quote:
Pleegouderschap?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef Geartsjuh het volgende:
[..][afbeelding]
Ben jij trouwens volgende week op Zernike? Geerts namelijk wel. Dan ga ik mijn kindje afleveren
.
Nah niet echt. Mijn kindje moet ter goedkeuring 2 weken worden geinspecteerdquote:
Oh dan is het goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:22 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nah niet echt. Mijn kindje moet ter goedkeuring 2 weken worden geinspecteerd. Anders mag ik mij niet officieel ouder noemen en krijg ik geen ouder-certificaat. Maar ik krijg haar wel weer terug hoor
.
Ja, dan ben ik der welquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:19 schreef Geartsjuh het volgende:
[..][afbeelding]
Ben jij trouwens volgende week op Zernike? Geerts namelijk wel. Dan ga ik mijn kindje afleveren
.
welk gebouw zit je dan? Misschien kom ik eens langsquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik der welIk moet alleen wel woensdagmiddag, donderdagmiddag en vrijdagochtend praktikum geven...
als het nou ff uitkomt dan kunnen we wel even een bakje onvervalste kantinekoffie doenWat voor dag had je in gedachten dan?
Ik ben dinsdag en woensdag in Groningen. Ik heb alleen beide dagen van 9:00 tot 17:00 uur les (quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik der welIk moet alleen wel woensdagmiddag, donderdagmiddag en vrijdagochtend praktikum geven...
als het nou ff uitkomt dan kunnen we wel even een bakje onvervalste kantinekoffie doenWat voor dag had je in gedachten dan?
Haaaaaiquote:
Die toko ken ik. Goed eten voor belachelijk weinig geldquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef Geartsjuh het volgende:
We kunnen ook de Eerste Kamer gaan plunderen natuurlijk.
uuhh.. *blader* Gebouw F?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
welk gebouw zit je dan? Misschien kom ik eens langs
Zekerquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Die toko ken ik. Goed eten voor belachelijk weinig geld![]()
Gaat wel weer overquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:06 schreef Geartsjuh het volgende:
Goed hoor. Moe, brak, verkouden en overwerkt maar voel me prima
![]()
.
Haske lekkerquote:Et toi?
Gaan we binnenkort maar eens plannenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:02 schreef Geartsjuh het volgende:
Zeker [afbeelding]. Ik heb daar ook al heel vaak gegeten. Is misschien ook wel een leuk idee voor de uber grote Grunningermeet.
Wijntje pakkenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:25 schreef miss_sly het volgende:
wijntje hoef ik nog even niet, maar beentjes liggen lekker op de bank, schaap is aan het koken,
quote:massage staat voor later op het programma (weet hij nog niet)
quote:en echt kleppen hoef ik even niet, gewoon lekker rust
Voel me al een stuk beter
Alicey, pumpkinquote:
ja, gooi open weer dat topicquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Alicey, pumpkin![]()
Ikke wilde lachen
(nee geen kloon van me
)
Wat wilde je lachen dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Alicey, pumpkin![]()
Ikke wilde lachen
(nee geen kloon van me
)
De officiele mod is het eensch met de sluiting.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, gooi open weer dat topic![]()
Haske fake topic. Ik wilde wel wat usertjes zien die hem gingen afzeikenquote:
saaie modsquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
De officiele mod is het eensch met de sluiting.
Zijn veel meer mooie topics van de hand van dezelfde TSquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Haske fake topic. Ik wilde wel wat usertjes zien die hem gingen afzeiken![]()
Ik spreek bij deze me veto uitquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:01 schreef Alicey het volgende:
De officiele mod is het eensch met de sluiting.
Stimuleer hem dan ook door ze open te latenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:06 schreef Alicey het volgende:
Zijn veel meer mooie topics van de hand van dezelfde TS
Veel te doorzichtigquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Stimuleer hem dan ook door ze open te laten![]()
Nou ben ik boosquote:
Ja, woensdag kan wel ff, dinsdags ga ik altijd naar het GSPquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:00 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag en woensdag in Groningen. Ik heb alleen beide dagen van 9:00 tot 17:00 uur les () dus eventueel daarna
? We kunnen ook de Eerste Kamer gaan plunderen natuurlijk
. Maar dat moeten we dan maar even bekijken.
Natuurkunde/scheikunde faculteit natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef Bensel het volgende:
[..]
welk gebouw zit je dan? Misschien kom ik eens langs
Afhankelijk van de achterliggende gedachte:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |