf de zijlijn, dan gaat het het langste goed
Zodra het om veel geld begint te gaan, heb je geen vrienden meer, alleen nog maar aasgieren.

Geloof me
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_44973698
Maar wat het ergste is als je dit gaan doen.. in een aantal stappen:

1: Je wordt crimineel
2: Je wordt opgepakt
3: Je komt in de bak
4: Je komt niet meer aan de bak, het is lastig ergens aangenomen te worden met een strafblad
5: Je gaat zelf drugs gebruiken of watever en komt op straat te staan.

Nou, lekker leven zeg, ik bedank!
pi_44975756
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:17 schreef Zweefvliegje het volgende:

4: Je komt niet meer aan de bak, het is lastig ergens aangenomen te worden met een strafblad
5: Je gaat zelf drugs gebruiken of watever en komt op straat te staan.
Kan je het logische verband tussen deze stappen even uitleggen?
Secrets never die. Only people.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:17:33 #170
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_44975827
Het enige waar je serieus rekening mee moet houden is dat je met je verdiende geld nooit iets kan opbouwen, het is zwart en dat kun tegenwoordig steeds moeilijker wassen.

Dus als jij het niet erg vind om altijd te huren, niet te ondernemen, weinig met banktransacties te doen... go ahead.
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:32:38 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44976352
OMG........en dat noemt zichzelf dan Omertá. Weet je uberhaupt wel wat dat betekent..pentiti..ga nu maar snel je clubje beginnen met je vriendjes, en dan noemen jullie het
"De zwarte Hand"

stoer...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:37:07 #172
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44976508
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:10 schreef Seneca het volgende:

[..]

Kom eens met een tegenvoorbeeld zou ik zeggen. Er bestaat GEEN, ik herhaal GEEN get rich quick scheme.
Mijn tegenvoorbeeld zit in Suriname in een mooie zelfgebouwde 'villa' en is bezig een legale onderneming op te zetten.

En zo als hij zijn er wel meer. Het gaat er om dat je een plan hebt, en je daar aan houdt.

Dat is waar mensen de mist ingaan. Of dat ze zich een bepaalde levensstijl aanmeten waarvan men vindt dat die er bij hoort.

Risico's zat, maar om te stellen dat er een natuurwet is die voorkomt dat je je relatief snel kunt verrijken... Dat is gewoon onzin. Maar daarmee is zeker niet gezegd dat iedereen het kan.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:45:53 #173
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44976815
Als je toch geen last van je geweten hebt, kun je beter leningen aan kwetsbare mensen gaan verkopen ofzoiets. Ook lucratief en vele malen veiliger. Ok, het levert minder op, maar dat moet je juist niet op de korte termijn zien: dit soort werk kun je veel langer volhouden dan wat je zelf in je hoofd hebt.
Vampire Romance O+
  woensdag 3 januari 2007 @ 17:02:42 #174
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44977468
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef Masta-t het volgende:
Het enige waar je serieus rekening mee moet houden is dat je met je verdiende geld nooit iets kan opbouwen, het is zwart en dat kun tegenwoordig steeds moeilijker wassen.

Dus als jij het niet erg vind om altijd te huren, niet te ondernemen, weinig met banktransacties te doen... go ahead.
Valt best mee hoor. De koersverhouding zwart: wit geld ligt ongeveer op 4:1, dacht ik (dwz dat je voor 4 zwarte euro's een witte euro krijgt). Maar 't kan erger zijn.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_44978124
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:45 schreef MouseOver het volgende:
Als je toch geen last van je geweten hebt, kun je beter leningen aan kwetsbare mensen gaan verkopen ofzoiets. Ook lucratief en vele malen veiliger. Ok, het levert minder op, maar dat moet je juist niet op de korte termijn zien: dit soort werk kun je veel langer volhouden dan wat je zelf in je hoofd hebt.
Een beetje wat Dirk Scheringa doet dus?
  woensdag 3 januari 2007 @ 20:15:13 #176
64338 fr0x
Directeur
pi_44983804
Omertà,

Ik snap je gedachtengang wel een beetje denk ik. Op straat ligt toch veel geld voor het oprapen inprincipe. Hoe oud ben je als ik vragen mag? En in wat voor stad woon je? Ik vraag me af, hoe zie jij je toekomst voor je? Hoe denk je dat je familie zou reageren als ze horen dat je je met dit soort praktijken inlaat? Is volgens mij lastig uit te leggen denk ik.. Wat als het een tijdje rustig is op straat en er nix te halen valt?

Je hebt nooit zekerheid, en moet waarschijnlijk altijd achterom kijken, en je kan niemadn vertrouwen..
peace, nd suck a !@$%
pi_44988822
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
... Ik werd na een flinke tijd wakker ...
Ontwaken is lekker hé?
Nee.
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:20:24 #178
150345 Reemster
De broer van Sinterklaas.
pi_44993358
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 17:02 schreef gronk het volgende:

[..]

Valt best mee hoor. De koersverhouding zwart: wit geld ligt ongeveer op 4:1, dacht ik (dwz dat je voor 4 zwarte euro's een witte euro krijgt). Maar 't kan erger zijn.
ik ken een financiele instelling waar het 2,7:1 is
Sinterhenk!
pi_44993578
Lol heb dit hele topic gelezen en TS komt een beetje te erg nep over. Gaat zijn criminele ideeen hier neerzetten lol. Politie heeft geen internet slimme jongen, ga zo door jij wordt vast een nieuwe Godfather met je vriendjes
  donderdag 4 januari 2007 @ 00:57:32 #180
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44994468
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:20 schreef Reemster het volgende:

[..]

ik ken een financiele instelling waar het 2,7:1 is
De Belastingdienst?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_44994708
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 16:37 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Mijn tegenvoorbeeld zit in Suriname in een mooie zelfgebouwde 'villa' en is bezig een legale onderneming op te zetten.

En zo als hij zijn er wel meer. Het gaat er om dat je een plan hebt, en je daar aan houdt.

Dat is waar mensen de mist ingaan. Of dat ze zich een bepaalde levensstijl aanmeten waarvan men vindt dat die er bij hoort.

Risico's zat, maar om te stellen dat er een natuurwet is die voorkomt dat je je relatief snel kunt verrijken... Dat is gewoon onzin. Maar daarmee is zeker niet gezegd dat iedereen het kan.
Erg verifieerbaar verhaal ook, moet ik zeggen. Vind je het heel erg als ik het voornamelijk een sterk verhaal vind?
  Donald Duck held donderdag 4 januari 2007 @ 01:30:34 #182
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_44995177
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 00:28 schreef Originele_Naam het volgende:
Lol heb dit hele topic gelezen en TS komt een beetje te erg nep over. Gaat zijn criminele ideeen hier neerzetten lol. Politie heeft geen internet slimme jongen, ga zo door jij wordt vast een nieuwe Godfather met je vriendjes
De politie komt in ieder geval niet op fok. Een linkse user hier kondigde eens vantevoren een terroristische actie aan, en postte naderhand foto's. zelfs de tekst van zijn dreigbrief erbij stond letterlijk vermeld in de post.

[ Bericht 6% gewijzigd door __Saviour__ op 04-01-2007 01:36:55 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_44995281
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb een jaar in een bajes gewerkt en daar hoor je wel eens wat. 1 ding viel me daar op. Een beetje slimme crimineel heeft een geweldig leven. Maar er zitten wel de nodige risico's aan.

Het is een spel, je doet iets wat niet mag. Anderen pakken je daarvoor. En je begint weer opnieuw.
Zo slim zijn ze dan toch weer niet.
Een slimme crimineel zie je niet in de cel.
  donderdag 4 januari 2007 @ 01:38:39 #184
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_44995351
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:35 schreef klipper het volgende:
Een slimme crimineel zie je niet in de cel.
Natuurlijk wel. De bimbo die het topic heeft geopend zegt het zelf: in de gevangenis kun je goed netwerken.
pi_44995395
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:38 schreef broer het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. De bimbo die het topic heeft geopend zegt het zelf: in de gevangenis kun je goed netwerken.
Nee een slimme crimineel laat anderen voor hem zitten, zelf zorgt ie ervoor dat ie buiten schot blijft.
Tuurlijk zou je prima kunnen netwrken in de cel, maar er zitten gewoon veel meer stromannetjes in de cel dan topcriminelen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 02:20:32 #186
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_44995933
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:

[..]

Ontwaken is lekker hé?
Nou, ehhhh... me portemonnee had na een paar maanden toch wel een flinke kater

Ennehh, wa'k nou doe... werken... is ook niet altijd alles, op zich wel leuk, maar het kost zoveel vrije tijd, en eigenlijk loont het voor geen meter

Wat dat betreft is de redenering van TS wel te begrijpen, maar wijsheid komt met de jaren, nadat je veel veel ellende hebt gezien/meegemaakt/ervaren/genoten(/veroorzaakt niet te vergeten) enzo

TS : neem genoegen met wat je hebt kerel, en begin er niet aan

[ Bericht 30% gewijzigd door Sounddragon op 04-01-2007 02:26:09 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_44996022
Mijn oude maatje die buurman was, is spoorloos verdwenen, geen lijk en geen aangifte.
pi_44996209
TS: ik lees in het hele topic niks meer dan 'ik wil me verrijken'. Komt nogal dwangmatig over allemaal.
Wat heb je precies in gedachten met 'verrijken'? Honderdduizend Euro? Een miljoen?
En daarna, stel dat je een villa hebt, een Opel Astra en een kilo coke per dag. Ben je dan wel gelukkig en blij, of moet je je dan nog steeds verrijken? Gaat het dan door tot je dood of wat?

Daarnaast geef je telkens aan dat het je geen reet uitmaakt wat er gebeurd met je vrienden etc, als je er zelf maar beter van kan worden. Wat gaat er dan gebeuren als binnen die 'groep' die je wilt maken iemand buitengesloten gaat worden? Stel dat je een paar duizend extra krijgt om die vent er uit te werken, op welke manier dan ook. Je verrijkt jezelf er mee, maar anderen zullen je hoogstwaarschijnlijk niet meer vertrouwen. Zonder dat vertrouwen loop je zelf extra risico om gepakt te worden, op welke manier dan ook.

Dat meedogenloze element kan voordelig zijn, maar zal je denk ik geenszins helpen in het opbouwen van je netwerk en het doorstijgen naar de posities waar het echt grote geld ligt, zodat de verrijking compleet zal zijn..

Uiteindelijk ga je toch op je bek. Of niemand moet je meer omdat je iemand met je meedogenloze gedrag hebt gebackstabbed, of iemand pakt jou gewoon achter je rug om, omdat je een bedreiging begint te vormen en niemand je kan vertrouwen door je egoïstische instelling.

[ Bericht 11% gewijzigd door Skv op 04-01-2007 03:11:25 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_44996328
het nadeel van dit werk is dat je met andere mensen moet werken, die op hun beurt allemaal een risico vormen, vrienden of niet..
pi_44996851
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 01:41 schreef klipper het volgende:

[..]

Nee een slimme crimineel laat anderen voor hem zitten, zelf zorgt ie ervoor dat ie buiten schot blijft.
Tuurlijk zou je prima kunnen netwrken in de cel, maar er zitten gewoon veel meer stromannetjes in de cel dan topcriminelen.
Niet helemaal, kijk eens alleen al naar de Amsterdamse Onderwereld, wie er van de topcriminelen al vaker vast hebben gezeten. Willem Holleeder, John Mieremet, Sam Klepper, Cor van Hout, Etienne Urka, Jan Femer, Robert Kok, en nog tig anderen. Toch allemaal toppers in de Amsterdamse onderwereld. Dus dat de toppers buiten schot blijven klopt totaal niet... Wat de TS zegt klopt helemaal, in de gevangenis doe je pas echt de goede netwerken op. Vooral nu ze meerdere mensen op één cel zetten. Hadden ze nooit moeten doen... zo onstaan er alleen maar betere 'vriendschappen' onder criminelen... maar goed dat is mijn mening.

ONTOPIC: Iedereen wil zich wel verrijken, dat de TS het op de illegale manier wil doen vind ik wel beetje triest. Zorg gewoon dat je een leuke baan krijgt als hetgeen wat je momenteel doet niet bevalt, inplaats van andere mensen te benadelen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 07:04:18 #191
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44996879
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 06:45 schreef Scarafax het volgende:

ONTOPIC: Iedereen wil zich wel verrijken, dat de TS het op de illegale manier wil doen vind ik wel beetje triest. Zorg gewoon dat je een leuke baan krijgt als hetgeen wat je momenteel doet niet bevalt, inplaats van andere mensen te benadelen.
Je kunt denk ik beter een algemeen geaccepteerd crimineel beroep kiezen, zoals bijv. advocaat of accountant.
pi_44996929
Of makelaar.

Heeft TS de film Layer Cake al gezien? .
pi_44996950
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 07:25 schreef DennisMoore het volgende:
Of makelaar.

Heeft TS de film Layer Cake al gezien? .
Scarface!!!2!!!!!!@!!1!!
Geef mij maar Amsterdam
  donderdag 4 januari 2007 @ 10:27:47 #194
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_44998428
Volgens mij is TS al opgepakt
pi_45003038
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 06:45 schreef Scarafax het volgende:
Dus dat de toppers buiten schot blijven klopt totaal niet...
Voor je het weet lig je met een lading lood tussen je hartkleppen tussen de vuilniszakken .

Is trouwens laatst een aardig boek uitgekomen over de oorlog in de Amsterdamse onderwereld. Vond het zelf wel de moeite waard om te lezen .

De oorlog in de Amsterdamse onderwereld - Bart Middelburg & Paul Vugts
pi_45003494
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Mieremet

[ Bericht 14% gewijzigd door Skv op 04-01-2007 13:58:25 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:48:47 #197
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_45007497
Ik hoop persoonlijk echt dat je zo snel mogelijk opgeruimd word. Iemand die totaal geen geweten heeft zoals jij is een gevaar voor iedereen. Jammer voor jou, je bent nu eenmaal zo geboren, maar daar hebben al die onschuldige slachtoffers niets aan. Ik sta er ook niet op te wachten dat je mijn auto jat, mijn broertje berooft of mijn huis leegrooft.

En overigens, je bent wel een psychopaat als je geen geweten hebt, dat is nl een van de mogelijke kenmerken van een psychopaat: http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychopathie

Als je nou met het verhaal was gekomen dat je bijv dealers wilde rippen, hitman voor de big boys, foute vastgoedhandelaren wilt afpersen of zelfs maar oplichter/fraudeur wilde worden dan had je mijn zegen, maar als je indien nodig werkelijk onschuldige mensen pijn wilt gaan doen voor eigenbelang dan mag je van mij zo snel mogelijk uit het de samenleving worden gerukt.

Daarnaast denk ik dat je jezelf teveel krediet geeft. Dat je af en toe iemand in elkaar trapt of ergens inbreekt of een pistooltje verkoopt betekent niet dat je zonder pardon zelf zult worden afgemaakt zodra je iemand dwarszit die nog ambitieuzer en nog medoogenlozer is dan jijzelf. Dat kun je ook zelf concluderen uit het feit dat er zo weinig succesvolle mensen zijn in het criminele circuit.
pi_45008356
Ok, hier even iets aan de TS. Ten eerste: bespreek dit soort dingen nooit, maar dan ook nooit op een internetforum. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde en je zet jezelf er alleen maar mee voor lul.

Dan zie ik ik je praten over cokedealers en wapenhandelaars uitschakelen. Dude, WTF! Denk je nu echt dat je hiermee indruk maakt. De enige indruk die je bij mij achterlaat is dat je een mannetje van 16 bent die net voor de 3e keer scarface heeft gezien en een onwijs kutleven heeft en zichzelf tegen de maatschappij wilt keren. Ik zeg niet dat je dat bent, ik zeg dat je deze indruk achter laat.

Ik wil hier nog wel een heel verhaal typen wat er allemaal bij komt kijken maar dat lijkt me niet verantwoord. En cokedealen/wapenshandelen is totaal overbodig. Huur desnoods een paar woonboten en knal ze vol met hennepplanten, dan heb je ook je vaste inkomstenbron, om even een voorbeeld te geven. Growshops leveren ook op krediet! Het is maar dat je het weet.

Succes verder, hoe je leven er ook uit mag komen te zien.

Oh, en nog iets. De grootste criminelen kom je dagelijks tegen op straat bij het passeren, terwijl je geen flauw benul hebt dat dat een crimineel zou kunnen zijn. Criminelen zijn niet per definitie uitslovers die in bmw's en mercedesen rijden, dat is een fout beeld. Zoals john van de heuvel ( ) ooit al eens zei: "Je kan best goed een biertje drinken met criminelen, prima gasten" of iets in die trand
pi_45056025
kwaliteitstopic
  vrijdag 5 januari 2007 @ 23:53:06 #200
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_45060115
Even een tvp .

Ik ken mensen, maar zal er nooit mee in zee gaan . Wil wel weten hoe andere hier over denken, maar ga nu niet meer heel dit topic door lezen .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 6 januari 2007 @ 02:59:17 #201
163388 bruine_beer
kokosbiscuits
pi_45065652
Wat is er met de TS gebeurd? Is hij nu al geliquideerd?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 03:03:03 #202
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_45065716
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:59 schreef bruine_beer het volgende:
De vakantie is voorbij. Hij moet weer vroeg slapen om lekker fris te zijn voor school.
pi_45066286
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 01:36 schreef 0merta het volgende:
Weet niet of dit in deze room hoort maar zo niet dan graag in het goede topic plaatsen mods!

Hoe dan ook, ik vraag me af of er hier mensen zijn die weleens met de gedachte spelen om zich in de onderwereld te storten. Oftewel om het in volksmond te zeggen, beroepscrimineel te worden. Ikzelf speelde weleens met deze gedachte. Heb wel wat dingen op mijn kerfstok staan, heb ook al een strafblad maar dat zijn altijd losse dingen geweest. Na wat gesprekken met zeer goede vrienden (echt goede vrienden, waar ik al zeker 15 jaar dagelijks mee omga) over een structuur onderling te maken begin ik nu echt na te denken of ik er definitief in wil stappen. Uiteindelijk is er geen weg terug zoals bij een legale baan.

Waarom vraag je je vast af... om eerlijk te zijn, dat weet ik zelf niet eens. Ik heb dat altijd al gehad, nooit problemen gehad met criminele activiteiten. Het is gewoon een manier om makkelijk goed geld te verdienen. En of ik ermee kan leven dat ik anderen ermee benadeel of zelfs pijn doe? Tsja, daar heb ik geen last mee... ik heb namelijk bepaalde emoties 'niet'. Zo voel ik nooit medelijden voor anderen. Heb daarvoor ook jarenlang in therapie gezeten, maar het heeft nooit geholpen. Heb nooit sympathie voor anderen kunnen 'ontwikkelen' of 'vrij maken'. Dus ja ik kan er wel mee leven als ik anderen benadel of zelfs pijn doe, zowel geestelijk als lichamelijk.

Maar ik ben dus zeer benieuwd of er meer mensen zijn hier die zulke gedachtes hebben of hebben gehad? En wat zijn de meningen van jullie hierover?
En wat, als ik vragen mag, zijn precies jouw 'onderwereld skills'? Kun je goed, fillindablank:
*schieten met een uzi
*vals geld drukken
*oude vrouwtjes zakkenrollen

etc.
Wat is precies jouw 'specialiteit'?
pi_45066872
Is dit topic nou nog steeds open?

De verhalen van Opa_verteld enz. zijn allemaal erg interessant maar het is duidelijk dat Omerta niet serieus is, getuige het feit dat hij op een publiek forum post.

Doet mij een beetje denken aan die wannabe attentionwhore topics van "Im going to hang myself! What do you think?!?!!" en dan 96 pagina's later blijkt dat hij/zij het dan toch niet doet... om vervolgens 2 dagen later nog eenzelfde topic te openen
Hardstyyyyleee + BreeZaahz to the bone!!11 :')
Android + Verveling = Titan Turret spelen
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2007 @ 08:58:26 #205
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_45067075
quote:
http://www.barafranca.com/

Dat zou best kunnen
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:35:07 #206
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_45073192
Omerta ik zou het als ik jouw was niet fulltime gaan doen, de kans dat je gepakt wordt en je geld ingenomen wordt is gewoon te groot. Nu maakt het je niet uit.. maar als je het echt professioneel gaat aanpakken dan kom je vaak wat langer dan enkele maandjes vast te zitten.

De kunst en kick is volgens mij dan ook om niet gepakt te worden en je ontzettend goed voor te bereiden. Als je jezelf eenmaal enorm hebt verrijkt en je wordt gepakt... dan ben je al je geld weer kwijt dat zou zonde zijn.

De kunt is net als in het casino op tijd stoppen, dus als je heel veel hebt gewonnen dan op tijd stoppen. Jezelf verrijken is altijd leuk, maar wat moet je met al het geld... je kan wel een dure auto kopen, maar er zijn altijd mensen die zich af gaan vragen hoe je daaraan komt.
keep up the good work!
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:37:23 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_45077587
Nou ehhhh....één van de simpelste manieren om een stapeltje biljetten van kleur te laten veranderen IS in het casino, ik had net FF een mazzeldag zeg maar

Maargoed, alles is inmiddels al 5 keer gezegd en gevraagd, TS reageert niet meer, om wat voor reden dan ook (school denk ik ook )

Slotje
pi_45082465
quote:
Ligt te huilen in bed omdat zijn Omerta mannetje is neergeschoten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')