ohja!quote:Op maandag 1 januari 2007 11:05 schreef Bensel het volgende:
Zijn we die nodig dan? Nieuw jaar, nieuw begin enzo
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
oeh eenwaar heb ik die aan verdiend?
Ja, als jij er rondliep...quote:Op maandag 1 januari 2007 14:06 schreef Doffy het volgende:
Ik heb ook geen huisdieren
Maar ik voel me wel brak
Nog nooit een zó gaye heterotent gezien als afgelopen nacht zeg
Ik ook nietquote:Op maandag 1 januari 2007 14:03 schreef VonHinten het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal![]()
En ik heb GEEN kater!
je ziet ook nog wat blauwquote:Op maandag 1 januari 2007 20:33 schreef Frutsel het volgende:
jaaahaaa... gelukkig nieuwjaar ^^
ik heb twee katers
hoi hoiquote:Op maandag 1 januari 2007 21:36 schreef miss_sly het volgende:
Goede......avond dan maar
Alsnog allemaal een heel gelukkig en gezond 2007 gewenst
Iedereen O&N goed doorgekomen?
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:00 schreef Frutsel het volgende:![]()
iedereen lijkt nog heel
lichamelijk dan![]()
Helemaal goed! Door de infraroodcabine had ik ook geen spierpijn meer dus vandaag weer aan de slagquote:Op maandag 1 januari 2007 21:36 schreef miss_sly het volgende:
Goede......avond dan maar
Alsnog allemaal een heel gelukkig en gezond 2007 gewenst
Iedereen O&N goed doorgekomen?
positiviteit straalt eraf Livquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:14 schreef livEliveD het volgende:
Alles is![]()
Hallo trin, alicey, frutsel, het_fokschaap, haushofer, reya, miss_sly, triggie, m-m, qu, ise, en alle anderen![]()
Heujquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:14 schreef livEliveD het volgende:
Alles is![]()
Hallo trin, alicey, frutsel, het_fokschaap, haushofer, reya, miss_sly, triggie, m-m, qu, ise, en alle anderen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:19 schreef miss_sly het volgende:
Goedemorgen
Dagje vrij nog, morgen pas weer werken! Het leven is mooi
haaaaiquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Haai
Spiritual Warfare op Fok! [afbeelding]
Helaas is mijn kennis van spiritualiteit te geringquote:
Well, het topic is gewoon een grote grap in mijn ogenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Helaas is mijn kennis van spiritualiteit te geringAl heb ik wel een boek thuis liggen, de kracht van het nu, dat ik probeer door te worstellen, net als de film "Celestial Prophecy"... ik vind het erg interessante stof, maar hier kan ik echt niet over mee kletsen
![]()
jep.. ut heeft idd problems...gister althans... nu lijkt het gewoon te werkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Iemand hier iets gehoord over dat het PM-systeem kapot is? Ik kan al 2 dagen niet pm-en
Bij mij werkt ie wel. Geloof ik..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Iemand hier iets gehoord over dat het PM-systeem kapot is? Ik kan al 2 dagen niet pm-en
de meningen verschillen als ik de recensies zo lees... ene vind um ruk, de andere prachtig... geen idee wat ik kan verwachten al denk ik dat het mij gaat tegenvallenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:40 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Well, het topic is gewoon een grote grap in mijn ogen. Als je zo denkt als die TS ben je toch wel ver heen denk ik.. maar goed, misschien valt het allemaal mee
.
Ik heb zelf een keer een poging gewaagd om de kracht van het nu te lezen maar dat boek was me veel te zweverig. De Celestijnse Belofte heb ik alleen als boek. Die is nog wel ok. Leuke inzichten ook, maar ik heb gehoord dat de film heel slecht is.
Ik kreeg je verhaal van laatst nog wel (eenmalig) binnenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Volgend jaar beterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:23 schreef het_fokschaap het volgende:
de vuurpijlen die ik had gekocht vielen wel zwaar tegen
de vuurpijlen van de LIDL in duitsland vielen mij zwaar tegen, de potten daarentegen warenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:23 schreef het_fokschaap het volgende:
leuke jaarwisseling gehad, gezellige mensen, mooi vuurwerk gezien van de chinees onder m'n appartement en nu weer lekker uitgeslapen....
de vuurpijlen die ik had gekocht vielen wel zwaar tegen
Gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit 100.000-klappers, lawinepijlen, mortierbommen, flowerbeds etc gezien heb?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond het vuurwerk van de chinees hieronder echt tof
Die weten echt wel hoe vuurwerk eruit moet zien en hoe je dat moet afsteken! Echt super! Volgend jaar weer
Hehehe, ik ben ook belangrijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:11 schreef Haushofer het volgende:
Heuj, er loopt een topic over jou hiero
Jeuhquote:
Ik ben sowieso niet bekend met al die termen, heb geen idee wat wat isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit 100.000-klappers, lawinepijlen, mortierbommen, flowerbeds etc gezien heb?
Eerst shoppen, dan verkassen naar Rotjeknorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:39 schreef -Trinity- het volgende:
Ja maar niet in R'dam?
Aaaahquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:54 schreef livEliveD het volgende:
Eerst shoppen, dan verkassen naar Rotjeknor![]()
quote:
Bij mij nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:48 schreef het_fokschaap het volgende:
zijn er misschien voornemens om in het nieuwe jaar minder te LFC'en ?
Ja gaat zo nu en dan best hard.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik kwam in topic nr 20 op 17 februari 2005 in de LFC, en we zijn nu op 614 in januari 2007...bijna 600 topics hier volgekletst
Je zou het haast denken ja.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:48 schreef het_fokschaap het volgende:
zijn er misschien voornemens om in het nieuwe jaar minder te LFC'en ?
Waarom vind je van niet?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
nee
Ik dacht dat je een open relatie had, liv.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:37 schreef livEliveD het volgende:
Ok vraag dan: Is drank een verzachtende omstandigheid bij vreemdgaan
Edit: Ok, Potentieel vlieg elkaar in de haren vraag![]()
Ik ben niet tegen open relaties, das wat andersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:39 schreef Reya het volgende:
Ik dacht dat je een open relatie had, liv.
omdat vreeemdgaan gewoon fout is, drank of geen drankquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waarom vind je van niet?
En hooooi![]()
![]()
Mja maar op zich verlies je de controle wel een tikkie en verbieden om te drinken is ook zoietsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Eigenlijk zijn er geen verzachtende omstandigheden bij vreemdgaan, dus ook alcohol niet. Dat vind ik trouwens een van de slapste argumenten, alcohol...beetje gemakkelijk om het daarop te gooien.
Waar en wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was trouwens met O&N in a'dam![]()
best tof
Je kunt natuurlijk wel jezelf aanleren waar je grenzen liggen met dingen als alcohol, drugs en omgang met het andere geslacht. Dat leer je in de loop van de tijd. Vooral ook dat laatste. Je leert toch wel de situatie inschatten en je merkt toch wanneer het de verkeerde kant opgaat? Leer die grenzen kennen en zorg dat je er niet overheen gaat.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja maar op zich verlies je de controle wel een tikkie en verbieden om te drinken is ook zoiets
Nee, als je jezelf niet onder controle hebt met drank moet je niet drinken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:37 schreef livEliveD het volgende:
Edit: Ok, Potentieel vlieg elkaar in de haren vraag![]()
Met Heetwijf zekerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik was trouwens met O&N in a'dam![]()
best tof
Er bestaat een tijd waarin je je grenzen nog niet kent. Daarnaast kun je jaren bij je sportclub je misschien klemzuipen omdat er toch niemand van het andere geslacht bij is en een keertje in de kroeg gaat het dan haske mis.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:43 schreef miss_sly het volgende:
Je kunt natuurlijk wel jezelf aanleren waar je grenzen liggen met dingen als alcohol, drugs en omgang met het andere geslacht. Dat leer je in de loop van de tijd. Vooral ook dat laatste. Je leert toch wel de situatie inschatten en je merkt toch wanneer het de verkeerde kant opgaat? Leer die grenzen kennen en zorg dat je er niet overheen gaat.
welke kroeg laat ik in t middenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:46 schreef miss_sly het volgende:
Welke kroeg? En hoeveel van dat heb je dan opgedronken?
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
welke kroeg laat ik in t middenen niet zo veel
ik heb het niet geteldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hoezo dat?Wat versta je onder 'niet zo veel'?
Nou ja, ik kan me nog voorstellen dat je in je jonge jaren een keer lichtelijk over de streep gaat, als in zoenen met een ander omdat je de verschillende grenzen nog niet kent. Niet goed genoeg, eigenlijk, maar je bent jong enzo...Echter, als je ouder wordt, een steady relatie hebt en jezelf een beetje kent (wat ik toch wel verwacht dat er gebeurt in de loop van de jaren) dan is het een absolute no, imho.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Er bestaat een tijd waarin je je grenzen nog niet kent. Daarnaast kun je jaren bij je sportclub je misschien klemzuipen omdat er toch niemand van het andere geslacht bij is en een keertje in de kroeg gaat het dan haske mis.
Note: Beetje advocaat van de duivel, I know
Ik weet niet, ik vind het nogal makkelijk gesteld eikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:51 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, ik kan me nog voorstellen dat je in je jonge jaren een keer lichtelijk over de streep gaat, als in zoenen met een ander omdat je de verschillende grenzen nog niet kent. Niet goed genoeg, eigenlijk, maar je bent jong enzo...Echter, als je ouder wordt, een steady relatie hebt en jezelf een beetje kent (wat ik toch wel verwacht dat er gebeurt in de loop van de jaren) dan is het een absolute no, imho.
De jaaromzet is meteen weer binnenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:58 schreef miss_sly het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/7023
komt vast door jouw sms-bom, liv
hoezo dat?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind het nogal makkelijk gesteld eikMisschien is het ook wel zo simpel hoor maar als ik om me heen kijk zie ik in de praktijk toch dat het vaak niet zo werkt.
Ja waarom is dat zo'n geheim? Wat is er nu zo erg aan een kroegnaam. Of was het de bananenbar?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:04 schreef miss_sly het volgende:
Tja, als jij niet wil zeggen in welke kroeg je was, valt het natuurlijk stl
Komt over als mensen uit een film. Praktijk is dat mensen gewoon af en toe eens lekker willen zuipen en dat het de grenzen verlaagt. Ik geloof niet dat mensen monogaam zijn en dus dat er best verleiding naast je relatie kan bestaan. Erop ingaan is fout, echter, ik kan het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:04 schreef miss_sly het volgende:
hoezo dat?
wat is de bananenbar?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:05 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja waarom is dat zo'n geheim? Wat is er nu zo erg aan een kroegnaam. Of was het de bananenbar?![]()
Das puur voor mannen en vrouwen die aan extreme yoga doenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nog nooit in de bananenbar geweest
Amsterdamse bar waar ze creatief zijn met bananen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
wat is de bananenbar?
dan was ik daar niet geloof ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Amsterdamse bar waar ze creatief zijn met bananen.Heb ik me laten vertellen natuuwk.
Bananen kun je ook gewoon bij de supermarkt halen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nog nooit in de bananenbar geweest
Heeft ie jou ook al gebombardeerd?quote:
mja, ik weet het niet. Het is misschien te begrijpen, maar dat maakt het in mijn ogen nog niet ok. En sowieso is er dan wel een verschil in de vormen van vreemdgaan, imo. Zoenen met een ander is dan in mijn beleving begrijpelijker dan met iemand anders naar bed gaan. ik vind zelf eigenlijk het niet goed kennen van de grenzen in de omgang met het andere geslacht, of daar neit goed mee om kunnen gaan, een beter excuus dan alcohol.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Komt over als mensen uit een film. Praktijk is dat mensen gewoon af en toe eens lekker willen zuipen en dat het de grenzen verlaagt. Ik geloof niet dat mensen monogaam zijn en dus dat er best verleiding naast je relatie kan bestaan. Erop ingaan is fout, echter, ik kan het wel begrijpen.
Nee, hij heeft mij overgeslagenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heeft ie jou ook al gebombardeerd?![]()
Wel schattig, gaat ie een half uur later opbellen of ik zijn smsje wel gekregen heb.
Hangt er van af wat voor soort drank het wasquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:37 schreef livEliveD het volgende:
Ow, er zijn vast wel andere redenen waarom ik wel interessant zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent geen vrijgezel, dan ben je niet interessant meer voor liv![]()
Ik was je nummer kwijt. Komt vaker voorquote:
Heeeeel slecht excuusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik was je nummer kwijt. Komt vaker voor![]()
Neuh, want jij kent jezelf te goedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Het schijnt trouwens dat sommige vrouwen ontzettend geil worden van drank. Is dat een excuus?![]()
Je slaat ze niet op in je mobiel?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik was je nummer kwijt. Komt vaker voor![]()
Zal ik doenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:17 schreef miss_sly het volgende:
Heeeeel slecht excuus![]()
Ik verwacht wel dat je het nog goedmaakt!
Ik wel, en ik heb ook geen sms gehad van liv.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent geen vrijgezel, dan ben je niet interessant meer voor liv![]()
Van een joint kun je ook ontzettend geil worden, of van xtc of ghb...of gewoon van een hele lekkere kerelquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hangt er van af wat voor soort drank het was.
Het schijnt trouwens dat sommige vrouwen ontzettend geil worden van drank. Is dat een excuus?![]()
Ik ook, en ook ik heb geen sms gehad van liv.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef Light het volgende:
[..]
Ik wel, en ik heb ook geen sms gehad van liv.
Ik heb je nummer nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef Light het volgende:
Ik wel, en ik heb ook geen sms gehad van liv.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zal ik doenFf zoeken waar ook alweer die spaanse lesbo site was, pleur ik daar je nummer neer
![]()
Ik word vast drie weken opgesloten zonder computer met jantje smit op de achtergrondquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef miss_sly het volgende:
Dan ga ik een gepaste straf voor je bedenken.....en ga er maar vanuit dat die erg hard en streng zal zijn![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Neuh, want jij kent jezelf te goed![]()
![]()
Wel van mijquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook, en ook ik heb geen sms gehad van liv.
Er zijn nog veeeel ergere straffenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik word vast drie weken opgesloten zonder computer met jantje smit op de achtergrond![]()
Mja ik kijk heel anders tegen dit soort dingen aanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:22 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
Zelfkennis is wel een excuus? Als iemand van zichzelf weet dat ie niet tegen drank kan en dan toch gaat drinken en vervolgens vreemd gaat.. is ie dan meer schuldig omdat hij van te voren wist dat hij niet tegen drank kan?
Mja, vind ik eigenlijk van wel. Dan zoek je het eigenlijk bewust op.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
Zelfkennis is wel een excuus? Als iemand van zichzelf weet dat ie niet tegen drank kan en dan toch gaat drinken en vervolgens vreemd gaat.. is ie dan meer schuldig omdat hij van te voren wist dat hij niet tegen drank kan?
Een hele lekkere kerel vind ik wel een goed excuus om vreemd te gaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van een joint kun je ook ontzettend geil worden, of van xtc of ghb...of gewoon van een hele lekkere kerel
* livEliveD ramt snel de verwijder knop in op de spaanse sitequote:
Ey ik zeg niet dat het mijn mening is.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja ik kijk heel anders tegen dit soort dingen aan![]()
Kan gebeuren, toch? En wat kan ik er nou aan doen dat er zo'n superlekkere kerel rondloopt? Ik heb hem niet opgezocht, hij was er per ongelukquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Een hele lekkere kerel vind ik wel een goed excuus om vreemd te gaan.
"Ja sorry schat, hij was gewoon té lekker"
Mwoah, verleiding is overal. Je kunt moeilijk thuis blijven zittenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef miss_sly het volgende:
Mja, vind ik eigenlijk van wel. Dan zoek je het eigenlijk bewust op.
Ohquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Ey ik zeg niet dat het mijn mening is.
nu (bijna) welquote:
In een beetje relatie gunt je partner je datquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Een hele lekkere kerel vind ik wel een goed excuus om vreemd te gaan.
"Ja sorry schat, hij was gewoon té lekker"
Ja ik ben er ook maar tegenaan gelopen. Ik kon er toch niks aan doen dat zijn drankje op mijn shirt belande (na een gerichte elleboog van mijn kant) waarna hij het wanhopig goed wilde makenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kan gebeuren, toch? En wat kan ik er nou aan doen dat er zo'n superlekkere kerel rondloopt? Ik heb hem niet opgezocht, hij was er per ongeluk![]()
Verleiding is inderdaad overal, indien je het wilt zien als verleiding. (Een bepaalde hoeveelheid) alcohol kan die verleidingen duidelijker zichtbaar maken en de grens tussen wat je wel en niet wilt doen vervagen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mwoah, verleiding is overal. Je kunt moeilijk thuis blijven zitten
Waarom zit jij niet op msn?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Ja ik ben er ook maar tegenaan gelopen. Ik kon er toch niks aan doen dat zijn drankje op mijn shirt belande (na een gerichte elleboog van mijn kant) waarna hij het wanhopig goed wilde maken? Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal.
ik kwam in topic nr 1 binnen geloof ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik kwam in topic nr 20 op 17 februari 2005 in de LFC, en we zijn nu op 614 in januari 2007...bijna 600 topics hier volgekletst
Nou ja, euhm...ik gun dat schaap toch ook niet, eigenlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
In een beetje relatie gunt je partner je dat![]()
Daar waren we het al over eens geloof ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zit wel op msn, alleen nu even nietquote:
succes met de scriptie!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik zit wel op msn, alleen nu even niet. Ben druk met mijn scriptie bezig (
) en ik ga zo ook slapen.
Egoistquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, euhm...ik gun dat schaap toch ook niet, eigenlijk
Ik snap, succesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik zit wel op msn, alleen nu even niet. Ben druk met mijn scriptie bezig (
) en ik ga zo ook slapen.
Mja, ik ben best van het delen, ik wil vrijwel alles delen, maar mijnquote:
Dank, het is een zware bevallingquote:
goed persen/puffen en vooral door blijven ademenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:36 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dank, het is een zware bevalling. Maar volgens mij gaat het allemaal wel lukken
.
Welterusten iedereen
Knap hoorquote:
Tsja... ik ken iemand die iemand zou vermoorden als dat gebeurdequote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb ook bijzonder slecht geslapen vannachtquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lekker slapen is niet gelukt en heb me ook weer eens verslapen.
Waar is de ware liefde geblevenquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:00 schreef Doffy het volgende:
Tsja... ik ken iemand die iemand zou vermoorden als dat gebeurde![]()
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:36 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dank, het is een zware bevalling. Maar volgens mij gaat het allemaal wel lukken
.
Welterusten iedereen
Mjah.. Had ook juist mijn alarm 2 keer gezet - dacht ik - maar stond dus uit.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:05 schreef Geartsjuh het volgende:
Goeiemorgen![]()
[..]
Ik heb ook bijzonder slecht geslapen vannacht. Shit happens he
quote:
Pleegouderschap?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef Geartsjuh het volgende:
[..][afbeelding]
Ben jij trouwens volgende week op Zernike? Geerts namelijk wel. Dan ga ik mijn kindje afleveren
.
Nah niet echt. Mijn kindje moet ter goedkeuring 2 weken worden geinspecteerdquote:
Oh dan is het goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nah niet echt. Mijn kindje moet ter goedkeuring 2 weken worden geinspecteerd. Anders mag ik mij niet officieel ouder noemen en krijg ik geen ouder-certificaat. Maar ik krijg haar wel weer terug hoor
.
Ja, dan ben ik der welquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef Geartsjuh het volgende:
[..][afbeelding]
Ben jij trouwens volgende week op Zernike? Geerts namelijk wel. Dan ga ik mijn kindje afleveren
.
welk gebouw zit je dan? Misschien kom ik eens langsquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik der welIk moet alleen wel woensdagmiddag, donderdagmiddag en vrijdagochtend praktikum geven...
als het nou ff uitkomt dan kunnen we wel even een bakje onvervalste kantinekoffie doenWat voor dag had je in gedachten dan?
Ik ben dinsdag en woensdag in Groningen. Ik heb alleen beide dagen van 9:00 tot 17:00 uur les (quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik der welIk moet alleen wel woensdagmiddag, donderdagmiddag en vrijdagochtend praktikum geven...
als het nou ff uitkomt dan kunnen we wel even een bakje onvervalste kantinekoffie doenWat voor dag had je in gedachten dan?
Haaaaaiquote:
Die toko ken ik. Goed eten voor belachelijk weinig geldquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef Geartsjuh het volgende:
We kunnen ook de Eerste Kamer gaan plunderen natuurlijk.
uuhh.. *blader* Gebouw F?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
welk gebouw zit je dan? Misschien kom ik eens langs
Zekerquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die toko ken ik. Goed eten voor belachelijk weinig geld![]()
Gaat wel weer overquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:06 schreef Geartsjuh het volgende:
Goed hoor. Moe, brak, verkouden en overwerkt maar voel me prima
![]()
.
Haske lekkerquote:Et toi?
Gaan we binnenkort maar eens plannenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:02 schreef Geartsjuh het volgende:
Zeker [afbeelding]. Ik heb daar ook al heel vaak gegeten. Is misschien ook wel een leuk idee voor de uber grote Grunningermeet.
Wijntje pakkenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:25 schreef miss_sly het volgende:
wijntje hoef ik nog even niet, maar beentjes liggen lekker op de bank, schaap is aan het koken,
quote:massage staat voor later op het programma (weet hij nog niet)
quote:en echt kleppen hoef ik even niet, gewoon lekker rust
Voel me al een stuk beter
Alicey, pumpkinquote:
ja, gooi open weer dat topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Alicey, pumpkin![]()
Ikke wilde lachen
(nee geen kloon van me
)
Wat wilde je lachen dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Alicey, pumpkin![]()
Ikke wilde lachen
(nee geen kloon van me
)
De officiele mod is het eensch met de sluiting.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, gooi open weer dat topic![]()
Haske fake topic. Ik wilde wel wat usertjes zien die hem gingen afzeikenquote:
saaie modsquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
De officiele mod is het eensch met de sluiting.
Zijn veel meer mooie topics van de hand van dezelfde TSquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Haske fake topic. Ik wilde wel wat usertjes zien die hem gingen afzeiken![]()
Ik spreek bij deze me veto uitquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef Alicey het volgende:
De officiele mod is het eensch met de sluiting.
Stimuleer hem dan ook door ze open te latenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:06 schreef Alicey het volgende:
Zijn veel meer mooie topics van de hand van dezelfde TS
Veel te doorzichtigquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Stimuleer hem dan ook door ze open te laten![]()
Nou ben ik boosquote:
Ja, woensdag kan wel ff, dinsdags ga ik altijd naar het GSPquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag en woensdag in Groningen. Ik heb alleen beide dagen van 9:00 tot 17:00 uur les () dus eventueel daarna
? We kunnen ook de Eerste Kamer gaan plunderen natuurlijk
. Maar dat moeten we dan maar even bekijken.
Natuurkunde/scheikunde faculteit natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
welk gebouw zit je dan? Misschien kom ik eens langs
Afhankelijk van de achterliggende gedachte:quote:
mwah, zit vooruitgang in dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Begint een beetje terug te komen, maar een hele zin uitspreken wil nog niet helemaal.
Hopelijk wel ja. Zou het toch wel erg lastig vinden als het blijft zoals het nu is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 08:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mwah, zit vooruitgang in dus
wordt steeds beter ^^
![]()
Ik kom wel even keelonderzoek doen dan of alles wel goed zitquote:Op donderdag 4 januari 2007 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja. Zou het toch wel erg lastig vinden als het blijft zoals het nu is.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kom wel even keelonderzoek doen dan of alles wel goed zit![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom je hier toch thee halen?
* Alicey eigen voorraad heeft.
Bazen vinden ook nooit iets leuk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]Zal me baas leuk vinden...
maar dat komt vast goed![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze er beide vandaag niet
Topless dusquote:Op donderdag 4 januari 2007 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze er beide vandaag niet
wanneer volgt de eerste date ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:24 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond sauna + zonnebank. Gisteren ook al gezonnebankt
. En weer gekletst met leuke trainer
.
Caausaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:09 schreef Causa het volgende:
Goedemorgen
Iedereen een heel gelukkig en gezond 2007 toegewenst![]()
![]()
(de tijd gaat wel heel erg snel, als het vakantie is)
Mogguhquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:24 schreef -Trinity- het volgende:
Vanavond sauna + zonnebank. Gisteren ook al gezonnebankt
. En weer gekletst met leuke trainer
.
Vast niet, en ik vind het wel goed zo. Zo blijft het leukquote:
Hahaha, dat doet me denken aan wat die trainer gisteren zei. Ik vroeg hem waar de zonnebank stond, en toen keek 'ie me vragend aan. "Ik heb toch een afspraak gemaakt met jou gisteren?" "Oja. Gaan we er samen onder dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
ik las "Vanavond Causa + Zonnebank"![]()
Lijkt me ook best lekker trouwens
quote:
Ik zit te piekeren waneer ik koffie voor swellow zal maken. Hij heeft zich nog niet wakker gemeld. Hij slaapt voor het eerst deze vakantie zo lang als vandaag.quote:
zodra hj er om vraagtquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik zit te piekeren waneer ik koffie voor swellow zal maken. Hij heeft zich nog niet wakker gemeld. Hij slaapt voor het eerst deze vakantie zo lang als vandaag.
Je wilt zelf ook kinderen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Ik zit te piekeren waneer ik koffie voor swellow zal maken. Hij heeft zich nog niet wakker gemeld. Hij slaapt voor het eerst deze vakantie zo lang als vandaag.
Gisteren de hele middag m'n petekindje hier gehad. Samen sims huisdieren gespeeld. Dat was heel leuk! Ze kan het al goed, pikt het snel op. Ik ben trots op haar. Ze is ook blijven eten. Vrij unieke gebeurtenissen al klinkt het gewoontjes
Dat lijkt me wel wat, zomaar eens Trinity tegenkomen en dan ook nog es ff fijn zonnebanken, das lang geleden voor mequote:
quote:
Ja, dat zal het ws wel wordenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zodra hj er om vraagt
of hij doet het zelf even
hoe wanhopig kun je zijn?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:35 schreef Alicey het volgende:
MSN'en met collega's kan natuurlijk ook.
Sportplaza Hillegom, mogelijkheid tot beide, ik hang er best vaak rondquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:32 schreef Causa het volgende:
Dat lijkt me wel wat, zomaar eens Trinity tegenkomen en dan ook nog es ff fijn zonnebanken, das lang geleden voor me
Geloof me je bent hierin niet alleen,quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:35 schreef Alicey het volgende:
MSN'en met collega's kan natuurlijk ook.
quote:
Zo die is goed op de hoogte,quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:37 schreef Causa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een oom (notabene) schreef afgelopen kerst ineens "causa, swellow (vul in echte naam) en de kids![]()
Hoe ist mogelijk, eigen fam.. mja ook een prettige kerst![]()
![]()
Ja hoor,quote:goedemorgen Sitethief![]()
![]()
Alles goed?
Ik vind sauna Bolke al spannendquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:48 schreef Causa het volgende:
Sportplaza Trinity? Dan is het dus niet enkel een zonnecentrum. Het is zo'n uitgebreide met fitness en sauna en restaurant en van alles? Het idee alleen al is aantrekkelijk. Vroeger heb ik trouwens fitness gedaan. Waren leuke tijden.
We willen ook eens naar de sauna in hilversum en eens naar de grote in rotterdam, maar evt. willen we ook wachten tot de nieuwe in amsterdam opengaat want daar zal de grootste des lands in de toekomst verrijzen. Maar ik denk dat sauna hilversum wel eens vlot doorgang zou kunnen krijgen.
ik zou de koffie nu makenquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:29 schreef Causa het volgende:
[..]
Gisteren de hele middag m'n petekindje hier gehad. Samen sims huisdieren gespeeld. Dat was heel leuk! Ze kan het al goed, pikt het snel op. Ik ben trots op haar. Ze is ook blijven eten. Vrij unieke gebeurtenissen al klinkt het gewoontjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |